Mr brightsidequote:Op zondag 18 december 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende: Gelijk door met The Asp graag
Of Danny 'Bag Eyes' Baggishquote:
Okeeeequote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.quote:Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben enorm fan van deze Engelse hooligan. Van de zomer weer lekker met zijn tokkievrienden terrasstoelen gooien naar beveiligers in Las Palmas.
Goede walk on song. Gooit lekker door en ordinair Engels kroeghoofd. Prima!quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Zjak: vanavond geen frituurquote:Op maandag 19 december 2022 00:00 schreef Szura het volgende:
Zjak: praat nooit over je eigen bracket
Zjak een half uur later: ik heb Aspinall door in m’n bracket
Ik snap ook niet hoe je tegen Aspinall kan zijn. Altijd respectvol inderdaad, maar lekker fanatiek. Positieve emotie.quote:Op zondag 18 december 2022 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie is er geen fan? Hij is het ultieme voorbeeld van 'met plezier spelen' en slaat nooit overdreven gedrag uit.
Een watquote:Op maandag 19 december 2022 00:07 schreef H_T het volgende:
Is dat Hempeldoekje nieuw bij Aspinall? Is me nog niet eerder opgevallen
Een handdoek die aan zijn broek hangt (boven het rechterbeen) en die bij Florian Hempel nogal goed zichtbaar isquote:
WIST JE DAT ZE DIE PUNTEN ERAF DRAAIEN?!!??quote:Op maandag 19 december 2022 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Doodvermoeiend die gesprekken over softtip
Vooral in Azië en Amerika heel groot!!!quote:Op maandag 19 december 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
WIST JE DAT ZE DIE PUNTEN ERAF DRAAIEN?!!??
Ik dacht dat je al ging slapen maat. Ik wil niet dat Aspinall eruit gaat.quote:Op maandag 19 december 2022 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DRUK VAN DE PREMIER LEAGUE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben tanden aan het poetsen.quote:Op maandag 19 december 2022 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al ging slapen maat. Ik wil niet dat Aspinall eruit gaat.
Dimitri tegen de Steen zou een leuke kwartfinale zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 00:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben tanden aan het poetsen.
Maar hij vliegt er de volgende ronde uit tegen Josh Rock.
Ahja mij ook nooit eerder opgevallenquote:Op maandag 19 december 2022 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Een handdoek die aan zijn broek hangt (boven het rechterbeen) en die bij Florian Hempel nogal goed zichtbaar is
Is dit bij @Neef_Wuppie thuis?quote:Op maandag 19 december 2022 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verkeerde topic zie ik
Maar vooruit:
[ afbeelding ]
Slipje en BH aan de deurklink genot
Uit betrouwbare bron weet ik dat @Neef_Wuppie meer fan is van spiegeleieren. Ik vermoed dat je deze niet bij Jutta aan zult treffen.quote:Op maandag 19 december 2022 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit bij @:Neef_Wuppie thuis?
quote:Darter Danny Jansen aan het werk op de boerderij
quote:Darter Danny Jansen rijdt op de tractor
Er schijnen ook FOK!kers te zijn met die naam.quote:Op maandag 19 december 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny is wel een echte dartersnaam heTrijp, Jansen, Noppert, Baggish...
Gadver man. Echt hou opquote:Op maandag 19 december 2022 10:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er schijnen ook FOK!kers te zijn met die naam.
Een simpele naam voor simpele mensen.quote:Op maandag 19 december 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny is wel een echte dartersnaam heTrijp, Jansen, Noppert, Baggish...
Oh is het een boer.quote:Op maandag 19 december 2022 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nsen-maakt-wk-debuut
De fotobijschriften
[..]
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen enkele fatsoenlijke Dannyquote:Op maandag 19 december 2022 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een simpele naam voor simpele mensen.
Één van mijn teamgenoten in de E3 destijds heet Danny, dat was een leuke gast. En ik weet een zekere Fokker met de naam Danny die ik zeer waardeer (alhoewel ik niet weet of die mening door iedereen gedeeld wordt)quote:Op maandag 19 december 2022 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen enkele fatsoenlijke Danny
NOS Sport meent uit te moeten leggen wat 'Normaal' is.quote:Op maandag 19 december 2022 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nsen-maakt-wk-debuut
De fotobijschriften
[..]
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriksquote:Op maandag 19 december 2022 11:05 schreef tja77 het volgende:
Darter Danny Jansen heeft het wel in zich om een cultfiguur te worden. Aan de andere kant zie ik een anonieme roemloze aftocht ook wel gebeuren.
Roemlozer dan Jerry kan bijna niet.quote:Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriks
Ook aandoenlijk jaquote:Op maandag 19 december 2022 11:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
NOS Sport meent uit te moeten leggen wat 'Normaal' is.
Bij Dirk duurde het ook vijf jaar voordat hij van een grap naar een serieuze darter ging.quote:Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Enerzijds de nieuwe Dirk, anderzijds de nieuwe Jerry Hendriks
Hij heeft wel dat stoïcijnse dat MvG ook heeft, als ie onder druk staat.quote:Op maandag 19 december 2022 11:05 schreef tja77 het volgende:
Darter Danny Jansen heeft het wel in zich om een cultfiguur te worden. Aan de andere kant zie ik een anonieme roemloze aftocht ook wel gebeuren.
Nebrida kan er toch helemaal niets van?quote:Op maandag 19 december 2022 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel van belang of Danny een beetje goed smijt vandaag anders wordt ie uitgelachen met z'n matje
Filippijnen is een groot dartsland hoor ik net. Ilagan, Perez, nou deze knakker weer. Niet onderschattenquote:Op maandag 19 december 2022 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nebrida kan er toch helemaal niets van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat lijkt mij ook niet maar we hebben vreemdere dingen gezien dit WKquote:Op maandag 19 december 2022 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nebrida kan er toch helemaal niets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |