abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207158130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vanwege de massavernietigingswapens die ze hebben, als het een puur conventionele strijd zou zijn is er geen enkele reden dit Rusland te vrezen als NAVO zijnde.
Ik vind het vrij onnozel dat soort grootspraak in ieder geval, want ze zijn zo bang voor Rusland dat het sowieso nooit tot dat punt komt. En als het wel tot dat punt komt, en Rusland zet hun geweldige Sarmat raket in (die 10 kernkoppen kan dragen met ieder gemiddeld 50 keer zo veel kracht dan de bom op Hiroshima), is het niet alsof het er iets toe doet.
pi_207158174
The circle of life

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207158186
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
MAD, wel eens van gehoord.
Wij maken ons meer druk om MAD dan Rusland geloof ik. Voor Rusland is het geen issue mensenlevens op te offeren en voor ons wel. In Rusland zijn ze compleet gehersenspoeld en hier valt het nog mee.

Wie weet gaan ze met de tijd wel geloven in iets als "complete vernieting stelt het Russische rijk in staat te herrijzen uit het as" of iets dergelijks :p De gemiddelde Rus zal het wel slikken als koek.
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:56:28 #104
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158189
https://www.kp.ru/daily/27486/4695545/?from=twall

Met de eerstvolgende ¨verkiezingen¨ in Belarussia is Luka de sjaak:

valt ie ook nog van de trap kort daarna
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:57:25 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158200
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Wij maken ons meer druk om MAD dan Rusland geloof ik. Voor Rusland is het geen issue mensenlevens op te offeren en voor ons wel. In Rusland zijn ze compleet gehersenspoeld en hier valt het nog mee.

Wie weet gaan ze met de tijd wel geloven in iets als "complete vernieting stelt het Russische rijk in staat te herrijzen uit het as" of iets dergelijks :p De gemiddelde Rus zal het wel slikken als koek.
In Rusland
d gaan ze naar de hemel en wij naar de hel dat scheelt zegt men daar op staats TV
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207158249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
In NK en China en USA en ook in Volkel
Pff nou ja zo lang ze maar niet door de lucht vliegen :P
Vakman pur sang
pi_207158268
quote:

[..]

Als dat ze was hadden ze toch allang wat NOEKS afgeschoten.
Nee, ze zijn uiteindelijk net zo bang als de rest.
Vakman pur sang
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:04:36 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207158282
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waar?
In je hoofd :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207158295
Die tweede is een voltreffer.

twitter
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:05:43 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207158297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
In Rusland
d gaan ze naar de hemel en wij naar de hel dat scheelt zegt men daar op staats TV
Schattig hoe die stalinisten de switch hebben gemaakt van atheïst naar Überchristen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 20-12-2022 13:20:45 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:07:53 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207158318
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:05 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Schattig hoe die stalinisten de switch hebben gemaakt van atheïst naar Überchristenen.
Dan weet je dat ze geen eigen ideologie hebben. Dan weet je dat het gewoon moordenaars en dieven zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207158337
quote:
Wij maken ons meer druk om MAD dan Rusland geloof ik.
Zo homogeen is dat land & de bevolking heus niet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207158362
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:49 schreef Joppiez het volgende:
En als het wel tot dat punt komt, en Rusland zet hun geweldige Sarmat raket in (die 10 kernkoppen kan dragen met ieder gemiddeld 50 keer zo veel kracht dan de bom op Hiroshima), is het niet alsof het er iets toe doet.
Op papier stelde het leger, met hun moderne wapentuig, veel voor. In theorie niet zoveel..

Russen emigreren, worden geronseld, en maken niet genoeg babies om hun bevolking in stand te houden. Verder heeft het last van een embargo en enorme corruptie.

Ze zijn gestopt met de armata omdat ze geen capaciteit hebben om hun huidig materieel te vervangen..

En jij denkt werkelijk dat ze zo'n raket in elkaar gaan draaien terwijl ze een tekort aan ander wapentuig hebben?
pi_207158468
Bekende slag om de arm natuurlijk:

twitter

Het zou mij niet verbazen. rus is niet meer bij machte om luki met geweld te wippen, het volk en net zo goed het belarus leger zijn mordicus tegen deelname aan de oorlog.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207158505
Kijk haar dan, zwaar geil Putin oraal bevredigen en dankbaarheid tonen voor het kolonialisme
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:29:32 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207158557
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij is de flauwste niet nee:
[ twitter ]

Vergelijk dat eens met Putler die Moskou maar amper uit durft te komen :D
Wow! Heerlijk _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:32:00 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158593
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan weet je dat ze geen eigen ideologie hebben. Dan weet je dat het gewoon moordenaars en dieven zijn.
Dat zeggen ze zelf ook
https://www.kp.ru/daily/27486/4695545/?from=twall
quote:
Loekasjenko steunde eerst de Russische leider ...

- Om te praten over het feit dat iemand iemand absorbeert ... De vraag rijst: waarom? Rusland heeft ons altijd halverwege ontmoet; vandaag is er geen enkel probleem dat niet is opgelost.

... en maakte toen grapjes over zijn politieke rol.

- Weet je, wij tweeën zijn "mede-agressors", de meest "schadelijke", "giftige" mensen op deze planeet. We hebben maar één geschil: wie is er meer?

Vladimir Vladimirovich zegt dat ik.
Ik begin te denken dat hij dat is.
Dat hebben we samen besloten, op dezelfde manier. Dat is alles.

??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27486/4695545/
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:32:16 #118
21467 franske19
Hit the deck!
pi_207158598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Bijna 100 k dode Russische ratten inmiddels _O- :W . Zogenaamd het tweede leger van de wereld 8)7 .
Altijd wel een stukje propaganda in die cijfers maar als je dagelijks nieuwe beelden ziet van artillerie, drone en ATGM aanvallen met tientallen bevestigde doden dan zou die 100K best kunnen kloppen aangezien maar een klein deel daadwerkelijk op film staat.
pi_207158621
twitter
pi_207158647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:12 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Op papier stelde het leger, met hun moderne wapentuig, veel voor. In theorie niet zoveel..

Russen emigreren, worden geronseld, en maken niet genoeg babies om hun bevolking in stand te houden. Verder heeft het last van een embargo en enorme corruptie.

Ze zijn gestopt met de armata omdat ze geen capaciteit hebben om hun huidig materieel te vervangen..

En jij denkt werkelijk dat ze zo'n raket in elkaar gaan draaien terwijl ze een tekort aan ander wapentuig hebben?
Ik probeer een verklaring te vinden voor waarom het westen nog 7 kleuren schijt bij het idee Oekraine lange afstandswapens te leveren, tanks en ander zwaar geschut.

Er moeten wat knopen worden doorgehakt. Dat kan op militair gebied en anders op asielgebied (zeg maar hallo tegen miljoenen vluchtelingen volgend jaar).
pi_207158682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik probeer een verklaring te vinden voor waarom het westen nog 7 kleuren schijt bij het idee Oekraine lange afstandswapens te leveren, tanks en ander zwaar geschut.

Er moeten wat knopen worden doorgehakt. Dat kan op militair gebied en anders op asielgebied (zeg maar hallo tegen miljoenen vluchtelingen volgend jaar).
Ik denk dat we zitten te wachten tot de VS zegt: fuck duitsland, dan geven wij maar abrams, ook al willen we dat eigenlijk niet - en daarna zal duitsland wel volgen.

Lange afstands-rommel heeft de VS min of meer al toegegeven dat het een optie is/gaat zijn.
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 13:43:42 #122
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_207158745
twitter

Met andere woorden: De Russiche bevolking kan zijn borst nat gaan maken, want de NKVD is terug. Ben benieuwd wie de nieuwe Beria mag gaan spelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:44:18 #123
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158752
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]

we ontkomen er noiet aan

dus dioe nu maar
na oekraine gaat ie door naar Moldova en Servie en Bulgarije en de Baltische staten
pi_207158765
Ze hoeven het in ieder geval niet koud te hebben daarzo.

twitter
pi_207158780
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat we zitten te wachten tot de VS zegt: fuck duitsland, dan geven wij maar abrams, ook al willen we dat eigenlijk niet - en daarna zal duitsland wel volgen.

Lange afstands-rommel heeft de VS min of meer al toegegeven dat het een optie is/gaat zijn.
als de VS die dingen wil geven, geven ze die toch gewoon... waarom zou Duitsland daar een rol in spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')