SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Macron zijn good cop act is vervelend.quote:
Die leven echt in een fantasiewereld, net als Hitler in de bunker nog in de overwinning geloofde terwijl de Russen op 3 km stonden.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
De Admiral Kuznetsov staat in brand![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
De Admiral Kuznetsov staat in brand![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat daar zoveel twijfel over bestaat? Internationaal bancair verkeer, is internationaal. Voor de rest hebben we kunnen lezen dat china ook asap die MIR payment card afschoot, Huawei is gekapt met mobieltjes verkopen, enzovoort.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, zou ik dat erg verrassend vinden.
Gelukkig staat er duidelijk "Meinung" in beeld.quote:
Ik word schijtziek van Duitsland en haar pislauwe laffe houding.quote:
Frankrijk toch ook. “We mogen Rusland niet schofferen”. Hou op hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van Duitsland en haar pislauwe laffe houding.
rot bedetquote:
quote:Although the Gulag provided a system of cheap labor, most historians agree that the camps ultimately didn't make a significant contribution to the Soviet economy. Experts believe that without enough food and supplies, workers were unequipped to provide productive results.
The dark history of the Gulag has left generations of Russians scarred and damaged. Even today, some survivors are too fearful to discuss their experiences.
Verklaar de vraag ?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die congresleden trouwens allemaal lid van dynastieën net zoals bij de Romeinse senaat?
Duitsland heeft een hele vreemde (ver)houding met en tot Rusland, niet alleen door WO I en II. Voor veel Duitsers is Rusland om de één of andere reden een mysterieus, maar nobel en ontzagwekkend land ipv het corrupte en misdadige derdewereldland dat het in werkelijkheid is.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar ondertussen doneren ze de wereld, maar geen tanks.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De tsarenfamilie was toch ook van Duitse oorsprong? Misschien dat dat nog wel een rol speelt.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Duitsland heeft een hele vreemde (ver)houding met en tot Rusland, niet alleen door WO I en II. Voor veel Duitsers is Rusland om de één of andere reden een mysterieus, maar nobel en ontzagwekkend land ipv het corrupte en misdadige derdewereldland dat het in werkelijkheid is.
Ik vrees het ook. Maar de media mag ook wel eens aan zelfreflectie doen. Nog te vaak zie ik Russische propaganda en uitspraken die contextloos gebracht worden. Dat je het brengt is niet verkeerd hè? Hoort bij volledig informeren, maar je moet er wel de context bij schetsen. Ook, nee juist, als de context is dat het aantoonbaar volkomen kul is.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gelukkig staat er duidelijk "Meinung" in beeld.
Desalniettemin mag er wel eens een grootschalig onderzoek naar de inkomsten van allerlei politici en opiniebepalers uitgevoerd gaan worden. Het EU corruptieschandaal en de door het Kremlin gekochte CDA-er van der Linden doen mij vermoeden dat er wel eens heel wat hotemetoten voor Russische spiegeltjes en kraaltjes gevallen kunnen zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2022 13:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De tsarenfamilie was toch ook van Duitse oorsprong? Misschien dat dat nog wel een rol speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |