Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust, die werkt aan zijn toekomst.
genot. Had ik vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik morgen een thuiswerkdagje goddank
Dan rij je gewoon te langzaam bedoel je.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Snelste optie, anders moet ik nog eerder van huis.
Dit niet posten zonder gifje aubquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.
Om 08h00 dat beschikbaarheidsvinkje scoren en daarna lekker uitbollenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik morgen een thuiswerkdagje goddank
Wacht maar tot hij VI redacteur is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.
Sneller dan een auto?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Snelste optie, anders moet ik nog eerder van huis.
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooitquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iedereen ... op dit forum bedoel je?
Ik pak me morgen ook vrij. En overmorgen. En vrijdag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
Ik pak even dagje vrij morgen. En dat alleen voor Barney..
sssstt, misschien leest mijn baas meequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 08h00 dat beschikbaarheidsvinkje scoren en daarna lekker uitbollen
Maar dat is dan SYMPATHIEKquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooit
Lekker hele site volposten met Frenkie-artikelen want die speelt in de Primera Divisionquote:
Niet iedereen heeft (geld voor) een auto, en ik neem aan dat Stijn wel studentenOV heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan rij je gewoon te langzaam bedoel je.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben trots op je amice.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen om 07:15 de bus, maar ik blijf sterk en blijf wakker voor mijn Barney.
Welk cijfer geef jij de NS/Prorail ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet de trein naar Utrecht hebben, lieverd.
Goed idee. Dat kan ik mij eigenlijk ook wel veroorloven. Wat een leven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik pak me morgen ook vrij. En overmorgen. En vrijdag.
Mijn traject is stabiel. Een redelijke 7.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij de NS/Prorail ?
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oké. Dat kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooit
Queen of the Palace bash je nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oké. Dat kan.
Maar je bent met me eens dat de toeschouwers in Ally Pally haar niet bepaald bashen?
Stukje brunssummerheide.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?
Iemand zal toch haar eten en drinken moeten brengen hequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?
O mijn baas controleert dat niet eens joh. Zolang mijn werk maar af komt en ik bereikbaar ben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
@Anneloos Rapporteer aub! Dit kan niet he.quote:
Kap eens.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:Anneloos Rapporteer aub! Dit kan niet he.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
n ik ben wel een beetje overgekwalificeerd voor mijn werk dus dat komt vaak vrij snel af.
Ho maar weerquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:Anneloos Rapporteer aub! Dit kan niet he.
Dat is een belediging voor mensen met het syndroom van downquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:ripcity heeft nog net geen syndroom van down
143.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:ripcity heeft nog net geen syndroom van down
Fallon gooit prima, zoals altijd op het WKquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
Sherrock staat dik 90 gemiddeld te gooien. Dan heb je hier best een plek. Cadeauplek of niet.
Jij kan dat laatste weten ouwe reusquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
143.
Darts-publiek mag wel eens met nieuwe songs komen dit jaar trouwens... Beetje blijven hangen in het verleden.
Ik noem verder geen namen maar die lui hebben ook schijt aan de restquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige mensen hier lopen mokerver voor
Klopt. Maar dat hadden veel andere darters die zich niet wisten te kwalificeren natuurlijk ook hier kunnen tonen (middels een wildcard of zo) vanavond.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
Sherrock staat dik 90 gemiddeld te gooien. Dan heb je hier best een plek. Cadeauplek of niet.
De set is binnen voor Sherrock! Er wordt niet gemist met 3 pijlen in de hand!quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Szura het volgende:
23.20 Koningin van het paleis is weg
23.21 2-1 Evans
Lekker Zjak
Wie dan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hadden veel andere darters die zich niet wisten te kwalificeren natuurlijk ook hier kunnen tonen vanavond.
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hadden veel andere darters die zich niet wisten te kwalificeren natuurlijk ook hier kunnen tonen vanavond.
Dat is te ordinair voor dit topic.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Anneloos het volgende:
Snel iemand maak een gifje van pijpgebaar van Ricky
Ik zou trots op mezelf zijn als ik er 5 kan noemenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hadden veel andere darters die zich niet wisten te kwalificeren natuurlijk ook hier kunnen tonen (middels een wildcard of zo) vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Ben je nieuw?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is te ordinair voor dit topic.
@Werthaquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Anneloos het volgende:
Snel iemand maak een gifje van pijpgebaar van Ricky
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:22 schreef BB-King het volgende:
De grote 1 niet kunnen raken.
Typisch een vrouw!Dit is een bash!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever een international qualifier voor de winnaar van de Women Matchplay dan nog zo'n kansloze PDPA qualifier (of hoe dat ook heet) of een nieuwe Chinese actquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hadden veel andere darters die zich niet wisten te kwalificeren natuurlijk ook hier kunnen tonen (middels een wildcard of zo) vanavond.
Zjak heeft het verhaal al 6x klaar dat Evans heeft verloren door z’n snelheid en adrenaline en Sjerrie die rustig blijft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De set is binnen voor Sherrock! Er wordt niet gemist met 3 pijlen in de hand!
Chinese acts mogen altijdquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb liever een international qualifier voor de winnaar van de Women Matchplay dan nog zo'n kansloze PDPA qualifier (of hoe dat ook heet) of een nieuwe Chinese act
Gifjequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Chinese acts mogen altijd
Snuifgod
Is Sherrock de enige dartspeler ter wereld die (zonder zich op reguliere wijze gekwalificeerd te hebben) in deze partij tot dit in staat is?quote:
Je zegt net dat er veel zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is Sherrock de enige dartspeler ter wereld die (zonder zich op reguliere wijze gekwalificeerd te hebben) in deze partij tot dit in staat is?
@Bolasiequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als je nu trouwens al naar bed bent en Barney mist hoef je nooit meer in DRT te komen.
Exact alleen had het eerder aangekondigd moeten worden, nogmaals als Maria O Brien die Women’s Matchplay had gewonnen had ze nooit dat ticket gekregen en zo moet het niet werken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb liever een international qualifier voor de winnaar van de Women Matchplay dan nog zo'n kansloze PDPA qualifier (of hoe dat ook heet) of een nieuwe Chinese act
@Dr_Flashquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als je nu trouwens al naar bed bent en Barney mist hoef je nooit meer in DRT te komen.
Deze Chinees zou Lewis nu helemaal wegspelen.quote:
Finale bracht het wel van een 6,5-je naar een 8,5 ouwe reusquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij het WK voetbal?
Is dit een act of ben je gewoon in de warquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vertaal in het Spaans: "Fallon Sherrock heeft echt nog voldoende kans om deze wedstrijd te winnen. Als je ziet hoe Evans zoekende is over het hele bord. Nou, jeetje. Veel te gehaast en onrustig. Het lijkt alsof hij de druk van het spelen tegen een vrouw voelt"
Fallon Sherrock todavía tiene una buena oportunidad de ganar este partido. Si ves cómo Evans está buscando por todo el tablero. Bueno, vaya. Demasiado apurado e inquieto. Parece que siente la presión de jugar contra una mujer.
Glen Durrantquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had je dan liever Berry van Peer of Zoran Lerchbagger of Glen Durrant gehad?
@Dr_Flashquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hendo had van mij wel ipv een van die andere kwollefaaiers gemogenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis eigenlijk wel een type Justin Pipequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje duolingo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit een act of ben je gewoon in de war
Ik hoop dat het nu goed met hem gaatquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Glen Durrant![]()
![]()
.
Van alle spelers die er zijn op de Tour is hij echt de slechtste.
Die lieve Evans lijkt er zeker moeite mee te hebben dat hij tegen een dame speelt iigquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit een act of ben je gewoon in de war
Daar is een gifje vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een type Justin Pipe
Je hebt toch Gerwyn Price. Ook een type kooivechter, net als Pipe. Maar dan beter en sneller.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een type Justin Pipe
Hoe is Zwaan dit seizoen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waites en De Zwaan zijn spelers die op TV nog wat meer uit zichzelf kunnen halen. Verder zie ik niet echt interessante namen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is een gifje van
@:Tagliano?
Hmm jammer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Schurkte de hele tijd rond plek 32 van de Pro Tour-ranking. Immer wisselvallig.
Mist alle cruciale dubbels in deze partij.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock had dit makkelijk moeten winnen.
Evans heeft ook vaak potjes verloren die hij makkelijk had moeten winnen, is hem ook wel eens gegundquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock had dit makkelijk moeten winnen.
Stukje 65 gemiddeldquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Glen Durrant![]()
![]()
.
Van alle spelers die er zijn op de Tour is hij echt de slechtste.
Hard gelachenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg tijd verneukt. Tijd voor de altijd mentaal stabiele Barney
Hoeveel schalen bittergarnituur?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Barney Army is ziek zwak en misselijk vandaag, dat wordt niks.
PL ticket confirmedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:33 schreef Doevelaer het volgende:
Blijkt maar weer dat al die wildcard spelers er niks van kunnen
bohhhquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
WIJ WILLEN PRICE V VAN BARNEVELD OP DINSDAG 27 DECEMBER IN DE AVOND!!!
Excuses zijn al weer aanwezig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Dat zo echt zoveel genot zijn man man manquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
WIJ WILLEN PRICE V VAN BARNEVELD OP DINSDAG 27 DECEMBER IN DE AVOND!!!
Te veel bietensap gedronken zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef Pino112 het volgende:
Dat ook wel, vorig jaar nog tegen Gurney eigenlijk. Wel een vreemd potje zo. Wel jammer, vond Sherrock eindelijk weer eens een keer goed gooien, vergooit ze het op zo’n manier terwijl ze normaal zo klinisch is op de dubbelsquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Evans heeft ook vaak potjes verloren die hij makkelijk had moeten winnen, is hem ook wel eens gegund
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft het bullen verloren.
Dit gaat fout.
Homo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta v-v-volledig achter Meikle @:mani89
Duidelijk! Ik ga naar bedquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef wimderon het volgende:
Ray heeft het bullen verloren.
Dit gaat fout.
misschien kan hij Ahoy vol krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef BB-King het volgende:
Als Barney van "The Barber" verliest mag hij wat mij betreft weer met pensioen gaan.
Hij gooit wel als een Duitser.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta v-v-volledig achter Meikle @:mani89
Ja, ze had echt wel kansen. Helaas, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ook wel, vorig jaar nog tegen Gurney eigenlijk. Wel een vreemd potje zo. Wel jammer, vond Sherrock eindelijk weer eens een keer goed gooien, vergooit ze het op zo’n manier terwijl ze normaal zo klinisch is op de dubbels
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Moeke Poep gaat de pijp aan Maarten geven.
Ricky heeft een lager zwaartepunt, dat helpt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ze had echt wel kansen. Helaas, volgende keer beter.
Toch raar dat het verschil tussen mannen en vrouwen nog steeds zo groot is. Darten is toch geen spelletje waar je als man fysiek per se in het voordeel bent.
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Raybar kijken of bedtijd? Zeg het maar jongens
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk half volgen. Mn moeder is stervende helaas...
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen die nu naar bed gaat komt DRT niet meer in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is al twee weken geleden.
Doe normaal idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is al twee weken geleden.
Oké ik blijf wel even.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die nu naar bed gaat komt DRT niet meer in.
Welke welkequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké ik blijf wel even.
Ik ga nú een biertje inchecken op Untappd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |