Straks kerstknutselen en tafelvoetbalquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:17 schreef R0T29 het volgende:
Nu crackers smeren en kaarten. Ook leuk
quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat Ima stond te lachen in de keuken, bleek het gewoon het geluid van crackers smeren
Nu hoor ik hem ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat Ima stond te lachen in de keuken, bleek het gewoon het geluid van crackers smeren
https://streamable.com/hsky6xquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
Is er door febo: regels zijn regels gezegd?
Wendy en Janet zitten en liedje te zingen en te geinen over de ruzie en de febo
Geen idee....er staat ook niks op het bord. Ze hebben we al voorgesorteerd op het vertrek van Djedi zie ik.quote:
die hoeft ik nooitquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het een tompouce is
Ik hou het niet bij , dus geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Wel vega's en wat die wel of niet eten geen idee
Okayquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij , dus geen idee
Krijgen we toch niet te zien zoals ook de vorige keer en idem de volgende (vecht)ruziequote:Op dinsdag 20 december 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Jeff heeft Kim D. hem een knietje gegeven, Kim zegt dat ze 'zo' heeft gedaan, Jeff: Maar je had de intentie
SL
de ruzie wordt sowieso grotendeels buiten beeld gehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie Kim en Jeffrey - 20 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enkele losse fragmenten ......![]()
[ afbeelding ]
Kim maakt vuur - 20 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ruzie Kim en Jeffrey - 20 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Oh die is van Hoempa , sorry .quote:
Thanks @Hoempah, deze video heeft gelukkig het begin van de ruzie, die had ik net niet .....quote:
Mocht de Febo hier even niet meelezen, dan hebben ze het nu bij deze wel gehoord. Aan de bak dus!quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
Janet ziet het goed: "Saaie livestream wordt dit, alleen maar breien"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn naar mijn weten twee die allergisch zijn voor kaas (lactose) Esther en Eunice.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Wel vega's en wat die wel of niet eten geen idee
De 23e, geen dag eerder dacht ik..quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Djediii gaat morgen zeker naar huis of ?
Dat zou kunnen , Van Eunice weet ik het ,van Esther nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zijn naar mijn weten twee die allergisch zijn voor kaas (lactose) Esther en Eunice.
Ik postte hierover.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Goh heeft Freaky misschien toch iets gehoord dat Deisyy bij voorbaat al weg censureerde....
FB is watquote:
Maar hij was je al een stukje voor dat hij iets hoorde op de stream maar kon niet zei de mod dus die verwijderde zijn post helemaal met de woorden onzin ervoor in de plek...hij schreef zelfs nog...niet censureren! Of was jij dat en vergis ik mij ineens??quote:
Hou daar eens mee op om @Deisyy telkens aan te halen als iets je niet zint. Klagen kan in feedbackquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Goh heeft Freaky misschien toch iets gehoord dat Deisyy bij voorbaat al weg censureerde....
Esther zegt dat ze allergisch is voor kaas en niet voor zuivel volgens mij lust ze het gewoon nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , Van Eunice weet ik het ,van Esther niet
Hij hoorde iets van febo, zei hij. Dat werd verwijderd want Mod zei dat het niet waar was. Ík hoorde later Wendy en janet zingen en refereren aan 'regels zijn regels'. Dus ik vroeg of dat iets was was iemand had gehoord. Later werd dit filmpje gepost.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maar hij was je al een stukje voor dat hij iets hoorde op de stream maar kon niet zei de mod dus die verwijderde zijn post helemaal met de woorden onzin ervoor in de plek...hij schreef zelfs nog...niet censureren! Of was jij dat en vergis ik mij ineens??
Hey laat mij hier onderhand eens met rust joh!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op om @:Deisyy telkens aan te halen als iets je niet zint. Klagen kan in feedback
Ik vind het bij Esther altijd wat lastig wat wel en wat niet .quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther zegt dat ze allergisch is voor kaas en niet voor zuivel volgens mij lust ze het gewoon niet
Overigens zit er in Hollandse harde kaas weinig of geen lactose.
Oh echt dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther zegt dat ze allergisch is voor kaas en niet voor zuivel volgens mij lust ze het gewoon niet
Overigens zit er in Hollandse harde kaas weinig of geen lactose.
Jaaaa en daarom schrijf ik net nadat ik t filmpje zag van hey miss heeft freaky wel wat gehoord,aangezien de loods ook al zingt over de febo regels wel heel toevallig vandaar edit: jij voelde je aangesproken maar ik refereerde niet eens naar jouquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij hoorde iets van febo, zei hij. Dat werd verwijderd want Mod zei dat het niet waar was. Ík hoorde later Wendy en janet zingen en refereren aan 'regels zijn regels'. Dus ik vroeg of dat iets was was iemand had gehoord. Later werd dit filmpje gepost.
Ik heb dus niks gehoord van de febo en wel dit liedje van die 2
ga nou niet doen alsof ik jou lastig val want dan zit je gewoon uit je nek te zeverenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hey laat mij hier onderhand eens met rust joh!!
Het was toevallig deisyy die de mod was die het deed enkele minuten geleden, kan ik weinig aan doen denk of niet bemoeizuchtige ookal
Hoela hoela hoela hoelaquote:
Ik dacht dat je op negeer stondquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof ik jou lastig val want dan zit je gewoon uit je nek te zeveren
Ik ben er weer weg van, heb 2 posts gezet en ze het pestgedrag is er weer. Tweede avond op rij dat k maar weer gaquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
zullen we weer praten over deze intens boeiende streams?
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het bij Esther altijd wat lastig wat wel en wat niet .
Ohquote:
ik hoor ook dat het bij Esther vooral een 'luxe' probleempje is en niet perse een allergiequote:
hoebahop?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoela hoela hoela hoela
Hoep hoep hoep
Hoela hoela hoela hoela
Hoep hoep hoep
Wij zijn twee vrienden
Jij en ik
Zal ik doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoezo is dit nou weer een klacht trouwens jeetje zoek t lekker uit
Oh voelde me niet aangesproken, ik wilde alleen helpen door toe te lichten hoe het was gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaaa en daarom schrijf ik net nadat ik t filmpje zag van hey miss heeft freaky wel wat gehoord,aangezien de loods ook al zingt over de febo regels wel heel toevallig vandaar edit: jij voelde je aangesproken maar ik refereerde niet eens naar jou
Ja daar hadden Wendy en Babbel het ook overquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hoor ook dat het bij Esther vooral een 'luxe' probleempje is en niet perse een allergie
Maar misschien zie ik dat verkeerd
Ja dat heb ik ook gezien vandaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja daar hadden Wendy en Babbel het ook over
Jammer, gezelliger als je blijft hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ben er weer weg van, heb 2 posts gezet en ze het pestgedrag is er weer. Tweede avond op rij dat k maar weer ga
Poesje moet je niet aaien in tegen gestelde richtingquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer, gezelliger als je blijft hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bern besteld een pak havermout want hij heeft nog zakgeld. En die gaat ie lekker opeten voor iedereen z'n gezicht. Terwijl de anderen weinig hebben met kerst want weinig geld zegt Sas. Bern. ...diepe zuchtquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
De streams zijn intens saai.. alleen spellen...
Ergens moeten er boeiende gesprekken zijn
dus ze laten te weinig zien
Lekker hoor, een pak havermout, ik word er bijna jaloers van. Gekke Bernquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern besteld een pak havermout want hij heeft nog zakgeld. En die gaat ie lekker opeten voor iedereen z'n gezicht. Terwijl de anderen weinig hebben met kerst want weinig geld zegt Sas. Bern. ...diepe zucht
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:23 schreef Ireth het volgende:
Tis hier spannender dan op de streams....
Isaac doet de bediening zie ik...heul weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
lekker... havermout met water.. jammie!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern besteld een pak havermout want hij heeft nog zakgeld. En die gaat ie lekker opeten voor iedereen z'n gezicht. Terwijl de anderen weinig hebben met kerst want weinig geld zegt Sas. Bern. ...diepe zucht
Gedoemd om te mislukken dit hele programma en niet alleen hieromquote:
Er is wat gebeurd daar, kan niet anders.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken dit hele programma en niet alleen hierom
Goedmaak neuqsex.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
Blijkbaar waren Kim en Jeff 5 a 10 min geleden nog bezig, hoorde ze op achtergrond van de dart-stream. Stagiaire verkeerde schuifje open ofzo
Ben geen complotdenker maar er deugt van alles niet dat kun je met zekerheid stellen jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is wat gebeurd daar, kan niet anders.
suoperstorend dat we dit niet zienquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
Blijkbaar waren Kim en Jeff 5 a 10 min geleden nog bezig, hoorde ze op achtergrond van de dart-stream. Stagiaire verkeerde schuifje open ofzo
edit: 'bezig' als in bekvechten..
Heeft niets met complotten te maken maar dat is zoals het bij de TV werkt en zeker bij RLS's zoals deze. De opmerkingen van Wendy en Janet met dat liedje wat ze zongen sprak boekdelen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben geen complotdenker maar er deugt van alles niet dat kun je met zekerheid stellen ja
Zij zongen gewoon dat er weer ruzie in de tent wasquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft niets met complotten te maken maar dat is zoals het bij de TV werkt en zeker bij RLS's zoals deze. De opmerkingen van Wendy en Janet met dat liedje wat ze zongen sprak boekdelen...
Bijna BB!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gedoemd om te mislukken dit hele programma en niet alleen hierom
Ook ja, maar een goede verstaander had een half woord nodig om hier een boodschap in te ontdekken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij zongen gewoon dat er weer ruzie in de tent was
Treurig stel , je zou er bijna medelijden mee krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
edit: 'bezig' als in bekvechten..
Of je wilt horen wat je wil horenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook ja, maar een goede verstaander had een half woord nodig om hier een boodschap in te ontdekken.
Babs is gek op regelsquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
GJ ook al: regels, regels, regels.
Het is nog geen 12 uurquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:50 schreef Hoempah het volgende:
[..]
vanaf twaalf uur is het 24 uur niks
Dat is vies ja. Met melk is wel lekker en daarna koude appelmoes eroverheenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lekker... havermout met water.. jammie!!!!!
Een regelrechte schande en hoofdreden om te stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
suoperstorend dat we dit niet zien
Die indruk kreeg ik vanmiddag niet "Ik haat regels"quote:
De boodschappen zijn er nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
een cracker met smeerkaas of jam
Nee klopt , Babs is niet van de regelsquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik vanmiddag niet "Ik haat regels"
Nee, dat was het zeker niet!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of je wilt horen wat je wil horen
Handigquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee klopt , Babs is niet van de regels
Daar heeft ze GJ, Wen , Berend en Zoe voor
Ook lekker om je was daar te hebben hangen dan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Sasha heeft last van de verflucht, hebben ze lekker met verf op terpentinebasis staan schilderen daar
Mjaquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook lekker om je was daar te hebben hangen dan.
dat dusquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gesprekken tussen Sasha en Bern zijn bijna niet doorheen te komen...
Ja dat snap ik ook niet helemaal . verven tussen drogende wasquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook lekker om je was daar te hebben hangen dan.
Het komt denk ik ook gedeeltelijk omdat hij nooit iets concreets zegt, hij is altijd vaag en diplomatiek. Weegt echt elk woord wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Sasha legt op alles wat Bern zegt negatief uit
Ze lijkt op oorlogspad.
raar stelquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zegt dat ze dan uitgepraat en Bern is dan ook uitgepraat
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zegt dat ze dan uitgepraat en Bern is dan ook uitgepraat
Terwijl Sasha hem juist uitspraken wil laten doen volgens mijquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het komt denk ik ook gedeeltelijk omdat hij nooit iets concreets zegt, hij is altijd vaag en diplomatiek. Weegt echt elk woord wat hij zegt.
Ja.. maar wij ook. Bern vindt iets .. Sasha interpreteerde wat hij vindt anders. Bern zegt dat die interpretatie niet klopt .. zoiets... vaag weer.quote:
hij wil er niet over praten, dan houdt t opquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl Sasha hem juist uitspraken wil laten doen volgens mij
Sasha voelde zich aangesproken, ze vatte woorden van Bern op alsof zij zwak zou zijn. Bern vroeg geïrriteerd waar ze heen wilde, toen vond ze het wel duidelijk en klaar. Gesprek voorbijquote:
Niet te volgen die tweequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij wil er niet over praten, dan houdt t op
Vaag stelquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar wij ook. Bern vindt iets .. Sasha interpreteerde wat hij vindt anders. Bern zegt dat die interpretatie niet klopt .. zoiets... vaag weer.
Kaarten gesloten kortomquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het komt denk ik ook gedeeltelijk omdat hij nooit iets concreets zegt, hij is altijd vaag en diplomatiek. Weegt echt elk woord wat hij zegt.
Zo bedachtzaam en traag...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Sestra666 het volgende:
bern vindt iets zwak..
ze praten zo langzaammm
Ik ook, misschien kunnen we het heel hard denkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Ik wil drama , oorlog en ellende![]()
Zeg maar
En heel hard hopenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, misschien kunnen we het heel hard denken
daar word je als vriendin toch ook gek van?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was iets met de bestellingquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien willen ze expres laat eten ivm de 24 uur honger?
Exactquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Teruggeluisterd ... pfff... :
Sas : Ik vind het irritant dat ik je niet kan helpen als je je zo voelt, omdat je er zelf bovenop moet krabbelen.
Bern : Ja, dat zit toch heel diep in mij.
Sas : Maar waarom?
Bern : Omdat ik het altijd zo gedaan heb.
Sas : Dat is echt een lame excuus.
Bern : Ja, is het slechtste excuus wat er is.
Sas : Daar ga ik dus ook niet mee akkoord als antwoord.
Bern : Dat snap ik.
[ kaarten tellen ]
Bern : Ik denk in eerste instantie omdat ik niet wil accepteren dat het soms ook moeilijk kan zijn voor mij. Wat is dat nou voor slappe janus die medelijden heeft met zichzelf. Beetje janken om voedsel.
Sas : Ja maar, wat is er erg aan?
Bern : Zwakte
Sas : Dus jij vindt mij zwak als ik aangeef dat ik het moeilijk heb.
Bern : Nee, nee, ik heb voor mezelf andere maatstaven dan voor anderen.
Sas : Maar eigenlijk zeg je daarmee nog steeds hetzelfde, dat je het zwak vindt, alleen van een ander heb je niet de verwachting dat ze dat.. ophouden. Ik denk juist dat het een sterkte is om toe te geven dat het zwaar is.
Bern : Dat is wat anders, dan ehh ... dan ehh... zelf dat willen .. toegeven dat het zwaar is, is iets anders dan hulp willen hebben van iemand anders.
Sas : Dus dat vind je zwaar, als je hulp krijgt...
Bern : Waar wil je heen hiermee?
Sas : Hoezo?? Ik vroeg aan jou, waarom heb je er moeite mee, en jij zei, omdat ik vind het een zwakte. Ik heb dat verkeerd begrepen wat je bedoelde met zwakte, ik dacht dat je bedoelde dat het moeilijk is. Vervolgens zeg je, nee, dat is weer wat anders. Dus het enige wat ik wil weten is wat je wel bedoelt. Maar je wilt er niet over praten, dan hebben we het er niet over......
[ afbeelding ]
Volgens mij stond die er al een tijdje voordat ze op de hoogte werden gebracht.quote:
0 euro inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze niks gewonnen met de verdienopdracht?
ik had hem allang op zijn bek getimmerd, stapelgek word je van zo'n amoebe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
dat gebedank ook steeds van Bern.. zo zoet..
niet lief-zoet maar ikgajezomeppen-zoet
storend
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern en Sas even een momentje ....
Bern : Ik zou het fijn vinden als we morgen iets samen kunnen doen.. wat knutselen, een spelletje, lijkt me fijn... dank je wel als je dat wilt doen. Verder is alles goed. Soms gewoon een beetje last van druk.
Sas : Dank je schat.
Bern : Jij bedankt.
Heb juist het idee, dat Bern heel erg moet opletten hoe hij iets zegt om Sas goed gestemd te houden, want haar stemmingen kunnen ineens veranderen als het weer. Het is vaak alleen gezellig tussen hun, als Sas een goede bui heeft. Sas kan nl. echt een partypoeper zijn. Van de werk na de roasts ook van een op ander moment chaggie, terwijl ze ervoor nog vrolijk was. Ik heb dat op meer evenementen gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar word je als vriendin toch ook gek van?
Zeg anders gewoon even wat je vindt vent
dit geneuzel de hele tijd
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern en Sas even een momentje ....
Bern : Ik zou het fijn vinden als we morgen iets samen kunnen doen.. wat knutselen, een spelletje, lijkt me fijn... dank je wel als je dat wilt doen. Verder is alles goed. Soms gewoon een beetje last van druk.
Sas : Dank je schat.
Bern : Jij bedankt.
Bern moet eens een paar ballen laten groeien, Sasha zit gewoon een andere kant op te kijken als hij tegen haar praat, ze behandelt hem een beetje als speelgoedhondje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb juist het idee, dat Bern heel erg moet opletten hoe hij iets zegt om Sas goed gestemd te houden, want haar stemmingen kunnen ineens veranderen als het weer. Het is vaak alleen gezellig tussen hun, als Sas een goede bui heeft. Sas kan nl. echt een partypoeper zijn. Van de werk na de roasts ook van een op ander moment chaggie, terwijl ze ervoor nog vrolijk was. Ik heb dat op meer evenementen gezien.
Bern is van zichzelf al zoquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb juist het idee, dat Bern heel erg moet opletten hoe hij iets zegt om Sas goed gestemd te houden, want haar stemmingen kunnen ineens veranderen als het weer. Het is vaak alleen gezellig tussen hun, als Sas een goede bui heeft. Sas kan nl. echt een partypoeper zijn. Van de werk na de roasts ook van een op ander moment chaggie, terwijl ze ervoor nog vrolijk was. Ik heb dat op meer evenementen gezien.
Ze gaan de aardappels niet schillen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht doe ik dit al m'n hele leven fout, maar waarom aardappels boenen en wassen die je daarna gaat schillen?
Zwaktequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar waar het nu precies over gaat?
Volgens mij uiteindelijk dat Bern honger heeft ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Maar waar het nu precies over gaat?
Alweer over dat honger gedoe. Zo erg is het toch niet om even niet te etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij uiteindelijk dat Bern honger heeft ...
In het tempo waarop Zoe de champignons snijdt gaan ze dat niet redden.quote:
Hij doet het zelf ook, en mijn ervaring is dat beide partijen daar hun eigen motieven voor hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern moet eens een paar ballen laten groeien, Sasha zit gewoon een andere kant op te kijken als hij tegen haar praat, ze behandelt hem een beetje als speelgoedhondje.
Ja okay zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarna 26 uur niet, dus op zich een slim plan.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik had hem allang op zijn bed getimmerd, stapelgek wordt je van zo'n amoebe.
welkequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim ligt vannacht naast Zoe en Babette
Ik word heel ongemakkelijk van die twee, hij wil maar pleasen, zij is vooral heel kritisch en dat naar bed brengen vind ik weird.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij doet het zelf ook, en mijn ervaring is dat beide partijen daar hun eigen motieven voor hebben.
Ik krijg altijd een klef gevoel bij die twee. Echt gelijkwaardig is het niet, maar het is gelijkwaardiger dan de rest van de setjes .
Jeff wil Rupi eruit en Leila heeft dat nagenoeg doorgeluldquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe vertelt aan GJ dat Rupert haar vroeg of er een plan tegen hem gesmeed wordt.
Juist, velen zijn steeds negatief over Bern, maar ik vind hem juist heel lief voor haar. Zoals van de week ook. Mw was weer eens gefrustreerd maar Bern bleefcdaar heel rustig onder en hielp haar zelfs omkleden toen ze naar bed ging. Ruimde zelfs haar troep op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern moet eens een paar ballen laten groeien, Sasha zit gewoon een andere kant op te kijken als hij tegen haar praat, ze behandelt hem een beetje als speelgoedhondje.
Allemaal paranoiaquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:27 schreef puzziepie het volgende:
Weer over iemand die wil weten of er een plan tegen hem is
Terecht wel vermoed ikquote:
Misschien irriteert het Sacha juist dat hij zo ruggengraatloos is, ik zou dat in ieder heel slecht tegen kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Juist, velen zijn steeds negatief over Bern, maar ik vind hem juist heel lief voor haar. Zoals van de week ook. Mw was weer eens gefrustreerd maar Bern bleefcdaar heel rustig onder en hielp haar zelfs omkleden toen ze naar bed ging. Ruimde zelfs haar troep op.
Bernnhoud met veel dingen heel erg rekening met Sas, dat zie ik van Sas veel minder.
Een triootje dusquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim ligt vannacht naast Zoe en Babette
Onrust! Ik hou ervanquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Terecht wel vermoed ik
Er broeit en van alles de laatste week. Negatief
Nouja probeer eens een euro van de pot af te halen. Zo ruggengraatloos is Bern ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien irriteert het Sacha juist dat hij zo ruggengraatloos is, ik zou dat in ieder heel slecht tegen kunnen.
In zijn relatie met Sasha wel, al heeft hij voor zijn gevoel ook een relatie met de prijzenpot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja probeer eens een euro van de pot af te halen. Zo ruggengraatloos is Bern ook weer niet.
Druk druk druk met de kerstmarktquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda en Jasper waar zijn die? Amper nog op beeld
Hij vroeg aan sas, wat of hoe zij kerst dichterbij kan halen hier ofzoietsquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat doet ie nu weer verkeerd 🙈
Sasha is best een pittige, ze zegt zelf ook dat ze dominant is in een relatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien irriteert het Sacha juist dat hij zo ruggengraatloos is, ik zou dat in ieder heel slecht tegen kunnen.
Zijn ook weinig te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda en Jasper waar zijn die? Amper nog op beeld
Ze hebben net samen de melk in de koelkast gelegd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind dat maar raar dat we ze nog zo weinig zien...
fijn hequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef lojanda het volgende:
Welke idioot zit er achter die camera’s
denk dat de febo met kerstvakantie is en ze stagiaires de regie hebben gegevenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:40 schreef lojanda het volgende:
Dit zijn toch geen streams.. of je ziet alleen de handen of je kijkt tegen een deur
Inderdaad, want het gehakt was nog niet gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Er moet nog even buikpijn gegeten worden vanavond![]()
[ afbeelding ]
Alleen zien wij het nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
izak: er gebeurt heel veel op dit moment
Het wordt met de dag een triestere zooiquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
fijn he
we horen dat er iets gebeurt, heet water over Wendy
en wij kijken minutenlang naar iemand die in een pan roert, ingezoomd
Er gebeurt ook best wel veel , veel spanning en gedoequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
izak: er gebeurt heel veel op dit moment
Normaal koken Wendy en Janet samen maar Janet zit te breien. Volgens mij zijn ze bezig met breien voor de Kerstmarkt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Gisteren Berend, vandaag deze mensen. Hebben die zelf aangegeven eens te willen koken, of 'moesten' ze?
Geloof dat ik dat gemist heb.
Wendy bestiert de keuken, Babs helpt en GJ loopt in de wegquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
GJ staat zich overal tegenaan te bemoeien, er zou o.a. teveel water bij de aardappels zitten, terwijl dit de eerste keer is dat hij in de keuken komt
Jeff zie je sindsdien alleen nog maar af en toe op de achtergrond voorbij slenteren want MJ valt niet te missenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt met de dag een triestere zooiik kijk echt een heel stuk minder door dit soort dingen. En als ik de stream aanzet zie ze spelletjes doen of ze zitten te kaarten
Als hij wel ruggengraat toont, had hij dat juist weer niet moeten doen van haar. Bij Sas is het zo van: ga je naar links, had je juist naar rechts gemoeten. En ga je rechts, dan had je weer naar links gemoeten . Wat je ook doet het is nooit goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ja hem kennende weet hij het toch beter.. volgens mij heeft hij alleen maar theewater gekookt tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
GJ staat zich overal tegenaan te bemoeien, er zou o.a. teveel water bij de aardappels zitten, terwijl dit de eerste keer is dat hij in de keuken komt
klaar, als in.. het is uit?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Met Kim en Jeff is het klaar zegt Mexx
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Goed zo !! Aan de bakquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Zoe stelt voor dat Kim D helpt met de afwas want ze heeft bij de lunch niet geholpen, Kim D voelt zich niet goed volgens Babette, maar Kim had tegen Zoe gezegd dat ze zich verveelde, dus Zoe denkt dat het een goede afleiding is.
Heeft Mexx weer een back-up plan voor als Mattin wordt weggestemdquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Zonder eieren begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Mix voor ovenschotel in de wokpan bij de gehakt en groente.
Zullen wij waarschijnlijk alleen een klein beetje van meekrijgen via de uitzendingen en daarna is het zoals vorige keer weer eierkoek.quote:
Mja Mexx zei hetquote:
Dat lijkt mij ook, met die eieren erdoor en dan in de oven bindt het juist.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zonder eieren begrijp ik?
Zal een lekkere dunne zooi worden als er geen eieren in zitten om te stollen.
Waait weer overquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zullen wij waarschijnlijk alleen een klein beetje van meekrijgen via de uitzendingen en daarna is het zoals vorige keer weer eierkoek.
Als Mexx iets zegt denk je gewoon het tegenovergesteldequote:
Naar welke vent stapt ze dan over?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft Mexx weer een back-up plan voor als Mattin wordt weggestemd
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft Mexx weer een back-up plan voor als Mattin wordt weggestemd
Ging zeker over Jeff en KimD en hopla uiteraard weer een streamswitchquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:55 schreef Sestra666 het volgende:
Mexx vindt dat Martin en zij een sterkkkk... en sw
wat,wat,wat... vertellllllquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx moest eens weten wat KimK over haar zei
En terechtquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx moest eens weten wat KimK over haar zei
oh dacht over mexxquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Taalgebruik wat niet in mijn vocabulaire zit
kim W en de rest van K3 is klaar met Mexxquote:
Niet bezorgd en de rest opquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen eieren?
Ze heeft de aardappels gesneden en de keuken weer aan kant gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:01 schreef pingu66 het volgende:
Leuk zo'n Bep die maar in de keuken hangt en niets doet.
dat moet toch op de een of andere manier gesabotteerd zijn. Van de week al geen brood geleverd en nu geen eieren. Je verwacht toch niet dat zowel brood als nu eieren uitverkocht zijn bij de Jumbo?quote:
Het was al bekend dat alle bestellingen uiteindelijk via de febo gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
dat moet toch op de een of andere manier gesabotteerd zijn. Van de week al geen brood geleverd en nu geen eieren. Je verwacht toch niet dat zowel brood als nu eieren uitverkocht zijn bij de Jumbo?
Er zit telkens zowel censuur op de ruzie zelf als op de mensen die erover pratenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx mag ook niet zeggen wat ze vindt over hoe Jeff tegen Kim tekeer gaat.. Meteen weer mute en wissel..
Nee er waren problemen met de bestellen en bezorgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
dat moet toch op de een of andere manier gesabotteerd zijn. Van de week al geen brood geleverd en nu geen eieren. Je verwacht toch niet dat zowel brood als nu eieren uitverkocht zijn bij de Jumbo?
Komt wel vaker voor. Ik heb het ook regelmatig dat er producten niet worden geleverd. Bij mijn bestelling vandaag zat er geen Royal Club Ginger Ale en een Kerststol bij.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook weer zoiets..quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
GJ: Wat is er nu leuk aan koken, het is alleen maar gestress.
Het is momenteel echt niet normaalquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zit telkens zowel censuur op de ruzie zelf als op de mensen die erover praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |