Ik vind Rob ook niet echt iets bijzonders toevoegen. Maar die andere 2 sja..quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Afgezien van Rob zijn het dan ook niet de meest spectaculaire DJs....
Het is niet alsof 3fm veel meer beschikbaar heeft natuurlijk. Ik vind Sophie best leuk, maar die heeft wel iemand naast zich nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Afgezien van Rob zijn het dan ook niet de meest spectaculaire DJs....
Mattie Valk vind ik echt een kwal. En Coen en Sander zijn ook wel aardig uitgewerkt. Maar 3fm heeft weinig entertainers ja, ik zou ook niet weten wie je ipv Barend daar neer moet zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:52 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik vind Rob ook niet echt iets bijzonders toevoegen. Maar die andere 2 sja..
Stel je voor dat ze hier Mattie Valk en Bram Krikke hadden neergezet samen met Coen en Sander. Dan had je gewoon echt onvergetelijk leuke radio gehad (Ja, zijn DJs van andere zenders, maar toch)
Eens...maar ik denk dat een Mark en Ramon wel wat leuker zouden zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet alsof 3fm veel meer beschikbaar heeft natuurlijk. Ik vind Sophie best leuk, maar die heeft wel iemand naast zich nodig.
Een zak aardappels.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mattie Valk vind ik echt een kwal. En Coen en Sander zijn ook wel aardig uitgewerkt. Maar 3fm heeft weinig entertainers ja, ik zou ook niet weten wie je ipv Barend daar neer moet zetten.
Ramon wil niet, Mark weet ik niet maar was idd wel een optie geweest denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Eens...maar ik denk dat een Mark en Ramon wel wat leuker zouden zijn
Samen met Mai !quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ramon wil niet, Mark weet ik niet maar was idd wel een optie geweest denk ik.
dit ja idd..quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:09 schreef Evenstar het volgende:
En ik heb nooit gesnapt wat men leuk vindt aan Mattie. Ik vind het echt een onuitstaanbare kwal.
Ik vind dat Sophie en Barend doen wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Barend wel echt zijn best doen, ook met de mensen buiten.
Vind ik ook niet heel bijzonder. Allemaal een beetje van dezelfde orde, Luc, Jorien, Yoeri, Mart...quote:
Yup, Sophie was net ook wel leuker dan de dagen er voor. Iets meer enthousiasme. Rob zit er nog steeds niet echt in, denk dat hij een maatje mist waar hij mee kan sparren. Hij is meteen leuker als er een leuke gast is, maar die blijven dan weer zo kort.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Sophie en Barend doen wat ze kunnen.
[..]
Vind ik ook niet heel bijzonder. Allemaal een beetje van dezelfde orde, Luc, Jorien, Yoeri, Mart...
Ja, op zich vermaak ik me wel al kunnen er uiteraard dingen beter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, Sophie was net ook wel leuker dan de dagen er voor. Iets meer enthousiasme. Rob zit er nog steeds niet echt in, denk dat hij een maatje mist waar hij mee kan sparren. Hij is meteen leuker als er een leuke gast is, maar die blijven dan weer zo kort.
Precies, er kunnen HEEL veel dingen VEEL beter, maar toch is het nog steeds vermakelijk. Het is ook een beetje je verwachtingen temperen, want als men na bijna tien jaar mindere edities nog steeds 2012 taferelen verwacht snapt men er ook heel weinig vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op zich vermaak ik me wel al kunnen er uiteraard dingen beter.
Van sommige mensen hier heb ik wel het idee alsof ze als Statler en Waldorf zitten te kijken
die met dat bordje ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Ah, ze hebben die moeder gevonden?
Edit: Oh toch niet
Ja, maar dat was niet zo. Ik dacht even dat zij het was, omdat die vrouw van Vergeten Kind zei dat ze haar probeerden te vinden een paar uur geleden.quote:
Lekker ongemakkelijk met Mark elke keer, dat was toen ie Sander verving echt een flopsjow met kinderen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:53 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Eens...maar ik denk dat een Mark en Ramon wel wat leuker zouden zijn
Oja, dat kan hij totaal niet inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk met Mark elke keer, dat was toen ie Sander verving echt een flopsjow met kinderen bijvoorbeeld.
Dat wordt echt helemaal niks met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |