quote:Op maandag 19 december 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk je hebt de hartjes PI ook ontdekt
Jeff weer aan het klagen en zeuren over het zielige gedrag van mensen
Mijn hemelquote:Op maandag 19 december 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff doet zijn usual ding
ik hou er van!quote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Kom eens met wat anders dan een emoii
Waar wanda's gezicht steeds zachter en vriendelijker wordt, wordt het gezicht van Jeff steeds kwader en venijnigerquote:Op maandag 19 december 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan met opgeheven hoofd weg volgende week
[ afbeelding ]
Waar komt dat vandaan eigenlijk? Waarom heeft GJ zo'n haat richting Martin?quote:Op maandag 19 december 2022 22:30 schreef mootie het volgende:
Gj probeert zijn blinde haat voor Martin te verkopen.
quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
Er zat weer een zwangerschapstest bij de boodschappen. Ze gaan er blind vanuit dat ie voor Mexx is. Was het niet
KimD?
Aha .. ik hoorde wel dat hij boos was ,maar op wie was me niet duidelijkquote:
geen ideequote:Op maandag 19 december 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha .. ik hoorde wel dat hij boos was ,maar op wie was me niet duidelijk
weet je ook waarom?
quote:Op maandag 19 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
manier waarop Isaak hem aansprak
zo spreek je Tiano of Jeff nooit aan
ik denk dat matin wel voelt dat er wat verschuivingen zijn in de groepquote:
Dat zei hij inderdaad maar hij was al boos daarvoor.quote:Op maandag 19 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
manier waarop Isaak hem aansprak
zo spreek je Tiano of Jeff nooit aan
bij het spel(kezen)quote:Op maandag 19 december 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad maar hij was al boos daarvoor.
tis jammer dat hij altijd zo;n act opvoertquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Ik heb best een beetje met hem te doen. Het is altijd een beetje een buitenstaander maar hij bedoeld het meestal wel goed.
[ afbeelding ]
Meh ... Martin is veranderd . Ik vind hem steeds hypocrieter gewordenquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Ik heb best een beetje met hem te doen. Het is altijd een beetje een buitenstaander maar hij bedoeld het meestal wel goed.
[ afbeelding ]
Zo ontstaan dus verhalen (die niet kloppen)quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin gaat dan gaat Mexx ook zegt Zoe
GJ : er lag ook weer een zwangerschapstest tussen de boodschappen
GJ moet wat minder aannames doen , die test was voor Kim D begreep ik
Heb je hem vanmiddag gezien net voor die podcast?quote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat hij altijd zo;n act opvoert
en zichzelf best geweldig vindt
te tetteren waar Jeff blijft al dansend op dat bordesquote:Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je hem vanmiddag gezien net voor die podcast?ik vind het wel grappig eigenlijk. Denk je dat het niet gekker kan staat hij ineens met een brandblusser te dansen
Hij begon eerst met een hele dj actquote:Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
te tetteren waar Jeff blijft al dansend op dat bordes
lijkt zowaar eens een normaal gesprekquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt niet waarom Martin daarom zo doet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |