abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213349382
Wat een hetze tegen deze man. Het is wel genoeg zo.
pi_213349495
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Ik zou een rechtszaak geen hetze durven noemen.
pi_213349543
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef koemleit het volgende:

[..]
jeetje,
De kern is gewoon dat hij deed of het om niet wat, en dat hij dat bewust vaag heeft gehouden.

De feiten wijzen die kant op, z'n eigen appjes ook. De manier hoe het geld werd weggezet. Hoe hij z'n werknemers instrueerde. Wat hij zei tijdens teamsgesprekken.
Dat ie in appjes zij dat ie "het aanzwengelde op twitter". Om dat gewoon te ontkennen in dit interview. Terwijl die tweets zijn er gewoon.

Ik snap heel goed, die man krijgt nu heel veel klappen, en niet elke klap zal terecht zijn. Maar hij is echt gewoon fout bezig geweest. Juridisch misschien niet (of wel, we gaan het zien). Maar iedereen weet dat ie de boel bedonderd heeft.

Trek het boetekleed aan zeg: "ik zag een kans om een 1x financieel onafhankelijk te worden, deze kans heb ik gegrepen. Maar heb hier nu spijt van, ik was verblind door het geld, ik stort het terug en hoop in een normale baan m'n leven weer op te kunnen pakken".
Zoiets.
Of, pak die miljoen. Ga ergens in het buitenland wonen voor ca. 10 jaar, en kom daarna weer terug, als iedereen het vergeten is.

Of blijf lekker chillen daar in je mega mansion. Dat hoeft niet eens ver weg, want net over de grens kent toch niemand je.
  zondag 28 april 2024 @ 10:27:32 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213350482
quote:
Hallo Sywert.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 28 april 2024 @ 10:39:17 #230
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213350627
quote:
Het is nog maar net begonnen juist.

Mob justice _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213350634
quote:
Ergens ben ik het met je eens, maar aan de andere kant.

Ik las vorige week dat hij nauwelijks over straat durfde en van 15 euro per week moet rondkomen.

Ik kwam hem in de kerstvakantie tegen in het Spoorwegmuseum, helemaal tjokvol mensen. Toen ging het nog helemaal prima naar buiten gaan en dat is bovendien niet bepaald een goedkoop museum.

Dan denk ik...hij blijft gewoon liegen.
  zondag 28 april 2024 @ 11:36:57 #232
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213351516
Sywert the fall guy

Hoeveel schoenen zou Hugo gekocht hebben?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 16:49:33 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213452711
Sywert van Lienden wint kort geding en krijgt ton voor juridische bijstand

Sywert van Lienden krijgt 100.000 euro om zich juridisch te kunnen verdedigen. Dat bleek vanmiddag in de Amsterdamse rechtbank. Van Lienden zegt het geld nodig te hebben om een advocaat te kunnen betalen in zaak die tegen hem is aangespannen in de mondkapjesaffaire.

Van Lienden verdiende samen met zijn compagnons Bernd Damme en Camille van Gestel miljoenen euro's met een omstreden mondkapjesdeal die zij met de overheid sloten. Op de rekeningen van alle drie de mannen is beslag gelegd.

Vorig jaar kwam een ton per persoon vrij voor juridische bijstand. Doordat Van Lienden op dat moment geen advocaat had, bleef het geld op zijn rekening staan en liet het nieuwe bestuur van de Stichting Hulptroepen Alliantie (SHA) er meteen beslag op leggen.

De stichting zei twee weken geleden in de rechtszaal het "een raadsel" te vinden waarom Van Lienden denkt dat SHA zijn verweer moet bekostigen. Volgens de advocaten van de stichting is het Openbaar Ministerie de grootste beslagnemer. In een civiele procedure probeert ook de overheid geld terug te vorderen. Daarnaast loopt er nog een strafrechtelijke procedure.

https://www.telegraaf.nl/(...)-juridische-bijstand
  dinsdag 7 mei 2024 @ 21:55:36 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 8 mei 2024 @ 06:43:40 #235
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213461685
Terecht dat Sywert die ton mag gebruiken en mokerirritant van SHA dat die daarop beslag lieten leggen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213462178
Ik ben benieuwd.

Als dat verhaal van "Swiebert niet stelen!" een beetje klopt wordt het ook wel tijd om Hugo de Jonge persoonlijk voor de rechter te dagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213463223
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 10:39 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ergens ben ik het met je eens, maar aan de andere kant.

Ik las vorige week dat hij nauwelijks over straat durfde en van 15 euro per week moet rondkomen.

Ik kwam hem in de kerstvakantie tegen in het Spoorwegmuseum, helemaal tjokvol mensen. Toen ging het nog helemaal prima naar buiten gaan en dat is bovendien niet bepaald een goedkoop museum.

Dan denk ik...hij blijft gewoon liegen.
Hij verdraait de boel, zoals hij dat met alles doet.

Toen hij door de VK geconfronteerd werd met zijn bewering in FD dat hij leeft van ¤ 15 per week begon hij te stotteren en te draaien. Hij leeft niet van ¤ 15 per week, zijn partner heeft een goed inkomen en dat was hij even vergeten toen hij in zijn nieuwe witte Nike Air Max door het FD geïnterviewd werd en met die ¤ 15 p/w bewering kwam.

Zo wil hij het ook alleen hebben over die deal met de overheid waarbij de topambtenaar meldt dat SHA een risicoopslag mag rekenen. Als hij vragen krijgt waarom de orders van hulporganisaties vanuit het land aan SHA daarna door hem en zijn partners beantwoord en gefactureerd wordt door de commerciële BV, begint hij weer te draaien over de eerste deal. En meldt nog even dat er een geheimhouding is afgesproken dus inhoudelijk niet kan reageren waarvan later weer blijkt dat net HIJ meerdere malen een geheimhoudingsverklaring geëist heeft. Hij draait met alles
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:07:11 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213463240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:15 schreef ludovico het volgende:
..Als dat verhaal van "Swiebert niet stelen!" een beetje klopt wordt het ook wel tijd om Hugo de Jonge persoonlijk voor de rechter te dagen.
Daar zijn wel meer redenen voor
iets met 5 miljard bijvoorbeeld
pi_213464631
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Daar zijn wel meer redenen voor
iets met 5 miljard bijvoorbeeld
Daarom, die vent is zo onethisch aan de machtsmisbruik geslagen, als blijkt dat hij iemands naam te grabbel heeft gezet om zijn eigen hachje te redden naar de buitenwereld....
Maar 100% zeker corrupt zou ik hem ook niet noemen.

Bedoel, hij laat met zijn nieuwe sloopkunsten op de woningmarkt zien dat incompetentie en domheid een erg aannemelijke verklarende factor is voor zijn gedrag.

Anyhow, dat hoort geen minister te zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:03:11 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213514915
Deken onderzoekt rol advocaten die beslag legden bij Sywert van Lienden

In het kort

De deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten doet onderzoek naar de advocaten van Stichting Hulptroepen Alliantie (SHA).
Het onderzoek richt zich op mogelijke schending van gedragsregels bij beslaglegging op het vermogen van Sywert van Lienden.
Het zou kunnen uitmonden in een tuchtzaak tegen de betrokken advocaten van kantoor Dentons.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De rechtszaak tegen Van Lienden en zijn twee compagnons gaat komende tijd verder. Volgende week bepaalt de rechtbank een datum voor een nieuwe mondelinge behandeling, waar Van Lienden dan met advocaat zal verschijnen.
https://fd.nl/samenleving(...)j-sywert-van-lienden

Popcorntijd *O*
  zondag 19 mei 2024 @ 13:13:28 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213616214
Ronald Plasterk vroeg Sywert van Lienden zijn bedrijf te financieren

Plasterk bevestigt tegen GS: 'We hebben stad en land afgezocht naar financiers'

Ronald Plasterk heeft Sywert van Lienden gevraagd te investeren in zijn bedrijf Frame Therapeutics. Dat bevestigt de oud-informateur zondag aan GeenStijl. Van Lienden plaatste zaterdagavond een tweet van die strekking die hij daarna verwijderde. Plasterk tegen GS: "Toen het bedrijf Frame een eerste klinische trial had voorbereid, maar als kleine startup geen geld voor de uitvoering had, hebben we stad en land afgezocht naar financiers om ons product naar de kliniek te brengen. Er is toen ook kort contact met hem geweest; dat heeft geen vervolg gehad. Uiteindelijk is er gekozen voor overname door een degelijk Duits vaccinbedrijf CureVac dat nu het product inderdaad in klinische trials naar de patiënt brengt."

Van Lienden schreef zaterdagavond op Twitter:

Volgens Van Lienden is hij benaderd door Plasterk op donderdag 3 juni 2021. Op maandag 31 mei dat jaar kwam naar buiten dat Van Lienden 9 miljoen euro had overgehouden aan zijn mondkapjesdeal met de overheid.

In de bewuste Telegraaf-column schrijft Plasterk op donderdag 24 juni 2021 onder meer over het CDA en Van Lienden die zijn lidmaatschap had opgezegd: "De tweede opzegger Sywert van Lienden personifieerde een oud (voor)oordeel over sommige CDA’ers, namelijk de neiging tot sjoemelen en ritselen."

Benieuwd of er straks nog meer excuses aangeboden moeten worden.

Dus terwijl Wilders Sywert cum suis voor rotte vis uitmaakte belde Ome Roon of hij misschien wat centjes had
twitter

https://www.geenstijl.nl/5176352/sorry-sywert#fold

:W :W :W ome Roon :R

:o :o :o :o
pi_214861143
Het gaat nog slechter

twitter
pi_214861512
Geen medelijden mee, hij kan nog wel op internet dus heeft hij nog te veel
  zondag 1 september 2024 @ 17:35:00 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214861541
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 17:15 schreef potjecreme het volgende:
Het gaat nog slechter

[ x ]
quote:
Het gaat nog slechter

[ x ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 1 september 2024 @ 17:51:22 #245
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214861745
quote:
Het gaat nog slechter

[ x ]
VOC mentaliteit in 2024 2020 :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_214861776
Hij deed eerst nog alle moeite om zijn kunst en dure auto te redden. Was zelfs nog boos dat zijn kunst naar iemand zou gaan voor een schijntje die geen echte kenner was. En straks is meneer 'schreeuwend rijk worden' dakloos _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 17:57:02 #247
236264 crew  capricia
pi_214861800
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij deed eerst nog alle moeite om zijn kunst en dure auto te redden. Was zelfs nog boos dat zijn kunst naar iemand zou gaan voor een schijntje die geen echte kenner was. En straks is meneer 'schreeuwend rijk worden' dakloos _O-
Ik wens hem veel sterkte. En ik heb gevraagd of ie al spijt heeft. :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_214861841
quote:
Mocht iemand daklozentips hebben of een (goedkoop) plekje in omgeving Hilversum let me know.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214861849
Hilversum? Misschien kan Sywert de nieuwe Nannes worden. Mensen helpen met inparkeren voor een klein zakcentje ofzo.

pi_214861918
Hij maakt mij niet wijs, dat Bernd D., geen plekje in de tuin voor een tentje heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')