abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212587025
Gisteren dit in de slowcooker gemaakt. Recept is van ene Hayley die vaak lekkere recepten plaatst op Instagram. Om exacte hoeveelheden te krijgen moet je lid worden van haar receptenpagina. Da's wat prijzig vond ik (6 pond per maand) dus op goed geluk van alles in de cooker gedaan (voor de zekerheid geen zout/peper, dat heb ik net een klein beetje toegevoegd)

Slow cooker Chinese chicken curry 😍 absolutely sensational. 3 chicken breasts into the slow cooker, add thickly sliced onion, baby button mushrooms, salt, pepper, chilli flakes, garlic purée, then pour over the curry sauce (I mixed 150g gold brand curry paste with 500ml boiling water) cook on high for 3 hours or low for 6 - add peas towards the end, the chicken should just fall apart. YUMMMMM 🫶🏼😍 will add the recipe card to @hayleysrecipeclub ❤️ enjoy ❤️
We have far more in common than that which devides us..
pi_212589825
Ik zie hier hele lekkere dingen voorbij komen. Ga komende week eens kijken of zo’n IP wat voor ons is. Ook handig om broodjes af te bakken blijkbaar? (Gare IKEA oven hier en geen airfryer)
  zondag 25 februari 2024 @ 22:47:41 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212590436
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef Serinde het volgende:
Ik zie hier hele lekkere dingen voorbij komen. Ga komende week eens kijken of zo’n IP wat voor ons is. Ook handig om broodjes af te bakken blijkbaar? (Gare IKEA oven hier en geen airfryer)
Moet je waarschijnlijk wel een variant IP hebben met airfryerfunctie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212995022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef fietsie het volgende:
Ik zou er 1 nemen die van die ventielen heeft die met de hand te bedienen zijn; dan kloppen de meeste instructiefilmpjes op youtube met wat je moet gaan doen

En zonder airfryer want die heb je al.

Ik heb dit topic zitten doorlezen, en volgens mij komt wat ik nu mis in de keuken overeen met veel dingen die ik jou zie maken. Ik mis vooral airfryer/oven functionaliteiten, maar een goede stoofpot maken en vlees rustig garen zou ik ook wel eens gaan doen.

Welk IP-model heb jij? En zou je met je huidige ervaring voor een andere versie kiezen?

En voor iedereen:
Ik twijfel nu tussen de IP Pro Crisp en de IP Duo Crisp

Zijn er nog andere goede opties bij Instant Pot? Of toch een ander merk als Ninja? Idealiter bestel ik via Bol, want heb nog een bon als kerstpakket van werk :P

[ Bericht 1% gewijzigd door silverhill op 28-03-2024 18:01:07 ]
pi_212998770
Wat zijn jullie ervaringen met deze?
  vrijdag 29 maart 2024 @ 01:24:17 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213001508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:06 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met deze?
wat vind je van deze met snelkookpan functie?
pi_213011128
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 01:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wat vind je van deze met snelkookpan functie?
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')