quote:
Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef Jippie het volgende:Heeft er niemand een Crockpot slowcooker?
Ben mij aan het ori๋nteren en lees bij Instant Pot dat de slowcooker functie van hun multicooker iets anders verloopt dan met een 'traditionele' slowcooker, je zou wat minder vocht moeten gebruiken en evt een glazen deksel moeten bijkopen.
We hebben sinds anderhalf jaar een Instant Pot Vortex Airfryer en zijn daar erg tevreden over, dus die functie heb ik niet nodig.
Heb ook nog een normale oude snelkookpan, maar deze functie zou ik niet verkeerd vinden.
Zoek een slowcooker voor stoofpotten, soep en vlees. Iemand met Crockpot ervaringen? Of is iedereen tevreden met de slowcooker functie op de multi-cooker van Instant Pot.
Dan nog een vraag over de inhoud, ik neig naar een grote inhoud (7 l) want makkelijk als je veel eters krijgt, maar de dagelijkse maaltijd zal voor 2 tot 4 personen zijn. Gaat dat problemen opleveren en kan ik beter voor een kleinere slowcooker kiezen?
Ik heb de slowcooker van Instant Pot. Ook 7 liter, slowcooker, saute en nog 2 functies. Hij is niet zo zwaar als mijn vorige crockpot en russel hobbs slowcookers, werkt fijner dan de sc functie van de Multicooker en ik heb ‘m nog nooit zien koken wat bij crockpot meestal gebeurde en bij de russel hobbs soms.
Heb er hachee, draadjesvlees en soepen in gemaakt, maar ook stoofpeertjes en nu zit er goulash in.