Hij is een Pro Broquote:Op maandag 19 december 2022 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom heeft alleen Marciano scheenbeschermers aan?
Scheen voordeliger te zijnquote:Op maandag 19 december 2022 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom heeft alleen Marciano scheenbeschermers aan?
Wel opvallend,hij is de trainer.quote:
Bang voor Leila?quote:
Heeft er ook totaal niet de bouw, motoriek en karakter voor en doet kortom een Djedietje door zich gewoon af te meldenquote:
Naveltjerammenquote:Op maandag 19 december 2022 12:23 schreef Charmian het volgende:
dat hele boksgedoe slaat eigenlijk nergens op
Ik snap het wel , alleen al naar moeten kijken is niets aanquote:Op maandag 19 december 2022 12:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft er ook totaal niet de bouw, motoriek en karakter voor en doet kortom een Djedietje door zich af te melden
Herhaling van zetten.quote:Op maandag 19 december 2022 12:23 schreef Charmian het volgende:
Dat zou leuk zijn als er een ECHTE jury zou komen die ervaring hierin hebben, maar als het net zo gaat als de eerst keer met een partijdige jury die hun eigen vlees aan het keuren is en belangen heeft, blijft dit een lachertje...quote:Op maandag 19 december 2022 12:23 schreef Charmian het volgende:
Jap en Jeff doen niet mee.quote:Op maandag 19 december 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk doet Jeff niet mee, weer zijn ribben aan gort helpen lijkt me niet slim.
Nee daar valt voor haar geen eer aan te behalen neequote:Op maandag 19 december 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette zei ook al dat ze niet meer ging boksen
OMG ze is een examen aan het schrijven voor haar leerlingenquote:Op maandag 19 december 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
Is eunice definitief gek geworden nu ?
Aaaah cantion
aaahhh calla del mar
Aaaaahhh
Die denkt echt dat ze een geweldige juf isquote:Op maandag 19 december 2022 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG ze is een examen aan het schrijven voor haar leerlingen
Vreselijk mensquote:Op maandag 19 december 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die denkt echt dat ze een geweldige juf is
Te hard een boom geknuffeldquote:Op maandag 19 december 2022 12:29 schreef Ebinas het volgende:
Ergens onderweg heeft Eunice echt een afslag gemist
Als je tegen Eunice praat dan kun je eigenlijk beter gewoon tegen een boom gaan ouwehoeren ofzoquote:Op maandag 19 december 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
Is eunice definitief gek geworden nu ?
Aaaah cantion
aaahhh calla del mar
Aaaaahhh
vind je?quote:Op maandag 19 december 2022 12:31 schreef ledn81 het volgende:
Het zou echt sneu zijn wanneer GJ per ongeluk naast de bokszak zou slaan![]()
[ afbeelding ]
Hij zakt steeds meer onderuit.quote:Op maandag 19 december 2022 12:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind JW over het algemeen L. de Behanger daar.
Maar zit nu toch fiks van binnen te lachen om hem.
Wat zal er in hem omgaan nu
Dan slaat ie echter nog steeds op een zakquote:Op maandag 19 december 2022 12:31 schreef ledn81 het volgende:
Het zou echt sneu zijn wanneer GJ per ongeluk naast de bokszak zou slaan![]()
[ afbeelding ]
Iets van wurgneiging denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 12:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind JW over het algemeen L. de Behanger daar.
Maar zit nu toch fiks van binnen te lachen om hem.
Wat zal er in hem omgaan nu
Ook wij gaan net als Babs van les naar les; Spaans, boksen, salsa, schaaltje likken, hiphopquote:
Naar soundlock naar sl naar soundlockquote:Op maandag 19 december 2022 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook wij gaan net als Babs van les naar les; Spaans, boksen, salsa, schaaltje likken, hiphop
Dat denk ik ookquote:Op maandag 19 december 2022 12:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff ziet duidelijk Martin als zijn voorbeeld
En hard ook.quote:Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Zodra Jeff begint te mopperen pakt Kim d hem aan
Jeff wordt steeds een makkelijker doelwit als je hem zou willen pakken maar er is niemand die het daar überhaupt aandurftquote:
Was het niet Jeff die ooit had gezegd " Corvee gaat altijd door " ?quote:Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef mootie het volgende:
Vervelende kerel, ik doe niks zolang er nog iemand op bed ligt!! Hij ligt er zelf ook lang in.
Ik zou ook niet poetsen voor iemand die een maand lang boven wijn heeft zitten zuipen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef Ebinas het volgende:
Hij gaat niet voor iemand de badkamer schoonmaken, die in bed ligt
Zou het zelf geen tien minuten uithouden met KimD maar voor Jeffrey is het een toppertje inderdaadquote:Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Zodra Jeff begint te mopperen pakt Kim d hem aan
Hij trekt zich alleen niks aan van haar woorden.quote:Op maandag 19 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het zelf geen tien minuten uithouden met KimD maar voor Jeffrey is het een toppertje inderdaad
Djedi, KimW?quote:Op maandag 19 december 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther volgens mij , en Rupie en Ima ?
wat maakt het nou uit of je de badkamer schoonmaakt als er nog mensen in bed liggenquote:Op maandag 19 december 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff weer lekker obstinaat. Ik kan er wel om lachen, maar moet eerlijk zeggen dat ik die irritatie ook wel begrijp.
Dat geld niet voor Jeff. Punt.quote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of je de badkamer schoonmaakt als er nog mensen in bed liggen
het is corvee, het is je beurt om de badkamer schoon te maken, punt.
Hij ligt zelf tot laat in bed, ligt er ook wel eens in de middag in. De hypocriet.quote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of je de badkamer schoonmaakt als er nog mensen in bed liggen
Het ligt zelf al bijna twee weken in zijn nest te klagenquote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal of eigenlijk altijd en straks zegt ie 'boks pik' waarna een 'armklempie' volgtquote:Op maandag 19 december 2022 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij trekt zich alleen niks aan van haar woorden.
Heel erg jaquote:Op maandag 19 december 2022 12:46 schreef spapaars het volgende:
Die gespeelde baldadigheid van Jeff begint te vervelen.
Ok GJquote:Op maandag 19 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Als andere niets doen, doet hij ook niets. Zo simpel is het.
Rupi en Ima zullen altijd hun corveetaken uitvoeren, net als alle andere bewoners.quote:Op maandag 19 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Als andere niets doen, doet hij ook niets. Zo simpel is het.
Niets mee te maken, corvee is corvee. Als iemand anders verzuimd vind ik het niet gek dat Jeff dat ook doet. Het is samen of niet.quote:Op maandag 19 december 2022 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Rupi en Ima zullen altijd hun corveetaken uitvoeren, net als alle andere bewoners.
bovendien koken rupi en ima ook vaak.
Je hebt mensen die lang opblijven en dan tv maken, streams voor ons, en je hebt er die om half 9 in en op bed gaan liggen en de dag erna ook de halve dag op hun nest liggen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ligt zelf tot laat in bed, ligt er ook wel eens in de middag in. De hypocriet.
Amen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt mensen die lang opblijven en dan tv maken, streams voor ons, en je hebt er die om half 9 in en op bed gaan liggen en de dag erna ook de halve dag op hun nest liggen.
Ik kan me er niet naar om maken, degenen die het meest in bed liggen, mogen naar huis, voegen niets toe en maken geen tv. Als Jeff nu ineens volgzaam is, niet meer moppert wordt het hier ook saai en heeft niemand meer wat te zeuren
Wie verzuimt er dan. En waar is vastgelegd dat ze het allemaal tegelijk moeten doen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, corvee is corvee. Als iemand anders verzuimd vind ik het niet gek dat Jeff dat ook doet. Het is samen of niet.
spreek je jezelf nu niet tegen? Corvee is corvee, maar jeff hoeft zijn corvee niet te doen?quote:Op maandag 19 december 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, corvee is corvee. Als iemand anders verzuimd vind ik het niet gek dat Jeff dat ook doet. Het is samen of niet.
Die 2 klaplopers.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie verzuimt er dan. En waar is vastgelegd dat ze het allemaal tegelijk moeten doen.
Dan lees je maar half.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
spreek je jezelf nu niet tegen? Corvee is corvee, maar jeff hoeft zijn corvee niet te doen?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat die andere 2 ook niets doen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ik lees alles
corvee is corvee zeg je, maar jeff hoeft het niet te doen.
Echt hequote:Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef mootie het volgende:
Vervelende kerel, ik doe niks zolang er nog iemand op bed ligt!! Hij ligt er zelf ook lang in.
omdat die vandaag waarschijnlijk geen corvee hebbenquote:Op maandag 19 december 2022 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat die andere 2 ook niets doen.
Het is echt niet te geloven he…quote:Op maandag 19 december 2022 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Jeff "Wie heeft er nu prive koffie"
Goffer die vent heeft me daar zich gedragen als God in Frankrijk als manager zijnde
Dus wel.quote:Op maandag 19 december 2022 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat die vandaag waarschijnlijk geen corvee hebben
Ja als je van God in Frankrijk gaat naar een zwerver zonder koffie...dan doet het zeer haha!quote:Op maandag 19 december 2022 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Jeff "Wie heeft er nu prive koffie"
Goffer die vent heeft me daar zich gedragen als God in Frankrijk als manager zijnde
Is het ookquote:Op maandag 19 december 2022 12:53 schreef mootie het volgende:
Ik vind het gewoon genant om te kijken
dat in de keuken staan is ook echt wel eigenbelang, Hij vreet zich ook de hele dag een slag in de rondte, samen met Imaquote:Op maandag 19 december 2022 12:54 schreef woxxel het volgende:
#team rubi hier.
die jongen staat de hele dag in de keuken... kookt de hele dag voor ze. staat elke dag met een dweil in zn handen.
Man man man…quote:Op maandag 19 december 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weer mooie televisie gemaakt ... ze hebben daar ook het seintje gekregen dat de streams te saai waren.
*er klopt een random iemand op de deur van het kantoor*quote:
Hoorde GJ vertellen dat als er bv 2 broodjes gepakt mogen worden.quote:Op maandag 19 december 2022 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
dat in de keuken staan is ook echt wel eigenbelang, Hij vreet zich ook de hele dag een slag in de rondte, samen met Ima
en drukt dan ook nog het een en ander achterover voor mindere dagen
Jaja.. Je mening is bekend. Ik realiseer me dat je in het compleet andere kamp zit. Mij daar elke keer aan herinneren is echt niet nodig.quote:
Hoe krijgt hij het uit zijn strotquote:Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
*er klopt een random iemand op de deur van het kantoor*
*Jeff moffelt zijn wijntje snel weg in een lege bak onder tafel*
87x
Denk wel dat het tv maken is. In opdracht of niet.quote:
Ik vind het zo’n zwaktebod om dit dan ineens tv maken in opdracht te noemen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jaja.. Je mening is bekend. Ik realiseer me dat je in het compleet andere kamp zit. Mij daar elke keer aan herinneren is echt niet nodig.
Meen ook dat dit soort suggesties niet de bedoeling zijn hier.quote:Op maandag 19 december 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n zwaktebod om dit dan ineens tv maken in opdracht te noemen.
hij zou nu even naar rupi en ima toe moeten lopen en zijn gram moeten halenquote:Op maandag 19 december 2022 13:01 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan beter koken dan wie dan ook![]()
Schrap die twee bedliggers
Hij is al ingedut.quote:Op maandag 19 december 2022 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
Pak ze aan Jeff![]()
(stream maar aangezet)
Mijn god… zei je dit nu echt…?quote:Op maandag 19 december 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat geldt niet bij de rechtbank
Abject en infaam.quote:Op maandag 19 december 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat geldt niet bij de rechtbank
Ja, zaten die Spaanse sloffen in zijn koffer? Heeft hij die gekocht van zakgeld? Huishoudgeld? Heb jij het gezien? Hebben mensen mssn kleding/ spullen van achter gekregen uit hun koffer?quote:
Goeiequote:Op maandag 19 december 2022 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe komt jeff aan die roze muts en nieuwe pantoffels?
Dat is niet houdbaar voor de rechter!!quote:Op maandag 19 december 2022 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe komt jeff aan die roze muts en nieuwe pantoffels?
Had GJ gister ook verteld aan Janet.quote:Op maandag 19 december 2022 13:07 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe komt Jeff aan die roze muts en nieuwe pantoffels?
En maar anderen beschuldigenquote:Op maandag 19 december 2022 13:07 schreef woxxel het volgende:
jeff blaast de boel op, omdat hij de douche moet schoonmaken,
hierdoor kan ie er weer onderuit komen.
Hij zat rond half 12 te ontbijten vandaag.quote:Op maandag 19 december 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
En terecht,Jeff ligt zelf ook vaak in bed.
En daar zegt Jeff niets van.quote:Op maandag 19 december 2022 13:11 schreef Verida het volgende:
en isaac is natuurlijk ook een vieslak om Leila koffie te geven.
Ach ja dat deed Jeff met bier peuken en wijn...ze doen het allemaal.quote:Op maandag 19 december 2022 13:11 schreef Verida het volgende:
en isaac is natuurlijk ook een vieslak om Leila koffie te geven.
Echt hoor.quote:
En niet eens omdat je hem niet kan verstaanquote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
Discussie met Rupie is niet te doen.
Dat heb ik elke keer , zo irritant hoe dit gaat.quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef mootie het volgende:
Ok wat een sukkel, hij zegt eigenlijk niks.
Omg…
Als er koffie in huis is waar haal jij het focking lef vandaan om het niet te delen met iedereen.
Jeff deelt alles, geeft alles weg.
Ik wil schreeuwen tegen mijn beeldscherm
Heeft niets met 'aan kan' te maken in deze.quote:Op maandag 19 december 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Jammer, voor streamvermaak.
Wel mooi te zien dat hij Rupi niet aan kan.
jeff zou toch rupi en ima op het matje roepen?quote:
Nou hji moest flink draaien en zijn hele punt is verdwenen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft niets met 'aan kan' te maken in deze.
Heb je toch een ander gesprek gehoord.quote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou hji moest flink draaien en zijn hele punt is verdwenen.
Er waren ook geen argumenten.. was niet hun koffie ... was raar wat Jeff deed.quote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff zou toch rupi en ima op het matje roepen?
dat had ik dan denk ik ook wel verwacht
Maar jeff is zo dapper ineens niet meer, kan het niet winnen.
En zijn originele punt is helemaal verdwenen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfde gesprek, andere interpretatiequote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je toch een ander gesprek gehoord.
Hij vraagt het iig wel na en gaat niet met de hele loods erover lullen, maar stapt op de mensen af. Isaac koopt dus net als Jeff dat deed , privé dingen voor bewoners, zoals koffie voor Leila, chocotoffs op kantoorquote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jeff was de glorieuze overwinnaar in deze fantastische discussie?quote:Op maandag 19 december 2022 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je toch een ander gesprek gehoord.
Vond ik wel.quote:Op maandag 19 december 2022 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff was de glorieuze overwinnaar in deze fantastische discussie?
Nee, hij schreeuwt het eerst door de hele loods, loopt al scheldend rond. En na een half uur gaat hij met de staart tussen de benen naar Rupi en laat zich ondersneeuwen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vraagt het iig wel na en gaat niet met de hele loods erover lullen, maar stapt op de mensen af. Isaac koopt dus net als Jeff dat deed , privé dingen voor bewoners, zoals koffie voor Leila, chocotoffs op kantoor
Ja dat van Isaac verbaasde mij ook.quote:Op maandag 19 december 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vraagt het iig wel na en gaat niet met de hele loods erover lullen, maar stapt op de mensen af. Isaac koopt dus net als Jeff dat deed , privé dingen voor bewoners, zoals koffie voor Leila, chocotoffs op kantoor
Klopt..."Hij zou het hem vertellen ook..."quote:Op maandag 19 december 2022 13:15 schreef D. het volgende:
Jeff vergeet helemaal te melden dat Rupi snel naar huis gaat
wat had je dan verwacht? Dat ze sidderend van angst voor de grote Jeff uit het bed zouden springen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |