Morgen is het 'gewoon' vrijdagquote:Op donderdag 22 december 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
@:FEBO ... koffer Djedi morgenvroeg om 8 uur graag... Tis Kerst dus geen files
Waar moet ie heen dan ? Tis zn plek daar ...quote:Op donderdag 22 december 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
ze willen nu al roddelen ?
En Bern blijft gewoon liggen
De andere mannen zullen daar ook wel gewoon slapen.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet ie heen dan ? Tis zn plek daar ...
Eeeuhm… 50% werkt thuis?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig werkt 50% thuis toch en zeker op vrijdag ...
Ze liggen in hun eigen kamer dacht ik ?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:16 schreef mootie het volgende:
Ze liggen in kamer 4. Gewoon de streams aandoen, scheelt verwarring.
Dat ziet ze goed, vooral Martin speelt een spelletje met Mexx.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:25 schreef Sestra666 het volgende:
wanda: mexx en matinn zijn de meest neppe mensen uit de loods, wantttttttt blablabla
gaat te snel
Daarom vond ik het wel lachen dat Bern daar gewoon in bed blijft liggen, hij is kennelijk erg moe ander wil je daar toch niet zijn bij die roddeltantes, iedereen is verder nog wakker in de loodsquote:Op donderdag 22 december 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
My bad, blijkbaar zijn de bedframes naar 4.
Kan ik wel voorspellen met een grote zekerheid..0quote:Op donderdag 22 december 2022 23:28 schreef Flori het volgende:
Kan iemand bijhouden wie er NIET aan de beurt komt bij de roddel-sleepover
Maar beneden was repetitie ofzo toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom vond ik het wel lachen dat Bern daar gewoon in bed blijft liggen, hij is kennelijk erg moe ander wil je daar toch niet zijn bij die roddeltantes, iedereen is verder nog wakker in de loods
ja ,iedereen is bij de repetitie behalve Bern en de 3 roddeldamesquote:Op donderdag 22 december 2022 23:29 schreef Flori het volgende:
[..]
Maar beneden was repetitie ofzo toch?
Ahh, ik ging er vanuit dat er maar een beperkt groepje bij mocht zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja ,iedereen is bij de repetitie behalve Bern en de 3 roddeldames
Die kans is groot ...quote:Op donderdag 22 december 2022 23:33 schreef Flow3r het volgende:
Roddelstream zal zo wel op slaapstream gaan
Hij mag de repetitie niet zien.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Flow3r het volgende:
Zo kan je toch niet slapenSnap niet dat Bern niet naar de woonkamer gaat, Sas is ook nog wakker
Bern ligt gewoon informatie te verzamelen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Flow3r het volgende:
Zo kan je toch niet slapenSnap niet dat Bern niet naar de woonkamer gaat, Sas is ook nog wakker
oh, waarom niet ?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij mag de repetitie niet zien.
Denk dat ie kapot is en allang in dromenland isquote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Bern ligt gewoon informatie te verzamelen denk ik
ehhh..okquote:Op donderdag 22 december 2022 23:38 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan is het niet meer leuk als de echte opvoering gedaan word
Ahh toch!quote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij mag de repetitie niet zien.
Maar geldt dat niet voor meerderen dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:38 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan is het niet meer leuk als de echte opvoering gedaan word
Ha Flory!quote:
Martin met de oogontsteking?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Flory!
Die gast die zo slaperig kijkt, zit er ook nog in.Ik dacht dat die wel overspannen geraakt zou zijn ondertussen.
Ja, die bedoel ik. Die was in het begin de baas en was flink aan het stressen. Maar nu is-ie in love?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:50 schreef Flori het volgende:
[..]
Martin met de oogontsteking?
Zijn oog hangt een beetje dus ik denk dat je die bedoelt
Hij heeft een soort van romance ofzo, al zijn de meningen daarover verdeeld
Hij was de eerste manager idd, elke maand een andere.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Die was in het begin de baas en was flink aan het stressen. Maar nu is-ie in love?
Ik dacht dat die Martin ergens in de 40 was, maar die is dus maar 31. En bepaalde beelden, dat hoort erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:56 schreef Flori het volgende:
[..]
Hij was de eerste manager idd, elke maand een andere.
Hij is nu soort van met Mexx, misschien alleen voor bepaalde behoeftes, we weten het niet...
Daar zijn al bepaalde beelden van ook
Ja sommigen zien er echt ouder/jonger uit, vooral Erik!quote:Op donderdag 22 december 2022 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Martin ergens in de 40 was, maar die is dus maar 31. En bepaalde beelden, dat hoort erbij natuurlijk.
Het was verwarrendquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
Gesprek Jeff en Kim is wel te horen maar niet goed te zien... lijkt of ze dingen bespreken die we niet helemaal moeten horen,, weet niet.. vaag
Weer zo een die zich verheven voelt boven de rest,stop er dan mee met dat hele kerststukquote:Op donderdag 22 december 2022 23:59 schreef Flori het volgende:
Aha Bern is weer beneden, nu kaarten met Sas.
Sas zei iets over: het was net of ik met de Jostiband...
Dat sloeg op de repetitie waarschijnlijk
Ik ga hier maar niet over oordelenquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Weer zo een die zich verheven voelt boven de rest,stop er dan mee met dat hele kerststuk
Sta je daar van te kijken? Ik schreef het gisteren al, die zijn weer binnen 24 uur weer samen...en zie hier.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:08 schreef pingu66 het volgende:
Dus Kim en Jeff liggen weer samen in bed totdat een van de twee weer ontploft elkaar verrot scheld en belachelijk maakt voor de hele loods
Je krijgt een sticker 😉🤣quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sta je daar van te kijken? Ik schreef het gisteren al, die zijn weer binnen 24 uur weer samen...en zie hier.
ik hoor ze op stream, maar zie ze niet.. .quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:07 schreef Flori het volgende:
Jeff en Kim kletsen in de hangstoel nu.
Op andere stream zie je ze ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik hoor Jeff en Kim
Oei!quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:19 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat Alicia heel goed gaat met haar vriendje buiten de loods
Ik had niet anders verwacht. Maar is gj er echt van overtuigd dat hij maar enige kans had bij haar als hij uit de loods komt?quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:19 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat Alicia heel goed gaat met haar vriendje buiten de loods
Zit ie nou te huilen omdat Alicia jarig is?quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
GJ weer emo ... Babs troost .... hoe voorspelbaar ...
Ja zo'n sukkel is het welquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Maar is gj er echt van overtuigd dat hij maar enige kans had bij haar als hij uit de loods komt?
Geen idee ... was een suggestieve reactiequote:Op vrijdag 23 december 2022 00:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zit ie nou te huilen omdat Alicia jarig is?
Vanmiddag hoorde ik m over DJ's die ie dan kende ... die hoopt echt op een doorbraak bij een nationale radiozenderquote:
Waren ook allemaal vrienden van hemquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik m over DJ's die ie dan kende ... die hoopt echt op een doorbraak bij een nationale radiozender
ja echt ... volgens mij zit er nu 1 in dat huis ... maar goed dat ie dat niet weet en dat ze corona heeftquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:34 schreef Flori het volgende:
[..]
Waren ook allemaal vrienden van hem
Verstond haar naam niet goed, maar vermoedde al dat het over haar gingquote:Op vrijdag 23 december 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt ... volgens mij zit er nu 1 in dat huis ... maar goed dat ie dat niet weet en dat ze corona heeft
Ja dat gedoe en geroddel ..quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:39 schreef Flori het volgende:
[..]
Verstond haar naam niet goed, maar vermoedde al dat het over haar ging![]()
Bern en Sas nog druk aan het kaarten.
Bern zit vast liever nog even daar dan bij de logeergirls
toch !? switch weer naar s1quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:49 schreef Flori het volgende:
We mogen nog even meegenieten met de girls
Misschien teveel gloeiwijn op en andere foute dingen van zo'n vage kerstmarkt ... n aeen dag vastenquote:Op vrijdag 23 december 2022 01:52 schreef spapaars het volgende:
Als iemand weet waarom die emmer, kan hieronder reageren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dan niks gebeurd. Misschien niet lekker in haar vel weerquote:Op vrijdag 23 december 2022 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had teveel andere afleidende streams dat ik het gemist heb
Ja!!!quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:02 schreef Charmian het volgende:
djedi en kimw onder de douche...gaat djedi vandaag?
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef R0T29 het volgende:
Dejdi loopt al sinds ze in de loods is met een grote zwarte haar op haar tepel en ze haalt hem er gewoon niet af
Kan niet vroeg genoeg zijn....volgens mij rond 12:00 uurquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef puzziepie het volgende:
Hoe laat gaat dat kind vandaag weg?
Daarom zijn ze zo vroeg wakker?quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Kan niet vroeg genoeg zijn....volgens mij rond 12:00 uur
Normaal zie je KimW nooit voor 10:00 dus het zal wel ja.... kunnen ze nog even lekker kaarten samen...quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo vroeg wakker?
Okee goedemorgenquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef R0T29 het volgende:
Dejdi loopt al sinds ze in de loods is met een grote zwarte haar op haar tepel en ze haalt hem er gewoon niet af
tmiquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef R0T29 het volgende:
tmiquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:37 schreef R0T29 het volgende:
KimW laat even aan Wanda zien hoeveel oorsmeer er op het wattenstaafje zit wat ze net door haar oren heeft gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
ow ik heb hem op s2, zo rustgevendquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:52 schreef R0T29 het volgende:
Echt ook alleen die bitch3s op stream... is er niemand anders wakker Febo? Ik heb Janet zien lopen...Erik zal ook al wel op zijn...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ik heb hem op s2, zo rustgevend
quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:37 schreef R0T29 het volgende:
KimW laat even aan Wanda zien hoeveel oorsmeer er op het wattenstaafje zit wat ze net door haar oren heeft gehaald
* Ireth schuift de koffie opzij....quote:Op vrijdag 23 december 2022 07:50 schreef R0T29 het volgende:
Djedi's haar ziet er schoon uit maar er zit een snufje rook in als je er aan ruikt volgens Wanda
Waarom kijk ik hiernaar en type ik deze dingen
Dat mag Joost vanmiddag doenquote:Op vrijdag 23 december 2022 07:35 schreef R0T29 het volgende:
Echt he. Nu hebben ze ook niets anders dan elkaar om over te praten. Ik denk dat dat nog wel erger gaat worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:23 schreef R0T29 het volgende:
Wanda met Jasper vind ik soms best te doen, maar in de combi met de bitch3s komt haar ware aard weer naar boven
Ja, en zo vroeg. Djedi gaat wel weg, maar pas tegen 11.30 las ik gisteren hier.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:24 schreef R0T29 het volgende:
Waarom zitten ze zich uberhaupt ineens op te maken aan tafel. Doe dat lekker waar je het de afgelopen weken hebt gedaan...op kamer 3, op je nest
Ik zette het net uit omdat ik wilde horen wat isaac te vertellen had.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer een soundlock bij de 3 roddelbitches ... Wanda praat weer eens over achter en over iets dat gebeurd is.
O dat heb ik wel gehoord en ook dat ze zei als je het een keer over je 24 uur hebt gehad je dat wel bezig blijft houden en je dan op een gegeven toch moment gaatquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie heeft tegen Wanda gezegd dat Jeff binnenkort zelf wel weg gaat, omdat hij nu al zo vaak heeft gezegd weg te willen, en er spijt van had dat ze 'm weer hadden overgehaald ... en snel een streamwissel.
Ze moest eens wetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef Silves het volgende:
Zit ik vroeg hier met mijn koffie naar die kutstem van Wanda te luisteren, zeg ze "weet je wat ook kut is hier in de loods, ik kan sommige kutstemmen niet meer naar luisteren, mijn nekharen gaan steeds omhoog..![]()
![]()
![]()
Wanda is dus nog niks veranderd. Logisch, maar ik had een beetje hoop na de kerstmarkt en misschien goede invloed van Jappiequote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef Silves het volgende:
Zit ik vroeg hier met mijn koffie naar die kutstem van Wanda te luisteren, zeg ze "weet je wat ook kut is hier in de loods, ik kan sommige kutstemmen niet meer naar luisteren, mijn nekharen gaan steeds omhoog..![]()
![]()
![]()
Helemaal niks,nada nul veranderd, ogen open en meteen aan het roddelen, haat dit en dat..zo ook die andere 2 .quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda is dus nog niks veranderd. Logisch, maar ik had een beetje hoop na de kerstmarkt en misschien goede invloed van Jappie
Ze heeft dit voor de meiden gekocht op kamer 3..en als het voorbij is, gaat ze dit jurkje ook aandoen..en douchecreme is voor Kimk..quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
JW vindt het hypocriet dat Djedi gisteren een presentatie heeft gegeven maar niet gemeld heeft dat ze naar huis gaat.
Ze besteld kleding en gaat weg. Wat een mentaliteit. Hij gaat dat wel aanhalen in de groep.
Staan op groen, willen spullen en gaan vervolgens mij.
Klotuh mentaliteit zegt Erik
Het is maar net waar je op wilt focussenquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda is dus nog niks veranderd. Logisch, maar ik had een beetje hoop na de kerstmarkt en misschien goede invloed van Jappie
Dat weten de heren dus niet schijnbaar. Ik wist het ook niet maar ik kan mij er ook niet druk om makenquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft dit voor de meiden gekocht op kamer 3..en als het voorbij is, gaat ze dit jurkje ook aandoen..en douchecreme is voor Kimk..
Zei ik gisteren toch al, er zal wel een spelletje komen voor bier.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:56 schreef chufi het volgende:
Bierpakket verdienopdracht aankomende..?
Maar het maakt hem niks uit. Hij heeft het er al 5 minuten overquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
JW vindt het niet leuk dat er geen bier is voor de Kerst. Dat is hem nog overkomen
Meer waar ik als mens een allergie voor heb. Daar is iedereen verschillend in.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Het is maar net waar je op wilt focussen
Dat is niet wat ze gister tegen Isaac zei toen ze haar 24 uur aanvroeg. Ze vroeg of hij een beetje kon inpakken, zodat ze de kleren naar haar konden opsturen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft dit voor de meiden gekocht op kamer 3..en als het voorbij is, gaat ze dit jurkje ook aandoen..en douchecreme is voor Kimk..
Volgens mij vroeg ze of Isaak de kleren wiilde inpakken en onder de kerstboom leggen voor Wanda en voor Kim Kquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze gister tegen Isaac zei toen ze haar 24 uur aanvroeg. Ze vroeg of hij een beetje kon inpakken, zodat ze de kleren naar haar konden opsturen.
Hij zegt veel wat hem niet aanstaat, maar inderdaad altijd dat het hem niets uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:57 schreef IkFok het volgende:
[..]
Maar het maakt hem niks uit. Hij heeft het er al 5 minuten over
Iedereen ook al wakker idd..quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei ik gisteren toch al, er zal wel een spelletje komen voor bier.
Maar of het er nu aankomt heb ik niet gehoord, wel dat ze verwachten dat er iets aankomt
ah ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze of Isaak de kleren wiilde inpakken en onder de kerstboom leggen voor Wanda en voor Kim K
Ohhh de dag dat ze dit bestelde zei ze dit tegen Izeik, en nu opsturen? vrek die niemand iets gunt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze gister tegen Isaac zei toen ze haar 24 uur aanvroeg. Ze vroeg of hij een beetje kon inpakken, zodat ze de kleren naar haar konden opsturen.
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze of Isaak de kleren wiilde inpakken en onder de kerstboom leggen voor Wanda en voor Kim K
Fijn dat we dat even wetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
KimK hoeft nooit te poepen voor het ontbijt, nu wel en Martin heeft smorgens altijd diarree...
En dat terwijl ze dus UFO's stonden te smeren voor het ontbijt...
alsnog een rotstreek om gewoon te bestellen als ze wist dat ze wegging, Ze had ook bij het bestellen tegen Isaac kunnen zeggen : doe maar net alsof ik bestel en haal mijn winkelwagentje maar weer leegquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja en snel in de kleren en opgemaakt ,dacht al misschien staat er iets te gebeuren. Of ze doen hetomdat Djedi weggaatquote:
Las hiet gisteren 11.30 uurquote:
Maar niets is wat het lijkt daar. Heb al vaker gezien dat ze alsnog veel eerder gaan.quote:
Beetje gammel ding waar die zak aan hangtquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die boksgeluiden zijn wel drama hoor ...
Als Isaak het aan de andere meiden geeft is hij ook echt een eikelquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Wereldvreemd die manquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx moet Martin uitleggen hoe de pil werkt ... dat er zoiets als een stopweek bestaat.
Maar in zijn verdediging,die hele stopweek heeft dan ook geen enkele waardequote:Op vrijdag 23 december 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx moet Martin uitleggen hoe de pil werkt ... dat er zoiets als een stopweek bestaat.
Zegt Martin dit?quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:25 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Maar in zijn verdediging,die hele stopweek heeft dan ook geen enkele waarde
bedacht omdat vrouwen het raar vonden niet "ongesteld"te worden.
Martin zelf zei niet zoveelquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt Martin dit?
Of snapt hij een menselijk lichaam niet?
Doet hij leuk. Heeft dat gesprek met erik laatst heel serieus genomen. Zijn eigen visie maar staat wel open voor ideeën.quote:
Tiano doet het echt goed de laatste wekenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Doet hij leuk. Heeft dat gesprek met erik laatst heel serieus genomen. Zijn eigen visie maar staat wel open voor ideeën.
Ik kan GJ niet zo goed aanhorenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ hoort zichzelf wel erg graag praten.
Hij pakt het in ieder geval slim aanquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zegt : Ja, persoonlijke doelen zijn belangrijk'.
Ben benieuwd of de tattoo studio nog gepitcht gaat worden.
Absoluut, het is geen domme jongen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij pakt het in ieder geval slim aan
Wordt hem ook moe.. maar dat geboks is ook wel mooi geweestquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan GJ niet zo goed aanhoren
Goed dat Jeff het doetquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt hem ook moe.. maar dat geboks is ook wel mooi geweest
Moet het wel in het evenementenboek komen te staanquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zegt : Ja, persoonlijke doelen zijn belangrijk'.
Ben benieuwd of de tattoo studio nog gepitcht gaat worden.
Oh, reken maar dat dat erin komt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het wel in het evenementenboek komen te staan
Net als een biljart tafelquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh, reken maar dat dat erin komt.
Ik hou een beetje van Moraimaquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Leven in armoede
Moira : Armoede is het niet hoor.
Eunice : Nee, is grapje hoor
Moira : Wel een dom grapje.
kan iemand mij uitleggen wat dat evenementen boek is en wanneer ze dat hebben gekregen en wat de regels zijn, Heb dat nooit meegekregenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het wel in het evenementenboek komen te staan
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Eunice , die wordt door sommige mensen hier gepest. Daar kan ik echt niet tegen. Ze heeft natuurlijk wel irritante dingen. Maar bv KimW die gaat haar keihard uitlachen als ze iets zegt.
Boek waarin allerlei dingen staan (evenementen / activiteiten / spullen) die ze mogen bestellen. Of met geld uit de huishoudpot, of met geld uit de prijzenpot. Alles wat daar instaat mogen ze 1:1 kopen van het prijzengeld. Moet alleen een meerderheid van stemmen voor zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen wat dat evenementen boek is en wanneer ze dat hebben gekregen en wat de regels zijn, Heb dat nooit meegekregen
Mexx is zelf een beetje hypocrietquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Eunice , die wordt door sommige mensen hier gepest. Daar kan ik echt niet tegen. Ze heeft natuurlijk wel irritante dingen. Maar bv KimW die gaat haar keihard uitlachen als ze iets zegt.
En ondertussen met servies gooien..alles verdraaid ze..quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx is zelf een beetje hypocriet
Die heeft ook mee zitten roddelen met K3
Nu doet ze of zelf heiliger is dan de paus
En laten we vooral het Leila verhaal niet vergeten
Daarom snap ik ook echt niet waarom mensen hier opeens wanda wel aaridg vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Nu hebben ze ook niets anders dan elkaar om over te praten. Ik denk dat dat nog wel erger gaat worden.
Ik vermoed dat mensen in het echte leven anders zijn, daar hebben ze hun bezigheden. Hier hebben ze niet, beleven ze niets. Hebben geen andere prikkels. Dan blijft er weinig over om over te praten lijkt mij. Je ziet het nl in alle RLSsenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:51 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook echt niet waarom mensen hier opeens wanda wel aaridg vinden.
Zolang ze bij jappie zit misschien,maar even apart van hem een haar negatieve karakter steekt gelijk de kop op
neem aan dat mensen die met haar bevriend zijn in het echte leven zich wel afvragen hoe zij over hen spreekt als ze
vertrekken
Netjes, maar ze is ook altijd bezig en inderdaad niets tussen door.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:57 schreef Ebinas het volgende:
Janet is 12 kg afgevallen
Komt geen snoepie, koek en chips tussendoor
Jemig, die weet niet wat haar overkomt om daar te wonen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep, en dat is volgens mij nog te veel gezegd.
Compleet off topic nu, maar heb hem gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, die weet niet wat haar overkomt om daar te wonen dan.
Een kamper is wel leuk om te reizen, maar om er in te wonen
Eunice gat iedereen bij elkaar roepen, ze gaat zo beginnen met de les
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet ook niet als ik link kopieer en in de adressenbalk zetquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Compleet off topic nu, maar heb hem gevonden![]()
[ afbeelding ]
Is inmiddels gefixdquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet het niet ook niet als ik link kopieer en in de adressenbalk zet
Maar thnx
Gele kaart voor Mexxx misschien ?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Hij tikt terug.
Dus niet verzamelen of zo.
Ze heeft nog een uurtje zegt hij
O vertrek van Djedquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:06 schreef Ebinas het volgende:
Hij tikt terug.
Dus niet verzamelen of zo.
Ze heeft nog een uurtje zegt hij
Gewoon gaan met die banaanquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer weer.
Ze heeft echt alleen maar gekost.
Nu weer onze streamtijd
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon gaan met die banaan
Klaar met dat gelul
Allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
Jeff begint nu ook al: " als je DIE begin maar heb(t) gehad hč.
Oh, de Meester kan dat zelf nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac vraagt aan Marciano : 'Broer, kun je haar roepen?'
Een spelopdracht met pakketten maar dat het wel een moeilijk spelopdracht isquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Duimen dat er na Dedji nog iets gebeurd vandaag.
En die lang duurt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Een spelopdracht met pakketten maar dat het wel een moeilijk spelopdracht is
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
Ik ga het je nog 1 keertje vragen
Weet je het zeker
Ja zegt djedi
Die was ook echt voor de uitzendingquote:
Is wel leuk om naar te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En die lang duurt.
Vind ik altijd leuke opdrachten.
Zoals paalzitten, dansmarathon enz
Dan is DJedi al weg wil je vertrek niet zien?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:13 schreef Ebinas het volgende:
Nou ik ga nog maar eventjes wat doen, zal niet veel gebeuren nu.
Kom wel rond 12 uur terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |