abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215470569
In de toekomst schaf ik me een slowcooker aan.

Kookplaatje begint te verslijten na 22 jaar dienst.

Mag daar alles in? Ik heb nog een airfryer.
Werewolf
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 november 2024 @ 15:33:17 #27
485843 crew  Jippie
pi_215723814
Heeft er niemand een Crockpot slowcooker?

Ben mij aan het ori๋nteren en lees bij Instant Pot dat de slowcooker functie van hun multicooker iets anders verloopt dan met een 'traditionele' slowcooker, je zou wat minder vocht moeten gebruiken en evt een glazen deksel moeten bijkopen.

We hebben sinds anderhalf jaar een Instant Pot Vortex Airfryer en zijn daar erg tevreden over, dus die functie heb ik niet nodig.

Heb ook nog een normale oude snelkookpan, maar deze functie zou ik niet verkeerd vinden.

Zoek een slowcooker voor stoofpotten, soep en vlees. Iemand met Crockpot ervaringen? Of is iedereen tevreden met de slowcooker functie op de multi-cooker van Instant Pot.

Dan nog een vraag over de inhoud, ik neig naar een grote inhoud (7 l) want makkelijk als je veel eters krijgt, maar de dagelijkse maaltijd zal voor 2 tot 4 personen zijn. Gaat dat problemen opleveren en kan ik beter voor een kleinere slowcooker kiezen?
pi_215724107
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef Jippie het volgende:
Heeft er niemand een Crockpot slowcooker?

Ben mij aan het ori๋nteren en lees bij Instant Pot dat de slowcooker functie van hun multicooker iets anders verloopt dan met een 'traditionele' slowcooker, je zou wat minder vocht moeten gebruiken en evt een glazen deksel moeten bijkopen.

We hebben sinds anderhalf jaar een Instant Pot Vortex Airfryer en zijn daar erg tevreden over, dus die functie heb ik niet nodig.

Heb ook nog een normale oude snelkookpan, maar deze functie zou ik niet verkeerd vinden.

Zoek een slowcooker voor stoofpotten, soep en vlees. Iemand met Crockpot ervaringen? Of is iedereen tevreden met de slowcooker functie op de multi-cooker van Instant Pot.

Dan nog een vraag over de inhoud, ik neig naar een grote inhoud (7 l) want makkelijk als je veel eters krijgt, maar de dagelijkse maaltijd zal voor 2 tot 4 personen zijn. Gaat dat problemen opleveren en kan ik beter voor een kleinere slowcooker kiezen?
Ik heb de slowcooker van Instant Pot. Ook 7 liter, slowcooker, saute en nog 2 functies. Hij is niet zo zwaar als mijn vorige crockpot en russel hobbs slowcookers, werkt fijner dan de sc functie van de Multicooker en ik heb ‘m nog nooit zien koken wat bij crockpot meestal gebeurde en bij de russel hobbs soms.
Heb er hachee, draadjesvlees en soepen in gemaakt, maar ook stoofpeertjes en nu zit er goulash in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215724347
Ik moet maar een kleine hebben want voor 1 persoon.

Wat raden jullie aan?
Werewolf
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 november 2024 @ 16:29:51 #30
485843 crew  Jippie
pi_215724469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb de slowcooker van Instant Pot. Ook 7 liter, slowcooker, saute en nog 2 functies. Hij is niet zo zwaar als mijn vorige crockpot en russel hobbs slowcookers, werkt fijner dan de sc functie van de Multicooker en ik heb ‘m nog nooit zien koken wat bij crockpot meestal gebeurde en bij de russel hobbs soms.
Heb er hachee, draadjesvlees en soepen in gemaakt, maar ook stoofpeertjes en nu zit er goulash in.
Heb je deze?

https://www.instantpot.nl(...)YPNtMRBoCUYkQAvD_BwE
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 november 2024 @ 16:36:08 #31
485843 crew  Jippie
pi_215724527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 16:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik moet maar een kleine hebben want voor 1 persoon.

Wat raden jullie aan?
Van wat ik zag beginnen de meeste rond de drie liter.

Heb nog geen ervaring maar vond deze nu leuk geprijsd, zit alleen geen timer op dat hij automatisch uitschakelt

https://www.amazon.de/Cro(...)t%2Caps%2C155&sr=8-2
pi_215724537
quote:
Ja die heb ik, echt een fijn ding.
pi_215744439
Stoofpotjes season! *O*
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 31 december 2024 @ 16:48:35 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216121953
Ik zit te denken om een snelkookpan te kopen om mee te wecken. Als ik google naar testen zijn er heul veul testen en winnen overal weer andere snelkookpannen.
Ik zit te denken aan een 10-12 Literpan.
Maar wat is nu de beste en bereikt de hoogste temperatuur?
pi_217024187
Gisteren het nieuwe recept van Flying Foodie gemaakt, babi pangang. Ik vind het wel lekker om alle smaken te laten intrekken dus vandaag pas gegeten.
Nooit gedacht dat het vlees (varken) zo lekker mals kon worden. Het was echt heerlijk. Voor mijn smaak iets te zoet en het kon wat pittiger. Maar da's zo te regelen de volgende keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217029463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Flying Foodie
Oeh, goede tip. Ga ik ook eens maken.

Ik at gister hutspot, en daarbij had ik riblappen (rund) uit pressure cooker. Heerlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_217029483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:34 schreef dimmak het volgende:

[..]
Oeh, goede tip. Ga ik ook eens maken.

Ik at gister hutspot, en daarbij had ik riblappen (rund) uit pressure cooker. Heerlijk.
Zij heeft hele fijne recepten, ook haar kookboeken gebruik ik regelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')