Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:quote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef Myraela het volgende:
Wow!
Wij dachten er laatst weer over om weer eens even te gaan spelen. Maar ik vind het altijd zoveel tijd innemen. Maar als ik dit zo lees, kan ik m'n baan er wel voor opzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaanquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst,la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:*kortsluiting*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW
WOW
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.![]()
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst, la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Ik kan dat beamenquote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Jij bent mijn spirit animal.quote:Op maandag 19 december 2022 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen![]()
Liep er langs dus meegenomen en als voorgerecht gegeten
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongenquote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]volgens mij heb je al een flinke crush op de bomenjongen
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Ik ben zooooo blij dat er hier nu geen enkele pc meer staat die die software fatsoenlijk kan draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders stond ie dag en nacht aan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Juustemquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongen
Waarheidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
What she saidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaan
Yesquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 19 december 2022 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
Die linker is de pittige...
(Als ik niet een nieuw eetritme had aangeleerd was er afgelopen week een hele zak door gegaan door mij alleen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:
Euh nee. Dat is zo op. En dan ben je blij dat je een tweede zak in huis hebt.quote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk juist: kut, 600 gramDat vind ik te veel!
Soepopmerking voor Myraquote:Op maandag 19 december 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee! Want Mijn Kont is al te Dikquote:Op maandag 19 december 2022 21:35 schreef fietsie het volgende:
Euh nee. Dat is zo op. En dan ben je blij dat je een tweede zak in huis hebt.
Partypooperquote:Op maandag 19 december 2022 21:21 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Bomenjongens laat ik aan meisjes die bij min 6 ondersteboven langs een touw klimmen.
[..]Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ze hebben dus dessert-bitterballen. Ik heb de witte chocolade/aardbei. Maar ze hebben ook nog zoute karamel chocolade volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
Oh en de verse kaneelbroodjes (lijken meer op croissantjes) zijn niet vervelend.
Kwestie van perspectief, maar net hoe je het bekijktquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soepopmerking voor Myra
Dit lijkt me echt supervet! Sowieso alles dat er weer iets meer variatie in brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee. Ik snap het idee, maar die uitvoering isquote:Op maandag 19 december 2022 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ik wil deze lamp in een toekomstige werkkamer....
[ afbeelding ]
Nou inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee. Ik snap het idee, maar die uitvoering is
Echt welquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die viet had een gewone lampenstandaard moeten zijn en dan dat als kap is prima, Deze combi: nee.quote:Op maandag 19 december 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vind hem een lekkere lugubere uitstraling hebben...
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.quote:Op maandag 19 december 2022 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vertel nog eens één keer waarom ik een Instant Pot wil, wat ik er mee kan maken en welk model ik moet kopen?
[..]Langres, zo'n salami'bonbon' met Parmezaanse kaas erover, hamkaascroissantje, macarons (niet per se die van delicieux, de 'gewone' die ze hebben in de koeling bij de soesjes enz zijn al heel lekker en meer voor ongeveer zelfde geld), tiramisu, verse sapjes, carpaccio rollade, kaassticks, truffel ossenworst, truffelmayonaise, antipasti met parmaham, Coppa en salami, crème brulee, chocolate sponge cakes (souffle) uit de vriezer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 19-12-2022 22:22:23 ]
¤300,-quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.
Eigenlijk had ik de crisp moeten kopen (da's met een aparte airfryer deksel), maar omdat ik (toen) een werkende airfryer had niet gedaan, ook niet omdat de aparte deksel zo groot is. En als ik 'm nu zou kopen en nog wat extra geld zou uitgeven, dan zou ik deze nemen https://www.instantpot.nl(...)-duo-crisp-ultimate/
Ik ben ook wel een airfryer aan het overwegen. Vooral voor aardappeltjes, afbakbroodjes, etc.quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.
Eigenlijk had ik de crisp moeten kopen (da's met een aparte airfryer deksel), maar omdat ik (toen) een werkende airfryer had niet gedaan, ook niet omdat de aparte deksel zo groot is. En als ik 'm nu zou kopen en nog wat extra geld zou uitgeven, dan zou ik deze nemen https://www.instantpot.nl(...)-duo-crisp-ultimate/
Is voor de slowcooker. Laatst als test in de IP gemaakt. Zo mogelijk nog malser.quote:Op maandag 19 december 2022 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
¤300,-![]()
![]()
Heb je recept voor hoisin kip?
Kan dat ook in de slowcooker, die hier al staat
Gewoon rijst heb ik nog niet gedaan, maar wel risotto, zonder roeren etc. voor 1 persoon, gaat prima (dan zit er wel champignons en ui bij).quote:Op maandag 19 december 2022 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een airfryer aan het overwegen. Vooral voor aardappeltjes, afbakbroodjes, etc.
Kan je ook makkelijk een eenpersoons portie rijst bijvoorbeeld maken in zo'n groot apparaat?
Hoe bevalt de slowcookfunctie?
Ik ben er al zo lang naar aan het kijken. Maar het is zo enorm veel geldquote:Op maandag 19 december 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon rijst heb ik nog niet gedaan, maar wel risotto, zonder roeren etc. voor 1 persoon, gaat prima (dan zit er wel champignons en ui bij).
Nadat ik de IP had gekocht ging een paar weken geleden de airfryer stuk (en daarbij was die al oud en niet meer goed schoon te maken). Toen heb ik de airfryer van IP gekocht. Deze maar dan voor een black friday prijs https://www.instantpot.nl(...)lus-clearcook-nl-en/ Ben er erg blij mee. Kleiner en dus sneller warm dan een oven. Gisteren honeyglazed wortelen, rostirondjes en een braadworstje gemaakt in één keer (begon met rosti, na een paar minuten braadworst erbij en weer een paar minuten later de wortels)
Slowcooker functie heb ik nog niet gebruikt, wilde de hoisin er in maken, maar toen dacht ik, laat ik de snelkookfunctie eens proberen.
Laatst zag ik een site waar een IP vrij goedkoop werd aangeboden, wat teruggekomen van een verkoopsite, nog ongebruikt maar de doos had wat beschadigingen.quote:Op maandag 19 december 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang naar aan het kijken. Maar het is zo enorm veel geld![]()
Er xijn wel redenen om deze aanschaf goed te pratenOnze ovens zijn zeer matig. Mijn leven wordt drukker waardoor koken zoals ik gewend was, steeds minder goed lukt. Ik ben lekker gegroeid met mijn bedrijf. Frituurvet is duur.
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.quote:Op maandag 19 december 2022 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een site waar een IP vrij goedkoop werd aangeboden, wat teruggekomen van een verkoopsite, nog ongebruikt maar de doos had wat beschadigingen.
Ik zou even wachten tot na kerst
best wel leuke recepten zijn te vinden op flying foodiequote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.
Deze site https://www.retourplaza.nl/quote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.
Oh, nu wil ik ook een instant pot!quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jee. Ik gebruik tamelijk wat pijnstillers, ook NSAIDS… maar antibiotica? Waarom zouden we daar een tekort aan moeten verwachten? Als dat zou helpen tegen COVID hadden we toch geen pandemie?quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik volg op twitter iemand die nogal veel weet van de economische gevolgen van gezondheidszorg. In china verwachten ze dat 60% van de bevolking besmet zal raken met covid omdat er nauwelijks immuniteit is en nauwelijks goede vaccins (en al helemaal geen boosters). "Westerns think there is a fever and antibiotic shortage now? ➡️Wait until China’s production is diverted from exports! Here—people rushed to a pharmaceutical factory to buy ibuprofen because it is completely sold out elsewhere! Dec 18, in #Zhuhai City."
Zo’n oranje moulinex oven?quote:Op maandag 19 december 2022 23:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik ook een instant pot!
Wij hebben hier in het ‘tijdelijke huis’ alleen maar een ouderwets Moulinex oventje (dat overigens bizar goed werkt), gekregen van iemand die m nog in de schuur had staan van vroegah. En het huis-met-fijne-oven is volgend jaar voor tenminste 3 maanden verhuurd. Dus dat zou ik wel goed kunnen praten…
Bacteriële superinfectie. Dus ja, antibiotica.quote:Op maandag 19 december 2022 23:57 schreef yinu het volgende:
Oh jee. Ik gebruik tamelijk wat pijnstillers, ook NSAIDS… maar antibiotica? Waarom zouden we daar een tekort aan moeten verwachten? Als dat zou helpen tegen COVID hadden we toch geen pandemie?
Waarom zou het per se een meneer zijn?quote:
Oops. True to that.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou het per se een meneer zijn?
Het is een man Eric Feigl Ding.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oops. True to that.
Edit: …wie is dan de mevrouw of meneer, die kaatje volgt…”
quote:Feestconcert: Viotti & Friends
Lorenzo Viotti dirigeert voor het eerst het traditionele Feestconcert van het Nederlands Philharmonisch Orkest. Samen met zijn zus Marina Viotti en diverse andere gastartiesten presenteert hij een bont verrassingsprogramma met muziek van Piaf tot Puccini.
Heb je ook al gekeken naar de ninja foodi? Dat staat op mijn lijstje wanneer airfryer hier zou overlijden...en dan gaan slowcooker en 2 hogedrukpannen de deur uit.quote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Moe en nog verkouden, dus nog helaas nog even in quarantaine...quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:36 schreef Tele6 het volgende:
Hoe is het inmiddels met jou @:Yinny , beetje bijgekomen van de corona?
Oh neequote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende, waarschijnlijk weer blaasontsteking
Neejoh, zo blijf je wel bezig. Pfff.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jee. Ik wist helemaal niet dat dat een ding was maar dat is dan wel potentieel problematisch.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bacteriële superinfectie. Dus ja, antibiotica.
Hij is wit en die pen is zoek, maar zo een, ja. Hij doet het fantastisch. Alleen moet er altijd een tandenstoker tussen de aan/uit knop zitten om te voorkomen dat hij weer uitgaat. En is de temperatuur niet heel ‘subtiel’ te regelen dus het is wel opletten geblazen. En zou ik willen dat hij 2 keer zo groot was want ik wil graag meerdere dingen in de oven kunnen stoppen. Of grote ovenschalen. Maar het is inderdaad een topding.quote:Op maandag 19 december 2022 23:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo’n oranje moulinex oven?
Waarvan je het glazen deurtje op een flinke kier kon zetten om te grillen.
En een grote pen waarmee je een rollade kon grillen.
Machtig ding was dat. Zou hem zo weer willen gebruiken.
Die is niet geheel onomstreden trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2022 06:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is een man Eric Feigl Ding.
Maar naast uitverkocht is er ook een productie probleem, wanneer er zoveel zieken zijn
Ik wil hier pics van zien eigenlijk, gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:32 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh jee. Ik wist helemaal niet dat dat een ding was maar dat is dan wel potentieel problematisch.
[..]
Hij is wit en die pen is zoek, maar zo een, ja. Hij doet het fantastisch. Alleen moet er altijd een tandenstoker tussen de aan/uit knop zitten om te voorkomen dat hij weer uitgaat. En is de temperatuur niet heel ‘subtiel’ te regelen dus het is wel opletten geblazen. En zou ik willen dat hij 2 keer zo groot was want ik wil graag meerdere dingen in de oven kunnen stoppen. Of grote ovenschalen. Maar het is inderdaad een topding.
Ik wil zeker de NF ook overwegen maar heb nog niet gekeken. Waarom wil jij juist die?quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken naar de ninja foodi? Dat staat op mijn lijstje wanneer airfryer hier zou overlijden...en dan gaan slowcooker en 2 hogedrukpannen de deur uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja warm hè? Ik vind het eigenlijk wel lekker zo, was wel weer even klaar met de kou en vooral met de gladheid… alleen nu regent het weer hard hier. Maar beter warme regen dan ijsregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:48 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Warm en vochtig buiten. En donker. Heel klein maansikkeltje door de wolken.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil hier pics van zien eigenlijk, gewoon, omdat het kan![]()
Deze maar dan in het bruin hadden mijn ouders ook zie ik nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij nadere inspectie heeft deze geen mogelijkheid tot rollade-pen. Wij hadden er in mijn studentenhuis eentje die dat wel had. Zo’n oranje. Deze is geloof ik wel net een generatie nieuwer. Alsmede een ongeveer even grote Philips-tv die soms bij het ‘zappen’ (met een knopje op de voorkant) tussen de kanalen bleef hangen en dat loste je dan op met een flinke klap op de bovenkant. Nostalgie
Nostradamus heeft voorspeld dat er in 2023 een groot Aziatisch empire in zal storten. Dus het loopt allemaal volgens plan.quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik volg op twitter iemand die nogal veel weet van de economische gevolgen van gezondheidszorg. In china verwachten ze dat 60% van de bevolking besmet zal raken met covid omdat er nauwelijks immuniteit is en nauwelijks goede vaccins (en al helemaal geen boosters). "Westerns think there is a fever and antibiotic shortage now? ➡️Wait until China’s production is diverted from exports! Here—people rushed to a pharmaceutical factory to buy ibuprofen because it is completely sold out elsewhere! Dec 18, in #Zhuhai City."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de grens over en een ruime keuze bij elke supermarkt.quote:Op maandag 19 december 2022 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me destijds helemaal te pletter gegeten aan lebkuchen met pure chocola van de Aldi in Kopenhagen maar bij de Aldi hier hebben ze het nooit.
Dus ik moet naar de Lidl.
Goed om te weten dit![]()
En goed dat de Lidl op 20+ min fietsen zit, anders was ik er nu meteen heen gegaan
Streepje is een streepjequote:Op dinsdag 20 december 2022 10:22 schreef Myraela het volgende:
Zoveel besmettingen nu op werk. Zelf ook maar een test gedaan, en nu zit ik naar die test te staren. En dan zie je dus het meest minimale minimale streepje. Maar nu twijfel ik of je dat streepje niet gewoon standaard ziet.
Vraag me altijd af, praat jij ook zoals je typt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Myraela!
En wat klote @:Kaatje1, beterschap. Ook nog beterschap voor @:Yinny, hopelijk op tijd uit isolatie voor kerstdiner!
Ik zou vandaag naar Leiden gaan voor de kerstmarkt omdat je dan meer spullen kan kiezen voor je kerstpakket dan als je hem online samenstelt (ivm verzendkosten), en dan ook meteen even taart eten met de collega's die er dan zijn zodat ik niet hele dag alleen zit. Alleen bedacht ik me vandaag dat het eigenlijk niet heel kosteneffectief is om ¤13-16 euro uit te geven aan de treinreis om meer in m'n kerstpakket te kunnen krijgenkan ik beter gewoon iets wat ik echt wil hebben voor mezelf kopen van dat geld. (En dan ben ik geen 2u in totaal kwijt aan reistijd). En ik kan natuurlijk ook gewoon wat buren uitnodigen voor taart rond borreltijd, of even naar Utrecht uni gaan rond lunchtijd en met oudcollega's daar taart eten. Heb zo om 10u online meeting dus ga daarna maar even knoop doorhakken.
Ik heb ook al naar iets teveel zwangerschapstesten gekeken om te beseffen dat je soms gewoon dingen gaat zien.quote:
Ouch.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook al naar iets teveel zwangerschapstesten gekeken om te beseffen dat je soms gewoon dingen gaat zien.
Truequote:Op dinsdag 20 december 2022 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook al naar iets teveel zwangerschapstesten gekeken om te beseffen dat je soms gewoon dingen gaat zien.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de grens over en een ruime keuze bij elke supermarkt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]dit had ik ook eerder kunnen bedenken zeg. Jarenlang lebkuchenloos door het leven gegaan op fietsafstand van de grens.
![]()
Dat er een grote, hele grote besmettingsgolf over China zou gaan rollen na opheffen van de nullijn was al voorspeld.quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
O, neeeeeee, beterschap...quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha uh, dat hangt er vanaf, op welke manier bedoel je dat? Woordgebruik? Of het 'ratelen'? Dat tweede, jazekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Vraag me altijd af, praat jij ook zoals je typt?
Dit doe ik inderdaad ook, ja. En anders even een foto posten hier @Myraela, kunnen wij voor je beslissenquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Snap ik helemaal
Trucje is om je zaklamp van je telefoon er even op te zetten. Dan zie je nog duidelijker of het gewoon imaginair is of een echt licht streepje
Een onzichtbaar streepje op een foto zetten is al helemaal een hele klus. Nu zit ik zelfs naar de foto te staren en te twijfelen of ik nu wel of geen streepje zie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit doe ik inderdaad ook, ja. En anders even een foto posten hier @:Myraela, kunnen wij voor je beslissen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een onzichtbaar streepje op een foto zetten is al helemaal een hele klus. Nu zit ik zelfs naar de foto te staren en te twijfelen of ik nu wel of geen streepje zie.Overigens maakt het allemaal niet zoveel uit hoor. Ik heb geen klachten, maar blijf gewoon thuis en doe nog wat testen als ik wel de deur uit wil.
Dit is idd wel echt een mindfuck streepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie hem soms wel en soms niet
In negatief zetten wil nog weleens helpen om het duidelijker zichtbaar te maken, leerde ik bij wohts
Maargoed, zoals je het beschrijft maakt het idd niet heel veel uit voor je gedrag nu.
Haha, zie je! Ik ben niet helemaal gek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit is idd wel echt een mindfuck streepjeik zie hem soms wel en soms niet
Omdat die liefde is. Meer argumenten hoef je toch niet?quote:Op maandag 19 december 2022 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vertel nog eens één keer waarom ik een Instant Pot wil, wat ik er mee kan maken en welk model ik moet kopen?
Dat was voor mij aanleiding om een GGD-test te doen die daarna positief uitviel. (nu ja, het viel dus negatief uit dattie positief was)quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:22 schreef Myraela het volgende:
Zoveel besmettingen nu op werk. Zelf ook maar een test gedaan, en nu zit ik naar die test te staren. En dan zie je dus het meest minimale minimale streepje. Maar nu twijfel ik of je dat streepje niet gewoon standaard ziet.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef Tele6 het volgende:
Zo'n moulinex oventje hebben mijn ouders ook, ook een witte, volgens mij is-ie ouder dan ik
Ze hebben de pin voor het spit nog wel, en m'n vader heeft ooit een extra rooster gevonden bij het grofvuil, en ze hebben er 2 metalen platen bij voor koekjes en een braadslede.
De aan/uitknop had inderdaad moeite, mijn vader heeft die eruit gehaald en vervangen door wat anders. Voordeel van die ouderwetse oventjes is dat je dat soort dingen kan solderen want er zit geen computertje in of zo.
De oven verwarmt de rest van de keuken ongeveer net zo hard als wat er in 'm zit maar dat maakt niet uit
Ze hebben al tig keer ovenschalen cadeau gekregen die er niet in bleken te passen. Die klassieke rechthoekige glazen schalen passen prima dus daar hebben ze een set van en daar blijft het bij. Een hoge rechthoekige schaal en een lage rechthoekige schaal passen onder elkaar en dan is de oven ook echt vol.
Vergelijkbaar met deze, maar dan zit er boven de draaiknoppen nog een grappig rollertje met voor elk gerecht de stand waarin je oven moet en hoe lang.
[ afbeelding ]
Oh, kan de binnenpot ook op inductie ja? Dan heb ik er écht eentje nodig naast het moulinexje…quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat die liefde is. Meer argumenten hoef je toch niet?
Slowcooker, hogedrukpan (verse peulvruchten in geen tijd!), sautefunctie (dus bakken in de pot, maar ik kwak vaak gewoon de pan op inductie, net zo makkelijk), warmhoud.
En yoghurt en cake en rijst en nog wat obscuurs wat ik niet gebruik. In de luxere versies airfry.
Goed in te stellen, makkelijk schoon te maken, geen gore eetlucht door de hut als je 's nachts slowcookt.
Genoeg?
[..]
Een onzichtbaar streepje op een foto zetten is al helemaal een hele klus. Nu zit ik zelfs naar de foto te staren en te twijfelen of ik nu wel of geen streepje zie.Overigens maakt het allemaal niet zoveel uit hoor. Ik heb geen klachten, maar blijf gewoon thuis en doe nog wat testen als ik wel de deur uit wil.
Bij ons waren dit soort haast onzichtbare streepjes een voorbode: 2 dagen later felroze. Later toen ik weer negatief testte zag ik wel duidelijk dat dát géén streepje was. Maar zo te horen maakt het niet echt uit voor je gedrag. Hooguit een reden om het je binnen in huis nog wat gemakkelijker te maken en lekker te cocoonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die inductie was ook nog een van mijn vragen. Mooi dat dat kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, kan de binnenpot ook op inductie ja? Dan heb ik er écht eentje nodig naast het moulinexje…
Ik ga ook die andere nog even researchen. Hoe heette die ook al weer? *terugzoekt*
Edit: we hebben hier ook geen afzuigkap dus iets dat kan stoven/slowcooken zonder geurtjes zou ook wel echt een plus zijn
Oh ja ninja foodi dus. *zwengelt google aan*quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken naar de ninja foodi? Dat staat op mijn lijstje wanneer airfryer hier zou overlijden...en dan gaan slowcooker en 2 hogedrukpannen de deur uit.
Waarom zou je erwtensoep 9 uur lang koken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat van die inductie was ook nog een van mijn vragen. Mooi dat dat kan.
Ik had zondag 9 uur lang erwtensoep op staan in de slowcooker en werd de lucht echt wel zat. Ik had hem gewoon in de bijkeuken moeten zetten, eigen schuld.
Ninja Foodi heet die andere. Er bestaan ook Crock Pot multicookers maar Crock Pot heeft een te hoge temperatuur op de slow stand.
Het is dat ik geen puf heb om hier een topic over aan te maken. Er zijn vast users die hier meer over weten of willen weten.
[..]
Ongetwijfeld spuit 11, maar ik zie duidelijk een streep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
De slowcooker zat tot een centimeter onder de rand vol, dat hielp zeker niet. En ik had hem de eerste uren op low gezet, dat was met zo'n hoeveelheid niet handig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom zou je erwtensoep 9 uur lang koken?
Mijnes stond dit weekend ongeveer 1,5 uur en was toen door en door gaar. Ik had de spliterwten eerst een etmaal geweekt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:16 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 de cystitis heb ik achter mij gelaten door drinken drinken drinken.
Ieder plasje gevolgd door een glas water drinken. En tussendoor ook.
Symptomen waren er wel en stick en kweek waren negatief
Dat doe ik ook, elke keer na plasje een beker water opslurpen en smorgens een glas cranberrysap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuurtje worden
@Kaatje1 wat
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 20-12-2022 12:28:36 ]
Ratelenquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha uh, dat hangt er vanaf, op welke manier bedoel je dat? Woordgebruik? Of het 'ratelen'? Dat tweede, jazeker.
Het komt iig wel redelijk overeen met hoe ik 'met mezelf' praat, denk ik (mn innerlijke dialoog). Maar ik pas mn woordgebruik bv wel aan aan met wie ik praat in het echt
![]()
[..]
CorredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mooi, besteld.quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kijk, hierom vind ik die slowcookers stom. Ze zijn niet slow, of low, ze zijn gewoon een laagvermogen opwarmpot die de boel uiteindelijk laat overkoken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De slowcooker zat tot een centimeter onder de rand vol, dat hielp zeker niet. En ik had hem de eerste uren op low gezet, dat was met zo'n hoeveelheid niet handig.
Dank! Dit helpt mij in ieder geval al. Ik Google nog even verder en misschien open ik er dan wel een topic over.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat van die inductie was ook nog een van mijn vragen. Mooi dat dat kan.
Ik had zondag 9 uur lang erwtensoep op staan in de slowcooker en werd de lucht echt wel zat. Ik had hem gewoon in de bijkeuken moeten zetten, eigen schuld.
Ninja Foodi heet die andere. Er bestaan ook Crock Pot multicookers maar Crock Pot heeft een te hoge temperatuur op de slow stand.
Het is dat ik geen puf heb om hier een topic over aan te maken. Er zijn vast users die hier meer over weten of willen weten.
Doe! Ik word hebberig van de linksquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:21 schreef yinu het volgende:
[..]
Dank! Dit helpt mij in ieder geval al. Ik Google nog even verder en misschien open ik er dan wel een topic over.
Omdat die nog maar sinds eind november in Nederland uit is denk ik (ben stik jaloers)quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi, besteld.
Enige vage vond ik dat de 6,2 liter variant dan weer totaal niet genoemd wordt bij alle accessoires.
Ho ho, er kookte helemaal niets over. Ik had gewoon veel te veel groente in een veel te kleine plan gepropt. Mijn slowcooker komt uit het kerstpakket van een klant, die is niet gemaakt voor zo'n grote massa. Het kwam goed, maar ik had dit gewoon beter aan kunnen pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, hierom vind ik die slowcookers stom. Ze zijn niet slow, of low, ze zijn gewoon een laagvermogen opwarmpot die de boel uiteindelijk laat overkoken.
Wat dat betreft ben ik wel tevreden met het ding dat ik gekocht heb, die je op een vaste temperatuur kan instellen. Werkt voor mij beter. Vooral nu ik weet dat 'ie op de stew-stand eerst tien minuten wil koken en pas daarna zakken naar de ingestelde temperatuur. Onhandig dat het nergens staat, maar nu kan ik er omheen werken.
A stew boiled is a stew spoiled
Doequote:Op dinsdag 20 december 2022 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Als ik de airfryer weet te slopen, koop ik er misschien wel een airfry-instant pot bij. Want wat is er beter dan één instant pot?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:27 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg net een app-update van de PostNL dat ze morgenochtend voor de deur staan met de InstaPot.
Joequote:Op dinsdag 20 december 2022 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe! Ik word hebberig van de links
Mooi, dan verwacht ik donderdag een uitgebreide reviewquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:27 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg net een app-update van de PostNL dat ze morgenochtend voor de deur staan met de InstaPot.
Sterker nog, ik overweeg een groot deel van de kerst bereidingen er mee te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Joe
[..]
Mooi, dan verwacht ik donderdag een uitgebreide review
Ja nee, jou kookte het niet over, maar die slowcookers kunnen wel overkoken want ze raken gewoon aan de kook. Er zit geen thermostaat in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ho ho, er kookte helemaal niets over. Ik had gewoon veel te veel groente in een veel te kleine plan gepropt. Mijn slowcooker komt uit het kerstpakket van een klant, die is niet gemaakt voor zo'n grote massa. Het kwam goed, maar ik had dit gewoon beter aan kunnen pakken.
Straks weer een kom. Ik hoop dat het smaakt. Deze verkoudheid is mijn smaak en geur erg specifiek in wat het allemaal niet accepteert.
Ik zit dus ook al met van die ontdooi-brine-bereid sequenties, met her en der ook een sous vied erbij.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:03 schreef sigme het volgende:
Oh ja, straks even een procureur of schouder uit de vriezer vissen zodat die kan ontdooien, dan kan ie in de pekel en daarna in de rookpan en dan op de kerstdis. Tijd vliegt.
Voorbereiding is het halve werk zeggen ze, maar volgens mij is het meer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit dus ook al met van die ontdooi-brine-bereid sequenties, met her en der ook een sous vied erbij.
@Leintjeuh !quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef AnneX het volgende:
@:Leintjuh hebben jullie de vprogids? https://www.vprogids.nl/2(...)mail&utm_source=VPRO
Nou leuk, lastige naam om te taggen. @:Isabeau help eens. Alsjeblieft.
Nee hoor, we betalen niet voor een analoge tvgidsquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:36 schreef AnneX het volgende:
@:Leintjuh hebben jullie de vprogids? https://www.vprogids.nl/2(...)mail&utm_source=VPRO
Nou leuk, lastige naam om te taggen. @:Isabeau help eens. Alsjeblieft.
Flink. Wij wèl.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, we betalen niet voor een analoge tvgids
Wow. Taarrrrrt.😎quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag kwam een leverancier op kantoor, bracht taart mee en voor iedereen een envelop met een kerstkaart. Een collega maakte m open, bleek er voor 50 euro vvv bonnen in te zitten
Dat is best gul van een leverancier.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag kwam een leverancier op kantoor, bracht taart mee en voor iedereen een envelop met een kerstkaart. Een collega maakte m open, bleek er voor 50 euro vvv bonnen in te zitten
Ben je ... jarig?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wilde monchou taart halen bij de Hema vanmiddag, maar die was open degenen die ze nog wel hadden leken me niet lekker. Dus maar macarons gehaald als alternatief. Had klein beetje op gerekend dat de buren nog even langs zouden komen, maar die waren totaal verregend pas later dan normaal thuis dus dat lukte niet meer. Nu komen ze vrijdag en haal ik dan alsnog taart
![]()
Er is wel een pakketje van mn kamergenoot in Amsterdam onderweg die vanavond wordt bezorgd, te lief
@:Kaatje1 wat een goed kado zeg van de leverancier!
Haha, ja! Ik dacht dat ik dat al wel een keer had gezegd, maar zie al teruglezend dat ik het steeds alleen over taart eten heb gehadquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja! Ik dacht dat ik dat al wel een keer had gezegd, maar zie al teruglezend dat ik het steeds alleen over taart eten heb gehadwaar het hoofd vol van is..
Geen taaaarrrrtquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ja! Ik dacht dat ik dat al wel een keer had gezegd, maar zie al teruglezend dat ik het steeds alleen over taart eten heb gehadwaar het hoofd vol van is..
Oh gefeliciteeeerd!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
hoe ging het verder vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat lief van je collega.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank jullie!![]()
Ik kreeg net een doos met drie grote ballonnen, een lief kaartje en een doosje vol Tony's binnen van de collegazoo lief
Wauwquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Moet nu aan Vork in je oogbal van Hans Teeuwen denkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omdat ik ziek ben, ging J met Piep naar de dierenarts. Waar ze met mij altijd rustig is, deed ze vandaag ontzettend lelijk tegen alles en iedereen![]()
Het nadeel is wel dat de arts niet in haar oor heeft kunnen kijken. Daar zitten door krabben al een aantal weken korsten op.
Verder heeft ze prut in haar oog. Ik mag vier keer per dag zalf op de oogbol van mijn kat smeren. Dat gaat vast heel succesvol zijn
Hier kwam vandaag de ICT firma langs met een pakket. Het zal vast een hoop gekost hebben, maar suikervrije, glutenvrije vegan snoepjes (niet te hachelen), hele correcte chocolade (mwoah), groentechips (plantaardig piepschuim). Één flesje bier.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Er bestaat niets dat iedereen lust. Ee bestaan wel dingen die iedereen kan etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier kwam vandaag de ICT firma langs met een pakket. Het zal vast een hoop gekost hebben, maar suikervrije, glutenvrije vegan snoepjes (niet te hachelen), hele correcte chocolade (mwoah), groentechips (plantaardig piepschuim). Één flesje bier.
Volgens mij kun je beter wat weggeven wat iedereen lust.
Mijn condoleances alvastquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omdat ik ziek ben, ging J met Piep naar de dierenarts. Waar ze met mij altijd rustig is, deed ze vandaag ontzettend lelijk tegen alles en iedereen![]()
Het nadeel is wel dat de arts niet in haar oor heeft kunnen kijken. Daar zitten door krabben al een aantal weken korsten op.
Verder heeft ze prut in haar oog. Ik mag vier keer per dag zalf op de oogbol van mijn kat smeren. Dat gaat vast heel succesvol zijn
quote:
Van Wateenons? Nee maar dat lijkt me wel leuk. Gewone frikandelquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Was jij het die de workshop vegan frikandel ook had gezien? Ik kijk hem nu en het lijkt me een stuk lekkerder dan gewone frikandel.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank jullie!![]()
Ik kreeg net een doos met drie grote ballonnen, een lief kaartje en een doosje vol Tony's binnen van de collegazoo lief
[..]
Ja dat. De mindmap is inmiddels een A3 in landscape modusquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk zeggen ze, maar volgens mij is het meer.
Ik heb een recept voor het zien van elanden wat tot nu toe bij ons niet gefaald heeft. n=3.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:03 schreef Tele6 het volgende:
Bomenjongen heeft nu wel zes elanden gezien.![]()
#nogsteedsjaloers
Ik heb ooit eens een excursie gehad bij Bakker Lekkerkerk in de divisie waar toen no-name frikandellen werden gemaakt voor verkoop door derden onder eigen label, en waar ook de vacuum verpakte vleeswaren van hun hand vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Was jij het die de workshop vegan frikandel ook had gezien? Ik kijk hem nu en het lijkt me een stuk lekkerder dan gewone frikandel.
Uh ja, maar er bestaan wel dingen waar meer mensen enthousiast van zouden kunnen worden. Ik bedoel meer: dit was ongetwijfeld een duur pakket en niemand vond het fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er bestaat niets dat iedereen lust. Ee bestaan wel dingen die iedereen kan eten
Gefeliciteerd met nóg een levensjaar!quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Seitanpoeder, noten, peulvruchten, miso, gistvlokken en wat specerijen. Het lijkt me oprecht lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef Molo het volgende:
Waar is een vegan frikandel zoal van gemaakt? Dat lang geleden overleden gekookte seperatorvlees namaken lijkt me nog best wel moeilijk namelijk
Wat lief van je Anne, dan je aan ons denkt bij zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:13 schreef AnneX het volgende:
Flink. Wij wèl.
Je kunt het artikel digitaal ook lezen 😜en kijken.
Klinkt lekkerder dan een echte frikandelquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Seitanpoeder, noten, peulvruchten, miso, gistvlokken en wat specerijen. Het lijkt me oprecht lekker.
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder dan een echte frikandel
Als leek was ik onder de indruk en variatie van de hoeveelheden en de inzet van de mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat lief van je Anne, dan je aan ons denkt bij zoietsIk heb t gelezen en het is erg amusant
Ook mooi dat de auteur benoemt datde sfeer een week later heel anders is, ik hou wel van realistische weergave.
HELAasquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Niets is lekkerder dan een echte frikandel (speciaal. MetHELA
)
Ja maar die is eruit geknipt (veel mooiere badkamer nu)quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:53 schreef Tele6 het volgende:
Dank aan Kaatjes badkamer, was het toch?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja maar die is eruit geknipt (veel mooiere badkamer nu)
Ik had hem gezien. Goede reminder dat ik nog even het recept moet downloaden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Walgelijk ditquote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef AnneX het volgende:
Aantal handelingen. Volgens mij is men sous vide vergeten.
Ben de tel kwijt. Het begon wel aardig en bekend. 😢
[ twitter ]
Ja dat zal het zijn want ik at gisteren niet vegetarisch en had geen last van de maagquote:Op woensdag 21 december 2022 06:45 schreef Tuindier het volgende:
Tevens wat een rotnacht. Ik at gisteren vegetarisch ipv vegan in een restaurant vanwege gebrek aan opties, en mijn maag was het daar niet mee eens.
Het Concertgebouw is altijd fijn om te bezoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef borisz het volgende:
Terug uit Concertgebouw.
Fijn concert. Begonnen met een blokje pop en chansons tot diverse aria's en een beetje Strauss. Als toegift Hallelujah en Granada.
Zeer feestelijk.
Dat zal het zijn iddquote:Op woensdag 21 december 2022 07:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn want ik at gisteren niet vegetarisch en had geen last van de maag
Ahh balenquote:Op woensdag 21 december 2022 06:45 schreef Tuindier het volgende:
Tevens wat een rotnacht. Ik at gisteren vegetarisch ipv vegan in een restaurant vanwege gebrek aan opties, en mijn maag was het daar niet mee eens.
Leugens! Ik was om 23.30 uur thuis, lag om 0.00 uur in bed en de wekker ging alweer om 6.30 uur. Ik heb langere nachten gehadquote:Op woensdag 21 december 2022 07:47 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Donker buiten. Mist. Warm.
Dit was de langste nacht van 2022. Ik sliep in m'n tent, met extra hond want logeerhondje is bij ons. En zonder liefste, want die weer eens ergens in Duitsland. Maar ik sliep best goed en hij is een uurtje geleden gaan slapen.
Ben dit jaar naar Mahler 6 geweest met het eerste optreden van Klaus Mäkelä als 'chef to be'. En nu gisteravond naar Viotti en Friends. Het is idd altijd fijn om in het Concertgebouw te zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Concertgebouw is altijd fijn om te bezoeken.
Vrijdag ga ik er 'Christmas at the movies' bijwonen.
Ben benieuwd naar 'Walking In The Air' met sopraan, een volwassene- én een kinderkoor …
Het is je gegund! Enjoy to the maxquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 07:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn want ik at gisteren niet vegetarisch en had geen last van de maag
Een eetcafe in een dorp, waar alle vega opties een lading kaas/room bevatten, waar mijn maag duidelijk niet meer aan gewend is. Was een kerst-diner met team van het werk, dus uiteindelijk ging het om het gezelschap. Ik dacht het wat minder ingewikkeld te maken door niet te principieel te doen over het gebrek aan vegan, maar volgende keer dus toch wat kritischer zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 07:40 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ahh balenwat voor restaurant was het dan?
Dat last van de maag dit vegetarisch eten komt. Klopt want ik at niet vegetarisch en heb geen lastquote:
Eindelijk!quote:
Met 90% minder kip zou ik het eten.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef AnneX het volgende:
Aantal handelingen. Volgens mij is men sous vide vergeten.
Ben de tel kwijt. Het begon wel aardig en bekend. 😢
[ twitter ]
Zonde zeg. Goede leer voor de volgende keer.quote:Op woensdag 21 december 2022 06:45 schreef Tuindier het volgende:
Ik haakte bij de pizza wel echt af hoor. En ik vraag me af waarom ze alles altijd moeten paneren en frituren.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met 90% minder kip zou ik het eten.
Badquote:Op woensdag 21 december 2022 09:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Enjoy @:Clubsoda!
Ik ga zo de deur uit naar PT. Normaal altijd op donderdag, maar ik moet morgen om 7.45 in Amsterdam zijn om de halve ochtend bij een tentamen te gaan zittendus dit keer op woensdag. Half zin in, half niet echt want beetje last van mn buik. Ach, er zijn op deze nieuwe locatie iig twee WC's (een in dameskleedkamer en een in mannen kleedkamer), dat is al beter dan de ene WC net naast de zaal voor iedereen op de vorige locatie
ik zie wel hoe t loopt. Over 1u en 20min ben ik alweer klaar, dat overleef ik vast ook dit keer weer
![]()
Daarna heb ik een webinar van de vakbond maar geloof dat ze daar hetzelfde gaan doen als waar ik maandag al online bij was, dus als dat klopt kijk ik alleen even de presentatie waar ik vorige keer wat van had gemist en ga ik daarna lekker eindeloos in bad liggen
Ja fijn dat de dagen weer langer gaan worden he?quote:Op woensdag 21 december 2022 09:59 schreef yinu het volgende:
Ik voel me alsof ik watten in m’n hoofd heb. Kan maar niet echt wakker worden. Het is niet zo erg want ik hoef vandaag overdag niet zoveel dingen waar ik heel helder voor moet zijn dus ik geef me er maar een beetje aan over. Pas aan het eind van de middag moet ik weer scherp zijn. Wel fijn dat het nu weer langzaam lichter gaat worden.
Ja, dat is echt nodig! Ik zie zelfs een klein beetje blauwe lucht!quote:Op woensdag 21 december 2022 10:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja fijn dat de dagen weer langer gaan worden he?
Hier komt de zon zelfs iets tussen de wolken doordat helpt ook.
De teleurstellende mededeling is dat ik inmiddels week drie van snot inga. Het is véél beter dan het was, maar ik kriebelhoest nog steeds, verlies soms mijn stem en klink verkouden. Mijn moeder was vijf weken bezigquote:Op woensdag 21 december 2022 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Had geen zin in vandaag, want gisteren en eergisteren waren ultiem snotterig en nogal onproductief, bang dat dat vandaag weer zo'n werkdag zou zijn. Maar tot nu toe best wat gedaan gekregen, en even overlegd met collega dus ook niet meer zo het gevoel dat ik hier in m'n eentje zit te ploeteren helemaal alleen.
Wel nog steeds ultiem snotterig. Wanneer houdt dit op
Buik inmiddels iets beter @:Tuindier ?
Vrije dag @:Clubsoda![]()
![]()
Dit is niet per se wat ik had willen horen.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De teleurstellende mededeling is dat ik inmiddels week drie van snot inga. Het is véél beter dan het was, maar ik kriebelhoest nog steeds, verlies soms mijn stem en klink verkouden. Mijn moeder was vijf weken bezig
Graag gedaan![]()
Neeeeeeeequote:Op woensdag 21 december 2022 10:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De teleurstellende mededeling is dat ik inmiddels week drie van snot inga. Het is véél beter dan het was, maar ik kriebelhoest nog steeds, verlies soms mijn stem en klink verkouden. Mijn moeder was vijf weken bezig
Graag gedaan![]()
Ja bedankt he.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Aan memes kan je wel goed zien of je een beetje dezelfde humor hebt. Dus tja, het klinkt niet als een schot in de roos.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:10 schreef Tele6 het volgende:
Verder. Dilemma van de dag.
Ik had nog een dating-match met iemand. Afgesproken om zaterdag wat te gaan doen, want eerder had ik geen tijd.
In het begin waren we wel gezellig aan het appen, wat kletsen over werk en hobby's (komen daarin redelijk overeen).
Maar nu stuurt hij me alleen nog maar niet grappige memes.
Ik heb de neiging om zaterdag af te zeggen.
Gisteravond stuurde hij een filmpje van een kat bij de dierenarts, nagesynchroniseerd met de stem van een of andere Amerikaan eronder die dan deed alsof de kat wat misdaan had en daarom vastgehouden werd door drie dierenartsen. Hilarisch hoor.
Zal ik maar gewoon afzeggen?
Goed zo. Zeker een overwinning op jezelf.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit op dag 122 van verkoudheid![]()
De laatste keer dat ik extraveelsnot had, duurde het gevoel dat mn hoofd uit elkaar knalde een dag of vier, en tot ik weer op normale verkoudheidsniveau zat een week of 3.
PT was goed. Ook een overwinning op mezelf. Ik had dus al wat last van buik, moest van tevoren al twee keer naar wc thuis, en na 20 min in m'n sessie moest ik weer. Gezegd, gegaan, toen ik terug kwam en hij vroeg of ik oké was gezegd dat ik al beetje last had en sporten dat meestal dan ook triggert, herkende ie wel, en toen gewoon doorgesport. Geen paniek gehad en toen ik weer aan het sporten was ging dat ook prima. Trots op mezelf
Houd je dat bij? Of is 122 een random getal?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit op dag 122 van verkoudheid![]()
De laatste keer dat ik extraveelsnot had, duurde het gevoel dat mn hoofd uit elkaar knalde een dag of vier, tot ik weer enigszins kon sporten een week of 2-2.5 en tot ik weer op normale verkoudheidsniveau zat een week of 3.
PT was goed. Ook een overwinning op mezelf. Ik had dus al wat last van buik, moest van tevoren al twee keer naar wc thuis, en na 20 min in m'n sessie moest ik weer. Gezegd, gegaan, toen ik terug kwam en hij vroeg of ik oké was gezegd dat ik al beetje last had en sporten dat meestal dan ook triggert, herkende ie wel, en toen gewoon doorgesport. Geen paniek gehad en toen ik weer aan het sporten was ging dat ook prima. Trots op mezelf
Had net even geteld toen het erover gingquote:Op woensdag 21 december 2022 11:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Houd je dat bij? Of is 122 een random getal?
Ja.quote:
Hij blijft eindeloos in "opwarmen" en komt nu, na 25 minuten, nog steeds niet op druk.quote:
Waar heb je m gekocht? Bij Instant pot nl reageren ze snelquote:Op woensdag 21 december 2022 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij blijft eindeloos in "opwarmen" en komt nu, na 25 minuten, nog steeds niet op druk.
Maar er is -ook- geen optie om de druk nu te releasen, hem open te doen en te kijken of er iets mis is.
Want door de druk blijft het dekselslot gelocked
Kon je die valve wel zelf bewegen? Zit ie ff vast door een tikje bij transport ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2022 14:50 schreef fietsie het volgende:
Ja daar. Er is al een filmpje naar toe EN ze hadden het apparaat zelf ook net op hun bureau want ze waren filmpjes ervan aan het maken
Bij het nieuwe model zit de valve op een plek waar je er niet meer bij kunt.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kon je die valve wel zelf bewegen? Zit ie ff vast door een tikje bij transport ofzo?
Ow.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij het nieuwe model zit de valve op een plek waar je er niet meer bij kunt.
Enige manier om hem open te krijgen was door hem uit te zetten, in mijn armen te nemen en 10 minuten te schommelen tot alle stoom er voldoende uit was.
Op verzoek van de leverancier draai ik nu een tweede poging; lukt die niet kan ik hem terugsturen.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ow.
En ook geen quick release schuifje dan? Dat klinkt weird.
Doe eens een foto van je rare deksel?
Wel lekker geknuffeld met je nieuwe pan![]()
Balen hoor! En je stopt zo’n ding ook niet even in de fietstas. Hoe ga je dat oplossen?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef fietsie het volgende:
Ben nu bezig met de retourprocedure, die gezien het feit dat mijn auto bij de garage staat voor APK en het postkantoor 5km verderop is nog best, uitdagend is.
Want vandaag terug = vrijdag een nieuwe hebben we zojuist afgestemd.
Weird. En dat schuifje deed dus niks?quote:
Dat schuifje bedient de stalen ring die de deksel ontgrendelt; die komt pas vrij als de druk er volledig vanaf is.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weird. En dat schuifje deed dus niks?
Wat een miskoop![]()
Maar heb je dan helemaal geen quick release meer?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat schuifje bedient de stalen ring die de deksel ontgrendelt; die komt pas vrij als de druk er volledig vanaf is.
Dat hoort dus via het bedienings paneel te gaan; als je "Cancel" drukt blaast ie af.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar heb je dan helemaal geen quick release meer?Zeg maar dat de stoom wordt vrijgelaten
Ja, ik heb vrij regelmatig van die moodswings. Toen ik zwanger was werd het nog veeeel ergerquote:Op woensdag 21 december 2022 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat maakt het weer toch een enorm verschil in hoe ik me voel, trouwens. Hebben anderen dat ook? Gister was ik de hele dag beetje moe en hangerig en emotioneel instabiel, vanochtend toen ik naar PT ging in blauwe lucht en klein zonnetje was het meteen ook een stuk lichter in m'n hoofd.
Ik las dat het vanmiddag gaat regenen weer, dus ga ipv nu in bad even boodschappen doen enz, even wat langer lekker buiten zijnen dan vanmiddag lekker in bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk Tele6 aan de afgezegde date. Wij zien zijn topic tegemoet in r&p.
“Zij leek mijn memes op prijs te stellen en nu is de date afgezegd” onbegrip.
Wat een last minute gedoe, @fietsie
Vanavond naar het theater voor een kerstproductie met inwoners, big band en meer over de perikelen rond een kerstdiner.
De trailer was al veelbelovend.
Brings back memories aan ‘onze’ kerstproductie van een aantal jaren terug.
Wat was dat kicken om met koor en dansers en big band en acteurs 8 voorstellingen te doen in een week.![]()
@vlindertje89 kunnen de moodswings ook liggen aan vit.D gehalte.
Jagärtrut toentertijd in Zweden en donkere dagen, bracht mij op het idee en dat scheelde mij enorm! Eigenlijk alles.
Ook voor mn.X . Eerst een nulmeting gedaan en er stond net een lab cô op het programma. Toen was het duidelijk.
[ Bericht 36% gewijzigd door AnneX op 21-12-2022 17:26:10 ]
Ja was precies op tijd voor PostNL , de kar met de vertrekkende pakjes stond al klaar voor oppikken. Mocht de doos er zelf bij stapelenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
.
Stom van de IP @:fietsie! Gelukt met retourneren?
I
Het is wel echt jouw dag he?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn auto stond dus voor ApK bij garage.
Ze zouden m keuren, dan nieuwe banden en uitlijnen daarvan.
Krijgt ie een steekproef, en die RDW keurmeestrr was daar nog mee bezig toen ik er om 17:30 aan kwam.
Dus banden moet nu vrijdag
Gevolg: morgen niet naar Kerstmarkt na het werk
DDZ, naast de deur, zo'n anderhalf persoons bank?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb weer een stille niet-stilte coupé én mijn autistenplekje![]()
Naast de deur, 1 persoons stoel. Kan nooitnevernimmerniet iemand naast me komen zittenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
DDZ, naast de deur, zo'n anderhalf persoons bank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat zat erin?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik had zulke leuke TGTG, heb ik toch een beetje de traditionele kerstpakket ervaring gehad.
Ik heb het in het TGTG-topic beschreven.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ben toch naar de Foodelicious gereden voor de pakketjes. Wel meteen van alle soorten eentje gedaan, en nu heb ik alles bij elkaar voor 32 euro gewoon een soort kerstpakket voor mezelf gekocht.De producten zijn allemaal nog gewoon lang houdbaar trouwens.
Ik had de zoete box overigens bijna niet gekocht, omdat die 'maar' 3.8 sterren had. Maar die vind ik juist het tofste.Maar ik kan het me wel voorstellen als je Foodelicious niet kent. Ze verkopen wat duurdere producten, maar ik vind het het op deze manier helemaal waard.
![]()
Zoete box: 7.68 euro
Die amaretti koekjes zijn echt de allerlekkerste.Dus ik was erg blij toen ik die zag. Naar de rest ook benieuwd. Kleine potje is een aardbeiendip voor bij bijvoorbeeld kaas.
[ afbeelding ]
Borrelbox: 8.66 euro
Dat kleine blikje is olijfolie basilicum.Kaas is ook altijd goed.
[ afbeelding ]
Kookbox: 8.78 euro
Hier is het een fles normale olijfolie, en het blikje is olijfolie met 'bruschetta' dus olijf, tomaat en basilicum. Ben wel benieuwd.
[ afbeelding ]
Pastabox: 7.32 euro
Deze vind ik het minst spannend. Al heb ik eerder zo kruidenmix gehad, en die was echt boven verwachting goed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Naast de deur, 1 persoons stoel. Kan nooitnevernimmerniet iemand naast me komen zitten
Dat is wel het allerbeste plekje, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg ging nog wel wat meer mis.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:56 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsiehoe kun je zo'n pech hebben?
70 minuten genotquote:Op woensdag 21 december 2022 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel het allerbeste plekje, ja.
In de diepvries gooien, en dan vrijdag nog even in de oven opwarmen...quote:Op woensdag 21 december 2022 18:37 schreef fietsie het volgende:
iemand ervaring met het bewaren van zelfgemaakte zweedse kaneelbroodjes?
Zijn die vrijdagochtend nog te pruimen als ik ze vanavond bak? Ik kan ze natuurlijk niet vacuum trekken vanavond want dan zijn ze nog niet koud...
Kreeg net bericht van mijn zus dat ze ze ook in huis heeft voor kerstquote:Op woensdag 21 december 2022 20:40 schreef Yinny het volgende:
Yes, vandaag de chocoladetoetjes bij Lidl gekocht!
@:fietsie pechvogel! Hopelijk wel een goede IP op vrijdag en auto klaar morgen!
Dat krijg je er vanquote:Op woensdag 21 december 2022 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoera voor de toetjes![]()
Ik was vanmorgen echt duf toen ik vertrok![]()
Licht in de gang aangelaten (was wel weer gezellig thuiskomen) en woonkamerdeur dichtgetrokken. Dus twee katten die de hele dag daar opgesloten zaten. Geen groot drama, er staat water, kattenbak en hopen zachte ligplaatsen. En buiten was toch nat en grijs. Maar kater vond er blijkbaar toch wat van: is al drie keer op en neer gelopen en ik ben blijkbaar elke keer een prima handdoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |