dat is snel, nu al binnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:01 schreef linebear het volgende:
Mijn Big Wave is onderweg. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ie binnen is.
Hier ook, er mooi setje, maar zal het nooit kopen. Zelfde met de Titanic bvquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die linker vind ik ook erg mooi, die rechter zal ik niet zo snel kopen
Ik vind ze ook allebei erg tof. En er is ook een nieuwe papegaai. Die is ook erg leuk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:43 schreef Elvi het volgende:
Ik vind die rechter juist interessant
Maar ik denk dat ik ze beide neem
Ja vind die nogal een graftak idd. Ik ga echt wel voor de kleurquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die rechter doet me een beetje denken aan een rouwboeket 🫣
De prijs van die boeketten is ook nog wel te doen. Elke week verse bloemen is duurderquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben wel een goudmijntje aangeboord bij Lego volgens mij
Die staat ook nog in mijn planning. Gezien het voorjaar wat er nu aan komt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:41 schreef linebear het volgende:
Heb de narcissen besteld. Vind de bloemen idd ook leuk. Zeker met katten, dan kunnen echte bloemen niet
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat die rechter bedoeld is als bloemstuk op tafel ("centerpiece") tijdens Thanksgiving, zie hier een exemplaar van echte bloemen:quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja vind die nogal een graftak idd. Ik ga echt wel voor de kleur
Ik vind het meer een tafelstuk maar ik zie nu ook het rouwboeket erinquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja best welquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben wel een goudmijntje aangeboord bij Lego volgens mij
Ik heb inderdaad de orchidee gewoon in de woonkamer staan. Mijn man heeft de spaceshuttle op zijn werkkamer staat. Hij heeft hier ook starry night staan die nog gemaakt moet wordenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja best welik vind de botanical serie ook gewoon leuk om neer te zetten als decoratie en met andere pakketten heb ik dat toch echt minder. De schilderijen vind ik ook leuk .
Maar ik denk dat de doelgroep van deze 2 series ook gewoon de vrouwen zijn.
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een tafelstuk maar ik zie nu ook het rouwboeket erin
Nou zijn veel die dit zien hoor maar het is denk ik ook de kleurstelling. Als hij de vrolijke kleuren had dan zou ik het meer zien als tafel stuk maar die donkere kleuren geeft echt w een grafstuk gevoelquote:
Ja, of dus herfst / Thanksgiving, zie mijn foto hierboven.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou zijn veel die dit zien hoor maar het is denk ik ook de kleurstelling. Als hij de vrolijke kleuren had dan zou ik het meer zien als tafel stuk maar die donkere kleuren geeft echt w een grafstuk gevoel
Nee die is nog steeds vrolijker. Het is natuurlijk bedoeld als droog boeket maar door die look doet hij ook dor droog en dood aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, of dus herfst / Thanksgiving, zie mijn foto hierboven.
ik ga hem morgen ophalen bij de buufquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:19 schreef vigier het volgende:
[..]
En hier kwam de vrolijke bezorger hem zojuist afleveren 😁
Veel plezier vandaag!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga hem morgen ophalen bij de buuf
Leuke set ik zag hem gisteren staan in de legowinkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:19 schreef gargamelnl het volgende:
Lang tegen de hoge prijs van de vuurtioren aangehikt, maar met wat vippunten gekocht voor 254 euro ipv 299.
Blijft erg veel geld, maar ik wilde deze set perse hebben.![]()
De bouwervaring vond ik geweldig en het resultaat is prachtig. Veel roepen dat deze set geen 299 euro waard is, maar daar ben ik het niet meer mee eens. Ook voor het volledige bedrag zou ik deze set gelijk weer kopen,
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:19 schreef gargamelnl het volgende:
Lang tegen de hoge prijs van de vuurtioren aangehikt, maar met wat vippunten gekocht voor 254 euro ipv 299.
Blijft erg veel geld, maar ik wilde deze set perse hebben.![]()
De bouwervaring vond ik geweldig en het resultaat is prachtig. Veel roepen dat deze set geen 299 euro waard is, maar daar ben ik het niet meer mee eens. Ook voor het volledige bedrag zou ik deze set gelijk weer kopen,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Hoe groot is dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:05 schreef linebear het volgende:
De Big wave is een leuke bouwset. Helaas alweer klaar
ca. 39 cm hoog en 52 cm breedquote:Op maandag 9 januari 2023 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding eigenlijk?
volgens mij kan je maar 1 code per keer inwisselenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:16 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog vip punten om 2x 5 euro korting in te wisselen.
Zijn die stapelbaar bij aankoop? of kan je er maar eentje per aankoop inwisselen?
was ik al bang voor. thanks!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan je maar 1 code per keer inwisselen
met korting kan dit meerdere malenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan je maar 1 code per keer inwisselen
staat overal duidelijk 1 code per orderquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met korting kan dit meerdere malen
quote:Op maandag 9 januari 2023 09:41 schreef very het volgende:
Ghallo
Ik ben nieuw hier, en kom gelijk met een vraag
Ik ben voornemens een baklijst met daarop Lego baseplates te maken. Eigenlijk qua principe exact hetzelfde als de kerel in het filmpje in de spoiler.
Hieronder heb ik een 3d render gemaakt van hoe ik mijn lijst wil hebben (klik voor 8K resolutie):
[ afbeelding ]
De Batmobile (set 42127) die er aan hangt is puur ter schaalreferentie. Maar stel dat ik zoiets daadwerkelijk zou willen ophangen, zouden de verbindingen dan wel sterk genoeg zijn?
Want de verbinding met het bord komt dan toch neer op simpel bricks op de baseplates plaatsen. Wellicht wel met platte brickstrips voor de meeste frictie, maar toch durf ik niet te zeggen of dat gaat houden.
Voor tips hou ik me aanbevolen.
De kans is groot dat ik deze lijst ga gebruiken om te vullen met minifigs, maar het zou wel een geruststellend gevoel geven te weten dat ie meer aankan als ik dat zou willen. Net als een horloge dat waterdicht is tot 1000 meter
Wat een gaaf project!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook wel zo'n muur willen, en dan een bak lego ernaast, en dat de muur dan steeds verandert (door ons en bezoek).
Ik zou denken dat het wel meer aankan dan wat minifigs, maar met hoeveel nopjes zou die Batmobile vastklikken? Dat is denk ik de zwakke plek, en daarna hoe stevig de baseplates verlijmd zijn met de lijst.
Ik heb nooit problemen gehad met stevigheid eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Eerste verdieping van de jazz club zit in elkaar. So far: leuke build. en ook mooi om te zien dat er bijzondere technieken gebruikt zijn om veel serieuzer op stevigheid in te gaan dan andere modellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet wel echt nog eens een shitload minifigs scoren om alle modulars wat meer aan te kleden. En ja ik weet dat we nu bij serie 24 ofzo zijnmaar die zijn vaak nogal extreem 'uitgesproken'
ik ook niet echt hoor, maar dit voelt gewoon veel meer solide aan op de een of nadere manierquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met stevigheid eigenlijk.
Waar doel je dan zoal op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |