quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
De epische orginele uitgaven van too much coffee man gebundeld
"op verlanglijstje zet"quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
De epische orginele uitgaven van too much coffee man gebundeld
Erg leuk boek van mijn favoriete reis en geschiedenisschrijver. Hij combineert mooie verhalen met heerlijk droge humorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:01 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Nee maar hij stond wel in mij nog te lezen boeken lijst.
Heerlijk boek inderdaad, hoe mooi die de man in de wandelwinkel portretteert. Ik houd ook van beide zijn geschiedenis als reisboeken, of het nou het Amerikaanse jaar 1927, de biografie van Shakespeare, een kleine geschiedenis van alles of een wandeling over het appalanches trail isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Erg leuk boek van mijn favoriete reis en geschiedenisschrijver. Hij combineert mooie verhalen met heerlijk droge humor
zonder enige twijfel mijn absolute lievelingsboek, niemand beschrijft de eenzaamheid van het bestaan gevoeliger dan Williams.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:28 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Veel goeds over gehoord/gelezen, ook maar eens proberen. Eerste 2 hoofdstukken spreken me wel aan, leest makkelijk weg
quote:Bernhard Gunther, door iedereen Bernie genoemd, is een voormalige politiefunctionaris en werkt sinds kort voor zichzelf als privédetective. Hij wordt benaderd door een rijke zakenman die de roofmoord op zijn dochter en schoonzoon wil oplossen.
Dit is Bernies eerste zaak en die neemt vrijwel direct angstaanjagende proporties aan als hij betrokken raakt bij een schandaal met twee wel heel bekende en beruchte hoofdrolspelers: Hermann Göring en Heinrich Himmler. Door zijn zoektocht naar de waarheid raakt hij steeds verder verstrikt in de duistere wereld van Duitslands hoogste militaire en politieke rangen en blijkt ook zijn eigen leven niet meer zeker…
Ook net aan begonnenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna uitLang geleden dat ik een boek van Nederlandse bodem weer erg kon waarderen.
Interessant dystopisch plot verteld vanuit meerdere goed uitgewerkte verhaallijnen
Van Inge Schilperoord lees ik soms columns in Psychologie Magazine. Muidhond heb ik net uit en moet ik nog even laten bezinken.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op de helft van Muidhond van Inge Schilperoord. Traaaag boek, maar het bouwt nu onderhand wel spanning op, dus heb zin om verder te lezen.
[ afbeelding ]
Kreeg hem van de week ook al zeer zwaar aanbevolenquote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Leest als een trein. Aanrader!
ja hij is leuk!quote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Leest als een trein. Aanrader!
Die gaat ook op mijn lijst.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:15 schreef trui het volgende:
Ik ben nu begonnen met 'Lessen' van Ian McEwan.
[ afbeelding ]
Farpaitement!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer mijn Frans wat op te poetsen
Doet dit plaatje het dan wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet hier, maar het is een heerlijk boek
Ja, deze welquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet dit plaatje het dan wel?
[ afbeelding ]
Die ligt bij mij ook klaar om (in het Engels) te gaan lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |