Met zijn parfumpje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:
Maagdentopicquote:Op maandag 19 december 2022 22:16 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb dat met een leeftijdsgenoot.
[..]
Gaat dat mens recht tegenover me zitten, benen gekruist. En maar heen en weer met die beentjes. Ja ik weet wel wat er dan gebeurt. Dan schuurt dat met elkaar, worden de vrouwen opgewonden van.
Terwijl ze me zwoel aankijkt. Godverdomme mens, doe dat ergens anders, je bent gebonden, hebt al kinderen, heb wat fatsoen.
Maar nee, zij wiebelen. Niemand die er wat van zegt, blijkbaar mag dat als je een vrouw bent.![]()
En de hele fucking verjaardag me lopen aankijken. Terwijl ik kijk, zij snel wegkijken.
Nee ik ben geen autist, ik weet wel wat dat betekent.
Ik heb echter helemaal geen zin in dit 'avontuur'. Met haar.
Opbokken.
TS heeft niet eens een moeder. Iets met gemaakt zijn van delen van dooie users enzo.quote:Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Noemde je moeder je weer een knappe knul?
Is dit topic verplaatst naar R&P of zo?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:06 schreef Erasmus het volgende:
Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen anders is en dat mensen verschillende dingen aantrekkelijk vinden. Het is ook belangrijk om te onthouden dat uiterlijke schoonheid niet het enige is wat telt in een relatie. Het is belangrijk om zelfverzekerd te zijn en om te werken aan persoonlijke groei, maar het is ook belangrijk om respect te hebben voor anderen en om te beseffen dat aantrekkelijkheid subjectief is en dat niet iedereen dezelfde dingen aantrekkelijk vindt. Het is ook belangrijk om te onthouden dat het hebben van een goede relatie niet alleen afhangt van hoe je je presenteert, maar ook van hoe je je gedraagt en hoe je anderen behandelt.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dit topic verplaatst naar R&P of zo?
Zie DM.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die post is te lang en veel te serieus.
Ok life coach #inspirerendquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:06 schreef Erasmus het volgende:
Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen anders is en dat mensen verschillende dingen aantrekkelijk vinden. Het is ook belangrijk om te onthouden dat uiterlijke schoonheid niet het enige is wat telt in een relatie. Het is belangrijk om zelfverzekerd te zijn en om te werken aan persoonlijke groei, maar het is ook belangrijk om respect te hebben voor anderen en om te beseffen dat aantrekkelijkheid subjectief is en dat niet iedereen dezelfde dingen aantrekkelijk vindt. Het is ook belangrijk om te onthouden dat het hebben van een goede relatie niet alleen afhangt van hoe je je presenteert, maar ook van hoe je je gedraagt en hoe je anderen behandelt.
Ik ben er om je te helpen met al je vragen of problemen. Wat wil je graag bespreken of eraan werken? Heb je een specifiek probleem of uitdaging waar je voor staat, of ben je op zoek naar meer algemene begeleiding en ondersteuning?quote:
Hey coach, gaat het vanmiddag regenen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben er om je te helpen met al je vragen of problemen. Wat wil je graag bespreken of eraan werken? Heb je een specifiek probleem of uitdaging waar je voor staat, of ben je op zoek naar meer algemene begeleiding en ondersteuning?
Ik ben er om te luisteren en mijn beste advies en inzichten aan te bieden om je te helpen bij wat je ook meemaakt. Laat me weten hoe ik je kan helpen.
Ik kan helaas geen voorspellingen doen over het weer in Amsterdam, omdat ik geen toegang heb tot actuele weersinformatie en omdat ik niet in staat ben om te browsen op het internet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:41 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hey coach, gaat het vanmiddag regenen in Amsterdam?
Ik wil bijna een topic in KLB openen voor je ChatGPT verloedering.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen voorspellingen doen over het weer in Amsterdam, omdat ik geen toegang heb tot actuele weersinformatie en omdat ik niet in staat ben om te browsen op het internet.
Als je wilt weten of het vanmiddag gaat regenen in Amsterdam, raad ik je aan om naar een weersvoorspelling te kijken of de app van een weerstation te raadplegen voor de meest recente informatie.
Dat zal sowieso een beter topic zijn dan deze van TS.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:11 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik wil bijna een topic in KLB openen voor je ChatGPT verloedering.
Atak zijn topics hebben inderdaad nooit veel kwaliteitquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zal sowieso een beter topic zijn dan deze van TS.
Het gebrek aan bedoel je.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee domme sukkel, dit gaat over ervaringen.
Beter dan jouw poep en pies topicsquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Atak zijn topics hebben inderdaad nooit veel kwaliteit
Ik open nauwelijks topics... je reacties zijn net als je topics van een dergelijke kwaliteit.quote:
@Troelquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef HanzConjona het volgende:
Vrouwen van rond de 40 zijn het beste.
En als je een topic opent gaat het over je darminhoudquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:17 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik open nauwelijks topics... je reacties zijn net als je topics van een dergelijke kwaliteit.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef HanzConjona het volgende:
Begrijpend lezen is ook moeilijk voor jou.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
En als je een topic opent gaat het over je darminhoud
Ik begrijp dat jij je sexuele frustratie wilt bespreken. Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen op een andere manier met frustratie omgaat, dus er is geen enkel antwoord dat voor iedereen geldt. Toch zijn hier een aantal dingen die je misschien kunt overwegen als je met sexuele frustratie worstelt:quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
En als je een topic opent gaat het over je darminhoud
Dan houd ik liever mijn zaad voor mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:52 schreef Slavski het volgende:
Jammer. Gemiste kans om tegen betaling jezelf rijk te neuken.
Dit. Godverdomme wat een seksuele energie hebben die manquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef HanzConjona het volgende:
Nog een paar jaar wachten voordat de mijne de 40 aantikt maar nu al zin in!quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit. Godverdomme wat een seksuele energie hebben die man![]()
Testosterone neemt toe. Niet gek dat ze dan zo handelen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nog een paar jaar wachten voordat de mijne de 40 aantikt maar nu al zin in!
(Tot die tijd maar matigjes gerommel natuurlijk)
Dus je geilt wel op jongere mannen?quote:Op woensdag 21 december 2022 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op TS zou geilen.
Leeftijd is niet het eerste waar ik me mee bezig houd. Ik denk eerder dat het ergens op 'geilen' in andere dingen zit dan in leeftijd. Ik denk dus dat ik zowel op jongere, als oudere, als evenoude mannen zou kunnen geilenquote:Op woensdag 21 december 2022 09:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus je geilt wel op jongere mannen?
Ik wel op jouquote:Op woensdag 21 december 2022 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op TS zou geilen.
Heftig verhaal man!! Sterkte met het verwerken.quote:Op maandag 19 december 2022 22:16 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb dat met een leeftijdsgenoot.
Is al gebonden middels een geregistreerd partnerschap en heeft ook kinderen.
Dus ja ik ga daar niet tussen natuurlijk. Bekijk het maar.
Ik was laatst op een verjaardag. Was zij ook.
Gaat dat mens recht tegenover me zitten, benen gekruist. En maar heen en weer met die beentjes. Ja ik weet wel wat er dan gebeurt. Dan schuurt dat met elkaar, worden de vrouwen opgewonden van.
Terwijl ze me zwoel aankijkt. Godverdomme mens, doe dat ergens anders, je bent gebonden, hebt al kinderen, heb wat fatsoen.
Maar nee, zij wiebelen. Niemand die er wat van zegt, blijkbaar mag dat als je een vrouw bent.![]()
En de hele fucking verjaardag me lopen aankijken. Terwijl ik kijk, zij snel wegkijken.
Nee ik ben geen autist, ik weet wel wat dat betekent.
Ik heb echter helemaal geen zin in dit 'avontuur'. Met haar.
Opbokken.
Met oudere mensen heb ik het niet.
Al was er laatst wel zo'n oud mokkel van ergens eind 50 dat het niet kon laten me met open mond aan zitten staren. Waarschijnlijk omdat ik lang ben. Kijk, staren, dat kan, dat doen mensen wel vaker. Maar met een open mond gaan zitten staren terwijl ik langsloop? Doe dat ergens anders of juist helemaal niet. We leven niet meer in de jaren '80.
Ow dus leeftijd is maar een cijfertje.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Leeftijd is niet het eerste waar ik me mee bezig houd. Ik denk eerder dat het ergens op 'geilen' in andere dingen zit dan in leeftijd. Ik denk dus dat ik zowel op jongere, als oudere, als evenoude mannen zou kunnen geilen
Dat is wel weer heel radicaal en ook niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Ow dus leeftijd is maar een cijfertje.Zo kan je er inderdaad over denken.
quote:Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weetje wat ze zeggen in West Vlaanderen?
Tis up ne oede velo daj moet leern rienBen jij flip kowlier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag dit account verwijderen.
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel radicaal en ook niet wat ik zeg.
Moet ik nu een topic gaan openen ove rhoe vaag het is dat jonge kerels dat soort opmerkingen maken over vrouwen van respectabele leeftijd?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.
Dat denken er wel meerquote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.
Kan wel maar zo makkelijk ben ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet ik nu een topic gaan openen ove rhoe vaag het is dat jonge kerels dat soort opmerkingen maken over vrouwen van respectabele leeftijd?
Doe mij ook die dm, dan kan ik ze meteen ontkrachten if neededquote:
Kom maar persoonlijk ontkrachtenquote:Op donderdag 22 december 2022 06:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Doe mij ook die dm, dan kan ik ze meteen ontkrachten if needed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |