Maar wat is het nut van die kleine stukjes aardappel?quote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
ik zie het probleem niet zo met die kleine stukjes aardappel. Zo heb je toch veel sneller een pan vol gare aardappels?
afgieten, gekookte peen en uien erdoor en lekker stampen.
sneller gaar misschien?quote:Op maandag 19 december 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van die kleine stukjes aardappel?
Met het risico dat het papperig wordt door teveel water, sowieso moeten de wortelen moeten ook koken.quote:
Voeten op het bureauquote:Op maandag 19 december 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Gewoon z'n stoel....dat je gewoon even lekker kan zitten.
Dat is wel erg belangrijk ja. Dat ontbreekt op dit moment echt op dat kantoor...een stoel....dat je gewoon even lekker kan zitten.
Het zijn ook weer die Ikea kookplaten net als bij BB volgens mij. Snap niet dat ze bij BB en dit soort dingen niet wat meer professionale apparatuur inbouwen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
ik zie het probleem niet zo met die kleine stukjes aardappel. Zo heb je toch veel sneller een pan vol gare aardappels?
Hij moet die pan met aardappels toch gewoon afgieten?quote:Op maandag 19 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico dat het papperig wordt door teveel water, sowieso moeten de wortelen moeten ook koken.
De echte manager lookquote:
Worst de neusquote:Op maandag 19 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
gods![]()
hoeveel van die rookworsten zijn dat
In het tempo waarmee de meeste daar stouwen maakt het ook niet uit ook.quote:Op maandag 19 december 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zo fijn gesneden en dan ook nog eens helemaal onder water. Dat water met alle smaak gooien ze straks weg en er blijft weinig smaak over.
die wordt echt geen 120quote:Op maandag 19 december 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
Erik hoopt dat Eunice heel oud wordt , hij wordt zelf 120
Vanavond salsa?quote:
Nou laten we eerst maar eens zien of we nog eten voor 20u. Dan de badkamer nog.. Geen tijd voor salsaquote:
scheelt weer een worstquote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Laat de FEBO er maar een eliminatieweek ingooien
quote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou laten we eerst maar eens zien of we nog eten voor 20u. Dan de badkamer nog.. Geen tijd voor salsa
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie Janet en Esther al een plie maken
en Berend heeft de worst al uit de verpakking en die wordt nu koudquote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik pak een hele grote pan, hoge pan (soort soeppan), een flinke laag aardappels, behoorlijk groot gesneden, daar bovenop de uien en wortel, beetje zout en maar een heel klein laagje water, de groenten worden als het ware gestoomd en alle smaak blijft in je stamppot.
Oja, de worst leg ik bovenop en pas op het wordt zelfs daar zo heet dat de worst kan knappen dus op tijd eruit halen.
quote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja deze categorie
[ afbeelding ]
In elk gesprek: meelullenquote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak kan echt voor geen meter luisteren
Gesprek is ook vermoeiend, daar niet van
Maar die man heeft echt geen verstand van gesprekstechnieken..
dan hebben ze de kotex van Moraima ook nodigquote:
In combi met de Cos, maakt dat ik een soort van slappe lach hiervan begin te krijgenquote:Op maandag 19 december 2022 18:51 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zit naar berend te kijkenen hij stijgt op mijn lijstje, als in een A voor de effort.
Maar niet te doen zo met pitten die zelf uitgaan
Worstis alvast klaar, gekookt en open uit de verpakkingen gehaald
Die gaan de oven inquote:Op maandag 19 december 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Berend heeft de worst al uit de verpakking en die wordt nu koud
Doe k ook al jaren zo, gouden tip van omaquote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
OMG teveel infoquote:Op maandag 19 december 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben ze de kotex van Moraima ook nodig
Ja het is me een kokquote:Op maandag 19 december 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Berend heeft de worst al uit de verpakking en die wordt nu koud
Geintje natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2022 18:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen onzin lullen nu, dat gaat eerder over martin dan jeff
en aan het opscheppen dat zij het tenminste nu wel doen, want verder deed niemand hetquote:Op maandag 19 december 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
Attentie
Jeff is nu de badkamer aan het schoonmaken!
Het doet watquote:Op maandag 19 december 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is de badkamer aan het schoonmaken.
hij doet wel vaker watquote:
Ik ben nog wel benieuwd hoe hij dat dadelijk allemaal gaat prakken. En lekker koude worst erbij....maar warm eten zijn ze daar toch al allergisch voor dus dat lijkt me niet zo erg.quote:Op maandag 19 december 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn dat Berend nu eindelijk eens kookt
Toch wel wat genant dat hij continu opschept over zijn horeca ervaring en dan hutspot al bijna verpest... met je worst al; uit de verpakking als de aardappels niet eens gaar zijn
De wasbak droog trekkenquote:
die liggen de halve dag al in bedquote:Op maandag 19 december 2022 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk zouden rupi en ima nu even lekker in bed moeten gaan liggen
ik ook.. hebben ze nou eigenlijk al eens wat stampers gekocht?quote:Op maandag 19 december 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog wel benieuwd hoe hij dat dadelijk allemaal gaat prakken. En lekker koude worst erbij....maar warm eten zijn ze daar toch al allergisch voor dus dat lijkt me niet zo erg.
Ja die suikers zijn met zo erg als n wijntjequote:Op maandag 19 december 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wordt echt geen 120
met zijn snicker menu
Dat neemt te veel water op dan een aardappel in vier stukkenquote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
Ja was ff grappig hahaha maar jeff kwam wel meteen helpen en zette alles weer aan voor berend.quote:Op maandag 19 december 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Wanneer gaat die pit weer aan als hij uitgaat, vraagt Berend.
Jeff: Als je op -aan- drukt
Ik zou dat met een toiletpapiertje ofzo pakkenquote:
Weet ik eigenlijk niet maar bedenk mij nu dat ze laatst ook stamppot hadden dus er zal toch wel iets voor zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ook.. hebben ze nou eigenlijk al eens wat stampers gekocht?
De worst heeft hij in de oven gezet.quote:Op maandag 19 december 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog wel benieuwd hoe hij dat dadelijk allemaal gaat prakken. En lekker koude worst erbij....maar warm eten zijn ze daar toch al allergisch voor dus dat lijkt me niet zo erg.
Mij ook, en volgens mij gebeurt het niet heel vaak, dus dan helemaalquote:Op maandag 19 december 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lijkt me echt een gruwel daar om schoon te maken
verschrikkelijkquote:Op maandag 19 december 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lijkt me echt een gruwel daar om schoon te maken
Vreselijk! Takkeherriequote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
tafelvoetbal op de stream is ook wel verschrikkelijk
Ik heb ze een keer enorm onhandig bezig gezien... dus ben benieuwdquote:Op maandag 19 december 2022 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet maar bedenk mij nu dat ze laatst ook stamppot hadden dus er zal toch wel iets voor zijn.
En die verhalen over poep op het toilet.quote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook, en volgens mij gebeurt het niet heel vaak, dus dan helemaal
quote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad, wat een rotherrie en dan ook nog een scheldende Martin erbijquote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedankt voor je bijdrage hoor hahaha jezusquote:Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik pak een hele grote pan, hoge pan (soort soeppan), een flinke laag aardappels, behoorlijk groot gesneden, daar bovenop de uien en wortel, beetje zout en maar een heel klein laagje water, de groenten worden als het ware gestoomd en alle smaak blijft in je stamppot.
Oja, de worst leg ik bovenop en pas op het wordt zelfs daar zo heet dat de worst kan knappen dus op tijd eruit halen.
Hopelijk springt die dan niet magisch uitquote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De worst heeft hij in de oven gezet.
Voorlopig zien we tafelvoetbalquote:Op maandag 19 december 2022 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer enorm onhandig bezig gezien... dus ben benieuwd
Erik is 33 geen 47 dus 120 maakt 86quote:Op maandag 19 december 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wordt echt geen 120
met zijn snicker menu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Eerst GJ eruit en dan eensquote:Op maandag 19 december 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de achtergrond zaten Zoe, GJ en Wendy .. dat moet gewoon interessanter zijn dan alles wat ze ons nu laten zien.
Sowiesoquote:Op maandag 19 december 2022 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie dan toch liever de keuken
febo, letten jullie even op??
quote:Op maandag 19 december 2022 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk springt die dan niet magisch uit
quote:Op maandag 19 december 2022 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is 33 geen 47 dus 120 maakt 86nee, leg eens uit? Isaacstyle graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Hoezo dat nou weer...hij was een restaurantmanager geen kokquote:Op maandag 19 december 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn dat Berend nu eindelijk eens kookt
Toch wel wat genant dat hij continu opschept over zijn horeca ervaring en dan hutspot al bijna verpest... met je worst al; uit de verpakking als de aardappels niet eens gaar zijn
Erik denkt dat hij jonger is dan Tianoquote:
Ik zeg ook niet dat hij kok was/ isquote:Op maandag 19 december 2022 19:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer...hij was een restaurantmanager geen kok
Die heeft vaker in de keuken gestaan dat merk je welquote:Op maandag 19 december 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Wanneer gaat die pit weer aan als hij uitgaat, vraagt Berend.
Jeff: Als je op -aan- drukt
Liggen ze ookquote:Op maandag 19 december 2022 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk zouden rupi en ima nu even lekker in bed moeten gaan liggen
Is erik ouder dan?quote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik denkt dat hij jonger is dan Tiano
en er ook jonger uit ziet
Reuze handig die Beerquote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die heeft vaker in de keuken gestaan dat merk je wel
Alles gaat steeds uit hoor ik hem nu ook zeggenquote:
jij denkt dat Erik jonger is dan Tiano die 42 of 43 is?quote:Op maandag 19 december 2022 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is erik ouder dan?
Jonge god van 33 bedoel je!
Saai, saaier, saaist!quote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Goed 2 streams met spellen.
Thuisbezorgd zeker bij regie langsgeweest
Die gooit ie i de oven denk ik 🤪quote:Op maandag 19 december 2022 19:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohja mensen trekken niet door daar na poepen bizarquote:Op maandag 19 december 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En die verhalen over poep op het toilet.
Echt een stel smeerpijpen zullen er tussen zitten.
Alleen daarom al zou ik niet meedoen
dat zou ik niet zo'n probleem vindenquote:Op maandag 19 december 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend doet het toch maar .. ook al gaat het niet zo snel. Je zult ook maar voor 28 man in je eentje moeten koken....
Wendy bevestigt net dat dat inderdaad steeds gebeurd.quote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom checkt Berend niet even bij iemand van de kookploeg hoe het zit met de kookplaten?
Lijkt me heeeeel sterk dat ze net bij hem steeds uitgaan en de rest dat probleem nooit heeft. Anders zou je ze daar wel over horen. Dus niet zo eiegenwijs, vraag hulp
Heb niet het idee dat hij zich snel weer aanmeldquote:Op maandag 19 december 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend doet het toch maar .. ook al gaat het niet zo snel. Je zult ook maar voor 28 man in je eentje moeten koken....
Inductie he..quote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Berend: Plop alle gaspitten uit.
Hoe dan?
heeft de rest ookquote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom checkt Berend niet even bij iemand van de kookploeg hoe het zit met de kookplaten?
Lijkt me heeeeel sterk dat ze net bij hem steeds uitgaan en de rest dat probleem nooit heeft. Anders zou je ze daar wel over horen. Dus niet zo eiegenwijs, vraag hulp
Die gooit ie i de oven denk ik 🤪quote:Op maandag 19 december 2022 19:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeftvwel altijd beweert dat ie goed voor grote groepen kon kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij kok was/ is
Zijn gewoon huishoudelijke Ikea kookplaten waarschijnlijk. Is bij BB ook altijd gedoe dat die dingen uitspringen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Berend: Plop alle gaspitten uit.
Hoe dan?
te grote pannen tochquote:
Das wel echt rot werken dan.quote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wendy bevestigt net dat dat inderdaad steeds gebeurd.
En gaspitten springen niet zo makkelijk uit als het inductie isquote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn gewoon huishoudelijke Ikea kookplaten waarschijnlijk. Is bij BB ook altijd gedoe dat die dingen uitspringen.
Die dingen zijn gewoon niet gemaakt voor dagelijks gebruik voor zoveel mensen.
ftfyquote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn gewoon huishoudelijke Ikea kookplaten waarschijnlijk. Is bij BB ook altijd gedoe dat die dingen uitspringen.
Die dingen zijn gewoon niet gemaakt voor dagelijks gebruik voor zoveel mensen die eigenlijk geen bal snappen van een inductiekookplaat
het is echt niet zozeer het materiaal als wel hoe ze er mee omgaanquote:Op maandag 19 december 2022 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zeker irritant dat de productie matig materiaal geeft. Dit is niet ingesteld op 30 man..
en toch lukt het alle andere mensen op magische wijze primaquote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das wel echt rot werken dan.
Valt niet te timen oid
Inderdaad, laat ze maar snel weer eliminerenquote:Op maandag 19 december 2022 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zeker irritant dat de productie matig materiaal geeft. Dit is niet ingesteld op 30 man..
gewoon lekker op gasquote:Op maandag 19 december 2022 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. heb geen inductie thuis, maar na dit gehoord te hebben, lijkt me dat ook verre van ideaal.
denk pas in 2023... omdat t niet feestelijk is in deze maand..quote:Op maandag 19 december 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze maar snel weer elimineren
Je verbaast je erover dat hij hutspot verpest vanwege zijn horeca ervaring.... beetje gekke conclusie anders alsof alle horeca medewerkers kunnen kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij kok was/ is
Ja, hoeweel mss wel veel te gaar of juist niet is.quote:Op maandag 19 december 2022 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en toch lukt het alle andere mensen op magische wijze prima
Nee de douches zijn dat welquote:Op maandag 19 december 2022 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
hij heeft er zelf over staan opscheppen dat hij wel voor grote groepen kan kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je verbaast je erover dat hij hutspot verpest vanwege zijn horeca ervaring.... beetje gekke conclusie anders alsof alle horeca medewerkers kunnen koken
nee, me zus heeft er niets mee te maken..quote:Op maandag 19 december 2022 18:59 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage hoor hahaha jezus
dan kan hij misschien ook wel met de juiste apparatuur en de juiste ingredienten.quote:Op maandag 19 december 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er zelf over staan opscheppen dat hij wel voor grote groepen kan koken
ja neem lekker alles letterlijk.. prima hoorquote:Op maandag 19 december 2022 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je verbaast je erover dat hij hutspot verpest vanwege zijn horeca ervaring.... beetje gekke conclusie anders alsof alle horeca medewerkers kunnen koken
Moeten ze met zijn vijven wachten totdat alles gaar is?quote:
ik vind de ruimtes en materiaal ook wel een beetje sneu.. lekker een flinke gaarkeuken met grote pannen en goede spatels etc, dat werkt beterquote:Op maandag 19 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt niet zozeer het materiaal als wel hoe ze er mee omgaan
Gaan altijd uit ook bij de kookploeg door oververhittingquote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
Het is gewoon een kutgroepquote:Op maandag 19 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt niet zozeer het materiaal als wel hoe ze er mee omgaan
Isaac duidelijk nog nooit die kookplaat gebruiktquote:Op maandag 19 december 2022 19:07 schreef ledn81 het volgende:
Isaac komt de keuken binnen : "Alles onder controle Berend?"
Berend : "Nee alles gaat steeds uit, juist de pannen gevuld met kokend water en toen de groente erin en alles uit"
Isaac : "Lekker toch!"
Berend : "Nou nee alles gaat uit!"
Isaaac : "Oh"
und yet...quote:Op maandag 19 december 2022 19:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaan altijd uit ook bij de kookploeg door oververhitting
huh waarover dan?quote:Op maandag 19 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Isaac wil eerst eens bespreken wat er allemaal in november is gebeurd, want er is heel veel gebeurd in november.
whut???quote:Op maandag 19 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Isaac wil eerst eens bespreken wat er allemaal in november is gebeurd, want er is heel veel gebeurd in november.
Wat zou hij bedoe... Oh de huishoud potquote:Op maandag 19 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Gaat over het geklaag van mensen die proberen Janet voor het karretje te spannen en houden zelf hun mond.quote:
En te hoge stand ( 8,9 en hoger) gebruiken vraagt teveel stroom en gaat uit veiligheid even uit o. Kortsluiting te voorkomen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
te grote pannen toch
dat was bij BB het probleem ook elke keer
dan slaat ie op de beveiliging omdat het buiten de rand te warm wordt
ik dacht dat Janet er zelf over wilde pratenquote:Op maandag 19 december 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Gaat over het geklaag van mensen die proberen Janet voor het karretje te spannen en houden zelf hun mond.
O.a. en crackers en rookwaar.quote:Op maandag 19 december 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat zou hij bedoe... Oh de huishoud pot
Doet ze ook, Isaac haakt er lekker op inquote:Op maandag 19 december 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Janet er zelf over wilde praten
Nee daarom lekker thuis laten bij je pannen next postquote:Op maandag 19 december 2022 19:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee, me zus heeft er niets mee te maken..
Waarom begint hij daar zelf niet over in de groepquote:
waarom doet ze dan alsof anderen haar voor het karretje spannenquote:Op maandag 19 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doet ze ook, Isaac haakt er lekker op in
Hij praat met iedereen mee en laat het zelf ook op zijn beloop.quote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom begint hij daar zelf niet over in de groep
Ook lekker hypocriet
ik zat op de keukenstream... wie wilde over welk onderwerp jannet voor t karretje spannen?quote:Op maandag 19 december 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Gaat over het geklaag van mensen die proberen Janet voor het karretje te spannen en houden zelf hun mond.
Omdat ze allemaal hetzelfde doenquote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom begint hij daar zelf niet over in de groep
Ook lekker hypocriet
Ja precies . Isaac lult met iedereen mee en houdt bepaalde mensen de hand boven het hoofdquote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij praat met iedereen mee en laat het zelf ook op zijn beloop.
Velen klagen tegen haar en houden zelf hun mond.quote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doet ze dan alsof anderen haar voor het karretje spannen
'Die man is niet goed man, man man man, man wat een man'quote:Op maandag 19 december 2022 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee, leg eens uit? Isaacstyle graag
Janet noemde geen namen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zat op de keukenstream... wie wilde over welk onderwerp jannet voor t karretje spannen?
tjaquote:Op maandag 19 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Velen klagen tegen haar en houden zelf hun mond.
ik wil een zak dropjesquote:
Dat is niet wat Isaac zei, hij wilde juist het e.e.a. besproken hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 19:19 schreef Poesjuh het volgende:
Oehh janet mag dr bek niet open trekken van isaac. Er is in nov genoeg gebeurd en dan gaan we NU opeens klagen in MIJN termijn?!
Het ging om meer dan dropjesquote:Op maandag 19 december 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil een zak dropjes
dat kan er echt maar 1 zijn![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Die man is niet goed man, man man man, man wat een man'
De één noemt het zo en de ander weer andersquote:Op maandag 19 december 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Het heet hutspot GJ
niet stampot wortels
of wortelstampot
Pannen waren en zijn volledig on topic, wat dacht je er van als jij je commentaar thuislaat?quote:Op maandag 19 december 2022 19:18 schreef Poesjuh het volgende:
D
[..]
Nee daarom lekker thuis laten bij je pannen next post
Veel, want hij zegt u tegen Zoe dat de loods vol egoisten zit, Leila smeert teveel boter op haar boterham en Ima neemt teveel suikerquote:Op maandag 19 december 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Babbel pakt koffie met wel 3 scheppen suiker
wat zal GJ daar wel niet van vinden
Dit waren zijn letterlijke woorden toen ik halverwege dit gesprek inschakelde, dat er in nove zat gebeurd is en men NU opeens durft te gaan klagen in MIJN termijn?!quote:Op maandag 19 december 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat Isaac zei, hij wilde juist het e.e.a. besproken hebben.
Hutspotquote:Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één noemt het zo en de ander weer anders
Heb nog nooit iemand daar gezien met een koksmutsquote:Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Lekker babette met je haren aan de gang in de keuken
Berend ja maar jouw recept was gwn een komische bijdragequote:Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pannen waren en zijn volledig on topic, wat dacht je er van als jij je commentaar thuislaat?
en verder...
quote:Op maandag 19 december 2022 19:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Berend ja maar jouw recept een was gwn komische bijdrage
Ho maar weerquote:Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pannen waren en zijn volledig on topic, wat dacht je er van als jij je commentaar thuislaat?
en verder...
quote:Op maandag 19 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Dat is wel heeeeel grof gestampt..
Op het andere fornuis staat ook nog iets te pruttelen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat is toch nooit genoeg voor 28 man?
Ik heb al gegeten en gedronkenquote:Op maandag 19 december 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Dat is wel heeeeel grof gestampt..
Voor 14quote:Op maandag 19 december 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Dat is toch nooit genoeg voor 28 man?
2 pannen jaquote:Op maandag 19 december 2022 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op het andere fornuis staat ook nog iets te pruttelen.
In een vergiet en toen vrij vlug terug in de pan,, doordat het een drab is blijft er veel vocht aanhangen wat nog niet de kans heeft gekregen weg te lopen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft het toch gewoon afgegoten?
Wilde net zeggen van hij moet nog ff afgieten zoals bij gekookte aardappels ook moet dus geen soep...quote:Op maandag 19 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft het toch gewoon afgegoten?
tis een combi ovenquote:Op maandag 19 december 2022 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
magnetron lijkt me een goede investering
Dus het zal wel toch wel genoeg zijnquote:
volgens mij zijn er 2 net als 2 kookplatenquote:Op maandag 19 december 2022 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja bedoel magno ernaast..
zodat dingen tegelijk gebruikt kunnen worden
als er dan nog iemand klaagtquote:Op maandag 19 december 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dus het zal wel toch wel genoeg zijn
dat is dan eens wat anders dan een heel droge berg rijst met een klein beetje prut eroverheenquote:
O dacht al. Ik mis de spekkies.quote:Op maandag 19 december 2022 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op het andere fornuis staat ook nog iets te pruttelen.
Met appelmoes ook nogquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan eens wat anders dan een heel droge berg rijst met een klein beetje prut eroverheen![]()
lekker smeuige stamppot, kuiltje erin voor de jus en flink stuk worst erbij.
Er zijn dagen geweest dat er smerigere dingen op tafel kwamen
er worden ook weer bergen opgescheptquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Ebinas het volgende:
Maakt ook niet uit wat je kookt en hoe je kookt voor de meesten.
Ze stouwen het naar binnen in 2 sec. met sauscombi's waar je van gaat
ja heb hem wel zout in de pannen zien gooienquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Poesjuh het volgende:
Zou berend wel aan het zout gedacht hebben op de aardappels???
Janet zegt, uh het zout berend?
Die eet dat waarschijnlijk nooit. Dan vind ik dat niet z'n gekke gedachte.quote:Op maandag 19 december 2022 19:32 schreef ledn81 het volgende:
Kenzi wil ketchup voor de worst![]()
Bij hutspot?
nu gaat er iets mis Marcquote:Op maandag 19 december 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Marc net weglopen met 3 potten
En terechtquote:Op maandag 19 december 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Verdelen doet Berend niet aan. Dat vechten ze zelf maar uit.
Ondankbaar om voor te kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
er worden ook weer bergen opgeschept
pan 1 is al leeg
quote:Op maandag 19 december 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu gaat er iets mis Marc
aaH marciano
Ja mexx zag ik 2 hele grote borden makenquote:Op maandag 19 december 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
er worden ook weer bergen opgeschept
pan 1 is al leeg
quote:Op maandag 19 december 2022 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er horen toch ook helemaal geen spekkies in stamppot peen en uien?
Voor mij ook niet , wel hacheequote:Op maandag 19 december 2022 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
In de mijne nietquote:Op maandag 19 december 2022 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Beter kopen ze shag 🤣quote:Op maandag 19 december 2022 19:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat paste niet in jet budget. Die 2e pan is ook stamppot
hier welquote:Op maandag 19 december 2022 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
wel?
ik doe alleen spekkies in stamppot rauwe andijvie, niet in stamppot peen en uien
O doe ik altijd welquote:Op maandag 19 december 2022 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn een paar die nog steeds niet hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
Nou 19.30 eten alt reuze mee. Trots op Berend! Gezond en goedkoop gekookt voor 28 mensen en iedereen smulttt en is stil voor t eerst
Klapstuk.quote:Op maandag 19 december 2022 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja mexx zag ik 2 hele grote borden maken
Ruppert is ervoor uit bed gekomen zie ik die knauwerddddquote:Op maandag 19 december 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn een paar die nog steeds niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |