echt he ... alsof Rico haar gaat mishandelen en het dan doodleuk op internet gaat gooien ...quote:Op maandag 19 december 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Die ophef over dat filmpje van Rico, als je niet snapt dat dat met wederzijds goedvinden is gegaan juist met de bedoeling om een grap uit te halen ben je echt te dom om te poepen
Geld wat door brievenbus komt is altijd maar een heel heel heel heel klein deel van totaalbedrag.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het bedrag is vertekend beeld Het percentage wat gedoneerd heeft door de brievenbus is nihil. Ze mogen blij zijn dat ze 50.000 daarmee hebben opgehaald.
Slaap lekker!quote:Op maandag 19 december 2022 23:08 schreef livelink het volgende:
Het was gezellig, maar ik moet morgen ook weer om 05.30 op, dus dank jullie wel voor een gezellige avond hier en vast tot morgen
Dus maakt het toch niet uit of je een glazen huis doet ja of te nee? Als het om het geld gaat? Dit zijn gewoon goedkope trucjes om 3FM weer op de kaart te zetten.quote:Op maandag 19 december 2022 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geld wat door brievenbus komt is altijd maar een heel heel heel heel klein deel van totaalbedrag.
Je kan het toch ook gewoon negeren. Ik snap dit soort zuur gedoe echt niet. Ik ben geen fan van 3FM, luister het eigenlijk nooit. Ik heb genoeg kritiek op SR, maar kan er ook gewoon van genieten. Beetje feel good tv/radio en hoort voor mij een beetje bij december, net als Sinterklaas, Kerstmis en de Top2000. Boeien dat het soms wat minder is en dat het nooit meer gaat worden zoals 2012/2013.quote:Op maandag 19 december 2022 23:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus maakt het toch niet uit of je een glazen huis doet ja of te nee? Als het om het geld gaat? Dit zijn gewoon goedkope trucjes om 3FM weer op de kaart te zetten.
Alles draait om perceptie. Als je luisteraars wilt terugwinnen met dit evenement, dan heb je liever 100 man in de rij met een euro, dan een bedrijf wat telefonisch 100 euro stort.
Op dag 1 stond een jochie die zich voorstelde als Michiel. Gelijk in koor: "Welke michiel?" Het is zo cringey terughappen naar het verleden.
Zou marketing en een gedegen evenement wel moeten doen met mij. Het is te makkelijk om een flop evenement op deze manier weg te wuiven. Als je als locatie een industrieterrein pakt, waar geen hond actief is, dan mag er toch kritiek zijn?quote:Op maandag 19 december 2022 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon negeren. Ik snap dit soort zuur gedoe echt niet. Ik ben geen fan van 3FM, luister het eigenlijk nooit. Ik heb genoeg kritiek op SR, maar kan er ook gewoon van genieten. Beetje feel good tv/radio en hoort voor mij een beetje bij december, net als Sinterklaas, Kerstmis en de Top2000. Boeien dat het soms wat minder is en dat het nooit meer gaat worden zoals 2012/2013.
Luisteraars terugwinnen gaan ze niet doen door SR. Dat doe je daar 51 weken een goede programmering te hebben en niet maar 6/7 dagen lang.
Juist die geintjes en knipogen naar het verleden zijn leuk. Alsof zo'n dj dan denkt "oh, iemand heet Michiel, nu moet ik snel een grapje maken, zodat ik kan terug happen naar het verleden". Dat zit dan eerder in jou hoofd dan dat van de dj's denk ik.
Negeer het gewoon, kijk het niet. Niemand forceert je.
Ik snap ook niet zo goed waarom het op zo'n afgelegen plekje moet, niet echt PR voor een stadquote:Op maandag 19 december 2022 23:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zou marketing en een gedegen evenement wel moeten doen met mij. Het is te makkelijk om een flop evenement op deze manier weg te wuiven. Als je als locatie een industrieterrein pakt, waar geen hond actief is, dan mag er toch kritiek zijn?
"Boeien, dan kijk je niet", "boeien negeer het gewoon", zijn toch dooddoeners?![]()
Inderdaad. Dit zijn toch gemiste kansen of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 19 december 2022 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het op zo'n afgelegen plekje moet, niet echt PR voor een stad
Dit zijn zeker gemiste kansen, maar grote kans natuurlijk ook dat ze dit expres doen omdat er misschien volgend jaar wel een bericht komt dat er geen Glazen Huis meer is en het dan niet als een shock komt ómdat het zo rustig was dit jaar en ze een goed excuus hebben er mee te stoppen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit zijn toch gemiste kansen of zie ik het verkeerd?
Hier ben ik het wel mee eens hoor, paar pagina's geleden al gezegd en ik heb op heel veel punten kritiek. Vooral nu ik net een week lang Musikhjälpen heb gekeken (Zweedse variant) waar ze dingen echt slimmer aanpakken. Ik vind het alleen jammer als men dan zegt "pak maar in". 3FM is sowieso erg op zoek naar wat ze nou precies willen en dat is met SR22 echt niet anders denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit zijn toch gemiste kansen of zie ik het verkeerd?
Het is helemaal niet afgelegen, het is geen industrieterrein en het ligt middenin de stad.quote:Op maandag 19 december 2022 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het op zo'n afgelegen plekje moet, niet echt PR voor een stad
Wtf, serieus? Dit is gewoon onaardig dan.quote:Op maandag 19 december 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
Dit is dus zo stom ... staat een gast zo zijn best te doen om ze te supporten, maar een nummer draaien wat hij dan aanvraagt mag dan weer niet, want dat past nu niet ofzo? Dat is echt zo zonde. Wat boeit het nou als er nu Noodgeval was gedraaid en een ander nummer gewoon kwam te vervallen. Niemand die het door heeft en geen enkele luisteraar die daardoor gaat afhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |