dat is snel, nu al binnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:01 schreef linebear het volgende:
Mijn Big Wave is onderweg. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ie binnen is.
Hier ook, er mooi setje, maar zal het nooit kopen. Zelfde met de Titanic bvquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die linker vind ik ook erg mooi, die rechter zal ik niet zo snel kopen
Ik vind ze ook allebei erg tof. En er is ook een nieuwe papegaai. Die is ook erg leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:43 schreef Elvi het volgende:
Ik vind die rechter juist interessant
Maar ik denk dat ik ze beide neem
Ja vind die nogal een graftak idd. Ik ga echt wel voor de kleurquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die rechter doet me een beetje denken aan een rouwboeket 🫣
De prijs van die boeketten is ook nog wel te doen. Elke week verse bloemen is duurderquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben wel een goudmijntje aangeboord bij Lego volgens mij
Die staat ook nog in mijn planning. Gezien het voorjaar wat er nu aan komt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:41 schreef linebear het volgende:
Heb de narcissen besteld. Vind de bloemen idd ook leuk. Zeker met katten, dan kunnen echte bloemen niet
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat die rechter bedoeld is als bloemstuk op tafel ("centerpiece") tijdens Thanksgiving, zie hier een exemplaar van echte bloemen:quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja vind die nogal een graftak idd. Ik ga echt wel voor de kleur
Ik vind het meer een tafelstuk maar ik zie nu ook het rouwboeket erinquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja best welquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben wel een goudmijntje aangeboord bij Lego volgens mij
Ik heb inderdaad de orchidee gewoon in de woonkamer staan. Mijn man heeft de spaceshuttle op zijn werkkamer staat. Hij heeft hier ook starry night staan die nog gemaakt moet wordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja best welik vind de botanical serie ook gewoon leuk om neer te zetten als decoratie en met andere pakketten heb ik dat toch echt minder. De schilderijen vind ik ook leuk .
Maar ik denk dat de doelgroep van deze 2 series ook gewoon de vrouwen zijn.
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een tafelstuk maar ik zie nu ook het rouwboeket erin
Nou zijn veel die dit zien hoor maar het is denk ik ook de kleurstelling. Als hij de vrolijke kleuren had dan zou ik het meer zien als tafel stuk maar die donkere kleuren geeft echt w een grafstuk gevoelquote:
Ja, of dus herfst / Thanksgiving, zie mijn foto hierboven.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou zijn veel die dit zien hoor maar het is denk ik ook de kleurstelling. Als hij de vrolijke kleuren had dan zou ik het meer zien als tafel stuk maar die donkere kleuren geeft echt w een grafstuk gevoel
Nee die is nog steeds vrolijker. Het is natuurlijk bedoeld als droog boeket maar door die look doet hij ook dor droog en dood aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, of dus herfst / Thanksgiving, zie mijn foto hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |