Ten eerste is zij waarschijnlijk "verwijderd", omdat ze aan het "demonstreren" was. Dat is niet de plek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hier nog een update op gekomen? Of is het heel bizar dat ze dan voor 'het vergeten kind' geld inzamelen maar een moeder bij het glazen huis door bewaking laten verwijderen?
Het vergeten kind zoekt de vrouw en wil in gesprekquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hier nog een update op gekomen? Of is het heel bizar dat ze dan voor 'het vergeten kind' geld inzamelen maar een moeder bij het glazen huis door bewaking laten verwijderen?
Nja dat dus, de beveiliging krijgt gewoon de opdracht om demonstraties te verwijderen. Of het nu gaat om zwarte piet, een vergeten kind, of een coronawappie. Op die manier ga je niet in gesprek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ten eerste is zij waarschijnlijk "verwijderd", omdat ze aan het "demonstreren" was. Dat is niet de plek.
Ten tweede denk je echt dat iemand van 3FM heeft gezegd "haal haar weg"? Ik heb daar mijn vraagtekens bij. Denk eerder dat het de bewaking zelf was.
Ten derde, ze zijn bezig te achterhalen wie het is, zodat ze met haar in gesprek kunnen gaan en kijken of ze iets voor haar kunnen betekenen en/of haar verhaal laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2022 18:56:42 ]
Nee, tussen 7 en 8quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:57 schreef PS. het volgende:
Tevens wacht ik op de tussenstand, gister was dat toch rond 7 ook? Moet nog boodschappen doen.
Half 8 tussenstand aanvragen, iets voor 8 de tussenstandquote:
Dan heb ik nog wel even denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half 8 tussenstand aanvragen, iets voor 8 de tussenstand
8ishquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:57 schreef PS. het volgende:
Tevens wacht ik op de tussenstand, gister was dat toch rond 7 ook? Moet nog boodschappen doen.
Ik versta dit beter dan Ede Staal. En sinds 2020 wel een SR-classic natuurlijkquote:
Dit gaat over een kindje die in de kou zit, en geen ouders heeft, en alles moet doen om aan geld te komen. Maar uiteindelijk komen ze met andere weeskinderen aan bij de maas waar ze zo over het water lopen terwijl er frikandellen voorbij drijven. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee.quote:
Je begon zo mooiquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit gaat over een kindje die in de kou zit, en geen ouders heeft, en alles moet doen om aan geld te komen. Maar uiteindelijk komen ze met andere weeskinderen aan bij de maas waar ze zo over het water lopen terwijl er frikandellen voorbij drijven. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |