quote:Op donderdag 22 december 2022 02:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yemen in deze discussie brengen is weer een poging om iets in te brengen dat hier totaal maar dan ook niet en nada mee te maken heeft. En nee ik ga verder niet mij afleiden door iets te bespreken dat a) hier niet er zake doet en b) alleen maar afleidt om het nu proberen te negeren.
ik vraag mij oprecht af waarom je denkt dat dit bezoek dat zou bewerkstelligen, maar ik ben blij voor je dat je er wat hoop uit putquote:Het gaat hier niet om, en laat staan goede PR en dat is kennelijk lastig te begrijpen. Onderliggend hebben Oekrane nu zonder condoom met elkaar gewipt en orgastisch liefdesbetuigingen (vlaggen) uitgewisseld.
Deze situatie en ook duidelijke chemie op persoonsniveau, zal het Kremlin op zijn minst moeten doen twijfelen of en hoe zij verder gaan in een oorlog die door hun alleen maar verloren kan worden.
Ik denk dat hij die al een tijdje kwijt is.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, volgens @:vallon kan dit wel eens de genadeklap zijn voor het vertrouwen van putin in eigen kunnen
denk dat er nog weinig gevoel in zitquote:Op donderdag 22 december 2022 02:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die al een tijdje kwijt is.
Dat is een open deur: Zodra Oekraense soldaten die dingen goed weten te bedienen zullen er nog wel een aantal komen.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Hillary Clinton zegt net live op tv dat amerika absoluut meer patriot systemen gaat sturen in de toekomst
Sowieso. 1 is geen, en tegen een training van een paar maanden zitten ze denk toch wel aan te kijken. Dan kun je nu prima het stof laten neerdwarrelen en over een maand zeggen: ze krijgen er nog 1.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Hillary Clinton zegt net live op tv dat amerika absoluut meer patriot systemen gaat sturen in de toekomst
Alhoewel dat inderdaad waarschijnlijk is (zo gaat het immers telkens, klein beginnen en dan opschalen) lijkt Hillary. Clinton me nu niet direct iemand met first-hand knowledge. Dat is toch de vorige generatie.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Hij heeft zijn bom nog.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die al een tijdje kwijt is.
Als dat het enige commentaar is dan heeft Zelensky het goed voor elkaar met deze PR-stunt.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Wel geinig, allemaal schuimbekkende reacties van van die extreemrechtse anti-allesfiguren die over elkaar heen stuiteren om zo hard mogelijk te zeggen hoe vrselijk het is dat Zelensky geen pak aan had
https://www.newsweek.com/(...)-biden-visit-1768901
Rutte wel ja. Zelensky niet natuurlijk. Iets andere omstandigheden wellicht ook..quote:Op donderdag 22 december 2022 06:49 schreef weetjewel5 het volgende:
Moet je voorstellen dat Rutte in zn weekendtrui op visite gaat bij BidenDan krijgt hij daar ook commentaar op.
Napapegaaien noemen we dat.quote:Op donderdag 22 december 2022 05:43 schreef weetjewel5 het volgende:
Kon Zelensky niet even een pak aan doen naar het witte huis? Komt ie weer in z’n sloebertrui.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 22 december 2022 01:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel Oekrane pakt de Krim en Donbass militair terug, wat dan? Gaat Rusland weer braaf op zijn nestje liggen? Wat doen ze met de gebieden die kapot geschoten zijn e n vrijwel iedereen is gevlugt? En de gebieden met meer dan een paar procent pro-Russen?
Komt ook alleen maar uit de hoek van Trump-aanhangers, de man met meer bordeelhouders dan soldaten in zijn familiegeschiedenis.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 06:49 schreef weetjewel5 het volgende:
Moet je voorstellen dat Rutte in zn weekendtrui op visite gaat bij BidenDan krijgt hij daar ook commentaar op.
quote:Rick Wilson, Republican strategist and Lincoln Project co-founder, said in a tweet that those lashing out at Zelensky over "bull**** about money or respect or whether he wears a suit" were actually supporters of Russian President Vladimir Putin and "want America on the other side in this war.
https://news.yahoo.com/ru(...)ering-131532329.htmlquote:Russian soldier says they're suffering more losses 'from their own side' than from Ukrainians, including being fired on by their own tanks.
Zou wel als een rode lap op een stier kunnen werken bij die paar wappie-republikeinen, doet ze aan Fidel Castro denken.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zie het dragen van zijn legerkloffie als teken van verbondenheid met, en waardering voor, zijn soldaten.
Jouw leider Thierry zal vast een pak aan doen wanneer hij in de Doema mag spreken. Zijn jullie ook weer tevreden.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:49 schreef weetjewel5 het volgende:
En dit was dan weer geen probleem bij die luitjes?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:36 schreef kibo het volgende:
[..]
Zou wel als een rode lap op een stier kunnen werken bij die paar wappie-republikeinen, doet ze aan Fidel Castro denken.
Oh, maar die zijn sowieso pro Rusland en anti Zelensky.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:36 schreef kibo het volgende:
[..]
Zou wel als een rode lap op een stier kunnen werken bij die paar wappie-republikeinen, doet ze aan Fidel Castro denken.
"oud en uitgefaseerd" Amerikaans spul is nog steeds zeer gewild in vele landen, en is in veel gevallen beter dan modern Russisch spul. dat kan je makkelijk verkopen.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoeveel van dat geld is maar een boekhoudkundig dingetje? Oekraine krijgt veel oud en uitgefaseerd spul toch? dat zal voor een x bedrag in de boeken staan dus dan schenken ze $x, maar effectief is het spul wat al bestaat maar waar al een vervanger of verversing voor is.
[..]
Ik wilde net een opmerking plaatsen dat Fox wel weer met zoiets zou komen "DiSrEsPeCtFuL"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |