Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:quote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef Myraela het volgende:
Wow!
Wij dachten er laatst weer over om weer eens even te gaan spelen. Maar ik vind het altijd zoveel tijd innemen. Maar als ik dit zo lees, kan ik m'n baan er wel voor opzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaanquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst,la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:*kortsluiting*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW
WOW
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.![]()
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ssst, la la la, dat Lidl toetje staat hier op jullie aanraden ook in de koelkast 'vast voor kerst'
quote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Ik kan dat beamenquote:Op maandag 19 december 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker op een random maandagavond.
Jij bent mijn spirit animal.quote:Op maandag 19 december 2022 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen![]()
Liep er langs dus meegenomen en als voorgerecht gegeten
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
quote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Date gehad. Niet enthousiast.
We hebben een rondje langs de kerstlichtjes gewandeld aangezien alle "10 Things You Should Do On A First Date In Winter" artikelen op het internet dit suggereren. Voordeel is, na 20 min heb je ze allemaal wel gezien en kun je doei zeggen.
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongenquote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]volgens mij heb je al een flinke crush op de bomenjongen
[..]
Alleen voor Myra, want niet te volgen voor de rest:Ik ben zooooo blij dat er hier nu geen enkele pc meer staat die die software fatsoenlijk kan draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders stond ie dag en nacht aan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Juustemquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal een crush by proxy op Bomenjongen
Waarheidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
What she saidquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen morgen naar de Lidl te gaan
Yesquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 19 december 2022 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
Die linker is de pittige...
(Als ik niet een nieuw eetritme had aangeleerd was er afgelopen week een hele zak door gegaan door mij alleen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:
Euh nee. Dat is zo op. En dan ben je blij dat je een tweede zak in huis hebt.quote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk juist: kut, 600 gramDat vind ik te veel!
Soepopmerking voor Myraquote:Op maandag 19 december 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Omg, dat is wel echt een goede investering dan. Sowieso vind ik het altijd tof om te horen hoe jij met echte fanatieke spelers zit. Dat niet dagelijks 'moeten' spelen klinkt wel als een goede verandering. Klinkt wel alsof ze professions zo weer zinniger hebben gemaakt. Ondanks ingewikkeld, lijkt dat me wel tof. Het verzamelen en doen vind ik wel een belangrijk onderdeel van het spel.
Los van tijd heeft m'n man nu niet eens een computer waarop hij lekker zou kunnen spelen. Als hij die ooit wel weer (nodig) heeft, dan gaan we vast wel weer de nieuwe wereld ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee! Want Mijn Kont is al te Dikquote:Op maandag 19 december 2022 21:35 schreef fietsie het volgende:
Euh nee. Dat is zo op. En dan ben je blij dat je een tweede zak in huis hebt.
Partypooperquote:Op maandag 19 december 2022 21:21 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Bomenjongens laat ik aan meisjes die bij min 6 ondersteboven langs een touw klimmen.
[..]Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ze hebben dus dessert-bitterballen. Ik heb de witte chocolade/aardbei. Maar ze hebben ook nog zoute karamel chocolade volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
Oh en de verse kaneelbroodjes (lijken meer op croissantjes) zijn niet vervelend.
Kwestie van perspectief, maar net hoe je het bekijktquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soepopmerking voor Myra
Dit lijkt me echt supervet! Sowieso alles dat er weer iets meer variatie in brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee. Ik snap het idee, maar die uitvoering isquote:Op maandag 19 december 2022 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ik wil deze lamp in een toekomstige werkkamer....
[ afbeelding ]
Nou inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee. Ik snap het idee, maar die uitvoering is
Echt welquote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die viet had een gewone lampenstandaard moeten zijn en dan dat als kap is prima, Deze combi: nee.quote:Op maandag 19 december 2022 21:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vind hem een lekkere lugubere uitstraling hebben...
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.quote:Op maandag 19 december 2022 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Partypooper![]()
Vertel nog eens één keer waarom ik een Instant Pot wil, wat ik er mee kan maken en welk model ik moet kopen?
[..]Langres, zo'n salami'bonbon' met Parmezaanse kaas erover, hamkaascroissantje, macarons (niet per se die van delicieux, de 'gewone' die ze hebben in de koeling bij de soesjes enz zijn al heel lekker en meer voor ongeveer zelfde geld), tiramisu, verse sapjes, carpaccio rollade, kaassticks, truffel ossenworst, truffelmayonaise, antipasti met parmaham, Coppa en salami, crème brulee, chocolate sponge cakes (souffle) uit de vriezer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, nog meer dingen die ik morgen van de Lidl moet meebrengen?
[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 19-12-2022 22:22:23 ]
¤300,-quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.
Eigenlijk had ik de crisp moeten kopen (da's met een aparte airfryer deksel), maar omdat ik (toen) een werkende airfryer had niet gedaan, ook niet omdat de aparte deksel zo groot is. En als ik 'm nu zou kopen en nog wat extra geld zou uitgeven, dan zou ik deze nemen https://www.instantpot.nl(...)-duo-crisp-ultimate/
Ik ben ook wel een airfryer aan het overwegen. Vooral voor aardappeltjes, afbakbroodjes, etc.quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er lang over gedaan om er één te kopen, maar ben er zo blij mee. In no-time (zonder al te veel luchtjes in huis) erwtensoep. De Hoisin pulled chicken (voor de slowcooker) is binnen 20 min klaar. Net bloemkoolsoep gemaakt (langst duurde het raspen van de parmezaanse kaas.
Eigenlijk had ik de crisp moeten kopen (da's met een aparte airfryer deksel), maar omdat ik (toen) een werkende airfryer had niet gedaan, ook niet omdat de aparte deksel zo groot is. En als ik 'm nu zou kopen en nog wat extra geld zou uitgeven, dan zou ik deze nemen https://www.instantpot.nl(...)-duo-crisp-ultimate/
Is voor de slowcooker. Laatst als test in de IP gemaakt. Zo mogelijk nog malser.quote:Op maandag 19 december 2022 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
¤300,-![]()
![]()
Heb je recept voor hoisin kip?
Kan dat ook in de slowcooker, die hier al staat
Gewoon rijst heb ik nog niet gedaan, maar wel risotto, zonder roeren etc. voor 1 persoon, gaat prima (dan zit er wel champignons en ui bij).quote:Op maandag 19 december 2022 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een airfryer aan het overwegen. Vooral voor aardappeltjes, afbakbroodjes, etc.
Kan je ook makkelijk een eenpersoons portie rijst bijvoorbeeld maken in zo'n groot apparaat?
Hoe bevalt de slowcookfunctie?
Ik ben er al zo lang naar aan het kijken. Maar het is zo enorm veel geldquote:Op maandag 19 december 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon rijst heb ik nog niet gedaan, maar wel risotto, zonder roeren etc. voor 1 persoon, gaat prima (dan zit er wel champignons en ui bij).
Nadat ik de IP had gekocht ging een paar weken geleden de airfryer stuk (en daarbij was die al oud en niet meer goed schoon te maken). Toen heb ik de airfryer van IP gekocht. Deze maar dan voor een black friday prijs https://www.instantpot.nl(...)lus-clearcook-nl-en/ Ben er erg blij mee. Kleiner en dus sneller warm dan een oven. Gisteren honeyglazed wortelen, rostirondjes en een braadworstje gemaakt in één keer (begon met rosti, na een paar minuten braadworst erbij en weer een paar minuten later de wortels)
Slowcooker functie heb ik nog niet gebruikt, wilde de hoisin er in maken, maar toen dacht ik, laat ik de snelkookfunctie eens proberen.
Laatst zag ik een site waar een IP vrij goedkoop werd aangeboden, wat teruggekomen van een verkoopsite, nog ongebruikt maar de doos had wat beschadigingen.quote:Op maandag 19 december 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er al zo lang naar aan het kijken. Maar het is zo enorm veel geld![]()
Er xijn wel redenen om deze aanschaf goed te pratenOnze ovens zijn zeer matig. Mijn leven wordt drukker waardoor koken zoals ik gewend was, steeds minder goed lukt. Ik ben lekker gegroeid met mijn bedrijf. Frituurvet is duur.
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.quote:Op maandag 19 december 2022 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een site waar een IP vrij goedkoop werd aangeboden, wat teruggekomen van een verkoopsite, nog ongebruikt maar de doos had wat beschadigingen.
Ik zou even wachten tot na kerst
best wel leuke recepten zijn te vinden op flying foodiequote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.
Deze site https://www.retourplaza.nl/quote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel interessant. Ik heb wel ook nog Bol-bonnen dus dat is even afwachten wat dan goedkoper is. Als je die site nog eens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Ik heb geen haast, behalve het gevoel dat ik de knoop nou eindelijk eens moet doorhakken. Maar dat kan ik ook doen door research te doen en (nog) niet te kopen.
Oh, nu wil ik ook een instant pot!quote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jee. Ik gebruik tamelijk wat pijnstillers, ook NSAIDS… maar antibiotica? Waarom zouden we daar een tekort aan moeten verwachten? Als dat zou helpen tegen COVID hadden we toch geen pandemie?quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik volg op twitter iemand die nogal veel weet van de economische gevolgen van gezondheidszorg. In china verwachten ze dat 60% van de bevolking besmet zal raken met covid omdat er nauwelijks immuniteit is en nauwelijks goede vaccins (en al helemaal geen boosters). "Westerns think there is a fever and antibiotic shortage now? ➡️Wait until China’s production is diverted from exports! Here—people rushed to a pharmaceutical factory to buy ibuprofen because it is completely sold out elsewhere! Dec 18, in #Zhuhai City."
Zo’n oranje moulinex oven?quote:Op maandag 19 december 2022 23:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik ook een instant pot!
Wij hebben hier in het ‘tijdelijke huis’ alleen maar een ouderwets Moulinex oventje (dat overigens bizar goed werkt), gekregen van iemand die m nog in de schuur had staan van vroegah. En het huis-met-fijne-oven is volgend jaar voor tenminste 3 maanden verhuurd. Dus dat zou ik wel goed kunnen praten…
Bacteriële superinfectie. Dus ja, antibiotica.quote:Op maandag 19 december 2022 23:57 schreef yinu het volgende:
Oh jee. Ik gebruik tamelijk wat pijnstillers, ook NSAIDS… maar antibiotica? Waarom zouden we daar een tekort aan moeten verwachten? Als dat zou helpen tegen COVID hadden we toch geen pandemie?
Waarom zou het per se een meneer zijn?quote:
Oops. True to that.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou het per se een meneer zijn?
Het is een man Eric Feigl Ding.quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oops. True to that.
Edit: …wie is dan de mevrouw of meneer, die kaatje volgt…”
quote:Feestconcert: Viotti & Friends
Lorenzo Viotti dirigeert voor het eerst het traditionele Feestconcert van het Nederlands Philharmonisch Orkest. Samen met zijn zus Marina Viotti en diverse andere gastartiesten presenteert hij een bont verrassingsprogramma met muziek van Piaf tot Puccini.
Heb je ook al gekeken naar de ninja foodi? Dat staat op mijn lijstje wanneer airfryer hier zou overlijden...en dan gaan slowcooker en 2 hogedrukpannen de deur uit.quote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Moe en nog verkouden, dus nog helaas nog even in quarantaine...quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:36 schreef Tele6 het volgende:
Hoe is het inmiddels met jou @:Yinny , beetje bijgekomen van de corona?
Oh neequote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende, waarschijnlijk weer blaasontsteking
Neejoh, zo blijf je wel bezig. Pfff.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jee. Ik wist helemaal niet dat dat een ding was maar dat is dan wel potentieel problematisch.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bacteriële superinfectie. Dus ja, antibiotica.
Hij is wit en die pen is zoek, maar zo een, ja. Hij doet het fantastisch. Alleen moet er altijd een tandenstoker tussen de aan/uit knop zitten om te voorkomen dat hij weer uitgaat. En is de temperatuur niet heel ‘subtiel’ te regelen dus het is wel opletten geblazen. En zou ik willen dat hij 2 keer zo groot was want ik wil graag meerdere dingen in de oven kunnen stoppen. Of grote ovenschalen. Maar het is inderdaad een topding.quote:Op maandag 19 december 2022 23:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo’n oranje moulinex oven?
Waarvan je het glazen deurtje op een flinke kier kon zetten om te grillen.
En een grote pen waarmee je een rollade kon grillen.
Machtig ding was dat. Zou hem zo weer willen gebruiken.
Die is niet geheel onomstreden trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2022 06:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is een man Eric Feigl Ding.
Maar naast uitverkocht is er ook een productie probleem, wanneer er zoveel zieken zijn
Ik wil hier pics van zien eigenlijk, gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:32 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh jee. Ik wist helemaal niet dat dat een ding was maar dat is dan wel potentieel problematisch.
[..]
Hij is wit en die pen is zoek, maar zo een, ja. Hij doet het fantastisch. Alleen moet er altijd een tandenstoker tussen de aan/uit knop zitten om te voorkomen dat hij weer uitgaat. En is de temperatuur niet heel ‘subtiel’ te regelen dus het is wel opletten geblazen. En zou ik willen dat hij 2 keer zo groot was want ik wil graag meerdere dingen in de oven kunnen stoppen. Of grote ovenschalen. Maar het is inderdaad een topding.
Ik wil zeker de NF ook overwegen maar heb nog niet gekeken. Waarom wil jij juist die?quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:21 schreef Yinny het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken naar de ninja foodi? Dat staat op mijn lijstje wanneer airfryer hier zou overlijden...en dan gaan slowcooker en 2 hogedrukpannen de deur uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja warm hè? Ik vind het eigenlijk wel lekker zo, was wel weer even klaar met de kou en vooral met de gladheid… alleen nu regent het weer hard hier. Maar beter warme regen dan ijsregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:48 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Warm en vochtig buiten. En donker. Heel klein maansikkeltje door de wolken.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil hier pics van zien eigenlijk, gewoon, omdat het kan![]()
Deze maar dan in het bruin hadden mijn ouders ook zie ik nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:55 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij nadere inspectie heeft deze geen mogelijkheid tot rollade-pen. Wij hadden er in mijn studentenhuis eentje die dat wel had. Zo’n oranje. Deze is geloof ik wel net een generatie nieuwer. Alsmede een ongeveer even grote Philips-tv die soms bij het ‘zappen’ (met een knopje op de voorkant) tussen de kanalen bleef hangen en dat loste je dan op met een flinke klap op de bovenkant. Nostalgie
Nostradamus heeft voorspeld dat er in 2023 een groot Aziatisch empire in zal storten. Dus het loopt allemaal volgens plan.quote:Op maandag 19 december 2022 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik volg op twitter iemand die nogal veel weet van de economische gevolgen van gezondheidszorg. In china verwachten ze dat 60% van de bevolking besmet zal raken met covid omdat er nauwelijks immuniteit is en nauwelijks goede vaccins (en al helemaal geen boosters). "Westerns think there is a fever and antibiotic shortage now? ➡️Wait until China’s production is diverted from exports! Here—people rushed to a pharmaceutical factory to buy ibuprofen because it is completely sold out elsewhere! Dec 18, in #Zhuhai City."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de grens over en een ruime keuze bij elke supermarkt.quote:Op maandag 19 december 2022 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me destijds helemaal te pletter gegeten aan lebkuchen met pure chocola van de Aldi in Kopenhagen maar bij de Aldi hier hebben ze het nooit.
Dus ik moet naar de Lidl.
Goed om te weten dit![]()
En goed dat de Lidl op 20+ min fietsen zit, anders was ik er nu meteen heen gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |