Mr brightsidequote:Op zondag 18 december 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende: Gelijk door met The Asp graag
Of Danny 'Bag Eyes' Baggishquote:
Okeeeequote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.quote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Goede walk on song. Gooit lekker door en ordinair Engels kroeghoofd. Prima!quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Zjak: vanavond geen frituurquote:Op maandag 19 december 2022 00:00 schreef Szura het volgende:
Zjak: praat nooit over je eigen bracket
Zjak een half uur later: ik heb Aspinall door in m’n bracket
Ik snap ook niet hoe je tegen Aspinall kan zijn. Altijd respectvol inderdaad, maar lekker fanatiek. Positieve emotie.quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |