Precies, ik zal morgen bij daglicht eens een foto maken van de hal. Die is aardig qua beeld veranderd.quote:
Het scheelt dat ik niet stil kan zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:22 schreef Cybersijp het volgende:
het hout nooit op, niet vanzelf ! haha wat blijven we bezig he ? Ook dit zal weer een mooi paleisje worden gok ik . Fijne kerst
Die radiator komt te vervallen als er vloerverwarming komt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Chique hoor die donkere schrootjes. Maak je nog een ombouw voor die radiator?
Oh dat is een betere oplossingquote:Op zondag 25 december 2022 00:09 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Die radiator komt te vervallen als er vloerverwarming komt.
Deze tegelvloer, een castlestone achtige vloerquote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef yinu het volgende:
Mooi hoor! Benieuwd naar de nieuwe vloer, wat heb je daarvoor ook alweer gepland?
Oh ja, ik kan me herinneren dat je die eerder wel eens gepost hebt volgens mij. Mooi hoor!quote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Deze tegelvloer, een castlestone achtige vloer
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op maandag 26 december 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:
Kom toevallig langs dit topic. Mooi huis, succes met de verbouwing!
Fijne feestdagen en hopelijk knapt je dochter ook weer beetje op.
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2022 08:17 schreef derLudolf het volgende:
Stevig lijntje. Kunnen ook wel schenken aan hangen te drogen
Dat is er stukken op vooruit gegaan en past er nu goed bij ! Snap niet dat mensen zulk soort balken helemaal dicht plamuren en schilderen. Dit is toch zoveel mooier !quote:Op maandag 23 januari 2023 08:17 schreef ueberduitser het volgende:
Zo, hij is klaar en mooi geworden.
Ik heb hem nadat hij volledig kaal was behandeld met stoere vernis-was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil met zoals hij was:
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:40 schreef qltel het volgende:
Hopelijk gaat het snel weer goed met Lenthe! Veel succes met haar.
Wellicht kom je mijn broer nog wel tegen, die is daar afgelopen weekend opgenomen en mag morgenochtend weer naar huis.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Morgenvroeg om 10:00 uur moeten we ons weer in Osnabrück melden.
Poeh, 88 graden is ook forsquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:05 schreef Candaasje het volgende:
Pittig traject Uber!
Ik ben 17 jaar geleden geopereerd aan een scoliose (ook 88 graden) en moet zeggen dat ik denk dat mijn ouders het zwaarder hebben gehad (qua zorgen) dan ikzelf. Ondanks wat vervelende complicaties. Maar goed, ik heb natuurlijk niet zo'n medische voorgeschiedenis als Lenthe, dat zal het nog wel een tikkeltje uitdagender maken
Ìk mag aannemen dat je broer niet in het CKO ligt, maar in het aangrenzende Marienhospital?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Wellicht kom je mijn broer nog wel tegen, die is daar afgelopen weekend opgenomen en mag morgenochtend weer naar huis.
Poeh, dat is allemaal niet niks. Dat er dan ook gewoon geen plek meer is ergens op de IC voor haar.. ligt dat allemaal zo vol dan in Duitsland ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank je!
Het loopt uiteraard niet zoals het moet
Gisteren de bespreking in Münster gehad en dat ging prima, maar er hangen wel weer wat
vervolgafspraken/onderzoeken/opnames aan vast waar wij nog geen rekening mee hadden gehouden.
En vanochtend ben ik naar Osnabrück geweest voor de opname voor de operatie morgen. Anesthesie-gesprek gehad, intakegesprek, alles klaar... Komt er een arts met de mededeling: "Tut mir leid, wir müssen Ihnen wieder nach Hause schicken, es gibt heute kein Intensivbett für Ihr Tochter"
Er was vanochtend een noodgeval binnen gebracht.
Morgenvroeg om 10:00 uur moeten we ons weer in Osnabrück melden.
Osnabrück en Münster is vanaf die Grafschaft nog goed te doen qua afstand en daar kennen ze Lenthe natuurlijk al beterquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, dat is allemaal niet niks. Dat er dan ook gewoon geen plek meer is ergens op de IC voor haar.. ligt dat allemaal zo vol dan in Duitsland ?
Heel veel sterkte samen iig.
Ja, perdoneel hè. Het is hier in Duitsland niet veel anders wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, dat is allemaal niet niks. Dat er dan ook gewoon geen plek meer is ergens op de IC voor haar.. ligt dat allemaal zo vol dan in Duitsland ?
Heel veel sterkte samen iig.
Ja gelukkig wel, vandaag is er plek . Sterker nog, op dit moment ligt ze op de operatietafel. Ik ben even de stad in gelopen en ben net weer terug. Nog geen nieuws.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:27 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig hebben ze direct de volgende dag al tijd, maar ja, altijd kut als een operatie niet door gaat. Succes vandaag
[..]
Osnabrück en Münster is vanaf die Grafschaft nog goed te doen qua afstand en daar kennen ze Lenthe natuurlijk al beter
Het was ook flink spannend, helaas ook te spannend. De stoma-revisie is goed verlopen, alleen had de anesthesist veel moeite haar te intuberen. Het extuberen na de operatie was helemaal een dramaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:19 schreef yinu het volgende:
Pfff, dat lijkt me zo spannend. Sterkte met wachten en hopelijk herstelt ze voorspoedig!
Dat heb ik ook hoor. Ik heb de afgelopen week ook bijna niemand gesproken. Afgezien van de mensen die het moeten weten heb ik alles nog stil gehouden. Ik kan er nauwelijks over praten, want dan schiet ik helemaal vol. Zo'n lap tekst schrijven valt ook niet mee trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:41 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Dank je! Het is inderdaad een enorme stap en zo jammer dat we gedwongen worden die stap te nemen, in plaats van dat wij dat moment kiezen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Ach UD, wat een narigheid allemaal Dit is zo'n grote stap die jullie nu gaan zetten.
Heel veel sterkte! En vooral ook beterschap voor Lenthe <3
Dat is heel naar inderdaad. Maar Lenthe heeft ook niks aan instortende ouders. Nu kunnen jullie hopelijk wat rust vinden en dan vooral leuke dingen met haar doen, in plaats van medische.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:52 schreef ueberduitser het volgende:
Dank je! Het is inderdaad een enorme stap en zo jammer dat we gedwongen worden die stap te nemen, in plaats van dat wij dat moment kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |