Bewegen is juist goed als je last van je rug hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar vanmiddag had ze zo'n last van haar rug, heb ik nog niet terug gezien bij haar, liep prima en nu weer dansen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat bij het paalhangen niet deed, had ze een record kunnen neerzetten
Als ze doneren mogen ze toch de film zien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef Judiwi het volgende:
Esther en JW toch naar de film. Geen geld naar goeddoel.
Ja klopt maar dan kan je toch niet zo goed bewegen, ikke niet hoor, ik vond haar vrij soepeltjes, vanmiddag ook al toen ze van die stier kwam. Maar er zijn verschillende rugpijnen dus ok, goed dat Esther lekker aan het dansen was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewegen is juist goed als je last van je rug hebt.
Ach gossiequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Ze horen toeterende auto's en vragen zich af of het WK-gerelateerd is?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zagen jullie hoe blij JW was?
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Ze horen toeterende auto's en vragen zich af of het WK-gerelateerd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJGJ lult ook maar wat in de ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Van een voetballiefhebber mag je toch wel meer verwachtenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
GJ lult ook maar wat in de ruimte
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van een voetballiefhebber mag je toch wel meer verwachten
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marokko doet niet mee met het WK aldus GJEn hoe moeilijk zal het later zijn die wappie er van te overtuigen dat het wel zo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetballiefhebbers weten wel dat Marokko mee doetquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?
Ik heb geen idee, ik neem het maar van jou aanquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers weten wel dat Marokko mee doet
Ze doet er zelf ook aan mee...quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
Sachsa is het gejank en gezeik van mensen helemaal zat
Normaliter lagen ze er in de groepsfase al uit maar het ging om de deelname dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Want hoeveel voetballiefhebbers hadden dat ook verwacht?
Was dat Nadir !!!?? die woont toch om de hoekquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers weten wel dat Marokko mee doet
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze doet er zelf ook aan mee...
In jezelf geloven is vaak al het halve werkquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sommigen gaan teveel in zichzelf geloven
Erik gaat voor de jackpotquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie eerdere post. Niet per se alleen Erik hoor.
Vooral bij Erik is het ook gewoon aandoenlijk om te zien dus lekker laten doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
In jezelf geloven is vaak al het halve werk
Ik ben #teamErikquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vooral bij Erik is het ook gewoon aandoenlijk om te zien dus lekker laten doen
omdat hij zijn mayonaise bakje heeft schoongelikt? Want dat lees ik in een eerdere postquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie eerdere post. Niet per se alleen Erik hoor.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:39 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen elimineren wat ze willen, een spraakmakende gaat echt niet naar huis, dat laten ze niet door 1 bewoner beslissen.
Geen idee, ik heb de lijst niet gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen Avatar - Way of water erbij dus?
Nee wel de eerste Avatarquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
De eerste uit 2009quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heeft iemand de lijst voorgelezen? Want ik hoorde alleen Isaac en Jeff over die Elvis film.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten 'iets recentere' films bij
Gelukkug
Meeste stemmen geldenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
Nou hoe gaan we kiezen welke film we gaan kijken !!?
Ik denk zomaar dat ze geen film gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Meeste stemmen gelden
Maar daar gaan ze niet uit komen
Wordt chaos en oneenigheid alomquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Meeste stemmen gelden
Popcorn voor ons bij de stemmingquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Meeste stemmen gelden
Ja, Martin netquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft iemand de lijst voorgelezen? Want ik hoorde alleen Isaac en Jeff over die Elvis film.
Dan doneren ze gewoon 27x13 aan de voedselbank ... Welke weet ik niet ... maar goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze geen film gaan kijken
Nog maar zien of ze het daar over eens wordenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze geen film gaan kijken
Jawel maar ik zat op de andere stream, die in kantoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, Martin net
Streams niet meer aan dus?
Keuze uit ruim 25 films, maar weinig bijzonders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Of we kijken meequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
euhh krijgen wij gewoon 2 uur excuses als ze film kijken??
Letterlijk .....quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef R0T29 het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog gaan bungeejumpen ... als dat elastiek net zo oud is als de
films van de bioscoopavond, levert dat verpletterende streams op
Wij krijgen streams op de mensen die niet meekijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
euhh krijgen wij gewoon 2 uur excuses als ze film kijken??
ze kijken wel allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:49 schreef D. het volgende:
Meest recente die ik hoorde was volgens mij Top Gun
[..]
Wij krijgen streams op de mensen die niet meekijken
Babbel draait doorquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Isaac zat in de bus, Jeff ging in de bus naast Isaac zitten en trokken allebei een gezicht van OMG, waar zijn we in terecht gekomen. Misschien worden we allemaal voor de gek gehouden en kenden ze elkaar al.
degene die niet wilden kijken maar hun 13 euro willen donerenquote:
eh wat?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Mexx en Djedi kennen elkaar van een huisfeestje?
Da's de goede vertalingquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Isaac zat in de bus, Jeff ging in de bus naast Isaac zitten en trokken allebei een gezicht van OMG, waar zijn we in terecht gekomen. Misschien worden we allemaal voor de gek gehouden en kenden ze elkaar al.
Of net als met de filmavond toen bij BB. Wij zien bewoners die naar de film kijken en mogen meegenieten van alleen het geluid.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wij krijgen streams op de mensen die niet meekijken
Dat kreeg ik niet uit mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de goede vertaling
Ze zei 'kunnen/konden'
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of net als met de filmavond toen bij BB. Wij zien bewoners die naar de film kijken en mogen meegenieten van alleen het geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdienopdracht staat online in onderstaande filmpjes, ga het morgen apart monteren als ik zin heb ....
het is echt vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gepiep van dat ding
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Sukkolquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Eunice at en hamburger
dat kan niet volgens mexx
Mora had gezegd is rund
moet Matin nu om lachen
is geen rund
domme matin
Daar valt Martin niet onderquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat weet toch het gros van de mensen wel
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:56 schreef D. het volgende:
Mexx en Martin hebben het over samen in de finale staan
Als ie weggaat hebben ze nog meer op hun bordquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
Matin
ze moeten wel beseffen dat ze elke dag meer eten op hun bord hebben door mij![]()
![]()
Ik blijf erbij dat ze zwakbegaafd isquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
Mexx is al half gebrainwashed door Matin
Mac is 100% rundquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Eunice at en hamburger
dat kan niet volgens mexx
Mora had gezegd is rund
moet Matin nu om lachen
is geen rund
domme matin
Want die wil ie zelf aan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Martin gaat heisa maken als de nieuwe kleren van Djedi naar Wanda en Kim gaan.
waarom gaat djedi bestellen als ze naar huis gaatquote:
ik ben heel benieuwd wat Isaak er mee doetquote:
Eh.....nietsquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat Isaak er mee doet
Ze is echt niet om die reden gebleven, en ze heeft ook niet bewust voor Kim en Wanda geshoptquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom gaat djedi bestellen als ze naar huis gaat
zodat ze het aan wanda en kim kan geven
slaat echt nergens op
Hem past het sowieso nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat Isaak er mee doet
eh jawelquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is echt niet om die reden gebleven, en ze heeft ook niet bewust voor Kim en Wanda geshopt
Gewoon een meevaller voor Kim en Wanda dus in dit geval
Imaaaaaaquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Berend: Hij doet alles wat niet mag
Wie dan?
In mijn ogen doet hij niets, behalve zich vol vreten in de keuken en als zwaan kleef aan spelen met Roepert.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In mijn ogen doet hij niets, behalve zich vol vreten in de keuken en als zwaan kleef aan spelen met Roepert.
Een grote mislukkeling die een imago wil creëren maar daar niet in slaagt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Berend kan zich enorm opwinden over iets
ze had al weken geleden besloten dat ze op de 23 naar huis ging,dat hoorden we zelfs. Ten tijde van het bestellen heeft ze dus een bewuste keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is echt niet om die reden gebleven, en ze heeft ook niet bewust voor Kim en Wanda geshopt
Gewoon een meevaller voor Kim en Wanda dus in dit geval
Erik zette de box uit om 22.15 en toen er opmerkingen kwamen zei Erik dat de muziek om 22.15 uit moest, hij is daarna niet meer aan gegaan.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze had al weken geleden besloten dat ze op de 23 naar huis ging,dat hoorden we zelfs. Ten tijde van het bestellen heeft ze dus een bewuste keuze gemaakt.
daar is beer beer boos om geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik zette de box uit om 22.15 en toen er opmerkingen kwamen zei Erik dat de muziek om 22.15 uit moest, hij is daarna niet meer aan gegaan.
Tis watquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is beer beer boos om geloof ik
Ze zei dat die twee elkaar tijdens de casting hadden gezien en nummers hadden uitgewisseld..Babette dacht dat ze ook seks hadden gehadquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:56 schreef Inka het volgende:
Wat zei Babette nu net,iets over seks van Martin en Kim? Het geluid werd weggedrukt.
Tis wat met ons beertjequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is beer beer boos om geloof ik
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze had al weken geleden besloten dat ze op de 23 naar huis ging,dat hoorden we zelfs. Ten tijde van het bestellen heeft ze dus een bewuste keuze gemaakt.
Babbiel is paranoia.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zei dat die twee elkaar tijdens de casting hadden gezien en nummers hadden uitgewisseld..Babette dacht dat ze ook seks hadden gehad
whut???quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zei dat die twee elkaar tijdens de casting hadden gezien en nummers hadden uitgewisseld..Babette dacht dat ze ook seks hadden gehad
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Knuffelen met Berend in een onderbroek
morgenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Berend zou er nu nog met Isaac over gaan praten, maar volgens mij is hij zijn pyjamaatje aan het aantrekken.
Beter dan Berend zonder onderbroekquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
en dat alle mannen verliefd waren op Aliciaquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:08 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze daar bij komtZe dacht ook dat Isaac en Jeff elkaar misschien al kenden
Morgenochtend denkt hij er vast anders over.quote:
Wendy deed er zowat alles aan om het te ontwijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat iets mis!quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat alle mannen verliefd waren op Alicia
Ik begrijp dat, zo ongemakkelijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy deed er zowat alles aan om het te ontwijken
die man heeft brainfogquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenochtend denkt hij er vast anders over.
Anderen eten M&Ms na het tandenpoetsen ...quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Berend poetst geen tanden voordat hij gaat slapen?
Da's Maastrichtsquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef mootie het volgende:
Ben groep Bep zo zat, gekonkel, Bep meestal onverstaanbaar.
Dat eerste klopt trouwens en mocht dat andere zo zijn dan flipt Jeff de pan uit en bij KimD mag je dus niets uitsluitenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Linksquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:13 schreef mootie het volgende:
Oooh aan wie ergeren ze zich nou weer…
Kim was wel bij hem huis geweestquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
'Borderline?' Babs: 'Jeff is denk ik een narcist'. Wendy: Sowieso...'quote:
Gewoon op Jeff, als Bep echt eerlijk zou zijn, en psychologisch inzicht zou hebben, is er maar 1 keuze mogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
Kunnen ze niet beter met zn allen op Martin gaan ? in the middle met 2 handen stemmen
Bep laat zich met strik inpakken door GJquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon op Jeff, als Bep echt eerlijk zou zijn, en psychologisch inzicht zou hebben, is er maar 1 keuze mogelijk.
Bep is enorm hypocriet, voor Jeff kan ze 1000 excuses bedenken voor zijn idiote gedrag. Leila is gewoon de lul, daar kijkt ze niet verder.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep laat zich met strik inpakken door GJ
die heeft niks door
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:20 schreef D. het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer ietsje gedaald, maar...
jullie kunnen nog stemmen
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 22-12
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 22-12
GJ haat Leilaquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep is enorm hypocriet, voor Jeff kan ze 1000 excuses bedenken voor zijn idiote gedrag. Leila is gewoon de lul, daar kijkt ze niet verder.
ze hebben allerlei contact met thuisquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Wanda was vandaag verdrietig om thuis, er zijn brieven geschreven met Ivor
Djedi's koffer kon bijna niet meer dicht van alle schrijfsels die ze mee moest zeulenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Wanda was vandaag verdrietig om thuis, er zijn brieven geschreven met Ivor
En Jeff beschadigt andere mensen werkelijk, Leila niet. Bep is gelukkig nog maar een half jaar bezig met haar opleiding, misschien leert ze nog bij.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ haat Leila
door het gedoe met Alicia
dat stampt hij er in bij Babbel
die alles voor zoete koek slikt
ze heeft echt een enorme blinde vlek
Dat is niet om te lachenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb de tussenstanden bekeken![]()
GJ is een uitgenaste manipulator. En het erge is, het gaat hem nog lukken ook om zijn zienswijze op te dringenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ haat Leila
door het gedoe met Alicia
dat stampt hij er in bij Babbel
die alles voor zoete koek slikt
ze heeft echt een enorme blinde vlek
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
GJ is een uitgenaste manipulator. En het erge is, het gaat hem nog lukken ook om zijn zienswijze op te dringen
Hij heeft ook niet de meest snuggere dames om zich heen verzameld natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
GJ is een uitgenaste manipulator. En het erge is, het gaat hem nog lukken ook om zijn zienswijze op te dringen
Daar is niet mis mee, maar ik denk dat mensen die nu nog voor Jeff gekozen hebben zelf hulp nodig hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is er mis?
Wendy is favoriet
Was Ruben er nog maar....die dicht alles....quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Djedi's koffer kon bijna niet meer dicht van alle schrijfsels die ze mee moest zeulen
Maar hij heeft ook een lieve kantquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is niet mis mee, maar ik denk dat mensen die nu nog voor Jeff gekozen hebben zelf hulp nodig hebben
Dat gaat wat verquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was Ruben er nog maar....die dicht alles....
zou die voor de deur hebben gelegen van Djedi?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was Ruben er nog maar....die dicht alles....
In ieder geval dicht bijquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou die voor de deur hebben gelegen van Djedi?
Zoe wil zo graag aardig gevonden worden dat ze helemaal mee gaat in het geroddel en het gehaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe wil zo graag aardig gevonden worden dat ze helemaal mee gaat in het geroddel en het gehaat.
Het is niet zo dat ze er leuker op is geworden, losgemaakt van K3.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe wil zo graag aardig gevonden worden dat ze helemaal mee gaat in het geroddel en het gehaat.
Die was gewoon haske blij dat zijn vriendin er weer was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:30 schreef D. het volgende:
Ik weet dat er mensen 'socials' volgen, dus ben erg benieuwd of Joost idd gevlucht is
Joost zal het wetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:30 schreef D. het volgende:
Ik weet dat er mensen 'socials' volgen, dus ben erg benieuwd of Joost idd gevlucht is
Toen ze net los was van K3 vond ik Zoe wel een stuk leuker, maar sindsdien is Babette zo vervelend bezig en is Zoe daarin mee gegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze er leuker op is geworden, losgemaakt van K3.
Ja, ze was even aardig te genieten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ze net los was van K3 vond ik Zoe wel een stuk leuker, maar sindsdien is Babette zo vervelend bezig en is Zoe daarin mee gegaan.
Ik ken die hele Joost niet natuurlijk, maar ik kan me zo ontzettend voorstellen dat de Djedi die we gezien hebben hem ontzettend is tegengevallenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Die was gewoon haske blij dat zijn vriendin er weer was.
Ik denk dat hij het wel in de context kan zien, maar er zal wel goed over gepraat moeten worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken die hele Joost niet natuurlijk, maar ik kan me zo ontzettend voorstellen dat de Djedi die we gezien hebben hem ontzettend is tegengevallen
Met die zure waffel naar haar breisel kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
gut Esther anders voer je even een normaal gesprek
Als hun relatie dit overwint overwint het allesquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel in de context kan zien, maar er zal wel goed over gepraat moeten worden.
Niemand kan hier iets mee.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
Hier kan Erik echt niks mee
kun je aan alles aflezen
Dat hoofd ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die wil op GJ, want hij heeft haar ervan beschuldigd dat ze liegt
een ander had misschien wat meer terug gezegdquote:
Ah dat is wel weer sneu voor Erik daar gaat hij erg mee zittenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:37 schreef R0T29 het volgende:
Esther zegt dat haar vriendschap met Erik is vermindert.
jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:38 schreef R0T29 het volgende:
Zo te zien vindt Erik dit oprecht heel moeilijk
durft ze nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:40 schreef mootie het volgende:
Maar jw zit toch ook in dit plan, is hij ook stom nu?
die had ook niet 1 fanquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:41 schreef R0T29 het volgende:
Niemand heeft moeite met het vertrek van Djedi. Niet in de loods, hier ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vertelt ie net.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
maar waarom vindt Esther Erik minder leuk?
Omdat hij met GJ omgaat en spelafspraken heeft gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
Erik moet kiezen tussen haar en GJ, vindt zequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
Maarquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
GJ wil niet dat Esther erbij betrokken werd
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:41 schreef R0T29 het volgende:
Niemand heeft moeite met het vertrek van Djedi. Niet in de loods, hier ook al niet
Kim is liefquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:46 schreef greysbones het volgende:
lief dat Kim even goed naar hem luistert
Eerst een paar anderen...ik wil Esther nog in de loods als JW en Eunice in een dronken bui net even verder gaan als Esther wilquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh ok
Nou prima
Esther mag wel weer naar huis
ook verslag doen hequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zat Babs en Esther te luisterem..
Sterktequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Niet interessant?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |