Morgen is het 'gewoon' vrijdagquote:Op donderdag 22 december 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
@:FEBO ... koffer Djedi morgenvroeg om 8 uur graag... Tis Kerst dus geen files
Waar moet ie heen dan ? Tis zn plek daar ...quote:Op donderdag 22 december 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
ze willen nu al roddelen ?
En Bern blijft gewoon liggen
De andere mannen zullen daar ook wel gewoon slapen.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet ie heen dan ? Tis zn plek daar ...
Eeeuhm… 50% werkt thuis?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig werkt 50% thuis toch en zeker op vrijdag ...
Ze liggen in hun eigen kamer dacht ik ?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:16 schreef mootie het volgende:
Ze liggen in kamer 4. Gewoon de streams aandoen, scheelt verwarring.
Dat ziet ze goed, vooral Martin speelt een spelletje met Mexx.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:25 schreef Sestra666 het volgende:
wanda: mexx en matinn zijn de meest neppe mensen uit de loods, wantttttttt blablabla
gaat te snel
Daarom vond ik het wel lachen dat Bern daar gewoon in bed blijft liggen, hij is kennelijk erg moe ander wil je daar toch niet zijn bij die roddeltantes, iedereen is verder nog wakker in de loodsquote:Op donderdag 22 december 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
My bad, blijkbaar zijn de bedframes naar 4.
Kan ik wel voorspellen met een grote zekerheid..0quote:Op donderdag 22 december 2022 23:28 schreef Flori het volgende:
Kan iemand bijhouden wie er NIET aan de beurt komt bij de roddel-sleepover
Maar beneden was repetitie ofzo toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom vond ik het wel lachen dat Bern daar gewoon in bed blijft liggen, hij is kennelijk erg moe ander wil je daar toch niet zijn bij die roddeltantes, iedereen is verder nog wakker in de loods
ja ,iedereen is bij de repetitie behalve Bern en de 3 roddeldamesquote:Op donderdag 22 december 2022 23:29 schreef Flori het volgende:
[..]
Maar beneden was repetitie ofzo toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |