abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 22 december 2022 @ 16:08:11 #1
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207187685
quote:
Memphis Depay (Moordrecht, 13 februari 1994) is een Nederlands voetballer die bij voorkeur als aanvaller speelt. Hij debuteerde in september 2011 in het betaald voetbal vanuit de jeugdopleiding van PSV, dat in augustus 2011 zijn contract verlengde tot aan de zomer van 2014.

Depay debuteerde in de hoofdmacht in de tweede ronde van de KNVB beker 2011/12, uit tegen VVSB. Hij scoorde in die wedstrijd zelf zowel de 0-1 als de 0-5. Op 26 februari debuteerde Depay in de competitie in het duel tegen Feyenoord thuis (3-2 winst). Op 18 maart scoorde Depay zijn eerste goal in het duel tegen sc Heerenveen thuis (5-1 winst). Ook in het duel met VVV-Venlo maakte hij een doelpunt, de 2-0.

In mei 2015 stond Depay in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs. PSV kwam op 7 mei 2015 tot een akkoord met Manchester United over een transfer van Depay, nadat de club eerder al een akkoord had bereikt met Paris Saint-Germain en er concrete interesse was van Liverpool.De speler zelf was op dat moment ook al akkoord met de club van coach Louis van Gaal. Depay speelde eerder onder Van Gaal toen deze bondscoach was van het Nederlands elftal tijdens het WK 2014.Het transferbedrag bedroeg volgens het tijdschrift Voetbal International ¤27,5 miljoen, exclusief zo'n ¤4,5 miljoen aan mogelijke bonussen, maar volgens de BBC ¤34 miljoen (£24,6 miljoen), exclusief ¤9 miljoen (£6,5 miljoen) aan mogelijke bonussen. Daarnaast bedong PSV een doorverkooppercentage.

Technisch directeur Marcel Brands gaf geen duidelijkheid over het exacte bedrag, maar zei in een interview in Voetbal International in september 2015 dat het 'wel wat meer' was dan ¤31 miljoen. Het blad ging toen zelf inmiddels ook uit van ¤34 miljoen met nog negen miljoen euro extra aan eventuele bonussen. De vergoeding voor de transfer oversteeg hiermee de overgang van Ruud van Nistelrooij van PSV naar Manchester United uit 2001, waar omgerekend ¤30,5 miljoen mee gemoeid was. Daarmee werd het de duurste transfer ooit vanuit de Nederlandse competitie. Depay tekende op 12 juni 2015 een contract tot medio 2019 met een optie voor nog een jaar. Hij was de tiende Nederlandse speler ooit die bij Manchester United tekende.
quote:
Olympique Lyon
Depay tekende op 20 januari 2017 een contract voor 4,5 jaar bij Olympique Lyon, waarmee hij toen al enige tijd in gesprek was. De Franse club betaalde circa ¤16.000.000,- voor hem aan Manchester United, dat tot ¤9.000.000,- aan eventuele bonussen in het vooruitzicht kreeg. Manchester United bedong tevens een terugkoopclausule. Trainer José Mourinho nam bij zijn afscheid afstand van het negatieve publieke beeld dat van Depay was ontstaan en sprak lovend over zijn professionele instelling. Twee dagen na het tekenen van zijn contract maakte Depay zijn debuut voor Lyon, tijdens een met 3-1 gewonnen competitiewedstrijd thuis tegen Olympique Marseille. Hij viel de dag in de 79e minuut in voor Mathieu Valbuena. De eindstand stond toen al op het scorebord.
Foto's:




Social media:
https://twitter.com/Memphis
https://www.instagram.com/memphisdepay/
https://www.facebook.com/memphisdepayofficial



Makkelijk tweede.
  donderdag 22 december 2022 @ 16:13:05 #2
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207187738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zal het ook niet een klein beetje liggen aan het feit dat hij amper gespeeld heeft voor het WK, Van Gaal had hem niet zo belangrijk moeten maken, nu ging het allemaal veel te geforceerd.
De hele tactiek was uiteindelijk ook afhankelijk van een type Depay, maar hij is gewoon niet goed genoeg om je hele aanvalsspel om te laten draaien en dan is ie ook nog eens niet in vorm.

Ik ben benieuwd in hoeverre Koeman nog een beroep op hem gaat doen, hij is fan van Depay natuurlijk maar in een driepersoonsvoorhoede is hij niet meer de beste keuze voor de spits. Plus dat hele Promes-gedoe gaat er nog wel inhakken, vanuit een voorbeeldfunctie kan je niet in de bres blijven springen voor een voortvluchtige crimineel natuurlijk.
Makkelijk tweede.
pi_207188883
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Depay legt veel meer risico in zijn spel. Gaat wel eens goed, maar vaker niet. Hij is vreselijk inefficiënt.

Liever een speler die 3x scoort in de groepsfase en die je verder weinig ziet, dan een speler die 400x aan de bal is en hem 398x verliest en er 2x iets moois mee doet wat nergens toe leidt.
Dat ben ik overigens met je eens. Zeker in het huidige countersysteem is Depay overal op het veld aan het aankloten maar functioneert hij niet echt (of eigenlijk gewoon echt niet) als spits. Wat die man op het WK aan het doen was weet eigenlijk niemand. Hakjes op slecht getimede momenten, geen seconde een bal bij zich kunnen houden. Drama.

Het neusje voor de goal heeft hij dan natuurlijk wel weer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 25 december 2022 @ 12:32:52 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207224795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat ben ik overigens met je eens. Zeker in het huidige countersysteem is Depay overal op het veld aan het aankloten maar functioneert hij niet echt (of eigenlijk gewoon echt niet) als spits. Wat die man op het WK aan het doen was weet eigenlijk niemand. Hakjes op slecht getimede momenten, geen seconde een bal bij zich kunnen houden. Drama.

Het neusje voor de goal heeft hij dan natuurlijk wel weer.
Depay in goede doen is verreweg de beste aanvaller van NL, alleen was hij op het WK niet in goede doen wat niet zo vreemd is omdat hij er een tijd uit lag, Van Gaal heeft op hem gegokt en verloren.
pi_207225499
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Depay in goede doen is verreweg de beste aanvaller van NL, alleen was hij op het WK niet in goede doen wat niet zo vreemd is omdat hij er een tijd uit lag, Van Gaal heeft op hem gegokt en verloren.
Hij is nooit in goede doen als het ergens echt om gaat
  zondag 25 december 2022 @ 13:41:44 #6
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207225843
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
Depay in goede doen is verreweg de beste aanvaller van NL, alleen was hij op het WK niet in goede doen wat niet zo vreemd is omdat hij er een tijd uit lag, Van Gaal heeft op hem gegokt en verloren.
Mwah, zelfs in goede doen is hij een beetje een ongeleid projectiel (op het EK was hij ook goed waardeloos en dat was na een uitstekend seizoen), en daarnaast is ie al best een tijdje over zijn piek heen. Gakpo en Danjuma zijn hem misschien zelfs wel voorbij inmiddels.
Makkelijk tweede.
  zondag 25 december 2022 @ 13:49:00 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207225946
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, zelfs in goede doen is hij een beetje een ongeleid projectiel (op het EK was hij ook goed waardeloos en dat was na een uitstekend seizoen), en daarnaast is ie al best een tijdje over zijn piek heen. Gakpo en Danjuma zijn hem misschien zelfs wel voorbij inmiddels.
Grappig dat ik het hier voor hem op moet nemen, ik ben niet eens een fan maar die 2 die jij noemt zijn nog lang niet op zijn niveau en de vraag is of dat uberhaupt gaat lukken.
  zondag 25 december 2022 @ 14:03:41 #8
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207226159
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grappig dat ik het hier voor hem op moet nemen, ik ben niet eens een fan maar die 2 die jij noemt zijn nog lang niet op zijn niveau en de vraag is of dat uberhaupt gaat lukken.
Uiteindelijk heeft Depay nooit de echte top gehaald, zelfs niet in zijn piekperiode en daar is hij inmiddels ver van verwijderd. Zo’n heel bijzondere speler is het niet. Uiteindelijk is hij vooral zo belangrijk gemaakt omdat hij nou eenmaal het beste was wat Nederland lange tijd te bieden had en hij in goede doen wel een waanzinnig niveau kon halen. Alleen vraag ik mij af in hoeverre dat er nog in zit en als hij dat niveau niet meer haalt grossiert hij in foute keuzes/balverlies.
Makkelijk tweede.
  zondag 25 december 2022 @ 14:17:53 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207226338
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Uiteindelijk heeft Depay nooit de echte top gehaald, zelfs niet in zijn piekperiode en daar is hij inmiddels ver van verwijderd. Zo’n heel bijzondere speler is het niet. Uiteindelijk is hij vooral zo belangrijk gemaakt omdat hij nou eenmaal het beste was wat Nederland lange tijd te bieden had en hij in goede doen wel een waanzinnig niveau kon halen. Alleen vraag ik mij af in hoeverre dat er nog in zit en als hij dat niveau niet meer haalt grossiert hij in foute keuzes/balverlies.
Hij is pas 28 dus om nu al te stellen dat hij over z'n piek heen is vind ik wat overdreven, dit WK was het niks maar niet geheel zijn fout dat hij en geselecteerd en ook nog eens te belangrijk gemaakt is, al zegt dat natuurlijk ook weer genoeg over de rest.
pi_207226393
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij is pas 28 dus om nu al te stellen dat hij over z'n piek heen is vind ik wat overdreven, dit WK was het niks maar niet geheel zijn fout dat hij en geselecteerd en ook nog eens te belangrijk gemaakt is, al zegt dat natuurlijk ook weer genoeg over de rest.
Bij welke club blinkt hij dan uit?
Het is overal net niet
  zondag 25 december 2022 @ 14:24:33 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207226435
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Bij welke club blinkt hij dan uit?
Het is overal net niet
Ik zeg toch ook niet dat hij wereldtop is alleen wel de beste van NL en hij loopt 1 op 2 in oranje dus dat is heel respectabel.
pi_207226552
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij wereldtop is alleen wel de beste van NL en hij loopt 1 op 2 in oranje dus dat is heel respectabel.
Vanzelfsprekend heb je gelijk Tarado.
pi_207226608
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Bij welke club blinkt hij dan uit?
Het is overal net niet
Bij Lyon was hij wel een tijdje echt de man hoor. Maar goed, dat is de Franse competitie en op 3 goede ploegen na is dat toch een beetje een speeltuin voor pingelaars.
  zondag 25 december 2022 @ 14:40:56 #14
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207226643
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij is pas 28 dus om nu al te stellen dat hij over z'n piek heen is vind ik wat overdreven, dit WK was het niks maar niet geheel zijn fout dat hij en geselecteerd en ook nog eens te belangrijk gemaakt is, al zegt dat natuurlijk ook weer genoeg over de rest.
We gaan het zien bij hem maar ik denk eigenlijk niet dat Depay nog snel op het tempo mee gaat kunnen waar ze in de top mee spelen, maar het is een beetje moeilijk beoordelen nu omdat hij er een tijd uit is geweest en het WK duidelijk te vroeg voor hem kwam alleen was het verval al voor zijn blessure ingezet.

De hele 5-3-2 was sowieso een beetje afhankelijk van Depay en ook Blind overigens, dat was al niet verstandig. Depay is toch altijd een beetje het type aanvaller geweest waar het hele spel om moet draaien, dat was bij PSV, Lyon en NL ook zo, alleen is hij daar op dit moment niet goed genoeg voor en ik weet niet of hij als spits in een driemansvoorhoede in een minder vrije rol zou werken. Ook daarom zou ik liever hebben dat er een voorhoede gekozen gaat worden met Gakpo en/of Danjuma (die plek rechts voorin blijft dan wel een probleempje).
Makkelijk tweede.
  zondag 25 december 2022 @ 14:55:11 #15
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207226811
Jammer dat niemand aan deze grootheid denkt!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_207226951
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2022 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat niemand aan deze grootheid denkt!
[ afbeelding ]
Ik wel.

Maar een spits moet meer dan doelpunten maken dus liever Memphis, Gakpo, Luuk, Brobbey, Lang enzovoorts en daarna misschien een keer als het echt niet anders kan Weghorst.
pi_207227339
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 15:14 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik wel.

Maar een spits moet meer dan doelpunten maken dus liever Memphis, Gakpo, Luuk, Brobbey, Lang enzovoorts en daarna misschien een keer als het echt niet anders kan Weghorst.
Ik vind een Luuk of Weghorst in de punt van een 4-3-3 helemaal geen schande als je niets beters hebt en ik denk niet dat die twee elkaar veel ontlopen. Dan heb je nog twee posities er om heen voor snelheid en creativiteit.

95% van de wereldranglijst zou een moord doen voor een spits van dat niveau. Waarbij je in de combinatie voorin inderdaad wel iets meer aan Luuk hebt dan aan Weghorst.
pi_207230886
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grappig dat ik het hier voor hem op moet nemen, ik ben niet eens een fan maar die 2 die jij noemt zijn nog lang niet op zijn niveau en de vraag is of dat uberhaupt gaat lukken.
En ik vind het dan weer grappig dat ik als statistiekenliefhebber toch moet constateren dat het voetballende niveau van Gakpo en Danjuma toch echt een stuk hoger ligt.

Depay is wel een betere afmaker met een neusje voor de goal die al een jaar of 5 altijd wel een goal of 15 maakt. Maar als pure voetballer heb je er niet zoveel aan, ontzettend ineffectief.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 december 2022 @ 09:34:10 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207235449
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En ik vind het dan weer grappig dat ik als statistiekenliefhebber toch moet constateren dat het voetballende niveau van Gakpo en Danjuma toch echt een stuk hoger ligt.

Depay is wel een betere afmaker met een neusje voor de goal die al een jaar of 5 altijd wel een goal of 15 maakt. Maar als pure voetballer heb je er niet zoveel aan, ontzettend ineffectief.
Jij begrijpt er gewoon helemaal niets van dus ga maar weer terug naar je stats waar je ook niks van begrijpt, prettige feestdagen nog.
pi_207236708
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jij begrijpt er gewoon helemaal niets van dus ga maar weer terug naar je stats waar je ook niks van begrijpt, prettige feestdagen nog.
Zo de kerstgedachte is weer ver te zoeken bij je. :D Maar zo ken ik jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk2000 op 26-12-2022 11:47:49 ]
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_207238692
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij is pas 28 dus om nu al te stellen dat hij over z'n piek heen is vind ik wat overdreven, dit WK was het niks maar niet geheel zijn fout dat hij en geselecteerd en ook nog eens te belangrijk gemaakt is, al zegt dat natuurlijk ook weer genoeg over de rest.
Denk dat dit soort spelers wel relatief vroeg pieken.
  maandag 26 december 2022 @ 13:37:52 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207238765
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat dit soort spelers wel relatief vroeg pieken.
Denk dat je spelers niet zo snel af moet schrijven.
pi_207239237
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 13:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat dit soort spelers wel relatief vroeg pieken.
Maak me vooral zorgen om zijn wat lompe fysiek. Hij ziet er net als Bergwijn inmiddels uit als een Michelin-mannetje, zijn bovenlijf oogt wat zwaar. Dat is wel iets om je zorgen over te maken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_207239260
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maak me vooral zorgen om zijn wat lompe fysiek. Hij ziet er net als Bergwijn inmiddels uit als een Michelin-mannetje, zijn bovenlijf oogt wat zwaar. Dat is wel iets om je zorgen over te maken.
Daarom o.a. ook dat ik denk dat hij vroeg piekt.

Lijkt me geen speler die pas op z'n 30-31e op z'n top zit en tot z'n 35e lekker door knalt.
pi_207239603
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daarom o.a. ook dat ik denk dat hij vroeg piekt.

Lijkt me geen speler die pas op z'n 30-31e op z'n top zit en tot z'n 35e lekker door knalt.
Eens. En natuurlijk kruisbandblessure gehad, ook niet handig voor een (vroeger) toch vrij wendbare speler als hij.

Hij zou zich moeten beperken tot het pure spits zijn, leep zijn in de 16 en de kansjes er inschieten. Vraag is vooral of hij daar de slimheid en geslepenheid voor heeft. Dat gezwerf voorin lijkt hem steeds minder goed af te gaan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_207499529
Volgens Fab en Relevo een prioriteit voor Atlético Madrid.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 17:52:44 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207500007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens Fab en Relevo een prioriteit voor Atlético Madrid.
Passlijntjes dichtknijpen lukt al niet altijd, laat staan daadwerkelijk mee terugverdedigen. Simeone stuurt 'm waarschijnlijk tot aan het eind van het seizoen op strafexpeditie op rechtsback om hem dat aan te leren en dan is het afwachten wat een andere coach van hem verlangt.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 12 januari 2023 @ 13:37:57 #28
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207525260
https://www.skysports.com(...)erry-go-round-begins

Oei, als dit waar is is dat wel een vernedering voor de Memph.
We have always been at war with Eastasia.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 januari 2023 @ 16:40:21 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_207527658
Memphis Depay hard op weg naar Atlético: ‘Alleen keuring houdt Oranje-spits uit Madrid’
De transfer van Memphis Depay van FC Barcelona naar Atlético Madrid is bijna rond. Dat meldt de Madrileense sportkrant Marca.

Door het vertrek van João Félix naar Chelsea is volgens het Spaanse medium financieel ruimte bij Atleti voor de 28-jarige Depay. De Oranje-international krijgt van trainer Xavi weinig speeltijd bij Barça. Het contract van Depay in Barcelona loopt aan het einde van dit seizoen af.

Alleen in de huidige transferperiode kan Barça dus nog wat geld verdienen aan de aanvaller. Volgens Marca is Depay momenteel in Madrid, waar alleen een medische keuring hem nog van een transfer naar Los Rojiblancos scheidt.

Depay speelde in de jeugd van Sparta, tot PSV hem in 2006 overnam. Van 2011 tot 2015 kwam hij uit in het eerste elftal van de Eindhovenaren, waarmee hij één keer landskampioen werd, één keer de KNVB Beker won en één keer de Johan Cruijff Schaal pakte. Depay verkaste naar Manchester United, maar dat werd geen succes. Na ruim vier goede jaren bij Olympique Lyon maakte hij in 2021 de overstap naar FC Barcelona.

https://www.ad.nl/transfe(...)uit-madrid~a8612ccb/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207539348
Past beter. Het is een goede subtopper. Heeft niks bij een topclub te zoeken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2023 @ 13:17:38 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_207539635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
Past beter. Het is een goede subtopper. Heeft niks bij een topclub te zoeken.
Toch wordt-ie topscorer allertijden van Oranje. Zegt alles over het voetbal van de laatste 20 jaar. Waar men denkt dat Messi en Ronaldo de besten zijn ooit en fucking Miroslaw Klose topscorer allertijden op WK's kan worden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207614693


Gaat daar gewoon weer mondjes snoeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 januari 2023 @ 17:53:09 #33
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207614787
Prima club voor ‘m.
pi_207614991
Ben benieuwd wie er allemaal bij zijn bijbelclubje wil uit de selectie.
  woensdag 18 januari 2023 @ 20:50:52 #35
80382 manny
30 is best veel
pi_207617838
Slecht moment om in te stappen vrees ik
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207617930
Goed voor ONS Nederlandse voetbal. We kunnen wel wat goals gebruiken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208155798
Zet Atlético in vuur en vlam al he?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_208166105
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
Zet Atlético in vuur en vlam al he?
Benieuwd wat voor rol Koeman deze bankzitter gaat geven.
  maandag 27 februari 2023 @ 14:46:56 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208166183
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Benieuwd wat voor rol Koeman deze bankzitter gaat geven.
Wout speelt wel maar dan toch liever deze bankzitter.
pi_208166373
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wout speelt wel maar dan toch liever deze bankzitter.
Allebei 1 goal na de winterstop. :') Hebben we nog scorende spelers over?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208247938
2 golazos

iedereen gelijk lyrisch
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 maart 2023 @ 12:04:23 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208248853
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
2 golazos

iedereen gelijk lyrisch
Neerlands hoop in bange dagen
pi_208248994
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Neerlands hoop in bange dagen
Bikkelhard nodig wel. Maar volgens mij is vooral zijn fitheid een ding.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 12:24:22 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208249086
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Neerlands hoop in bange dagen
_O_
What can change the nature of a man?
  zondag 5 maart 2023 @ 12:34:49 #45
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_208249242
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
2 golazos

iedereen gelijk lyrisch
Lek=boven Ballon d'Or in het vooruitzicht.
pi_208524456
Waardeloos zoals zo vaak
pi_208525290
Depay nooit meer een penalty laten nemen. Zei hier al eerder dat hij ze totaal niet kan nemen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208525474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goed voor ONS Nederlandse voetbal. We kunnen wel wat goals gebruiken.
Heeft prima uitgepakt inderdaad
pi_208525488
Dat Depay die penalty zou missen zag je echt van mijlenver aankomen idd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_208525490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Heeft prima uitgepakt inderdaad
Tja onze wijsneus praat zichzelf weer eens tegen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')