Mr brightsidequote:Op zondag 18 december 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende: Gelijk door met The Asp graag
Of Danny 'Bag Eyes' Baggishquote:
Okeeeequote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.quote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Goede walk on song. Gooit lekker door en ordinair Engels kroeghoofd. Prima!quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Zjak: vanavond geen frituurquote:Op maandag 19 december 2022 00:00 schreef Szura het volgende:
Zjak: praat nooit over je eigen bracket
Zjak een half uur later: ik heb Aspinall door in m’n bracket
Ik snap ook niet hoe je tegen Aspinall kan zijn. Altijd respectvol inderdaad, maar lekker fanatiek. Positieve emotie.quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Een watquote:Op maandag 19 december 2022 00:07 schreef H_T het volgende:
Is dat Hempeldoekje nieuw bij Aspinall? Is me nog niet eerder opgevallen
Een handdoek die aan zijn broek hangt (boven het rechterbeen) en die bij Florian Hempel nogal goed zichtbaar isquote:
WIST JE DAT ZE DIE PUNTEN ERAF DRAAIEN?!!??quote:Op maandag 19 december 2022 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Doodvermoeiend die gesprekken over softtip
Vooral in Azië en Amerika heel groot!!!quote:Op maandag 19 december 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
WIST JE DAT ZE DIE PUNTEN ERAF DRAAIEN?!!??
Ik dacht dat je al ging slapen maat. Ik wil niet dat Aspinall eruit gaat.quote:Op maandag 19 december 2022 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DRUK VAN DE PREMIER LEAGUE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben tanden aan het poetsen.quote:Op maandag 19 december 2022 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al ging slapen maat. Ik wil niet dat Aspinall eruit gaat.
Dimitri tegen de Steen zou een leuke kwartfinale zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 00:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben tanden aan het poetsen.
Maar hij vliegt er de volgende ronde uit tegen Josh Rock.
Ahja mij ook nooit eerder opgevallenquote:Op maandag 19 december 2022 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Een handdoek die aan zijn broek hangt (boven het rechterbeen) en die bij Florian Hempel nogal goed zichtbaar is
Is dit bij @Neef_Wuppie thuis?quote:Op maandag 19 december 2022 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verkeerde topic zie ik
Maar vooruit:
[ afbeelding ]
Slipje en BH aan de deurklink genot
Uit betrouwbare bron weet ik dat @Neef_Wuppie meer fan is van spiegeleieren. Ik vermoed dat je deze niet bij Jutta aan zult treffen.quote:Op maandag 19 december 2022 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit bij @:Neef_Wuppie thuis?
quote:Darter Danny Jansen aan het werk op de boerderij
quote:Darter Danny Jansen rijdt op de tractor
Er schijnen ook FOK!kers te zijn met die naam.quote:Op maandag 19 december 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny is wel een echte dartersnaam heTrijp, Jansen, Noppert, Baggish...
Gadver man. Echt hou opquote:Op maandag 19 december 2022 10:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er schijnen ook FOK!kers te zijn met die naam.
Een simpele naam voor simpele mensen.quote:Op maandag 19 december 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny is wel een echte dartersnaam heTrijp, Jansen, Noppert, Baggish...
Oh is het een boer.quote:Op maandag 19 december 2022 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nsen-maakt-wk-debuut
De fotobijschriften
[..]
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen enkele fatsoenlijke Dannyquote:Op maandag 19 december 2022 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een simpele naam voor simpele mensen.
Één van mijn teamgenoten in de E3 destijds heet Danny, dat was een leuke gast. En ik weet een zekere Fokker met de naam Danny die ik zeer waardeer (alhoewel ik niet weet of die mening door iedereen gedeeld wordt)quote:Op maandag 19 december 2022 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen enkele fatsoenlijke Danny
NOS Sport meent uit te moeten leggen wat 'Normaal' is.quote:Op maandag 19 december 2022 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nsen-maakt-wk-debuut
De fotobijschriften
[..]
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriksquote:Op maandag 19 december 2022 11:05 schreef tja77 het volgende:
Darter Danny Jansen heeft het wel in zich om een cultfiguur te worden. Aan de andere kant zie ik een anonieme roemloze aftocht ook wel gebeuren.
Roemlozer dan Jerry kan bijna niet.quote:Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriks
Ook aandoenlijk jaquote:Op maandag 19 december 2022 11:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
NOS Sport meent uit te moeten leggen wat 'Normaal' is.
Bij Dirk duurde het ook vijf jaar voordat hij van een grap naar een serieuze darter ging.quote:Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriks
Hij heeft wel dat stoïcijnse dat MvG ook heeft, als ie onder druk staat.quote:Op maandag 19 december 2022 11:05 schreef tja77 het volgende:
Darter Danny Jansen heeft het wel in zich om een cultfiguur te worden. Aan de andere kant zie ik een anonieme roemloze aftocht ook wel gebeuren.
Nebrida kan er toch helemaal niets van?quote:Op maandag 19 december 2022 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel van belang of Danny een beetje goed smijt vandaag anders wordt ie uitgelachen met z'n matje
Filippijnen is een groot dartsland hoor ik net. Ilagan, Perez, nou deze knakker weer. Niet onderschattenquote:Op maandag 19 december 2022 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nebrida kan er toch helemaal niets van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat lijkt mij ook niet maar we hebben vreemdere dingen gezien dit WKquote:Op maandag 19 december 2022 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nebrida kan er toch helemaal niets van?
Valt wel mee toch? Af en toe eoa Japanse gek die 2 keer 180 op rij gooit maar major upsets blijven vooralsnog uit.quote:Op maandag 19 december 2022 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet maar we hebben vreemdere dingen gezien dit WK
We rouwen om Keane Barry.quote:Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Af en toe eoa Japanse gek die 2 keer 180 op rij gooit maar major upsets blijven vooralsnog uit.
Nou, wat een verliesquote:Op maandag 19 december 2022 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We rouwen om Keane Barry.
Maar Trikkel doet niet mee.quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stokbrood kruidenboter in oven gemieterd bohhh
Je zou Stack Attack maar missen zegquote:Op maandag 19 december 2022 12:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn meeting is rond 13:30 afgelopen. Komt dat even mooi uit
Je bent keurig op tijd!quote:Op maandag 19 december 2022 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik hobbel een beetje achter de feiten aan vandaag.
Wat moet je zoal nog doen?quote:Op maandag 19 december 2022 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar op allerlei andere gebieden een enorme achterstand nog.
In ieder geval goed dat je je prioriteiten op de juiste plek hebt liggen danquote:Op maandag 19 december 2022 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar op allerlei andere gebieden een enorme achterstand nog.
Mijn leven op orde krijgen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet je zoal nog doen?
Fapje leggen?quote:Op maandag 19 december 2022 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn leven op orde krijgen.
Ik moet nog lunchen, douchen, dweilen, de was ophangen, fapje leggen en de ontplofte kledingkast opruimen.
Nee. Is die uitspraak alleen maar voor mannen? Wat moet ik dan zeggen?quote:
sopje toch?quote:Op maandag 19 december 2022 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Is die uitspraak alleen maar voor mannen? Wat moet ik dan zeggen?
Ik vind het allemaal prima.quote:Op maandag 19 december 2022 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sopje toch?Niet dat ik er verstand van heb verder
Sloot baggeren?quote:Op maandag 19 december 2022 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Is die uitspraak alleen maar voor mannen? Wat moet ik dan zeggen?
Matgod Danny een lutsert noemenquote:Op maandag 19 december 2022 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer dit WK dat ik er even een beetje live naar kan kijken (weliswaar op de achtergrond) en dan is het zo'n lutsersprogramma vanmiddag. Matig.
Danny Jansen is het hier niet mee eensquote:Op maandag 19 december 2022 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer dit WK dat ik er even een beetje live naar kan kijken (weliswaar op de achtergrond) en dan is het zo'n lutsersprogramma vanmiddag. Matig.
Nu weet ik tenminste wel gelijk wie die kerel met die honderd kilo zware mat in de studio was de afgelopen dagen, dat scheelt.quote:Op maandag 19 december 2022 13:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Danny Jansen is het hier niet mee eens
Had je ook mogen vragen gewoon hoor, schuwequote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste wel gelijk wie die kerel met die honderd kilo zware mat in de studio was de afgelopen dagen, dat scheelt.
Ja maar tot vanochtend liep ik steeds één of twee sessies achter met kijken en ik had geen zin in spoilersquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je ook mogen vragen gewoon hoor, schuweWarm bad hier alles
Voor het eerst in vijf jaar er weer bij op het WKquote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef heywoodu het volgende:
Oh Gilding doet tegenwoordig ook weer/nog mee
Oh ik mis zoveel. Sowieso de laatste 2 avondpotten standaardquote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar tot vanochtend liep ik steeds één of twee sessies achter met kijken en ik had geen zin in spoilers
Rod Studd & John Partquote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Naar welke twee commentatoren zitten we nu te luisteren?
Marco en Guyquote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Naar welke twee commentatoren zitten we nu te luisteren?
Die kijk ik dan in de ochtend terugquote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik mis zoveel. Sowieso de laatste 2 avondpotten standaard
Kut fuck schijt viaplay. Als er wat spannends gebeurd is zie ik het wel in de samenvatting waar de volgende sessie mee begintquote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kijk ik dan in de ochtend terug
Doodsimpel terugkijken en naar hartelust door- en terugspoelen is wel een Viaplayvoordeel
Niet inzien dat Gilding een kijkcijferkanon isquote:Op maandag 19 december 2022 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Het accent van die ene (ik denk Marco?) is tamelijk storend. Yamamauwtoooow. Omelchenkoooow. 'Gooijuh', 'probirrih'. Etc.quote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er een algemene mening over deze twee?
Stukje rotjeknorquote:Op maandag 19 december 2022 13:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het accent van die ene (ik denk Marco?) is tamelijk storend. Yamamauwtoooow. Omelchenkoooow. 'Gooijuh', 'probirrih'. Etc.
Stukje Julie en Mélissa.quote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Gildinggod. Stukje An en Eefje.
Aids en een vetklepquote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er een algemene mening over deze twee?
Gooit ook een keer D10 in 2 pogingen uitquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 13:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Google
Wel een goed idee, mooi moment om even een loopje naar de glasbak te doen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, net drie kwartiertjes gerend![]()
nu een walgelijk dartspotje meepakken.
Nee, als hij zijn gebit laat doen is er eigenlijk niet zo veel op hem aan te merken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 december 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Gilding is helemaal geen vervelende man.
Likeurtje erbijquote:Op maandag 19 december 2022 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Straks koffie met een paar kerstkransjes.
O ja, ken jij hem dan persoonlijk? /scrummiemodusuitquote:Op maandag 19 december 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Gilding is helemaal geen vervelende man.
en hij moet iets doen aan zijn houding bij de oche.quote:Op maandag 19 december 2022 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, als hij zijn gebit laat doen is er eigenlijk niet zo veel op hem aan te merken eerlijk gezegd.
Aldus een Fokker.quote:Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Gilding enorm meurt
Dat is al echt Veel erger geweestquote:Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
en hij moet iets doen aan zijn houding bij de oche.Dat ziet er niet uit.
Welke vijf darters hebben de meest penetrante lichaamsgeur denk jij?quote:Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Gilding enorm meurt
Wattimena die vreet alleen maar Pindavoer.quote:Op maandag 19 december 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke vijf darters hebben de meest penetrante lichaamsgeur denk jij?
Ik denk zelf Baggish, Joyce, Whitlock, Michael Smith en Searle.
Ja daar zat eerst nog zo'n hupje in, die is er wel uit nuquote:Op maandag 19 december 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al echt Veel erger geweest
Zo veel verschil vind ik het niet, zeker als schreeuwerd Mardle er zit is het niet uit te houdenquote:Op maandag 19 december 2022 14:04 schreef Machielovic het volgende:
Nog mensen die het Nederlandse commentaar op het moment wel trekkenMijn stream van Sky loopt alleen minuten achter op Viaplay die beginnen nu aan sessie twee
Joyce, Searle, Gilding, Rydz, Adriaantjequote:Op maandag 19 december 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kan erger. Guy is viesdik maar ik vind het een prima commentator tot dusverquote:Op maandag 19 december 2022 14:04 schreef Machielovic het volgende:
Nog mensen die het Nederlandse commentaar op het moment wel trekkenMijn stream van Sky loopt alleen minuten achter op Viaplay die beginnen nu aan sessie twee
Ik houd me hier bij voorkeur niet mee bezig.quote:Op maandag 19 december 2022 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja, Lewis. Ik vervang Whitlock voor hem.quote:Op maandag 19 december 2022 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joyce, Searle, Gilding, Rydz, Adriaantje
Maar die zit er nu nietquote:Op maandag 19 december 2022 14:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo veel verschil vind ik het niet, zeker als schreeuwerd Mardle er zit is het niet uit te houden
Dennis Smith.quote:Op maandag 19 december 2022 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joyce, Searle, Gilding, Rydz, Adriaantje
Wat heb je voor lekkers? Ik zit nu aan een kopje tomatensoep met kikkererwten.quote:
Ik bouwde een tunamelt voor wat noodzakeijke proteine.quote:Op maandag 19 december 2022 14:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers? Ik zit nu aan een kopje tomatensoep met kikkererwten.
Godenvoer.quote:Op maandag 19 december 2022 14:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bouwde een tunamelt voor wat noodzakeijke proteine.
Ik een broodje kaas en een energiereep. Na zo'n enerverend weekend moeten we weer een beetje gezond doen!quote:Op maandag 19 december 2022 14:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers? Ik zit nu aan een kopje tomatensoep met kikkererwten.
Hoeveel sleutelpuntjes gehad?quote:Op maandag 19 december 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik een broodje kaas en een energiereep. Na zo'n enerverend weekend moeten we weer een beetje gezond doen!
VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik had inderdaad ook een vrij enerverend weekend.
quote:Op maandag 19 december 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee mafkeesje zit nog steeds aan zijn oor te flepperen. Tijd voor de glasbak
Heb je iets gedaan waar je spijt van hebt?quote:
Nee, geen spijt. Of het allemaal hele handige keuzes waren is een ander vraagstuk.quote:Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan waar je spijt van hebt?
quote:Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, geen spijt. Of het allemaal hele handige keuzes waren is een ander vraagstuk.
Erg jammer. (dat had ik laatst helaas ook)quote:Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, geen spijt. Of het allemaal hele handige keuzes waren is een ander vraagstuk.
Daar kan ik mij goed in vindenquote:Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Owen in een rubberboot terug sturen. Oprotten. Meent dat ie de broer van Price is. Klote IT hoofd. Met z’n tattoos.
"Kan je dit jezelf verwijten?" "Ja."quote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een beetje hoe het is, ja.
Ja, het gebeurt.quote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg jammer. (dat had ik laatst helaas ook)
Bedankt johquote:
Ja dat is wel een ding soms. Maar dat moet je dan wel ook doen, voortaan.quote:
Als Gilding dezelfde lunch had gehad had hij enkel een broodje gehad en een energiereep. Want hij laat zich de kaas van het brood eten deze partij!quote:Op maandag 19 december 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik een broodje kaas en een energiereep. Na zo'n enerverend weekend moeten we weer een beetje gezond doen!
Lachwekkend toernooitje was dat. David Pallett en Robert Owen in de halve finale, lol.quote:Op maandag 19 december 2022 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe Owen ooit de laatste 4 bij de UK Open heeft gehaald.. (ja door allerlei sneeuwafwezigen)
quote:Op maandag 19 december 2022 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ding soms. Maar dat moet je dan wel ook doen, voortaan.
Waarom zit Ian thuis en doen er allerlei kneuzen mee?quote:
Hoe kan die zover zijn afgegleden dan? Ouwe vloergodquote:
Had gewoon een wedstrijdje meer moeten winnen op de Pro Tour, dan was ie er zoals gewoonlijk bij geweest.quote:Op maandag 19 december 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom zit Ian thuis en doen er allerlei kneuzen mee?
Joyce heeft korte pieken maar zakt vaak ver terug.quote:Op maandag 19 december 2022 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Joyce ook pas op het laatst gekwalificeerd, terwijl die best goed is. Bijzonder.
Gisteren niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 december 2022 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Joyce ook pas op het laatst gekwalificeerd, terwijl die best goed is. Bijzonder.
We hoeven gelukkig nog niet naar bed!quote:
Zo schiet wel Bean erbij inquote:Op maandag 19 december 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig nog niet naar bed!
quote:Op maandag 19 december 2022 14:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe kan die zover zijn afgegleden dan? Ouwe vloergod
Kan wel even de oogjes dicht doen op de bank voordat de HOLLANDSE MIDDAG zijn aanvang neemtquote:Op maandag 19 december 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig nog niet naar bed!
Schijnt ook een vrij aantrekkelijke stiefdochter te hebben toch?quote:Op maandag 19 december 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb te weinig gevolgd dit jaar eerlijk gezegd
Alsnog, sommigen op dit WK pieken nooit.quote:Op maandag 19 december 2022 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joyce heeft korte pieken maar zakt vaak ver terug.
Die had ik destijds nog op insta, maar heeft haar account verwijderd.quote:Op maandag 19 december 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt ook een vrij aantrekkelijke stiefdochter te hebben toch?
quote:Op maandag 19 december 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan wel even de oogjes dicht doen op de bank voordat de HOLLANDSE MIDDAG zijn aanvang neemt
Dat is in principe Heta al.quote:Op maandag 19 december 2022 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wat t is met Gilding maar ik geloof dat we een nieuwe Ian White hebben. Goed op de vloer, waardeloos op tv
Is dat de vriendin(/neukertje) van White?quote:
Zijn er bikini foto's?quote:
Stiefdochterquote:Op maandag 19 december 2022 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is dat de vriendin(/neukertje) van White?
Die heeft meer gewonnen dan je denktquote:Op maandag 19 december 2022 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is in principe Heta al.
Gaat Owen excuses aanbieden voor zijn gedrag?quote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie zo ook kijken naar de excuses?
Ian White ook.quote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft meer gewonnen dan je denkt
Zeker, toch wel een historisch dingetje ongeacht je mening, al is het maar vanwege alle discussie er omheen.quote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. Hoewel ik daar geen excuses voor hebquote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, want excuses van Rutte geloof ik niet meerquote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |