Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust, die werkt aan zijn toekomst.
genot. Had ik vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik morgen een thuiswerkdagje goddank
Dan rij je gewoon te langzaam bedoel je.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Snelste optie, anders moet ik nog eerder van huis.
Dit niet posten zonder gifje aubquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.
Om 08h00 dat beschikbaarheidsvinkje scoren en daarna lekker uitbollenquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik morgen een thuiswerkdagje goddank
Wacht maar tot hij VI redacteur is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op man. Ben wel klaar met dat drama gezever. Iedereen moet uiteindelijk werken voor z’n kankahgeld.
Sneller dan een auto?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Snelste optie, anders moet ik nog eerder van huis.
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooitquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iedereen ... op dit forum bedoel je?
Ik pak me morgen ook vrij. En overmorgen. En vrijdag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
Ik pak even dagje vrij morgen. En dat alleen voor Barney..
sssstt, misschien leest mijn baas meequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 08h00 dat beschikbaarheidsvinkje scoren en daarna lekker uitbollen
Maar dat is dan SYMPATHIEKquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooit
Lekker hele site volposten met Frenkie-artikelen want die speelt in de Primera Divisionquote:
Niet iedereen heeft (geld voor) een auto, en ik neem aan dat Stijn wel studentenOV heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan rij je gewoon te langzaam bedoel je.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben trots op je amice.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen om 07:15 de bus, maar ik blijf sterk en blijf wakker voor mijn Barney.
Welk cijfer geef jij de NS/Prorail ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet de trein naar Utrecht hebben, lieverd.
Goed idee. Dat kan ik mij eigenlijk ook wel veroorloven. Wat een leven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik pak me morgen ook vrij. En overmorgen. En vrijdag.
Mijn traject is stabiel. Een redelijke 7.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij de NS/Prorail ?
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oké. Dat kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op heel dartstwitter was er ook verontwaardiging dat ze überhaupt mee mocht doen. Dat is misschien wat discutabel maar de PDC doet met die international qualifier tickets wat ze maar willen. Veel minder verontwaardiging gehoord over die Oekraïner die 70 gemiddeld gooit
Queen of the Palace bash je nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oké. Dat kan.
Maar je bent met me eens dat de toeschouwers in Ally Pally haar niet bepaald bashen?
Stukje brunssummerheide.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?
Iemand zal toch haar eten en drinken moeten brengen hequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je zoeken naar Nadia Weertman?
O mijn baas controleert dat niet eens joh. Zolang mijn werk maar af komt en ik bereikbaar ben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
@Anneloos Rapporteer aub! Dit kan niet he.quote:
Kap eens.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:Anneloos Rapporteer aub! Dit kan niet he.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
n ik ben wel een beetje overgekwalificeerd voor mijn werk dus dat komt vaak vrij snel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |