Nu al aan het bier gaan?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat niet doet
Mijn loopbaanbegeleider denkt dat ik 'een spel met hem speel' omdat ik te lovend over mijn studievriendin was.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken.
Waarom gaan drinken met mensen die je niet liggen? Altijd ongezellig.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn een paar personen bij die me niet liggen.
Omdat het van de stuud is en ik met drie personen er heel goed ben.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom gaan drinken met mensen die je niet liggen? Altijd ongezellig.
Ik verwacht helemaal niks van Rydz. Omhooggevallen kerstboomquote:Op woensdag 21 december 2022 15:49 schreef Zipportal het volgende:
21 Dec
15:55
Callan Rydz
Josh Rock
-
-
21 Dec
16:45
Dave Chisnall
Andrew Gilding
Dit wordt interessantquote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn loopbaanbegeleider denkt dat ik 'een spel met hem speel' omdat ik te lovend over mijn studievriendin was.
Moet nog rijden. ib4 Rai Vloet 2.0quote:
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt interessant
[ afbeelding ]
Minder minder minder deelnemersquote:Op woensdag 21 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou de eerste ronde zit erop. Wat een genot.
Vrijdag heb ik een assessment dus dan lul ik hem onder de tafel!quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt interessant
[ afbeelding ]
Kan dit plaatsvinden in een Twitter space?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een assessment dus dan lul ik hem onder de tafel!
Neequote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?
ja eens. Of gewoon alleen nog maar kaarten verdelen op basis van tours ipv eendaagse evenementen in aftandse landenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Minder minder minder deelnemers
Dit vooral. Daarom belangrijk dat de Asia Tour weer gaat draaien volgend jaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja eens. Of gewoon alleen nog maar kaarten verdelen op basis van tours ipv eendaagse evenementen in aftandse landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |