Ze is dus al gewend aan 9 mm.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:24 schreef Slayage het volgende:
Kijk haar dan, zwaar geil Putin oraal bevredigen... [ twitter ]
De VS wil die dingen niet geven, het schijnt dat ze niet willen dat rus/china een idee krijgt hoe goed depleted uranium armor is, tov rus/sovjet/derivaten munitie. En de abrams die ze voor zichzelf maken, hebben dat. Vanuit dat perspectief is een Leo een betere keuze, daar zit naderend tot niks bijzonders of geheims in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als de VS die dingen wil geven, geven ze die toch gewoon... waarom zou Duitsland daar een rol in spelen?
Al vroeg in de olie vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:49 schreef corehype het volgende:
Je zou toch gek zijn als oekrainse man om te vechten voor een acteur aan de macht
Terwijl je vrouw in een ander land wordt gepaald
Soms door een Rus
Hey, het is ergens avond, toch?quote:
De Magda Goebbels van Rusland. Walgelijk wijfquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:24 schreef Slayage het volgende:
Kijk haar dan, zwaar geil Putin oraal bevredigen en dankbaarheid tonen voor het kolonialisme [ twitter ]
Prigozhin.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Met andere woorden: De Russiche bevolking kan zijn borst nat gaan maken, want de NKVD is terug. Ben benieuwd wie de nieuwe Beria mag gaan spelen.
Politici gebruiken alles voor hun eigen doeleinden. Niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Schattig hoe die stalinisten de switch hebben gemaakt van athest naar berchristen.
Ik heb de nasleep van de koude oorlog meegemaakt, mijn waarde snotneusquote:
hquote:
Oud filmpje.quote:
Sja, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik niet de enige bent die nadenkt over wat er geschreven wordt. Maar alla.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ook landen die wapens vanuit de ruimte gebruiken*, kun je prima isoleren. Mss moet je hier niet discussiren als je het niet kan laten een stelling te poneren zonder dat daar al meerdere moving the goalposts ingebouwd in zitten.
Voetjevrijen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ondertussen in Moskou:
[ afbeelding ]
"kapitalisme" heeft wel bepaalde grenzen. Er worden niet zomaar ergens investeringen gedaan. De oliereuzen hebben nogal wat afschrijvingen moeten doen op hun investeringen. Ze gaan niet zomaar geld pompen in een instabiel land met een onbetrouwbaar leider lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:56 schreef RetepV het volgende:
En ik stelde dat we gewoon weer business as usual zullen gaan doen, met hooguit 5 jaar uitstel. Want kapitalisme.
We deden het ook met Duitsland na WOII. 5 jaar.
Ik zit 2 jaar langer op dit forum dan jij. Dus wie noem je snotneus, snotneus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:56 schreef RetepV het volgende:
Ik heb de nasleep van de koude oorlog meegemaakt, mijn waarde snotneus
nucleare dreiging is als leven op een vulkaan , je gaat eraan wennenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb de nasleep van de koude oorlog meegemaakt, mijn waarde snotneus. Ik weet heel goed wat MAD is. Ik weet ook heel goed hoe het is om onder nucleaire dreiging te moeten leven.
Maar verder is dit compleet off-topic. We waren aan het spreken over wat we met Rusland aan moeten wanneer deze oorlog over is. En ik stelde dat we gewoon weer business as usual zullen gaan doen, met hooguit 5 jaar uitstel. Want kapitalisme.
We deden het ook met Duitsland na WOII. 5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |