abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207154974
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind het zelf altijd vrij vreemd dat totaaldebielen als de namen die jij noemt (en die door hun levensstijl hun carrière met jaren hebben verkort) op het schild worden gehesen als legendes omdat ze zo excentriek waren.

Heb ook helemaal niets met Gascoigne en Cantona.
Dit is wel het toppunt van scorebordjournalistiek
pi_207155071
twitter
pi_207155453
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Pietje was waarschijnlijk meer fan van Shearer
Ja tuurlijk, heeft toch ook veel meer laten zien? :') Wat is dit nou weer? Gascoigne heeft een paar leuke ballen voor Tottenham en Newcastle getrapt maar is zelfs niet in de buurt gekomen van wereldtop.
pi_207156128
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
[..]
[..]
Raad eens van wie Nederland 2x verloor op het WK? Van Argentinië. Daarnaast van Brazilië, een ander Zuid-Amerikaans land. Die van Argentinië zijn uitstekend met 5 van de 6 series op een WK gewonnen. Nederland wint alleen van Costa Rica ( :') ). Dan komt er toch een element bij kijken wat wij kennelijk missen. Met je "wat een onzin".

Onze EK statistieken met penalty's zijn ook niet denderend goed. 1992 5-4 verloren van de Denen, 1996 5-4 van Frankrijk, 2000 3-1 van Italië met 2 gemiste penalty's in de wedstrijd, 2004 eindelijk een keer gewonnen met 5-4 van Zweden.
Ja natuurlijk missen wij een element, dat zeg ik toch? Namelijk dat we totaal niet voorbereid zijn op penaltys.

Goed, misschien heeft de keeper van Argentinie zich wel ingelezen, maar daar lijkt het me niet het type voor.
De penaltys van Argentinie waren zeker niet onhoudbaar, een goed voorbereidde keeper had er wel 1 of 2 kunnen stoppen.
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:00:48 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207156422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:28 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk missen wij een element, dat zeg ik toch? Namelijk dat we totaal niet voorbereid zijn op penaltys.

Goed, misschien heeft de keeper van Argentinie zich wel ingelezen, maar daar lijkt het me niet het type voor.
De penaltys van Argentinie waren zeker niet onhoudbaar, een goed voorbereidde keeper had er wel 1 of 2 kunnen stoppen.
Jij focust je op deze reeks, met deze keeper. Ik trek het breder en probeer de historisch slechte prestaties van Nederland en de goede prestaties van Argentinië te verklaren. Dat gaat namelijk verder dan alleen deze reeks. Naast het onzin te noemen doe je ook geen moeite om verder te kijken dan deze reeks. Elke keer alleen "onvoorbereid" is geen verklaring. Dan zou je moeten aantonen dat andere landen significant meer penalty's nemen dan Nederland en betere keeperstraining hadden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Richestorags op 20-12-2022 10:06:07 ]
pi_207156716
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Gvd :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:41:03 #57
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207156779
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 21:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind het zelf altijd vrij vreemd dat totaaldebielen als de namen die jij noemt (en die door hun levensstijl hun carrière met jaren hebben verkort) op het schild worden gehesen als legendes omdat ze zo excentriek waren.

Heb ook helemaal niets met Gascoigne en Cantona.
Ik heb Cantona en Gascoigne meegemaakt op het veld, dat waren grootheden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:44:30 #58
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207156804
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Allemaal wel waar maar dan nog werd Maradonna meestal niet eens topscorer, maar 1 keer met 15 goals. Terwijl Messi alle records brak bij Barcelona en er uit mijn hoofd zelfs meer dan 80 goals maakte in 1 jaar. Het was razendknap wat Maradonna heeft gedaan maar om nou te zeggen dat hij zoals Messi meer dan 15 jaar de allerbeste van zijn generatie was? Nee. Ter herinnering: Van Basten won in die Maradonna-jaren ook gewoon 3 gouden ballen. Volgens mij wordt het oprecht heel lastig om op clubniveau vol te houden dat Maradonna groter zou zijn dan Messi. Messi heeft ook gewoon 4 Champions Leagues in de kast staan terwijl Maradonna in de EC I nooit iets noemenswaardigs heeft neergezet.

Edit: Messi scoorde 91 keer in 2012, een wereldrecord.
Wat lul jij dom zeg, met je cijfertjesgegeil, Maradona heeft de goddelijke status in Napels. Verdiep je eerst maar eens hoe dat komt.
Maradona was de absolute regisseur van Napoli en op het WK 1986 en daarom is hij de grootste. Al maakt Messi er 200 in een seizoen, nimmer zal hij voor mij dezelfde status krijgen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_207156806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik heb Cantona en Gascoigne meegemaakt op het veld, dat waren grootheden.
stond je in de mandekking?
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:58:01 #60
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207156906
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
stond je in de mandekking?
Lol, dat zou een vernedering zijn geweest.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_207157098
twitter
  dinsdag 20 december 2022 @ 11:15:51 #62
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207157126
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 01:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit is wel het toppunt van scorebordjournalistiek
Iniesta, waardeloze voetballer. Stond op 10 maar scoorde nooit.
pi_207157195
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Iniesta, waardeloze voetballer. Stond op 10 maar scoorde nooit.
Ja, dit dus _O-
pi_207157298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wat lul jij dom zeg, met je cijfertjesgegeil, Maradona heeft de goddelijke status in Napels. Verdiep je eerst maar eens hoe dat komt.
Maradona was de absolute regisseur van Napoli en op het WK 1986 en daarom is hij de grootste. Al maakt Messi er 200 in een seizoen, nimmer zal hij voor mij dezelfde status krijgen.
Hij lijkt compleet voorbij te gaan aan de verschillen tussen de clubs. Een subtopper in het arme zuiden van Italië versus een top 3 rijkste club van de wereld. En dat waren ze al voordat Messi daar doorbrak.
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:50:38 #65
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207158871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hij lijkt compleet voorbij te gaan aan de verschillen tussen de clubs. Een subtopper in het arme zuiden van Italië versus een top 3 rijkste club van de wereld. En dat waren ze al voordat Messi daar doorbrak.
Exact. Ik had wel eens willen zien hoe legendarisch Messi was als hij bij een mindere god speelde, laten we zeggen een Arsenal. Had hij dan ook 5 CL's weten binnen te slepen en zijn team naar grote hoogten kunnen liften? Waarschijnlijk zou hij dan bekend staan als een zeer groot voetballer, echter zonder een grote prijzenkast. Beetje zoals Bergkamp bijvoorbeeld (niet dat ik hun niveau aan elkaar gelijk stel, Messi was echt wel beter dan Bergkamp). Barcelona zat vol met gestoord goede spelers door hun (geleende / gejatte) rijkdom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Richestorags op 20-12-2022 14:04:37 ]
pi_207158887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Exact. Ik had wel eens willen zien hoe legendarisch Messi was als hij bij een mindere god speelde, laten we zeggen een Arsenal. Had hij dan ook 5 CL's weten binnen te slepen en zijn team naar grote hoogten kunnen liften? Waarschijnlijk zou hij dan bekend staan als een zeer groot voetballer, echter zonder een grote prijzenkast. Beetje zoals Bergkamp bijvoorbeeld. Barcelona zat vol met gestoord goede spelers door hun rijkdom.
Het is wel redelijk uniek dat een speler constant zo goed is. Laat staan dat je twee spelers hebt die in ieder geval qua stats een beetje hetzelfde presteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 december 2022 @ 13:55:10 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207158949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is wel redelijk uniek dat een speler constant zo goed is. Laat staan dat je twee spelers hebt die in ieder geval qua stats een beetje hetzelfde presteren.
Zeker, ik denk dat hij bij (uit mijn eerdere voorbeeld) Arsenal ook uitzonderlijk goed zou zijn geweest. Bekend zou hebben gestaan als één van de beste voetballers ooit. Uitzonderlijk goed. Echter, ik denk niet dat Messi het type is dat de rest van Arsenal boven zichzelf zou hebben laten uitstijgen en meerdere CL's had laten pakken.

Dat vond ik nog meer een gemis aan Ronaldo. Ronaldo is een hele goede scoringsmachine, maar vaak eerder een stoorfactor in het team dan een verbinder. Maakte ook weinig kansen voor anderen. Messi was daar dit WK echt wel goed in en het leek ook alsof de rest van de spelers zich dit keer aan hem optrokken. Hiervoor heeft hij het op veel momenten ook laten afweten bij Argentinië.

[ Bericht 17% gewijzigd door Richestorags op 20-12-2022 14:02:46 ]
pi_207159098
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Iniesta, waardeloze voetballer. Stond op 10 maar scoorde nooit.
Pietje heeft Gascoigne en Cantona nooit zien voetballen buiten YouTube-filmpjes om...
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 december 2022 @ 14:10:52 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_207159174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hij lijkt compleet voorbij te gaan aan de verschillen tussen de clubs. Een subtopper in het arme zuiden van Italië versus een top 3 rijkste club van de wereld. En dat waren ze al voordat Messi daar doorbrak.
Pelé en Cruijff maakten Santos en Ajax groot. Die wonnen EC-1's, Coppa America en wereldbekers. Maradona een UEFA-cupje.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207159239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Exact. Ik had wel eens willen zien hoe legendarisch Messi was als hij bij een mindere god speelde, laten we zeggen een Arsenal. Had hij dan ook 5 CL's weten binnen te slepen en zijn team naar grote hoogten kunnen liften? Waarschijnlijk zou hij dan bekend staan als een zeer groot voetballer, echter zonder een grote prijzenkast. Beetje zoals Bergkamp bijvoorbeeld (niet dat ik hun niveau aan elkaar gelijk stel, Messi was echt wel beter dan Bergkamp). Barcelona zat vol met gestoord goede spelers door hun (geleende / gejatte) rijkdom.
Ik vind Bergkamp een erg slecht voorbeeld. Als je in de encyclopedie zoekt naar 'momenten voetballer' dan staat zijn foto er. Erg overschatte speler omdat er wat leuke compilaties zijn, maar totaal niet zo constant als de echte grote.

Misschien had hij meer uit zijn carrière kunnen halen zonder die vliegangst, maar ik betwijfel het of hij dan wel bij een echt grote club was gekomen.
pi_207159242
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zeker, ik denk dat hij bij (uit mijn eerdere voorbeeld) Arsenal ook uitzonderlijk goed zou zijn geweest. Bekend zou hebben gestaan als één van de beste voetballers ooit. Uitzonderlijk goed. Echter, ik denk niet dat Messi het type is dat de rest van Arsenal boven zichzelf zou hebben laten uitstijgen en meerdere CL's had laten pakken.
Dat is in het hedendaagse voetbal sowieso ondenkbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 december 2022 @ 14:35:44 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_207159425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 14:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind Bergkamp een erg slecht voorbeeld. Als je in de encyclopedie zoekt naar 'momenten voetballer' dan staat zijn foto er. Erg overschatte speler omdat er wat leuke compilaties zijn, maar totaal niet zo constant als de echte grote.

Misschien had hij meer uit zijn carrière kunnen halen zonder die vliegangst, maar ik betwijfel het of hij dan wel bij een echt grote club was gekomen.
Cruijff wilde Bergkamp bij Barcelona mocht Romario niet te halen blijken. En Inter is geen echt grote club :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207159487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 11:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hij lijkt compleet voorbij te gaan aan de verschillen tussen de clubs. Een subtopper in het arme zuiden van Italië versus een top 3 rijkste club van de wereld. En dat waren ze al voordat Messi daar doorbrak.
Bij die club speelde Maradona zelf ook natuurlijk.. Al was de status toen vast anders
pi_207159505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pietje heeft Gascoigne en Cantona nooit zien voetballen buiten YouTube-filmpjes om...
Plekje 3

https://www.sportskeeda.c(...)-last-five-decades/3
pi_207159523
quote:
Met daaronder reacties:

The Football Historian 4 y
Would have agreed with this article except for two glaring flaws - Paul Gascoigne and George Best. Gazza was a seriously talented fellow but never got the recognition he deserved. And Best overrated!!! I doubt your footballing sense and the judging ability. That Best performed unbelievably while being drunk is testament to his capabilities. Rather, Best is underrated. Indeed, his football suffered very much due to his propensity for women, booze and glamour. But to deny his talent as one of the contenders for the top 10 greatest footballer of all time is utter ignorance and stupidity of judgment.

Daniel Ara Kelegian 5 y
LOL! Gascoigne, Rossi and Best overrated?? You are stoned.

Hoe dan ook, ik zou niet perse afgaan op een website. Ik kan ook met volgende aan komen zetten


Maakt Gascoigne niet meteen beste voetballer ooit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')