quote:Op donderdag 22 december 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet nét mis he
Bedankt.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:53 schreef Kopiko het volgende:
Mooie OP, jammergenoeg niet de mijne
Aubergenius aub.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:53 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een baas die Evil Charlie zeg..
Nu weer tijd voor Titan!
Van allesquote:Op donderdag 22 december 2022 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er aan de hand met het hoofdje van Dirk
Het is daarbinnen een grote leegte.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Komt uit Urk. Wil je nog meer weten?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Katwijk volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2022 16:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Komt uit Urk. Wil je nog meer weten?
Kloptquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Komt uit Urk. Wil je nog meer weten?
Kantele?quote:
Welke pauze?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Dirk moet dit in de pauze herbekijken
Die ie tussen z'n beurten neemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die ie tussen z'n beurten neemtNiet na de derde setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Ratajski?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het goed voor de pool als Dirk verliest?
De blinde users van FOK! bedanken je!quote:Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef BB-King het volgende:
Dubbel 12 gemist voor een 9-darter.
Zo reageerde ik ookquote:
De dubbels van Dirk lopen smerig slechtquote:
pzcquote:Op donderdag 22 december 2022 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 100.00
Stukje droog brood met kerst genot
Ja dit klopt, hij was extreem wisselvallig en had geluk dat zijn tegenstander er niks van kon.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in de trein en ik zie niks
Dirk gewonnen met 4-2 vijfde set begrijp ik?
Sedlacek gooide gewoon prima, alleen de laatste set kakte hij in.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dit klopt, hij was extreem wisselvallig en had geluk dat zijn tegenstander er niks van kon.
Kampioen aan het werk gezien dus?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dit klopt, hij was extreem wisselvallig en had geluk dat zijn tegenstander er niks van kon.
Trots op mijn bandwagon.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:26 schreef wimderon het volgende:
Je mag trots zijn op Karel @:Alaphilippe_
Hij haalde uiteindelijk geeneens 90 gemiddeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sedlacek gooide gewoon prima, alleen de laatste set kakte hij in.
Misschien als zijn tegenstanders corona krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kampioen aan het werk gezien dus?
Omdat hij de laatste (lange) set 75 gemiddeld gooit. De eerste vier sets gewoon halverwege de 90.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij haalde uiteindelijk geeneens 90 gemiddeld.
Ik vermoed dat je stream achterloopt.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Flashscore loopt echt ruim voor, spoilered
Viaplay loopt 20 seconden achter op Flashscore.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je stream achterloopt.
Zo zie je maar: gemiddeldes zeggen niet alles!quote:Op donderdag 22 december 2022 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste (lange) set 75 gemiddeld gooit. De eerste vier sets gewoon halverwege de 90.
Zjak had dit KANTELPUNT kunnen voorspellen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste (lange) set 75 gemiddeld gooit. De eerste vier sets gewoon halverwege de 90.
Wat zijn de affiches voor vanavond?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wordt het vanavond wat beter.
Anderson-Razmaquote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de affiches voor vanavond?
Wees blij. Dan kan ie niet meteen naar huis vliegen en zit ie niet morgen alweer in de studio met z’n vieze kroketkop.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer dat Vinnie pas de laatste partij is.
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis.
Eten
Spaanse les
Hopelijk op tijd terug voor WadeGOD.
"M’n kop moet gewoon goed staan en dan gaan we er vol voor." opgetekend door AD. Hopen dat de kroketkop goed staat zoals je dat zo ludiek zegtquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Wees blij. Dan kan ie niet meteen naar huis vliegen en zit ie niet morgen alweer in de studio met z’n vieze kroketkop.
Drie partijen met goden, dan voelt Vincent als afsluiter toch kutquote:Op donderdag 22 december 2022 18:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Anderson-Razma
WadeGOD-Jim Williams
Humphries-Hempel
Vd VoortVLAG-Menzies
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand het "oh alles doet mij pijn" filmpje over vd voort bij de hand?
Je staat wel mooi in de OP vriend. Ook geen like voor gekregen van jou.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen likes gehad op mijn post vanmiddag.
Ijskoud bad.
Fat Vinnyquote:Op donderdag 22 december 2022 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Naar welke pot kijken we het meest uit?
Gando - Razmaquote:Op donderdag 22 december 2022 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Naar welke pot kijken we het meest uit?
Class is permanentquote:Op donderdag 22 december 2022 19:56 schreef Machielovic het volgende:
Wel benieuwd of Gery het al verleerd is, weinig gespeeld toch dit jaar?
Zeg maar alles behalve de laatste partij. Mooi op tijd naar bed.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gando - Razma
Wade - Williams
Humphries - Hempel
Morgen vrij, vrouw ziek en in bed. Wordt gewoon een avondje alles kijkenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg maar alles behalve de laatste partij. Mooi op tijd naar bed.
Ik ga even kijken hoe lang ik het vol hou.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Morgen vrij, vrouw ziek en in bed. Wordt gewoon een avondje alles kijken
Ziek?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga even kijken hoe lang ik het vol hou.
Die dat hij errors in zijn hoofd heeft is ook een topshow.quote:
Niet helemaal gezond nee. En wel mokerdruk geweest dus de batterij is wel op.quote:
Mensonterend dat er niets beters is. Mis pedo Jelle zelfs.quote:
Was vanmiddag de laatste mongolen sessie?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Imho beste programma tot nu toe
Morgenmiddag geen mongolensessie maar ook zeker geen topshowquote:Op donderdag 22 december 2022 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was vanmiddag de laatste mongolen sessie?
Hiervoor wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb stiekem het meeste zin in de wedstrijd van Vincent![]()
Wordt ik nu afgevoerd?
Dat ligt eraan wat @onlogisch hiervan vindt.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb stiekem het meeste zin in de wedstrijd van Vincent![]()
Wordt ik nu afgevoerd?
Dank!quote:Op donderdag 22 december 2022 19:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zure kop genot
Poepz0rquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Doevelaer het volgende:
Zou er uberhaupt iemand een hekel aan Gando hebben?
Gando is best een zeikerd als het niet loopt volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Doevelaer het volgende:
Zou er uberhaupt iemand een hekel aan Gando hebben?
Lekker man. Op het snoetje zitten genot.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef wimderon het volgende:
Gerrie heeft een kutje opgevreten.
Boh boh bohquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef wimderon het volgende:
Gerrie heeft een kutje opgevreten.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
Over de oche struikelen GENOT.
[ afbeelding ]
Les van die Spaanse?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis.
Eten
Spaanse les
Hopelijk op tijd terug voor WadeGOD.
Hallo vriend.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Hallo dartsvrienden en vriendinnen
Goedenavond moderator DRT.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Hallo dartsvrienden en vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |