Ik zou een rechtszaak geen hetze durven noemen.quote:Op zondag 28 april 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Wat een hetze tegen deze man. Het is wel genoeg zo.
Of, pak die miljoen. Ga ergens in het buitenland wonen voor ca. 10 jaar, en kom daarna weer terug, als iedereen het vergeten is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
jeetje,
De kern is gewoon dat hij deed of het om niet wat, en dat hij dat bewust vaag heeft gehouden.
De feiten wijzen die kant op, z'n eigen appjes ook. De manier hoe het geld werd weggezet. Hoe hij z'n werknemers instrueerde. Wat hij zei tijdens teamsgesprekken.
Dat ie in appjes zij dat ie "het aanzwengelde op twitter". Om dat gewoon te ontkennen in dit interview. Terwijl die tweets zijn er gewoon.
Ik snap heel goed, die man krijgt nu heel veel klappen, en niet elke klap zal terecht zijn. Maar hij is echt gewoon fout bezig geweest. Juridisch misschien niet (of wel, we gaan het zien). Maar iedereen weet dat ie de boel bedonderd heeft.
Trek het boetekleed aan zeg: "ik zag een kans om een 1x financieel onafhankelijk te worden, deze kans heb ik gegrepen. Maar heb hier nu spijt van, ik was verblind door het geld, ik stort het terug en hoop in een normale baan m'n leven weer op te kunnen pakken".
Zoiets.
Hallo Sywert.quote:Op zondag 28 april 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Het is nog maar net begonnen juist.quote:Op zondag 28 april 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Ergens ben ik het met je eens, maar aan de andere kant.quote:Op zondag 28 april 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Hij verdraait de boel, zoals hij dat met alles doet.quote:Op zondag 28 april 2024 10:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ergens ben ik het met je eens, maar aan de andere kant.
Ik las vorige week dat hij nauwelijks over straat durfde en van 15 euro per week moet rondkomen.
Ik kwam hem in de kerstvakantie tegen in het Spoorwegmuseum, helemaal tjokvol mensen. Toen ging het nog helemaal prima naar buiten gaan en dat is bovendien niet bepaald een goedkoop museum.
Dan denk ik...hij blijft gewoon liegen.
Daar zijn wel meer redenen voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:15 schreef ludovico het volgende:
..Als dat verhaal van "Swiebert niet stelen!" een beetje klopt wordt het ook wel tijd om Hugo de Jonge persoonlijk voor de rechter te dagen.
Daarom, die vent is zo onethisch aan de machtsmisbruik geslagen, als blijkt dat hij iemands naam te grabbel heeft gezet om zijn eigen hachje te redden naar de buitenwereld....quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar zijn wel meer redenen voor
iets met 5 miljard bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fd.nl/samenleving(...)j-sywert-van-liendenquote:De rechtszaak tegen Van Lienden en zijn twee compagnons gaat komende tijd verder. Volgende week bepaalt de rechtbank een datum voor een nieuwe mondelinge behandeling, waar Van Lienden dan met advocaat zal verschijnen.
Popcorntijd![]()
VOC mentaliteit in 2024 2020quote:
Ik wens hem veel sterkte. En ik heb gevraagd of ie al spijt heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij deed eerst nog alle moeite om zijn kunst en dure auto te redden. Was zelfs nog boos dat zijn kunst naar iemand zou gaan voor een schijntje die geen echte kenner was. En straks is meneer 'schreeuwend rijk worden' dakloos
quote:Mocht iemand daklozentips hebben of een (goedkoop) plekje in omgeving Hilversum let me know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |