Er is ook nog andere topsport!quote:Op donderdag 22 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb VBL behoorlijk gemist de laatste maand. Of dat wederzijds is waag ik te betwijfelen maar desondanks zal ik de komende tijd hier weer volop posten.
DIRK ARMYquote:Op donderdag 22 december 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook nog andere topsport!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zeer chill deze man ik zou bijna darten kijken.
Dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Westland is verder wel een verrotte streek.
Lol wij zijn niet dezelfde persoonquote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongelooflijk trots op je @:Wereldgozer
Waarom zou het niet waar zijn?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol wij zijn niet dezelfde persoon
Jij hebt echt een hekel aan @Wereldgozer he?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten..quote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan @:wereldgozer he?
Ik ben gewoon trots op hem dat hij je zo goed heeft opgevoedquote:Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat zijn de vragen des levens.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:01 schreef Sked het volgende:
Zouden @:Anneloos en @:Wereldgozer weleens een parenclub bezoeken?
Hij heeft een aantal keren het zweepje moeten gebruiken, maar nu probeer ik mij aan de regels te houdenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op hem dat hij je zo goed heeft opgevoed
Daar hou jij wel van hé.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keren het zweepje moeten gebruiken, maar nu probeer ik mij aan de regels te houden
Ik blijf Dick in je username lezenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Dirk heten zijn zonder uitzondering groot geschapen.
Misschien wat minder zuipen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf Dick in je username lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wat minder zuipen.Het ergste zijn users die een internet filmpje posten, omdat hun woorden niet effectief of leuk genoeg zijn. Dan maar schijtlollige filmpjes naast hun al niet leuke woorden. Hetgeen de treurnis alleen maar groter maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wat minder zuipen.Het is bijna kerst onlo, doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch moest ik lachenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ergste zijn users die een internet filmpje posten, omdat hun woorden niet effectief of leuk genoeg zijn. Dan maar schijtlollige filmpjes naast hun al niet leuke woorden. Hetgeen de treurnis alleen maar groter maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |