Ik kan mijn post niet meer wijzigen maar ik wil in plaats van Pele dan Wilem Engel nomineren: overleden bij een mass suicide met zijn trouwe volgers op het terrein van Camping Oranjequote:Op vrijdag 30 december 2022 00:51 schreef onlogisch het volgende:
Ok. Alle scores zijn in een excelletje gegooid.
Ik heb enkel de mensen meegenomen die zich ook aan de spelregels hebben gehouden.
Dat betekent voor de volgende users dat er *iets* niet klopt aan je voorspelling. Of het zijn er te weinig, of het zijn er teveel, of je hebt geen reden opgegeven. We regeren hier met de harde hand.
@:Tarado
@:nober
@:Document1
@:tong80
@:ondeugend
@:streamjohan
@:Aiciu
@:fetX
@:ZarB
@:corehype
@:Speedfight
@:vosss
@:Forumtijger
@:Doug-Heffernan
@:Superniger
@:Prego
Je hebt nog tot 31/12/2022 23:59:59 om je wijzigingen door te geven.
Voor de volledigheid nog éénmaal de regels :
10 mensen waarvan jij denkt dat ze het loodje leggen in 2023.
Geef een reden op.
Om het voor mij zo makkelijk mogelijk te maken graag het volgende format gebruiken :
Geert Wilders - aanslag
Beatrix - Depressie
KanYe West - doodverklaard
etc.
De volgende users kunnen Pele nog aanpassen. Quote me even als je hem aanpast. Sta je hier niet tussen en had je toch Pele gekozen? Dan heb ik je lijstje al aangepast.
@:Caland
@:Cupfighter
@:einzeinz
@:Ferdii
@:Hallojo
@:jakosi
@:Karina
@:Kleffe_Dop
@:nils_22
@:Sebbeszweet
@:Seven.
Is die ziek dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn post gewijzigd n.a.v. iets wat ik net lasMark Overmars toegevoegd.
Dank je, dit had ik helemaal niet meegekregen.quote:
Neeee niet Ruben, Linda en Karinquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:31 schreef Forumtijger het volgende:
1. Robert ten Brink - Bezweken aan een hartaanval tijdens het "Santa Claus is Coming to Town"- dansje op Schiphol
2. Ruben Nicolai - Overleden aan het "Willem Ruis Syndroom" tijdens The Big Show
3. Anne-Marie Jung - Dodelijke lippenstift-allergie
4. Thierry Baudet - Verslikt zich in microfoon tijdens debat in Tweede Kamer
5. Gerard Joling - Stembanden geknapt tijdens zingen van een hoge noot
6. Linda de Mol - Van de miljoenenjacht-trap omlaag gestuiterd en haar nek gebroken
7. Emile Ratelband - Overleden aan 3e graads brandwonden bij val tijdens het lopen over hete kooltjes
8. Karin Bloemen - Gestikt tijdens aantrekken nieuwe jurk
9. Joe Biden - Fatale hersenbloeding
10. Tom Cruise - Overleden bij val van grote hoogte tijdens opname van stunt voor zijn nieuwste film
dju hij is een dag te vroeg!quote:
voeg ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:27 schreef Nizno het volgende:
Paus Benedictus - ouderdom
Rob de Nijs - trilleritus
Elton John - Brillepootje in zn oog
Michael J. Fox - val
Kim Feenstra - dr stembanden besluiten haar kransslagader te wurgen
Celene Dion - aangevallen door een mug
Mart Hoogkamer - ipv bier gooit iemand een tomaat die precies in zn mond komt en waar hij in stikt
Nick Cannon - vermoord door 1 van de moeders van zn 12 kinderen
Rachel Hazes - wordt neergeschoten nav een nieuwsbericht van Yvonne Coldeweijer
Yvonne Coldeweijer - krijgt een gekke fan van Hazes jr op dr dak
Pausjequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:39 schreef Starhopper het volgende:
Deze kan ook van de lijstjes:
[ twitter ]
@onlogischquote:Op donderdag 29 december 2022 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pelé wordt vervangen door Beatrix
Godver. Kon ie niet een dagje wachten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:39 schreef Starhopper het volgende:
Deze kan ook van de lijstjes:
[ twitter ]
reeds aangepast zie hierbovenquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godver. Kon ie niet een dagje wachten?
@:derLudolf
@:Nizno
hadden de paus. Je hebt nog 13 uur en een beetje om een vervanger aan te wijzen.
Net zoals de dood zijn we hier medogeloos @Noberquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het allemaal zo serieus was.
Zo goed?
[..]
Iets later heb ik mijn definitieve lijst gepost, een andere was ook al overleden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hadden de paus. Je hebt nog 13 uur en een beetje om een vervanger aan te wijzen.
Wat een eikel, godverdommequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |