Beaam hier, als je er ook het zijne van denkt. Het beamen kan anoniem. Mits vermeld bij het juiste humor adres. En je geen negerin van het vrouwelijke geslacht bent. Tot onvoorziene klachten. Trusten. Namens mij.quote:
Slaap lekker maat.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beaam hier, als je er ook het zijne van denkt. Het beamen kan anoniem. Mits vermeld bij het juiste humor adres. En je geen negerin van het vrouwelijke geslacht bent. Tot onvoorziene klachten. Trusten. Namens mij.
Trusten brother.quote:
quote:
quote:
Misschien moet jij dat ook eens proberenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ergste zijn users die een internet filmpje posten, omdat hun woorden niet effectief of leuk genoeg zijn. Dan maar schijtlollige filmpjes naast hun al niet leuke woorden. Hetgeen de treurnis alleen maar groter maakt.
Ik probeer niks. Ik doe. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 04:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat ook eens proberen
Oe, mooi kut. Beterschap.quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:44 schreef Oriente het volgende:
Wat een ellende, griepzit echt op 1 uur slaap of zo
quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:44 schreef Oriente het volgende:
Beterschap ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:44 schreef Oriente het volgende:
Al getest? @corquote:Op vrijdag 23 december 2022 06:44 schreef Oriente het volgende:
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:44 schreef Oriente het volgende:
Wereldgozerquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 552 5/6
🟨⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟩⬛🟨
⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 348 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩