quote:Op maandag 19 december 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk je hebt de hartjes PI ook ontdekt
Jeff weer aan het klagen en zeuren over het zielige gedrag van mensen
Mijn hemelquote:Op maandag 19 december 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff doet zijn usual ding
ik hou er van!quote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Kom eens met wat anders dan een emoii
Waar wanda's gezicht steeds zachter en vriendelijker wordt, wordt het gezicht van Jeff steeds kwader en venijnigerquote:Op maandag 19 december 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan met opgeheven hoofd weg volgende week
[ afbeelding ]
Waar komt dat vandaan eigenlijk? Waarom heeft GJ zo'n haat richting Martin?quote:Op maandag 19 december 2022 22:30 schreef mootie het volgende:
Gj probeert zijn blinde haat voor Martin te verkopen.
quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
Er zat weer een zwangerschapstest bij de boodschappen. Ze gaan er blind vanuit dat ie voor Mexx is. Was het niet
KimD?
Aha .. ik hoorde wel dat hij boos was ,maar op wie was me niet duidelijkquote:
geen ideequote:Op maandag 19 december 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha .. ik hoorde wel dat hij boos was ,maar op wie was me niet duidelijk
weet je ook waarom?
quote:Op maandag 19 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
manier waarop Isaak hem aansprak
zo spreek je Tiano of Jeff nooit aan
ik denk dat matin wel voelt dat er wat verschuivingen zijn in de groepquote:
Dat zei hij inderdaad maar hij was al boos daarvoor.quote:Op maandag 19 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
manier waarop Isaak hem aansprak
zo spreek je Tiano of Jeff nooit aan
bij het spel(kezen)quote:Op maandag 19 december 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad maar hij was al boos daarvoor.
tis jammer dat hij altijd zo;n act opvoertquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Ik heb best een beetje met hem te doen. Het is altijd een beetje een buitenstaander maar hij bedoeld het meestal wel goed.
[ afbeelding ]
Meh ... Martin is veranderd . Ik vind hem steeds hypocrieter gewordenquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Ik heb best een beetje met hem te doen. Het is altijd een beetje een buitenstaander maar hij bedoeld het meestal wel goed.
[ afbeelding ]
Zo ontstaan dus verhalen (die niet kloppen)quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin gaat dan gaat Mexx ook zegt Zoe
GJ : er lag ook weer een zwangerschapstest tussen de boodschappen
GJ moet wat minder aannames doen , die test was voor Kim D begreep ik
Heb je hem vanmiddag gezien net voor die podcast?quote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat hij altijd zo;n act opvoert
en zichzelf best geweldig vindt
te tetteren waar Jeff blijft al dansend op dat bordesquote:Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je hem vanmiddag gezien net voor die podcast?ik vind het wel grappig eigenlijk. Denk je dat het niet gekker kan staat hij ineens met een brandblusser te dansen
Hij begon eerst met een hele dj actquote:Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
te tetteren waar Jeff blijft al dansend op dat bordes
lijkt zowaar eens een normaal gesprekquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt niet waarom Martin daarom zo doet .
quote:Op maandag 19 december 2022 22:49 schreef woxxel het volgende:
T lijkt er ook wel op dat jeff super onzeker is en tegen isaak opkijkt.
Jeff merkt gewoon dat iedereen wel klaar is met zijn tirades en zelf verheerlijking ze lachen hem gewoon uit.quote:Op maandag 19 december 2022 22:49 schreef woxxel het volgende:
T lijkt er ook wel op dat jeff super onzeker is en tegen isaak opkijkt.
Twee grote ego's die een gesprek voeren.quote:Op maandag 19 december 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
Isaak vindt zichzelf wel echt geweldig
Ja dat vond ik een grappig momentjequote:Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff merkt gewoon dat iedereen wel klaar is met zijn tirades en zelf verheerlijking ze lachen hem gewoon uit.
Net als vanavond Tiano had hem zo onder de tafel gelult met zijn chef koffie.
Twee grote ego's die een gesprek voeren.quote:Op maandag 19 december 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
Isaak vindt zichzelf wel echt geweldig
quote:Op maandag 19 december 2022 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vond ik een grappig momentje
Isaac is een heel vies mannetje...quote:Op maandag 19 december 2022 22:57 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
19-12-22 | #1 | Martin is boos op Isaac [05:30]
Volgens mij kwam Kenzy Isaac halen en niet Jeffquote:Op maandag 19 december 2022 23:08 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy komt zeggen of ze naar hun kamer kunnen gaan zoals afgesproken vanmiddag zodat zij hun kerstverhaal kunnen repeteren.Isaac. Nee veel te druk met mailtjes.
Jeff tegen Isaac,een knappe die mij naar de kamer stuurt. Dat stuk duurt 3 kwartier.
FF gezellig meewerken is er niet bij,bij Jeff.tegendraadse "sneuzak"
Dat zou erg leuk zijn, maar er zullen dan wel te weinig streamers zijn om het eruit te halenquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Waarom niet een nachtopdracht. Doe eens gek.
Nee hoor. :-)quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou erg leuk zijn, maar er zullen dan wel te weinig streamers zijn om het eruit te halen
Nachtwacht ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Waarom niet een nachtopdracht. Doe eens gek.
Door ja dat gezeik over gezeik etc Myrthe nog steeds waskkerquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
En door hoor. Ik wou het even hebben gezegd. Mag toch?
Trouwens, onder onder Isaac moet ook een eliminatie opdracht zijn. Bij elke manager al zo geweest. En nog een flinke opdracht om een kerstmis iets groter te laten worden of zo.
Daar hebben ze zelf al voor gekozen met die 1500¤ uit de potquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
En door hoor. Ik wou het even hebben gezegd. Mag toch?
Trouwens, onder onder Isaac moet ook een eliminatie opdracht zijn. Bij elke manager al zo geweest. En nog een flinke opdracht om een kerstmis iets groter te laten worden of zo.
Waarmee stomme keuzes zijn gemaakt. Nog iets groters misschien. Maar goed. Past wel bij het gevoel van de gemiddelde Nederlander nu, zuinig zijn. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf al voor gekozen met die 1500¤ uit de pot
sorry chufiquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Door ja dat gezeik over gezeik etc Myrthe nog steeds waskker
Ja, ik denk alleen niet dat ze nu nog een grote opdr. krijgen voor de kerst. Ze hebben die liedjes gehad, 725¤ en dat paalhangen... Misschien tussen kerst een Oud en Nieuw. Hopelijk willen ze de kerstgedachte en -zoetheid doorbreken met een eliminatie. Maar met het risico van een vertrekkende Djedi en misschien nog wat anderen met sentimentele heimwee niet... We shall seequote:Op dinsdag 20 december 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarmee stomme keuzes zijn gemaakt. Nog iets groters misschien. Maar goed. Past wel bij het gevoel van de gemiddelde Nederlander nu, zuinig zijn. We gaan het zien.
Ik klink als Kakadyloquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je klinkt als @:Deisyy . Hoezo wou ze constant de mond snoeren van @:Poesjuh . Er wordt niet objectief gemodereerd. Treurig.
Mag ook meestal gewoon doorlopenquote:Op dinsdag 20 december 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan is dat jouw echte naam dus.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ook meestal gewoon doorlopen
Deze quote ik even zodat je niet kan zeggen dat je het niet gezegd hebtquote:
Moet je ook de rest laten staan dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deze quote ik even zodat je niet kan zeggen dat je het niet gezegd hebt
Dat stond er niet bij toen ik erop klikte maar verder no hard feelings hoor het is een forum for FOK! sakequote:Op dinsdag 20 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Moet je ook de rest laten staan dat het een grapje is.
Lotte.quote:
Wel en dankjewel. Ik zal nog eens een Hans Teeuwen grapje maken. Nou niet dus. Of ga jij bier halen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij toen ik erop klikte maar verder no hard feelings hoor het is een forum for FOK! sake
Nee het stond er niet en hoezo wis je het andersquote:Op dinsdag 20 december 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wel en dankjewel. Ik zal nog eens een Hans Teeuwen grapje maken. Nou niet dus. Of ga jij bier halen.
Ik wist het ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee het stond er niet en hoezo wis je het anders
Wint ze dan heb je wel de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 20 december 2022 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik wist het ja.
Iedereen ligt in bed.
De volgende eliminatie Djedi eruit want zij wilt toch weg voor kerst.
Het zal mooi zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wint ze dan heb je wel de poppen aan het dansen
Geen echte poppen natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wint ze dan heb je wel de poppen aan het dansen
Stemt ze Jeff eruit en daarna gaat Djedi zelfquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal mooi zijn
Zeker als ze dan zichzelf niet weg kan stemmen en dan na de kerst haar 24 ingaan
maar dat zal wel niet gebeuren
die mag zonder eliminatie opzouten ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik wist het ja.
Iedereen ligt in bed.
De volgende eliminatie Djedi eruit want zij wilt toch weg voor kerst.
Gewoon niet meer kijken danquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag Jeff niet, maar zonder hem zouden de streams nog saaier zijn
quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik nag Jeff wel,maar hij valt me tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er kijken ook kinderen mee FFquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik nag Jeff wel,maar hij valt me tegen.
[ afbeelding ]
Die mogen dan nu naar bed.quote:
Ahh liefff thanx voor de steun. Begint op te vallen jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je klinkt als @:Deisyy . Hoezo wou ze constant de mond snoeren van @:Poesjuh . Er wordt niet objectief gemodereerd. Treurig.
Deze was erg grof en kan echt niet, ik zie er niet bij staan dat het een grapje isquote:Op dinsdag 20 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Moet je ook de rest laten staan dat het een grapje is.
Een opdrachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik gok vandaag op een opdracht of misschien wel een eliminatie...
Ja dat zou ik ook wel geinig vinden... even helemaal los met kerst en oud en nieuw...quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:23 schreef engine het volgende:
[..]
Een opdrachtduizenden euros voor manager Isaac
Preciesquote:Op dinsdag 20 december 2022 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel geinig vinden... even helemaal los met kerst en oud en nieuw...
Nee,dat wil je niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Staat Djedi dingen uit te vegen ofzo... ik wil weten wat..😂
Nou inderdaad, het wordt hoe langer hoe saaier...quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Tijd voor Mattin havermout en Erik 10 keer opdrukken.
Ja die gaat echt Fritsie...😉quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cruella met d'r chagrijnige smoelwerk, hoop echt dat die Vrijdag optieft
Donderdag vraagt ze haar 24 uur aan, aftellen dusquote:
Zal wel weer met 'n sisser aflopen/omgekocht door de febo. zodat ze 'n maandje langer blijftquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Donderdag vraagt ze haar 24 uur aan, aftellen dus
Nee die gaat vrijdag weg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal wel weer met 'n sisser aflopen/omgekocht door de febo. zodat ze 'n maandje langer blijft
quote:
Ik heb zelf het gevoel dat ze er een eliminatie aan ophangen en dat het dan Djedi is die gaat.quote:
Liefde is: Samen hetzelfde scheermesje gebruikenquote:
Als ze het programma nog een heul klein beetje geloofwaardig over willen laten komen... laten ze dat beter...quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zelf het gevoel dat ze er een eliminatie aan ophangen en dat het dan Djedi is die gaat.
(voorgevoel, net als bij Maddy, die wilde ook zo graag weg )
Hoe lang staan die 2 al niet onder de douche, warme water voor de rest van de bewoners isquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liefde is: Samen hetzelfde scheermesje gebruiken
Allemaal egoïsten bij elkaar daar!quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe lang staan die 2 al niet onder de douche, warme water voor de rest van de bewoners is
nu wel op?!
Jeff zei daar gisteren wel wat over, weet niet meer precies wat hij zei ,maar het kwam er op neer dat dat altijd nog beter zou zijn dan zitten wachten tot ze eindelijk gaat . En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zelf het gevoel dat ze er een eliminatie aan ophangen en dat het dan Djedi is die gaat.
(voorgevoel, net als bij Maddy, die wilde ook zo graag weg )
Het is misschien een veilige optie. Als ze daadwerkelijk een stelletje willen opbreken, dan is degene die dan iemand wegstemt natuurlijk wel een tijdje de gebeten hond.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zei daar gisteren wel wat over, weet niet meer precies wat hij zei ,maar het kwam er op neer dat dat altijd nog beter zou zijn dan zitten wachten tot ze eindelijk gaat . En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Djedi weet al weken dat ze weg wil en wanneer...
Ze zit haar tijd uit.
. Maar iemand wegstemmen die al besloten heeft dat ze vrijdag weggaat ....
We gaan het wel of niet zien.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liefde is: Samen hetzelfde scheermesje gebruiken
Ja thats all in the game..quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is misschien een veilige optie. Als ze daadwerkelijk een stelletje willen opbreken, dan is degene die dan iemand wegstemt natuurlijk wel een tijdje de gebeten hond.
En dan wat ze heeft besteld laten bezorgen in Lelystadquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:48 schreef Setje72 het volgende:
Ze weet dus dat ze vrijdag gaat...en dan vollop met die zalando bon bestellen
en anders vliegen ze daar met z'n allen op af en verdelen de boelquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan wat ze heeft besteld laten bezorgen in Lelystad
Hij wast dan zijn spullen misschien niet vaak, maar hij ziet er altijd wel netjes uit, niet smoezelig of met kreukels en zo te zien geen echte vlekken op zijn kleren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Erik ook nieuwe fris en fruitige bamboe kleertjes besteld..
Leek net in de keuken nog wat napraten daarover?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:08 schreef puzziepie het volgende:
Isaac had de tijd genomen om naar de podcast te luisteren
Fokking 45 minuten luisteren naar een flut gesprekje en een hoop geblaat van die andere twee ego's
Martin was gisteren pissed op hem , maar waarom is mij nog steeds niet helemaal duidelijk
maar 4 kwartier oefenen voor het kerststuk had hij geen zin in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:08 schreef puzziepie het volgende:
Fokking 45 minuten luisteren naar een flut gesprekje en een hoop geblaat van die andere twee ego's
Martin was gisteren pissed op hem , maar waarom is mij nog steeds niet helemaal duidelijk
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leek net in de keuken nog wat napraten daarover?
Bro dit bro dat
Ik dacht dat Isaak er niet aan meedeed, maar naar zijn kamer zou moeten zodat het 1 grote verrassing is .. het kersttoneelquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maar 4 kwartier oefenen voor het kerststuk had hij geen zin in.
het is echt een lamlul
Wie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
maar 4 kwartier oefenen voor het kerststuk had hij geen zin in.
het is echt een lamlul
Ik heb dat gisteren ook gelezen dat Martin pissed was maar niet waarom...quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:08 schreef puzziepie het volgende:
Isaak praatte naar tegen hemquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook gelezen dat Martin pissed was maar niet waarom...
Dat ben ik helemaal met je eens..😉quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wast dan zijn spullen misschien niet vaak, maar hij ziet er altijd wel netjes uit, niet smoezelig of met kreukels en zo te zien geen echte vlekken op zijn kleren.
In ieder geval netter en verzorgder dan Berend in zijn eeuwige rode hoodie of GJ in zijn uitgelubberde korte broekje en verwassen T-shirt met uitgelubberde hals
Ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isaak er niet aan meedeed, maar naar zijn kamer zou moeten zodat het 1 grote verrassing is .. het kersttoneel
Ooh zo...👍.. huillie...quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak praatte naar tegen hem
En dat doet Isaak nooit tegen Jeff of tiano
Alleen tegen matin
Boehoe
Nee precies!! Dat hij pissed was was duidelijk maar ik snapte niet waarom .quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook gelezen dat Martin pissed was maar niet waarom...
Trommelie.quote:
Nee tochquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van![]()
De reden van Martins opgefokte gedrag had met dat toneelstukje te maken?
Dat was niet waarom hij boos was. Dat zei hij pas toen hij al boos was maar werd niet echt duidelijk waarover.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak praatte naar tegen hem
En dat doet Isaak nooit tegen Jeff of tiano
Alleen tegen matin
Boehoe
Ow ik dacht dat hij lullig had gedaan bij het kezen (spel) tegen Martinquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was niet waarom hij boos was. Dat zei hij pas toen hij al boos was maar werd niet echt duidelijk waarover.
Greysbones heeft het net uitgelegd...😉quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies!! Dat hij pissed was was duidelijk maar ik snapte niet waarom .
Nog steeds niet
Misschien heb ik het ook verkeerdquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Greysbones heeft het net uitgelegd...😉
Nee okay , zo had ik em ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee toch
Ze gingen gisteren oefenen voor toneel
Daarom moest Isaak eigenlijk uit kantoor
Dat matin kwam miemelen is een los iets
Dat ging over dat Isaak naar tegen hem deed toen matin aan het keezen (spel) was
Ik las hier, bij het teruglezen, dat hij niet mee wilde doen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isaak er niet aan meedeed, maar naar zijn kamer zou moeten zodat het 1 grote verrassing is .. het kersttoneel
Klopt. maar dat zal dat Kezen dan wel zijn geweestquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was niet waarom hij boos was. Dat zei hij pas toen hij al boos was maar werd niet echt duidelijk waarover.
dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen bij het teruglezenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee toch
Ze gingen gisteren oefenen voor toneel
Daarom moest Isaak eigenlijk uit kantoor
Dat matin kwam miemelen is een los iets
Dat ging over dat Isaak naar tegen hem deed toen matin aan het keezen (spel) was
Niet dat ik dacht neequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee okay , zo had ik em ook![]()
Had dus niets met dat toneelstuk te maken.
Okay dat kan....zoals ik het zag kwam hij geirriteerd binnen en probeerde Isaac hem af te remmen en dat vond hij vervolgens ook weer niet leuk. Nouja zo belangrijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij lullig had gedaan bij het kezen (spel) tegen Martin
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook verkeerd
Snap er nu ook niks meer van
Nee , dat kerst stuk staat los van dat wat er gebeurdequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
I
[..]
Ik las hier, bij het teruglezen, dat hij niet mee wilde doen.
maar het kan ook jeff zijn geweest die niet mee wilde doendie zaten samen toen er iemand kwam vragen of ze mee wilden doen met oefenen.
Wat ze allemaal nodig hebben in de keuken.. geen idee waarom Erik daar mee bezig is aangezien hij er nooit kooktquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:22 schreef Ebinas het volgende:
Niet te lezen wat Erik schrijft.
Lijkt me niet "lief dagboek"
[ afbeelding ]
Wat is nou weer Kezen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt. maar dat zal dat Kezen dan wel zijn geweest
Oh, das vreemd idd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ze allemaal nodig hebben in de keuken.. geen idee waarom Erik daar mee bezig is aangezien hij er nooit kookt
Het is ook nogal een wazig verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:24 schreef Verida het volgende:
sorry heb verkeerde aannames de cos ingeslingerd, dacht bij het teruglezen vanmorgen iets gelezen te hebben maar dit klopte niet
Keezenspel, een soort mens erger je niet maar met kaartenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook.
Ik ken een andere betekenis, ook een spel natuurlijk
Jij wel weer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook.
Ik ken een andere betekenis, ook een spel natuurlijk
Het ging raar, heb het niet helemaal meegekregen ,maar het was idd iets met dat Kezen en vooral de manier waarop hij door Isaac werd terechtgewezen . Martins ego is groter dan zijn lengtequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:22 schreef Frummelie het volgende:
nou weet ik helemaal niet meer waarom Martin boos was
![]()
In het Chinees denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Bij een aziatische groothandel
Hoe wil hij dat doen
Hij is aan het opschrijven wat voor dingen ze nodig hebben voor het eten ,ook kruiden oa en dan wil hij een verzoekje doen of ze een ander prijsje kunnen krijgen. Het bedelen bij bedrijven is begonnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:22 schreef Ebinas het volgende:
Niet te lezen wat Erik schrijft.
Lijkt me niet "lief dagboek"
[ afbeelding ]
Ah, nou ja,, hij is even bezig zeg maarquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is aan het opschrijven wat voor dingen ze nodig hebben voor het eten ,ook kruiden oa en dan wil hij een verzoekje doen of ze een ander prijsje kunnen krijgen. Het bedelen bij bedrijven is begonnen.
We stellen het op prijs dat u een aanbieding doet voor alle kruiden ( zoiets)
Hoi ik ben Erik doe mee aan het programma JVJL en we hebben nog maar 950.000 euro.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah, nou ja,, hij is even bezig zeg maar
Vraag me af of dit gaat lukken
Mailenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef Frummelie het volgende:
Denkt Erik nu echt dat ze voor een paar flesjes de groothandel kunnen bellen...
Iek heb mien pakje al aangetroeken voor die les.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Joe blijft volhouden.
Ga je meedoen met de balletlessen ?
Nee, maal wilt u sambal bij?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi ik ben Erik doe mee aan het programma JVJL en we hebben nog maar 950.000 euro.
Nu is mijn vraag of we wat gratis kunnebn krijgen van u?
Veel liefs...
Ik kan niet wachten op de picsquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek heb mien pakje al aangetroeken voor die les.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is ineens de exotische keuken expert?
Neeej joh kan je minimaal 3 maanden ongekoeld bewaren volgens Erik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef Ebinas het volgende:
Lijkt me een worst op de plank.
Lekker een tijdje uit de koelkast laten.
Wordt het lekkerder van, vraag maar aan Erik
[ afbeelding ]
Moet er nu wel weer om lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej joh kan je minimaal 3 maanden ongekoeld bewaren volgens Erik.
Groothandels hebben die welquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:42 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of hij dat allemaal gaat bestellen.
Nee, alleen prijs opvragen.
Het is te hopen dat ze een digitaal prijslijstje hebben.
Anders wat het flink tikken voor de toko
Hoi, ik ben Erik, wereldkampioen balhooghouden, en ik doe mee....quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi ik ben Erik doe mee aan het programma JVJL en we hebben nog maar 950.000 euro.
Nu is mijn vraag of we wat gratis kunnebn krijgen van u?
Veel liefs...
En dat moet allemaal nog voor kerst gebeuren en eventueel geleverd worden...succesquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:42 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt of hij dat allemaal gaat bestellen.
Nee, alleen prijs opvragen.
Het is te hopen dat ze een digitaal prijslijstje hebben.
Anders is het flink tikken voor de toko
Denk het ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Groothandels hebben die wel
Maar vraag me af of ze hier iets mee doen
Verspillingquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
TIjdverdrijf zal het wel worden
Mooi jij hebt het meegekregenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Tiano vraagt wat matins persoonlijke doel is
Matin voelt zich aangevallen omdat hij het en public vraagt
Vast wel gratis reclamequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah, nou ja,, hij is even bezig zeg maar
Vraag me af of dit gaat lukken
Mexx was ook aanvallend naar tianoquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin en Mexx zijn lijp .. Marciano probeert via een omweg ergens z'n tattoo studio in het gesprek te krijgen, door Martin te vragen wat hij nog wil doen voor persoonlijke ontwikkeling de komende 8 maanden. Mexx wil weten, waarom Martin die vraag moet beantwoorden. Marciano geirriteerd. Martin geirriteerd, vindt dat het lijkt alsof Marciano beweert dat hij geen klap uitvoert nu.
Ja ... klopt hoor ... die spoort ook niet 100%quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx was ook aanvallend naar tiano
Sloeg nergens op( mijn mening)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |