Ik wel op jouquote:Op woensdag 21 december 2022 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op TS zou geilen.
Heftig verhaal man!! Sterkte met het verwerken.quote:Op maandag 19 december 2022 22:16 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb dat met een leeftijdsgenoot.
Is al gebonden middels een geregistreerd partnerschap en heeft ook kinderen.
Dus ja ik ga daar niet tussen natuurlijk. Bekijk het maar.
Ik was laatst op een verjaardag. Was zij ook.
Gaat dat mens recht tegenover me zitten, benen gekruist. En maar heen en weer met die beentjes. Ja ik weet wel wat er dan gebeurt. Dan schuurt dat met elkaar, worden de vrouwen opgewonden van.
Terwijl ze me zwoel aankijkt. Godverdomme mens, doe dat ergens anders, je bent gebonden, hebt al kinderen, heb wat fatsoen.
Maar nee, zij wiebelen. Niemand die er wat van zegt, blijkbaar mag dat als je een vrouw bent.![]()
En de hele fucking verjaardag me lopen aankijken. Terwijl ik kijk, zij snel wegkijken.
Nee ik ben geen autist, ik weet wel wat dat betekent.
Ik heb echter helemaal geen zin in dit 'avontuur'. Met haar.
Opbokken.
Met oudere mensen heb ik het niet.
Al was er laatst wel zo'n oud mokkel van ergens eind 50 dat het niet kon laten me met open mond aan zitten staren. Waarschijnlijk omdat ik lang ben. Kijk, staren, dat kan, dat doen mensen wel vaker. Maar met een open mond gaan zitten staren terwijl ik langsloop? Doe dat ergens anders of juist helemaal niet. We leven niet meer in de jaren '80.
Ow dus leeftijd is maar een cijfertje.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Leeftijd is niet het eerste waar ik me mee bezig houd. Ik denk eerder dat het ergens op 'geilen' in andere dingen zit dan in leeftijd. Ik denk dus dat ik zowel op jongere, als oudere, als evenoude mannen zou kunnen geilen
Dat is wel weer heel radicaal en ook niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Ow dus leeftijd is maar een cijfertje.Zo kan je er inderdaad over denken.
quote:Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weetje wat ze zeggen in West Vlaanderen?
Tis up ne oede velo daj moet leern rienBen jij flip kowlier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag dit account verwijderen.
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel radicaal en ook niet wat ik zeg.
Moet ik nu een topic gaan openen ove rhoe vaag het is dat jonge kerels dat soort opmerkingen maken over vrouwen van respectabele leeftijd?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.
Dat denken er wel meerquote:Op woensdag 21 december 2022 12:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ben je wel een stoute type.
Kan wel maar zo makkelijk ben ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet ik nu een topic gaan openen ove rhoe vaag het is dat jonge kerels dat soort opmerkingen maken over vrouwen van respectabele leeftijd?
Doe mij ook die dm, dan kan ik ze meteen ontkrachten if neededquote:
Kom maar persoonlijk ontkrachtenquote:Op donderdag 22 december 2022 06:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Doe mij ook die dm, dan kan ik ze meteen ontkrachten if needed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |