Ohwquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet een master te zijn, dat kan wel groeien. In tegenstelling tot het gereedschap.
En gewoon in real life mensen gaan ontmoeten dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef Gibson88 het volgende:
Tinder als weer een poos er af gegooid. Amper likes en als ze al komen zijn het fake-profielen.
- Waar woon je
- Waar werk je / is je baan
- Ik ben hier niet vaak online, heb je Whats App ?
Of ze verwijderen de Match na het matchen of ik een reactie stuur. Of reageren nergens op quasi matches scoren voor een ego-boos.
Happn: Idem dito
Bumble: Idem dito, of 0 likes
Breeze: 0 matches, lijkt wel alsof heel mijn profiel niet zichtbaar is voor anderen.
Paiq: Eergisteren weer verwijderd na 3/4 dagen gebruik. Afvoerput van vrijgezel Nederland.
Ik ben niet heel lang, slechts 1.70/ resulteert vaak in een afwijzing: Te klein of al bezet. Dat nodigt mij niet bepaald uit om nog vaker een poging te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:58 schreef Sally het volgende:
[..]
En gewoon in real life mensen gaan ontmoeten dan?
Nu ja, ik ben ook niet groot.... Voor vrouwen is het dan Funsize.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben niet heel lang, slechts 1.70/ resulteert vaak in een afwijzing: Te klein of al bezet. Dat nodigt mij niet bepaald uit om nog vaker een poging te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben ook niet groot.... Voor vrouwen is het dan Funsize.
Maar nu is 1.70 ook weer niet 'kort'. Maar dat is mijn perceptie. En ja, ik zal er vast anders tegenaan kijken.
Edit: heb je daar in een dating app dan niet óók last van, je lengte??FunsizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik ben ook niet groot.... Voor vrouwen is het dan Funsize.
Maar nu is 1.70 ook weer niet 'kort'. Maar dat is mijn perceptie. En ja, ik zal er vast anders tegenaan kijken.
Edit: heb je daar in een dating app dan niet óók last van, je lengte??De ervaring leert mij dat de meeste vrouwen ( die ik dan tref ) graag mannen willen van 1.80 en langer. Nou zal daar geheid een stuk bij mij liggen dat ik misschien op te lange vrouwen val. Op date apps heb ik hier ook veel last van. Soms zit er best wel een leuke tussen en volgt er een tweede maar daarna is het meestal wel klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Yeah yeah. Voorspelbaar wie het zegtquote:
Maar moet het de eerste keer al vuurwerk en helemaal fantastisch en perfect zijn in bed?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
Leuke date gehad via Bumble gisteren. We hadden al 2 weken contact ongeveer. Echt een hele leuke vent.
Helaas geen match in de slaapkamer, dus er komt geen vervolg.
Nee hoor, vuurwerk en helemaal fantastisch hoeft niet. Is wel leuk, maar echt geen must.quote:Op zondag 2 november 2025 00:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar moet het de eerste keer al vuurwerk en helemaal fantastisch en perfect zijn in bed?
Of was er iets heel raars?
Vaak leer je elkaar en elkaars lichaam beter kennen door het vaker te doen met elkaar. Het wordt steeds beter. Een eerste keer met elkaar is niet vaak meteen geweldig en perfect.
Wel eerlijkquote:Op zondag 2 november 2025 01:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, vuurwerk en helemaal fantastisch hoeft niet. Is wel leuk, maar echt geen must.
Maar ja, iets raars zou je kunnen zeggen inderdaad. Een echt heel kleine penis vind ik namelijk niet leuk, helemaal niet als het om de seks draait.
Zoiets zeg je niet snel lijkt me…quote:Op zondag 2 november 2025 09:30 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wel eerlijk
Hoe heb je dat nieuws gebracht aan hem?
Precies. Dat zou ik echt nooit doen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet snel lijkt me…
Ook eens meegemaakt en heb toch wel een smoes verzonnen. Het is kwetsend direct te zeggen dat zijn penis te klein is, hij kan er niks aan doen.
Oej ja dat is een lastige ja, zeker als het verder wel klikt.quote:Op zondag 2 november 2025 01:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, vuurwerk en helemaal fantastisch hoeft niet. Is wel leuk, maar echt geen must.
Maar ja, iets raars zou je kunnen zeggen inderdaad. Een echt heel kleine penis vind ik namelijk niet leuk, helemaal niet als het om de seks draait.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De ervaring leert mij dat de meeste vrouwen ( die ik dan tref ) graag mannen willen van 1.80 en langer. Nou zal daar geheid een stuk bij mij liggen dat ik misschien op te lange vrouwen val. Op date apps heb ik hier ook veel last van. Soms zit er best wel een leuke tussen en volgt er een tweede maar daarna is het meestal wel klaar.Kijk als ik mag 'kiezen' zeg ik ook liefst >1.80 (ik ben zelf 1.72). Maar ik vind 1.70 nu ook weer niet zo klein dat het echt een afknapper is. Als je als man 1.50 bent zou ik het een ander verhaal vinden (sneu, ik weet het, kan hij ook niks aan doen). Maar met 1.70 moet je toch zo'n beetje groter zijn dan 50% van de vrouwen en wellicht maar net een paar cm kleiner dan de meeste van de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohai.quote:Op zondag 2 november 2025 13:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Oej ja dat is een lastige ja, zeker als het verder wel klikt.
[..]
Kijk als ik mag 'kiezen' zeg ik ook liefst >1.80 (ik ben zelf 1.72). Maar ik vind 1.70 nu ook weer niet zo klein dat het echt een afknapper is. Als je als man 1.50 bent zou ik het een ander verhaal vinden (sneu, ik weet het, kan hij ook niks aan doen). Maar met 1.70 moet je toch zo'n beetje groter zijn dan 50% van de vrouwen en wellicht maar net een paar cm kleiner dan de meeste van de rest.
quote:Op zondag 2 november 2025 15:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt ook subtiel een garnaaltje in zijn broodtrommel stoppen
Dat kanquote:Op zondag 2 november 2025 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal reageren in een serieus topic.
Zoiets. Ik weet de specs daar niet van, maar ik had dit nog nooit meegemaakt nee.quote:
Ocharme.quote:Op zondag 2 november 2025 20:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Zoiets. Ik weet de specs daar niet van, maar ik had dit nog nooit meegemaakt nee.
Echt lullig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |