Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
nou nou
applaus
Berend heeft 1 keer gekookt
maar doet het niet weer
hij had het gewoon in 1 pan moeten kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet koken
Deed hij ook alle 3 in 1 panquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voel je niet zo aangevallen Veridaquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
Vermoeiend hequote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?quote:Op maandag 19 december 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
voel je niet zo aangevallen Verida
Nee het nog 10 keer zeggen is beterquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
Berend twijfelt aan de uitleg van Wanda waarom de pannen uitgaan
je kunt het ook gewoon aannemen
blijkbaar wel anders post je niet zoquote:Op maandag 19 december 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |