dit ja idd..quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:09 schreef Evenstar het volgende:
En ik heb nooit gesnapt wat men leuk vindt aan Mattie. Ik vind het echt een onuitstaanbare kwal.
Ik vind dat Sophie en Barend doen wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Barend wel echt zijn best doen, ook met de mensen buiten.
Vind ik ook niet heel bijzonder. Allemaal een beetje van dezelfde orde, Luc, Jorien, Yoeri, Mart...quote:
Yup, Sophie was net ook wel leuker dan de dagen er voor. Iets meer enthousiasme. Rob zit er nog steeds niet echt in, denk dat hij een maatje mist waar hij mee kan sparren. Hij is meteen leuker als er een leuke gast is, maar die blijven dan weer zo kort.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Sophie en Barend doen wat ze kunnen.
[..]
Vind ik ook niet heel bijzonder. Allemaal een beetje van dezelfde orde, Luc, Jorien, Yoeri, Mart...
Ja, op zich vermaak ik me wel al kunnen er uiteraard dingen beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, Sophie was net ook wel leuker dan de dagen er voor. Iets meer enthousiasme. Rob zit er nog steeds niet echt in, denk dat hij een maatje mist waar hij mee kan sparren. Hij is meteen leuker als er een leuke gast is, maar die blijven dan weer zo kort.
Precies, er kunnen HEEL veel dingen VEEL beter, maar toch is het nog steeds vermakelijk. Het is ook een beetje je verwachtingen temperen, want als men na bijna tien jaar mindere edities nog steeds 2012 taferelen verwacht snapt men er ook heel weinig vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op zich vermaak ik me wel al kunnen er uiteraard dingen beter.
Van sommige mensen hier heb ik wel het idee alsof ze als Statler en Waldorf zitten te kijken
die met dat bordje ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Ah, ze hebben die moeder gevonden?
Edit: Oh toch niet
Ja, maar dat was niet zo. Ik dacht even dat zij het was, omdat die vrouw van Vergeten Kind zei dat ze haar probeerden te vinden een paar uur geleden.quote:
Lekker ongemakkelijk met Mark elke keer, dat was toen ie Sander verving echt een flopsjow met kinderen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Eens...maar ik denk dat een Mark en Ramon wel wat leuker zouden zijn
Oja, dat kan hij totaal niet inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk met Mark elke keer, dat was toen ie Sander verving echt een flopsjow met kinderen bijvoorbeeld.
Dat wordt echt helemaal niks met hem.
Is radio 2 toch? Moet kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:54 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen ze Ekdom ook niet even een dagje lenen
Radio 10.quote:
Nee 10. Dus dan kan het niet.quote:
Garry Fomdeckquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee 10. Dus dan kan het niet.
Alsof dat ook maar iets gaat helpen, vastgelopen langspeelplaat Gekdom
Als je er heen gaat lijkt het alsof 3FM ook nog die oude toestanden verwacht. Er is een terrein waar vele honderden bezoekers op kunnen, er staan allemaal kraampjes, er loopt gigantisch veel personeel rond (elke dag 125 mensen, begreep ik) en als je daar dan rondloopt en er zijn 10 bezoekers... Dan vraag je je toch af voor wie dit nou allemaal bedoeld is. Zelfs op de 'drukke' momenten is het terrein voor 90% leeg. Dat houden ze wel buiten beeld, maar als je er bent valt op hoe overgedimensioneerd alles is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies, er kunnen HEEL veel dingen VEEL beter, maar toch is het nog steeds vermakelijk. Het is ook een beetje je verwachtingen temperen, want als men na bijna tien jaar mindere edities nog steeds 2012 taferelen verwacht snapt men er ook heel weinig van
Er staan ondanks dat het rot weer is, het dinsdag is, locatie niet ideaal is en het lang niet zo veel leeft als vroeger toch nog aardig wat mensen zo in de (vroege)avond. Tussenstand was ook prima, dus zo'n ramp is het allemaal niet.
Vandaag lijken ze ook meer interactie met buiten te hebben.
Want ik moet maar weten wat elke DJ doet in Nederlandquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]dit meende je niet serieus toch
jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Want ik moet maar weten wat elke DJ doet in Nederland
Ze lezen mee!quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Als Barend nou een euro per "jonguh" zou doneren, kwamen ze erg ver
Jeetje!quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Als Barend nou een euro per "jonguh" zou doneren, kwamen ze erg ver
Denk dat je beter koud maar droog kan hebben dan dit weer jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef Evenstar het volgende:
Het is toch wel echt hondenweer zeg.
Welke?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, die vreselijke dronkenlap
Het enige positieve is AC/DCquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat je beter koud maar droog kan hebben dan dit weer ja
Gideon van Meijeren?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, die vreselijke dronkenlap
IK SIT HIER HEEL ALLEEN KERSTFEES TE VIEREEEEHHHquote:
Och Jezus nee.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
IK SIT HIER HEEL ALLEEN KERSTFEES TE VIEREEEEHHH
Is hier nog een update op gekomen? Of is het heel bizar dat ze dan voor 'het vergeten kind' geld inzamelen maar een moeder bij het glazen huis door bewaking laten verwijderen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende: Overigens, jullie dit ook inmiddels gezien? Een moeder stond met een klein lullig bordje met een tekst voor haar kinderen in het publiek, en die is door een beveiliger daar van het terrein afgehaald en verwijderd
Normaal ben ik niet zo'n Twitter-deler, maar deze viel me op. Ook omdat het juist dit jaar om 'Het vergeten kind' gaat
![]()
Nee, geen aandacht geven aan dat soort mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hier nog een update op gekomen? Of is het heel bizar dat ze dan voor 'het vergeten kind' geld inzamelen maar een moeder bij het glazen huis door bewaking laten verwijderen?
Ten eerste is zij waarschijnlijk "verwijderd", omdat ze aan het "demonstreren" was. Dat is niet de plek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hier nog een update op gekomen? Of is het heel bizar dat ze dan voor 'het vergeten kind' geld inzamelen maar een moeder bij het glazen huis door bewaking laten verwijderen?
Het vergeten kind zoekt de vrouw en wil in gesprekquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nja dat dus, de beveiliging krijgt gewoon de opdracht om demonstraties te verwijderen. Of het nu gaat om zwarte piet, een vergeten kind, of een coronawappie. Op die manier ga je niet in gesprek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ten eerste is zij waarschijnlijk "verwijderd", omdat ze aan het "demonstreren" was. Dat is niet de plek.
Ten tweede denk je echt dat iemand van 3FM heeft gezegd "haal haar weg"? Ik heb daar mijn vraagtekens bij. Denk eerder dat het de bewaking zelf was.
Ten derde, ze zijn bezig te achterhalen wie het is, zodat ze met haar in gesprek kunnen gaan en kijken of ze iets voor haar kunnen betekenen en/of haar verhaal laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2022 18:56:42 ]
Nee, tussen 7 en 8quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:57 schreef PS. het volgende:
Tevens wacht ik op de tussenstand, gister was dat toch rond 7 ook? Moet nog boodschappen doen.
Half 8 tussenstand aanvragen, iets voor 8 de tussenstandquote:
Dan heb ik nog wel even denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half 8 tussenstand aanvragen, iets voor 8 de tussenstand
8ishquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:57 schreef PS. het volgende:
Tevens wacht ik op de tussenstand, gister was dat toch rond 7 ook? Moet nog boodschappen doen.
Ik versta dit beter dan Ede Staal. En sinds 2020 wel een SR-classic natuurlijkquote:
Dit gaat over een kindje die in de kou zit, en geen ouders heeft, en alles moet doen om aan geld te komen. Maar uiteindelijk komen ze met andere weeskinderen aan bij de maas waar ze zo over het water lopen terwijl er frikandellen voorbij drijven. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee.quote:
Je begon zo mooiquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit gaat over een kindje die in de kou zit, en geen ouders heeft, en alles moet doen om aan geld te komen. Maar uiteindelijk komen ze met andere weeskinderen aan bij de maas waar ze zo over het water lopen terwijl er frikandellen voorbij drijven. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee.
Het blijft me ook weinig doenquote:
Goed punt, heel goed punt. Zo niet naar gekeken, maar op tweede gezicht; het is inderdaad wel een gekleurd tweetje.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ten eerste is zij waarschijnlijk "verwijderd", omdat ze aan het "demonstreren" was. Dat is niet de plek.
Ten tweede denk je echt dat iemand van 3FM heeft gezegd "haal haar weg"? Ik heb daar mijn vraagtekens bij. Denk eerder dat het de bewaking zelf was.
Ten derde, ze zijn bezig te achterhalen wie het is, zodat ze met haar in gesprek kunnen gaan en kijken of ze iets voor haar kunnen betekenen en/of haar verhaal laten doen.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dat was dus de meest aangevraagde of wat?
Wie was op 2 dat miste ik even. Coldplay op 3 toch?quote:
Amersfoortquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dit heb ik echt heel lang niet gekeken.
Waar zijn ze dit jaar?
Ben t serieus alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie was op 2 dat miste ik even. Coldplay op 3 toch?
Hoop het niet, super irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, weer zappen
Benieuwd of dat voor de Top 2000-kijkers ook moet.
Casten via de 3fm appquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoop het niet, super irritant.
Waar zap je dan naar toe, want ik switch dan naar radio. Kijk via Chromecast.
Alledrie ook?quote:
Barend nog niet, Rob en Sophie wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Alledrie ook?nouja zal sowieso niet lang meer duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |