Van die 24 uur ligt ze al 12 uur in bed johquote:Op woensdag 21 december 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
Nou Babbel
Je nest uit!
Jouw dag weet je nog
Gisterenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:34 schreef Charmian het volgende:
hebben jeff en kimd het uitgemaakt?
Maar daarom zaten ze dus in het kantoor van Isaac om dat uit te pratenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:34 schreef pingu66 het volgende:
De manier waarop van Jeff was natuurlijk niet goed maarchij heeft wel gelijk dat het raar is dat de bedenker van deze hele dag zelf het langst in haar nest ligt.
Nu gaan er vast meer mensen doneren door deze poppenkast.
Maar er is toch nergens water bij dat kantoor?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:33 schreef puzziepie het volgende:
Het begon met Babs en Jeff , in het kantoor van Isaac , toen wilde Leila naar binnen , Babs deed de deur dicht want twee mensen in kantoor, toen gooide Leila het dekbed in het water en de rest is geschiedenis
Nee , Leila wilde naar binnen maar Babs deed de deur dicht want twee mensen . Leila boos naar beneden en dekbed naar buiten gegooidquote:Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar er is toch nergens water bij dat kantoor?
'Iemand die zo nep is daar heb ik geen liefdesverdriet om'quote:Op woensdag 21 december 2022 11:34 schreef Charmian het volgende:
hebben jeff en kimd het uitgemaakt?
beter allemaal, deze ruzie/discussie slaan nergens opquote:
Ah zoquote:Op woensdag 21 december 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , Leila wilde naar binnen maar Babs deed de deur dicht want twee mensen . Leila boos naar beneden en dekbed naar buiten gegooid
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Iemand die zo nep is daar heb ik geen liefdesverdriet om'
Dat is duidelijk UITquote:Op woensdag 21 december 2022 11:41 schreef Kakadylo het volgende:
KimD wil niet meer geassocieerd worden met Jeffrey
Kunnen we al inzetten?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Kim bij haar punt blijft en Jeff volledig links laat liggen
Er is zoveel gebeurt , de precieze reden weet ik niet eens meer, maar hij zat haar volledig te kleineren , Kim kan niets is dom en moet gewoon naar hem luisterenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom hebben Jeff en Kim eigenlijk ruzie ?
Ga ik zeker doen. Topshowquote:Op woensdag 21 december 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan....
Babs heeft gisteren tegen meerdere mensen gezegd dat ze niet de hele dag in bed zouden moeten blijven liggen. "7.00 hoeft nou ook weer niet" zei ze nog ..quote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef Charmian het volgende:
jeff heeft gelijk, je organiseert iets en je bent er niet. dat heeft er niets mee te maken of iemand vorige week veel in bed gelegen heeft
'Je bent niks en ook nooit geweest, heb spijt dat er camerabeelden zijn van jou naast mij, ga zielig in je schriftje schrijven'quote:Op woensdag 21 december 2022 11:44 schreef R0T29 het volgende:
Jeff heeft spijt dat er camerabeelden zijn van KimD naast hem
Zou het met het vuur te maken hebben ?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is zoveel gebeurt , de precieze reden weet ik niet eens meer, maar hij zat haar volledig te kleineren , Kim kan niets is dom en moet gewoon naar hem luisteren
Mij welquote:Op woensdag 21 december 2022 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Jeff weg gaat
Om de dag wat te verkorten . Meer mensen zouden vandaag meer in bed gaan liggen omdat ze geen eten krijgenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:46 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Bep is er afgesproken dat ze zouden uitslapen.
Het is dat ze GJ en Wendy mee heeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:46 schreef R0T29 het volgende:
Ze gaan het niet uitpraten...maar uitschreeuwen
Oh zo . Ik denk niet dat Jeff dat gaat reddenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mij wel
Ik denk dat ie denkt met deze act naar de finale te komen
Als het een afspraak is dan vind ik niet dat Jeff een punt heeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om de dag wat te verkorten . Meer mensen zouden vandaag meer in bed gaan liggen omdat ze geen eten krijgen
Heel mensen hadden de dag daarvoor al lopen roepen dat het een bedhang dag werdquote:Op woensdag 21 december 2022 11:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het een afspraak is dan vind ik niet dat Jeff een punt heeft.
Maar qua statement maken, meer dan slappe hap van deze groep
Dat zie ik nietquote:Op woensdag 21 december 2022 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer ja, ze kan Jeff makkelijk aan
Daar gaat Jeffrey toch helemaal niet over.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zie ik niet
Want ze weet dat Jeff wel gelijk heeft
Hoe hij doet is![]()
Maar zijn punt is valide
Slappe hap toch, had iets bedacht om de voedselbank in het zonnetje te zetten, of zo.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel mensen hadden de dag daarvoor al lopen roepen dat het een bedhang dag werd
Want geen eten dus dan in bed.
Maar het loopt sowieso allemaal anders vandaag
Echt welquote:Op woensdag 21 december 2022 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer ja, ze kan Jeff makkelijk aan
Eensquote:Op woensdag 21 december 2022 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen kan Jeff aan, da's enkel slap gelul en een groot ego, daar moet je boven staan
Daar ga ik ook niet naar zitten luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Up next!
Isaac praat Babs naar de mond, gaat straks met Jeff praten en praat hem naar de mond.
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat de voedselbank heel blij is met deze actiedag en de donatie met alle liefde in ontvangst neemt
Ik denk dat de voedselbank heel blij is met deze actiedag en de donatie met alle liefde in ontvangst neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
dat had het antwoord moeten zijn ja, niet dit meelulgeblaatquote:Op woensdag 21 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Isaak lult en lult
Maar waar staat hij op als manager
Jeff hou je bek
Babbel sta dan eerder op
Heb eens ballen !!!
100 euro.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef R0T29 het volgende:
Tussen die twee komt het wel goed . Ooitquote:Op woensdag 21 december 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
Dat hou jij niet vol babbel als Leila elke dag zo doet
Een melding op het scherm dat ze zich van het programma distantiëren zou ook wel vermakelijk zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 11:53 schreef R0T29 het volgende:
Garantie tot de deurquote:Op woensdag 21 december 2022 11:57 schreef R0T29 het volgende:
Vanaf nu is het hard tegen hard, hoor ik Babs zeggen
Zo werkt je brein nietquote:Op woensdag 21 december 2022 11:58 schreef R0T29 het volgende:
Isaac "Dit had jij nodig om hard te worden...nu ga je vooruit"
Hou je 100 euro maarquote:Op woensdag 21 december 2022 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Een melding op het scherm dat ze zich van het programma distantiëren zou ook wel vermakelijk zijn
Matin/tianoquote:Op woensdag 21 december 2022 11:58 schreef Ebinas het volgende:
Wat een ochtend
Marciano /Mexx
Leila/Bep
Leila/GJ
Leila/GJ/Bep
Kim/Jeff
Jeff/Bep
Vergeet ik nog wat?
Niet anders verwacht, straks weer met Jeff lachen hoe goed ze het spel spelen zeker.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Isaac lult weer lekker mee met Babette...
Isaac lult met iedereen mee . Straks blaat hij mee met Jeff , daarna Leila en de rest die ruzies hebbenquote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Die belazerd de hele toko.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet anders verwacht, straks weer met Jeff lachen hoe goed ze het spel spelen zeker.
Juist :quote:Op woensdag 21 december 2022 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet anders verwacht, straks weer met Jeff lachen hoe goed ze het spel spelen zeker.
Prima manager.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
Isaak schuift de schuld op negatieve mensen
Maar de hele sfeer in de loods is kut
En dat komt omdat er niks wordt uitgepraat
Alles wordt bedekt
Weggestopt
Dan krijg je allemaal wandelende bommetjes
Kamer 5quote:Op woensdag 21 december 2022 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Waar was Isaac trouwens terwijl de loods in de fik stond met Leila? Zag hem pas voor het eerst in beeld toen Jeff later tegen Babs tekeer ging in de badkamer
Kamer 5?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Waar was Isaac trouwens terwijl de loods in de fik stond met Leila? Zag hem pas voor het eerst in beeld toen Jeff later tegen Babs tekeer ging in de badkamer
Dat vind ik niet okquote:Op woensdag 21 december 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is ook steeds meer klaar met Eunice
Nou .. Eunice heeft ook een dubbele agenda met haar NLP geleuterquote:Op woensdag 21 december 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik niet ok
Eunice heeft haar zo vaak gesteund
* FreshFruit voegt toe aan het lijstjequote:Op woensdag 21 december 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is boos op Eunice
Ze is klaar met haar
KimD is helemaal klaar met Jeffrey want zo praat je niet tegen je vriendin en daarin heeft ze inderdaad volkomen gelijkquote:
Klopt helemaalquote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is helemaal klaar met Jeffrey want zo praat je niet tegen je vriendin en daarin heeft ze inderdaad volkomen gelijk
Echt wel! Het is te gênant voor woorden hoe hij tegen/over haar praatquote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is helemaal klaar met Jeffrey want zo praat je niet tegen je vriendin en daarin heeft ze inderdaad volkomen gelijk
Die lult met iedereen mee. ALs Jeff zo komt lult hij daar weer mee meequote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Heeft gewoonweg zijn eigen glazen ingegooidquote:Op woensdag 21 december 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Maar er lijkt er maar 1 pijn te hebben hiervan
En dat verbaast me
Ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 21 december 2022 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft gewoonweg zijn eigen glazen ingegooid
Zowel in de liefde als eerder het spel ook al dus
was ook net mijn gedachtequote:
Snap ik wel want er zijn grenzen en dan is het nog jouw kamergenootje ookquote:Op woensdag 21 december 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
Janet heeft zich dus ook tegen Jeff uitgesproken
Als Kim D voet bij stuk houdt dan gaat de sfeer niet leuk worden gok ikquote:Op woensdag 21 december 2022 12:14 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is voor ons vermaak pur sang maar ben je daar dan stem je hem eruit
Dan zal het wel lulkoek geweest zijn uit die grootbek, hij zwetst wel meer.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:14 schreef spapaars het volgende:
Wat opvallend was, dat er geen sl was toen Jeff dreigde wat geheime afspraken die Barbette heeft met achter bekend zou maken.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 21 december 2022 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel lulkoek geweest zijn uit die grootbek, hij zwetst wel meer.
Deze opdracht is al bekend dat dit van achter komt..het goede doel is al vaak besproken, dat dit van kamer 5 komt, het is dat babs deze heeft gekregen.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:14 schreef spapaars het volgende:
Wat opvallend was, dat er geen sl was toen Jeff dreigde wat geheime afspraken die Barbette heeft met achter bekend zou maken.
Ik vind hem echt niet vermakelijk. Dat denigreren en kleineren is gewoon niet lollig of aangenaam.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:14 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is voor ons vermaak pur sang maar ben je daar dan stem je hem eruit
Ga er maar van uit dat er afspraakjes zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel lulkoek geweest zijn uit die grootbek, hij zwetst wel meer.
Hij gaat korte metten maken, de blaaskaak... Eens zien wat hij doet...quote:Op woensdag 21 december 2022 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
Isaak weer veel geblaat weinig wol.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij gaat korte metten maken, de blaaskaak... Eens zien wat hij doet...
Heb direct zo'n poppenkast voor me, waarbij de kinderen dan een paar keer heel hard "Jan Klaassen!" moeten roepen voordat hij opkomtquote:
Jan Klaasen,achter je.De boef.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb direct zo'n poppenkast voor me, waarbij de kinderen dan een paar keer heel hard "Jan Klaassen!" moeten roepen voordat hij opkomt
Tegelwaardig?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:25 schreef spapaars het volgende:
Leila maakte wel even een nieuwe gezegde "gokverslaafden liegen niet"
Gisteren mochten we vrijwel niets zien en nu worden we overspoeld met dramaquote:Op woensdag 21 december 2022 12:26 schreef Kakadylo het volgende:
Als je dit allemaal wil uitzenden dan moet je er een paar uitzendingen voor uittrekken en dan waren dit nog maar twee streams
Goed voor de kijkcijfers, weer eens wat anders dan die flauwe spelletjes met een homogene groep.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:26 schreef Kakadylo het volgende:
Als je dit allemaal wil uitzenden dan moet je er een paar uitzendingen voor uittrekken en dan waren dit nog maar twee streams
Oh God gezelliequote:Op woensdag 21 december 2022 12:26 schreef R0T29 het volgende:
Ik weet wel een paar leuke gasten voor vanavond bij die wannabe Mathijs van Nieuwkerk in dat geweldige Avondtuur van hem...
Gokverslaafden gokkenquote:Op woensdag 21 december 2022 12:25 schreef spapaars het volgende:
Leila maakte wel even een nieuwe gezegde "gokverslaafden liegen niet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Oempa Loempiaquote:Op woensdag 21 december 2022 12:26 schreef D. het volgende:
Zijn er al beelden van een loempia-etende Jeff?
die is eng hoor, sneaky lapzwansquote:
Voor de brunch waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 december 2022 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit in kamer 5 en vandaag moeten ze allemaal naar kamer 5
Sjonge jonge jonge, die kunnen daar ook beter camera's neer gaan zetten.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zit in kamer 5 en vandaag moeten ze allemaal naar kamer 5
Dat had ik wel gehoopt. Die coach/psycholoog is er weer? Dat had wel leuk geweest omdat ook te zien, al was het maar in de TV uitzendingen. Dat had ook het verschil kunnen maken met andere RLS's waar je dit ook niet ziet of zag.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, die kunnen daar ook beter camera's neer gaan zetten.
Heel eng . Een echte Wapperd met zijn kortzichtige idiote gedachten en uitsprakenquote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is eng hoor, sneaky lapzwans
Zoe was ook fout . Die had zich helemaal niet daar in moeten mengenquote:Op woensdag 21 december 2022 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe bewijst ook maar weer eens dat redeneren niet haar beste punt is.
"Ze zegt wel iets over jou [GJ] en Alicia, maar zelf zoent ze ook met Kenzy"![]()
Hij wappert wat af...quote:Op woensdag 21 december 2022 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel eng . Een echte Wapperd met zijn kortzichtige idiote gedachten en uitspraken
Het is eerder dat KimD zulke types opzoekt en daardoor ervaren is want bij een ander wil je het liefst door het scherm springenquote:Op woensdag 21 december 2022 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet vermakelijk. Dat denigreren en kleineren is gewoon niet lollig of aangenaam.
Kan zo naar een Wappie demo met zijn mede strijders als hij thuis isquote:
Homofobe complotdenkend groot ik lust geen groentes kindquote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is eng hoor, sneaky lapzwans
quote:Op woensdag 21 december 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Homofobe complotdenkend groot ik lust geen groentes kind
Daarom dat ik ook zei dat GJ geen idee heeft tegen wie hij wat zegtquote:Op woensdag 21 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
GJ gniffelend tegen Isaac over dat Leila zei dat ie maanden met Alicia in bed lag terwijl juist Isaac GJ hierom kan schieten
Hetzelfde met zijn hetze tegen Martin want sterke speler qua proeven dus pak je het niet slim aan dat ben jijzelf juist de sigaarquote:Op woensdag 21 december 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook zei dat GJ geen idee heeft tegen wie hij wat zegt
dat heeft ze goed overgenomen van gjquote:Op woensdag 21 december 2022 12:42 schreef R0T29 het volgende:
Overal waar de brandjes zijn, daar is Leila, volgens Babette
wel hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie Jappie en Marciano nooit echt met elkaar praten
Leila wordt nu keihard genaaid.Zou haar vrienden sieren om het voor haar op te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:42 schreef R0T29 het volgende:
Overal waar de brandjes zijn, daar is Leila, volgens Babette
Ik vond de podcast een mooi gesprek.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde met zijn hetze tegen Martin want sterke speler qua proeven dus pak je het niet slim aan dat ben jijzelf juist de sigaar
Ik ben zelf ook helemaal klaar met Martinquote:Op woensdag 21 december 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde met zijn hetze tegen Martin want sterke speler qua proeven dus pak je het niet slim aan dat ben jijzelf de sigaar
Ik zie ze wel veel samen doen en praten terwijl ze bezig zijn, maar echt echt praten zie ik nietquote:
leila is gewoon een pittige tante, wellicht dat haar achtergrond ook meespeelt met hoe ze op bepaalde dingen reageert. Dat maakt dat ze niet veel vrienden binnen de loods heeft. Moraima heeft wel iets tegen gj gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leila wordt nu keihard genaaid.Zou haar vrienden sieren om het voor haar op te nemen.
Jappie en Ciano hebben op tijd het licht gezien met Jeff en KimKquote:Op woensdag 21 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie Jappie en Marciano nooit echt met elkaar praten
KimD bedoel je toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie en Ciano hebben op tijd het licht gezien met Jeff en KimK
Ciano lag toch maandenlang achter de loopgravenkont van KimK?quote:
Jeff inmiddels nog maar èèn vriend over.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie en Ciano hebben op tijd het licht gezien met Jeff en KimK
ik heb een keer een mooi en lang gesprek tussen marciano, jappie en jeff gezien en gehoord. Geen stoere verhalen, gewoon waar ze vandaan kwamen, wat hun motiveerde etc. waren toen weinig mensen in de cos, is volgens mij niet veel van vastgelegd.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie ze wel veel samen doen en praten terwijl ze bezig zijn, maar echt echt praten zie ik niet
Hoe bedoel je ' op tijd het licht gezien'? in die context?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ciano lag toch achter de dubbele kont van KimK?
De fles?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff inmiddels nog maar èèn vriend over.
Als dat Isaac zijn bijnaam isquote:
Ja maar sorry ik bedoelde eigenlijk alleen Jappie en Marcianoquote:Op woensdag 21 december 2022 12:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb een keer een mooi en lang gesprek tussen marciano, jappie en jeff gezien en gehoord. Geen stoere verhalen, gewoon waar ze vandaan kwamen, wat hun motiveerde etc. waren toen weinig mensen in de cos, is volgens mij niet veel van vastgelegd.
de fout ligt imo bij kimd, die zat er bij jeff op aan te dringen om een 'relatie' aan te gaan. als ze maatjes waren gebleven was dit denk ik nooit zo geëscaleerd. kimd moet dus niet zeuren.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
'Als je jouw eigen vriendin voor dom uitmaakt want ben en zegt dat over jezelf dan eigenlijk...'
Ajetoquote:Op woensdag 21 december 2022 12:54 schreef spapaars het volgende:
Buurman&Buurman bakken in de tuin er niet veel van.
Je kan niet over schuld praten . ze hadden een relatie en dit is de uitkomstquote:Op woensdag 21 december 2022 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
de fout ligt imo bij kimd, die zat er bij jeff op aan te dringen om een 'relatie' aan te gaan. als ze maatjes waren gebleven was dit denk ik nooit zo geëscaleerd. kimd moet dus niet zeuren.
Is zij nieuw?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:00 schreef Charmian het volgende:
leila is haar tapebandjes (=fashiontape) kwijt
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:00 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda heeft wel gelijk over Jeff want wat ie anderen kwalijk neemt doet ie juist allemaal zelf zoals bijv. zijn verbale agressie
mooie ruil met de trui van madeleinequote:Op woensdag 21 december 2022 13:00 schreef Charmian het volgende:
Hahaha! Waar is dat eigenlijk gebleven?!quote:Op woensdag 21 december 2022 13:00 schreef Charmian het volgende:
Bij Maddy thuis?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha! Waar is dat eigenlijk gebleven?!
in de koffer bij madeleine?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
edit: Bedoel na de exit van Maddy
Die zaten toch in de koffer van Maddy?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
edit: Bedoel na de exit van Maddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |