jeetje,quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:13 schreef nostra het volgende:
Longread interview met Sywert:
'Sywert van Lienden: de boosheid van een paria'
https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=zxuo8 (gratis te lezen)
jij roept heel de tijd dat Hugo de lul gaat zijn. Maar dat zie ik echt nog niet hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sywert gaat zingenin aanloop naar zijn zaak op 22 april
Hugo begint te zweten 🥵![]()
Popcorn pakt dit wordt leuk
ik ga er vanuit dat het interview op band staat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat gevoel bleef bij mij ook achter, al kan ik me voorstellen dat het lastig is om jezelf te verdedigen als iedereen zo vooringenomen is. Ik wil best aannemen dat zijn hele leven compleet overhoop ligt (en daar ook wel medelijden voor voelen), maar hij doet in interviews of op X regelmatig uitspraken die zijn zaak voor de publieke opinie geen goed doen.
Getuige het naschrift bij het FD-artikel ("Sywert van Lienden laat weten dat hij ‘niet akkoord’ is met de uiteindelijke versie van dit artikel.") heeft hij dat nu ook wel bedacht, maar dan is het alweer te laat. Of hij wordt wederom genaaid door een journalist, maar hoe vaak moet je dat als Sywert zijnde dan laten gebeuren?
Blijft een treurige zaak; hij is toch de publieke zondebok van de coronacrisis, terwijl anderen probleemloos zijn weggekomen met vergelijkbare activiteiten.
Sywert blijft maar volhouden dat hij het slachtoffer is van 10 miljoen euro, dat hem dat ook maar aangedaan is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:27 schreef recursief het volgende:
Zelfs als Sywert gelijk heeft dat het ministerie alleen met de BV wilde dealen is het natuurlijk niet zo dat ie dan tot die deal gedwongen is. Hij heeft zelf zijn krabbel gezet en daar is ie dan ook zelf aansprakelijk voor.
Hij heeft bewust de boel misleid en poen gepakt. Dit heeft ie onder de pet proberen te houden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:27 schreef recursief het volgende:
Zelfs als Sywert gelijk heeft dat het ministerie alleen met de BV wilde dealen is het natuurlijk niet zo dat ie dan tot die deal gedwongen is. Hij heeft zelf zijn krabbel gezet en daar is ie dan ook zelf aansprakelijk voor.
Precies dit ja. Ik neem aan dat je zo’n interview ook doet om de publieke opinie een beetje te keren. En dat je dan van tevoren nadenkt over hoe je over wil komen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb het artikel gelezen en mijn mening over Sywert verandert totaal niet. Op simpele en logische vragen geeft hij steeds omslachtige en wollige antwoorden.
Vreemde snuiter.
Die claimden niet dat ze het belangeloos deden. Daar zit oa de pijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat gevoel bleef bij mij ook achter, al kan ik me voorstellen dat het lastig is om jezelf te verdedigen als iedereen zo vooringenomen is. Ik wil best aannemen dat zijn hele leven compleet overhoop ligt (en daar ook wel medelijden voor voelen), maar hij doet in interviews of op X regelmatig uitspraken die zijn zaak voor de publieke opinie geen goed doen.
Getuige het naschrift bij het FD-artikel ("Sywert van Lienden laat weten dat hij ‘niet akkoord’ is met de uiteindelijke versie van dit artikel.") heeft hij dat nu ook wel bedacht, maar dan is het alweer te laat. Of hij wordt wederom genaaid door een journalist, maar hoe vaak moet je dat als Sywert zijnde dan laten gebeuren?
Blijft een treurige zaak; hij is toch de publieke zondebok van de coronacrisis, terwijl anderen probleemloos zijn weggekomen met vergelijkbare activiteiten.
Dat de overheid een deal wil met op papier duidelijke rechtspersonen lijkt mij helemaal niet gek. Die hebben natuurlijk niet gezegd dat hij maar moest blijven doen alsof zijn om niet werk ook deze deal betrof. Maar typisch Sywert, ook hier probeert hij en suggestie te wekken, de overheid wist van alles, die deels weer niet klopt. Net als dat hij denkt zijn onschuld aan te tonen door anderen medeplichtig te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:27 schreef recursief het volgende:
Gelukkig heeft Hugo dat welquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:……
Het interview leest alsof hij in zijn eigen gelijk is gaan geloven door een compleet gebrek aan zelfreflectie.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Hugo dat wel![]()
Dat dus. Door de moraalridder te willen spelen gaat hij nat. Had het gelijk toegegeven..quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:39 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)o-per-week~a58b9f50/
hier staat een mooie tijdlijn onder het artikel.
geeft wel aan dat het nooit de bedoeling was dat het uitkwam, en dat ie de boel wel echt bedonderd heeft.
Sywert heeft in een soort manisch moment gedacht de hele boel te kunnen flessen en de rest van z'n leven als god in Frankrijk te kunnen leven. Helaas (voor hem) niet gelukt.
Geef dat gewoon toe, zeg dat je door de voorgehouden poen niet helder meer kon denken en zo domme beslissingen hebt gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
De post is aan verandering onderhevigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou sterker geweest zijn als Sywert zijn eigen fouten zou toegeven, maar hij blijft maar uitwegen zoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:39 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)o-per-week~a58b9f50/
hier staat een mooie tijdlijn onder het artikel.
geeft wel aan dat het nooit de bedoeling was dat het uitkwam, en dat ie de boel wel echt bedonderd heeft.
Sywert heeft in een soort manisch moment gedacht de hele boel te kunnen flessen en de rest van z'n leven als god in Frankrijk te kunnen leven. Helaas (voor hem) niet gelukt.
Geef dat gewoon toe, zeg dat je door de voorgehouden poen niet helder meer kon denken en zo domme beslissingen hebt gemaakt.
Allereerst wordt gewezen naar meneer Kroymans, terwijl hij er in deze zaak helemaal niet toe doet. Ten tweede doet Sywert alsof hij niet geïnteresseerd is in geld, want hij gaf zichzelf een doodgewoon salaris en ging gewoon met Sunweb op vakantie.quote:Meneer Kroymans heeft niet gezegd: ik wil geen miljonair worden. Integendeel.
Van Lienden: ‘Ik heb dat ook niet gezegd, van mij had het niet gehoeven. Ik ben ook niet op een boot gaan liggen in Saint-Tropez. Ik ging gewoon met Sunweb op vakantie, en ontving een doodnormaal salaris.’
En nog een voorbeeld:quote:Het hof verwijst hierbij ook naar een opgenomen gesprek tussen Van Lienden en zijn medewerker, waarbij hij haar waarschuwt haar ‘waffel’ te houden over het spenderen van de winst: ‘Geen nieuwe auto’s, geen nieuwe huizen, geen nieuwe kleren’, omdat dat te veel vragen zou oproepen.
Nou, Sywert zal vast ook dingen gratis gedaan hebben, maar dat is logischerwijs niet de hoofdzaak, de hoofdzaak is dat hij 9 miljoen op zijn rekening bij liet schrijven, en in diverse media verkondigde dat hij het 'om niet' deed.quote:‘Het enige verschil tussen mij en andere leveranciers van beschermingsmiddelen is dat ik me ook als vrijwilliger heb ingezet voor een stichting die ook non-profit nog wat wilde doen voor de groepen die de staat zelf niet wilde en niet kon bedienen.’
Bartman: ‘En dat héb je ook gedaan Sywert. Dat heb je heel succesvol gedaan!’
Van Lienden: ‘Daar heb ik me keihard voor ingezet! En daar hoef ik niet de credits voor te hebben, maar het zou wel prettig zijn als we het allemaal even in de juiste proporties zien.’
Dat is gewoon gelul, hij heeft enorm lopen zeiken over zijn geconfisqueerde Mercedes en de schilderkunst die geveild werd. Hij liet het breed hangen. Fuck around and find out, Sywert.quote:Meneer Kroymans heeft niet gezegd: ik wil geen miljonair worden. Integendeel.
Van Lienden: ‘Ik heb dat ook niet gezegd, van mij had het niet gehoeven. Ik ben ook niet op een boot gaan liggen in Saint-Tropez. Ik ging gewoon met Sunweb op vakantie, en ontving een doodnormaal salaris.’
Noem je Sywert nou een uit de kluiten gewassen buttplug?quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
siswet moet sywert gewoon in haar kont stoppen
Haha dat stukje dat ie de credits niet hoef. Terwijl (als ik het me goed herinner) hij een tv-spot liet uitzenden waarin hij stond met zn bakkes en de mondkapjes. Stond ie te verkondigen dat het hem gelukt was om "om niet" mondkapjes te regelen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zou sterker geweest zijn als Sywert zijn eigen fouten zou toegeven, maar hij blijft maar uitwegen zoeken.
Een voorbeeld:
[..]
Allereerst wordt gewezen naar meneer Kroymans, terwijl hij er in deze zaak helemaal niet toe doet. Ten tweede doet Sywert alsof hij niet geïnteresseerd is in geld, want hij gaf zichzelf een doodgewoon salaris en ging gewoon met Sunweb op vakantie.
Maar dat 'gewoon doen' komt natuurlijk wel heel goed overeen met wat Sywert eerder zei:
[..]
En nog een voorbeeld:
[..]
Nou, Sywert zal vast ook dingen gratis gedaan hebben, maar dat is logischerwijs niet de hoofdzaak, de hoofdzaak is dat hij 9 miljoen op zijn rekening bij liet schrijven, en in diverse media verkondigde dat hij het 'om niet' deed.
zekerquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Noem je Sywert nou een uit de kluiten gewassen buttplug?
Maar die hebben er geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Bewust zitten flessen en dacht ermee weg te komen. Helaas is ie niet de enige, lopen een hoop Sywertjes rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |