Het is dat jij het bentquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het rendier moet het natuurlijk zijn
Gelukkig maar, raakte een beetje in de stress dat ik ineens de lapo hadquote:
Hoeveel heeft ze?quote:
Je mag 1 keer radenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:50 schreef spapaars het volgende:
Mag het vallen ook al niet in beeld?
Of gewoon slecht regiewerk?
Beide denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:50 schreef spapaars het volgende:
Mag het vallen ook al niet in beeld?
Of gewoon slecht regiewerk?
Bij dit soort opdrachten is KimD altijd wel leuk om te volgen want die krijgt totale kortsluiting als het niet naar wens gaatquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
En gelijk neemt ze een domme houding aan.
Gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:53 schreef Loveable het volgende:
@:Dotteke kan van de Rendier het maken?
Hoeveel heeft ze dan 45 eur0?quote:
Zou ook ook hebben hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:58 schreef lojanda het volgende:
Ojee, ze begint al te klagen na 1 minuut.. gaat em niet worden..
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook ook hebben hoor.ook snel duizelig
Iedereen moetquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het daarstraks gemist maar moeten ze allemaal? Of mag je ook weigeren en blijft de rest dan wel geldig?
Iedereen moet anders niks verdiendquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het daarstraks gemist maar moeten ze allemaal? Of mag je ook weigeren en blijft de rest dan dus wel geldig?
Mexx bakt er zoals altijd dus weer helemaal niks van en ze gaan gewoon weer over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
jezus Mex al na 1 minuut eraf.. Onze jeugd dames en heren..
Dan hebben ze de opdracht niet gehaald.quote:
ja bizarquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx bakt er zoals altijd dus weer helemaal niks van en ze gaan gewoon weer over tot de orde van de dag
Want?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hebben ze de opdracht niet gehaald.
De opdracht is dat iedereen het moet doen. Als er dan mensen zijn die het niet doen dan hebben ze de opdracht niet gehaald.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zat in ieder geval zichtbaar te genieten
Dat zei ik toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De opdracht is dat iedereen het moet doen. Als er dan mensen zijn die het niet doen dan hebben ze de opdracht niet gehaald.
Iedereen moet maar moeten ze ook is dat was dus de vraagquote:
Dus jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
Iedereen moet maar moeten ze ook is dat was dus de vraag
Ik zei: Mexx moet kotsen.quote:
Je zegt dus dat als iemand weigert ze helemaal niks krijgenquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zegt dus dat als iemand weigert ze helemaal niks krijgen
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora gaat straks dus gewoon drie seconden
Dat jij dat weet zegquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
De ballen van de mannen gaan echt zeer doen , vooral na de 4 minuten
Ik zie dat ik op de verkeerde post reageerquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei: Mexx moet kotsen.
Ik zei niet dat ze niet gingen als je moet spugen terwijl je er op zit wil niet zeggen dat ze dan de opdracht niet halen
Ik zie het aan de gezichten van de mannen. Vooral Mattin en ik vind dat best wel zielig.quote:
Ik vond het al zo raarquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie dat ik op de verkeerde post reageersnapte er al niets van
Ik ben zelf een man en vind het juist wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie het aan de gezichten van de mannen. Vooral Mattin en ik vind dat best wel zielig.
Volgens mij bezwijkt Rudolf onder Moiraquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja hallooo....jij zit niet op dat rendierquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik ben zelf een man en vind het juist wel leuk
Nee dan zou ik waarschijnlijk wel anders praten jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja hallooo....jij zit niet op dat rendier
pp ¤ 50 per 5 minutenquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Is er een maximum ingesteld bedrag die ze kunnen verdienen?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dan zou ik waarschijnlijk wel anders praten ja
Dit is wat er gezegd isquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Is er een maximum ingesteld bedrag die ze kunnen verdienen?
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
Janet had een bol wol in haar broek
En ik dacht waar heeft ze het overquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raaren iedereen ging er in mee dus begon aan mezelf te twijfelen
Toch knapquote:
Ja twee minquote:
Ik vind het toch knap ondanks zijn blessurequote:
We waren nog bij Janetquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap ondanks zijn blessure
Nou ga eerst maar even mijn bezorgde boodschappen uitladen want duidelijk dat ik geen twee dingen tegelijk kanquote:
Ik zat dit ook net te denkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:28 schreef mootie het volgende:
Sas maakt ook hitsige geluiden. Voorproefje voor Bern.
Vies kloteding, hoereding, wat een teringbeest!
Ik durfde het niet te zeggen. maar het leek er echt opquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:28 schreef mootie het volgende:
Sas maakt ook hitsige geluiden. Voorproefje voor Bern.
Vies kloteding, hoereding, wat een teringbeest!
Vond ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ik de enige ben die het hoort
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was echt een slaapkamer, vlak voor het hoogtepunt viel ze.
Die staat al jaren droog dus wie weet wat die voor geluiden gaat makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:30 schreef mootie het volgende:
Oh lord, dat Esther haar waffel maar mag houden.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:30 schreef Silves het volgende:
Een beetje emotie tussen haar benen is dan wel weer genoeg voor het rest van het jaar..Eric die straks ontmaagd wordt, ........
OMGquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:30 schreef Silves het volgende:
Een beetje emotie tussen haar benen is dan wel weer genoeg voor het rest van het jaar..Eric die straks ontmaagd wordt, ........
Iddquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:33 schreef mootie het volgende:
Moiraima wordt straks weer bejubeld na 12 seconden en -20.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:33 schreef mootie het volgende:
Moiraima wordt straks weer bejubeld na 12 seconden en -20.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel grappigquote:
Gaat zo wel sneller na 1 minquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:37 schreef D. het volgende:
Wat een traag gedoe
Ze worden duidelijk gematst
Per minuut sneller. Slimmerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:37 schreef D. het volgende:
Wat een traag gedoe
Ze worden duidelijk gematst
Niet eens. Want er zijn er zat die het maar net trekken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan worden ze dus een minuut gematst, slimmerd
Omdat er zijn die niets trekkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet eens. Want er zijn er zat die het maar net trekken.
Die duizeligheid is best kut hoorquote:
Lamme takquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef Silves het volgende:
Berend die zei ik klim erop en laat me vallen , ook al zo,n loser.
Het waren twee mooie secondenquote:
Heb geen idee eigenlijk, kijk nu net weer.. dus een paar bewoners niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes wel, op het laatst ging ie behoorlijk vlot
Wie heeft het record?
Hij is “geweest”quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Waarom gaat Berend niet dan?
Dan krijgen ze dus helemaal niets als hij het niet doet?
Hij heeft er op gezet, verder niks dus gaat er een bedrag afquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Berend heeft zich demonstratief na twee seconden laten vallen en die gaat hier nog gezeik mee krijgen dat weet je nu alquote:
Hij heeft net als Mora een poging (ahum) gedaan dus dan is het goed blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag het. En terecht dat gezeik. Stuk chagrijn is hetquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend heeft zich demonstratief na twee seconden laten vallen en die gaat hier nog gezeik mee krijgen dat weet je nu al
Mirthe.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes wel, op het laatst ging ie behoorlijk vlot
Wie heeft het record?
Heeft hij er wel opgezeten dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:43 schreef Flori het volgende:
[..]
Hij heeft net als Mora een poging (ahum) gedaan dus dan is het goed blijkbaar.
waarom zou berend hier gezeik mee krijgen en moira niet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend heeft zich demonstratief na twee seconden laten vallen en die gaat hier nog gezeik mee krijgen dat weet je nu al
Eunice en martinquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe.
Althans van alle deelnemers die ik heb gezien
Ik hoop het, voldoende gezeik om de groep tegen zich te krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe mocht zijn chips die hijzelf niet hoeft ook al niet hebben dus dat stapelt zich straks allemaal opquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag het. En terecht dat gezeik. Stuk chagrijn is het
Heeft iets met zijn ogen zei dat die niet tegen het draaien konquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Soms wel maar vaak niet nee. Maar moraima nog minderquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:46 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij heeft Berend nog 0,0 bijgedragen aan de huishoudpot.tegendraadse moeimaker
En heeft een nieuwe kut, mss van staal of plastic..geen gevoelquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft kunnen oefenen met Jeff
Net als Moraima, die kan ook nietsquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom blijft Berend daar nog, als hij nergens aan mee kan doen en alleen maar geld kost?
Je zou bijna gaan denken dat ze geboren is als kerelquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe kut, mss van staal of plastic..geen gevoel
Wat flauw is dit zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe kut, mss van staal of plastic..geen gevoel
Die heeft alleen geld verdiend met een baksetbal in het net gooien en het ijsbadquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als Moraima, die kan ook niets
Voor de hoofdprijsquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom blijft Berend daar nog, als hij nergens aan mee kan doen en alleen maar geld kost?
Berend heeft met paalzitten ook wat verdiend volgens mij?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft alleen geld verdiend met een baksetbal in het net gooien en het ijsbad
Hij heeft toch net zoveel recht als de anderen om daar te mogen blijven?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft een schaamlipcorrectie gedaan, omdat ze er last van had. Ken ook iemand die dat gedaan heeft, doe je niet voor je lolquote:
Ik wacht daar ook opquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:52 schreef Charmian het volgende:
dat er nog niemand spontaan ter plekke zijn maaginhoud heeft geleegd op die stier
Precies. Zijn echt geen grappige dingen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een schaamlipcorrectie gedaan, omdat ze er last van had. Ken ook iemand die dat gedaan heeft, doe je niet voor je lol
Heb jij ook schaamlippen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je die van mij maar niet flauw vindt
Ik wil dat liever niet maar bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik met jou moet zoenen wel ja
Juist! Net zoals eunicequote:Op vrijdag 23 december 2022 15:55 schreef Aggie46 het volgende:
Je kan aan KimD zien dat ze paard rijdt.
Die houdt dat beest vast met haar bovenbenen en na 4 minuten schuift ze niet naar opzij op dat dire.
Zou ik dat aanbieden dan moet er eerst 950k tegenover staanquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil dat liever niet maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |