Zo leuk is voetbal niet de laatste tijdquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
Vond voetbal is leuk ook wel toepasselijk als TT
Nou ja je postte dat zelf in de Lapoquote:Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo leuk is voetbal niet de laatste tijd
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja je postte dat zelf in de Lapo
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uitquote:
Dat is toch een voorwaarde bij voetbal tegenwoordig?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd hebquote:Op zondag 18 december 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?![]()
Is prima, mij kennen ze toch nietquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
Of superman push-upsquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukkenquote:De meldkamer van de politie in Midden- en West-Brabant wordt deze zondagavond overspoeld met telefoontjes van mensen die bellen dat het glad is. Op deze meldingen zit de politie niet te wachten, zo meldt een woordvoerder. Het heeft alleen zin om noodgevallen of ongelukken met letsel te melden, zo laat hij met klem weten.
Agent het is echt glad, nee echt hoorquote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
T is ook nooit goed ook hequote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
Ik had visite die kwamen eerder, maar stiekem denk ik dat het met voetbal te maken had.quote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Het regent hier gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Dat is nou juist het geniepige die regenquote:
Je meent hetquote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou juist het geniepige die regen
Morgen is het weer 10 plusquote:Op zondag 18 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetDenk vooral op bruggen en zo ... Hier was het parkeergaragedak ook glad ...
Dat zijn de die hard fansquote:Op zondag 18 december 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig zijn er weer rellen in Frankrijk
Voetbal is leuk
Dank je even rust tot zaterdagquote:
Kerstquote:
Nee broer en zus hebben een familie dus druk. Zaterdag bij moeder en ik ben verlost verder. Moeder gaat 1e en 2e kerstdag verder feestenquote:
OK ... ik heb verder ook geen plannenquote:Op maandag 19 december 2022 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee broer en zus hebben een familie dus druk. Zaterdag bij moeder en ik ben verlost verder. Moeder gaat 1e en 2e kerstdag verder feesten
Net als elke andere dag maar dan met een boom in je huisquote:Op maandag 19 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik heb verder ook geen plannen
echt \niet hoorquote:Op maandag 19 december 2022 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als elke andere dag maar dan met een boom in je huis
Hier heb ik wel bewondering voor. Niet die debielen die zich vastlijmenquote:
Ik loop een kwartier rond om alle lampjes uit te zettenquote:
Van de boom?quote:Op maandag 19 december 2022 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop een kwartier rond om alle lampjes uit te zetten
Ja die is makkelijk een stekker maar een boel kaarsjes en dingen op batterijenquote:
Ja die heb ik ook 2, en een nacht laten branden dus die zijn op. Maar je kan er denk ik ook echte kaarsjes in zettenquote:
Ja echt he ..... ja dat had ik ook al ontdektquote:Op maandag 19 december 2022 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook 2, en een nacht laten branden dus die zijn op. Maar je kan er denk ik ook echte kaarsjes in zetten
Ik ben dat batterije gedoe wat zat.quote:Op maandag 19 december 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ..... ja dat had ik ook al ontdekt
Ja die semi waxine-lichtjes... Nu moet ik kijken of ik nog CR2032 dingetjes heb mocht ik ze opnieuw willen gebruiken ..quote:Op maandag 19 december 2022 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat batterije gedoe wat zat.
Klinkt wel leuk maar wat is dat?quote:Op maandag 19 december 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die semi waxine-lichtjes... Nu moet ik kijken of ik nog CR2032 dingetjes heb mocht ik ze opnieuw willen gebruiken ..
Ja tis wat ... Jij hebt ze ook?quote:Op maandag 19 december 2022 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
De postcodeloterij ongevraagd miljoenen plastic huisjes uitdeelt aan mensen die er niet om vragen... Alsof er nog niet genoeg troep op de wereld is
Een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op maandag 19 december 2022 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
Pap appt rond zevenen dat ik uit moet kijken voor de gladheid. Belt me rond elven nog om me opnieuw te waarschuwen.
Ik denk 'joh, dat roept hij vaker en dan valt het wel mee'
1 stap buiten op straat en hij bleek niet overdreven te hebben![]()
Maar ik heb het zonder breuken en kneuzingen gehaald
Ik kreeg een ongevraagde brief van amnesty international met een potlood er in, ook wat overdrevenquote:Op maandag 19 december 2022 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
De postcodeloterij ongevraagd miljoenen plastic huisjes uitdeelt aan mensen die er niet om vragen... Alsof er nog niet genoeg troep op de wereld is
Ja precies, daar word je cynisch van.quote:Op maandag 19 december 2022 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een ongevraagde brief van amnesty international met een potlood er in, ook wat overdreven
Ja flikker dat geld dan gelijk op een goed doelquote:Op maandag 19 december 2022 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja precies, daar word je cynisch van.
Ik doe mijn best minder rommel te kopen, maar zulke instellingen sturen die troep massaal ongevraagd op
Welke fokker was datquote:Op maandag 19 december 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg een ongeadresseerde brief van kindjes van God ... ze hadden mn adres van internet ...
Ja, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n goed doel is een heel verdienmodel geworden.quote:Op maandag 19 december 2022 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja flikker dat geld dan gelijk op een goed doel
Ik ben altijd wat druk als mensen me aansprekenquote:Op maandag 19 december 2022 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n goed doel is een heel verdienmodel geworden.
Wist je dat wanneer je op straat aangesproken wordt om te doneren aan een goed doel, en instemt, sowieso de eerste 12 maanden naar dat wervingsbureau gaan. En vaak nog wel meer.
Sowieso!quote:Op maandag 19 december 2022 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat druk als mensen me aanspreken
Die gasten staan hier zo vaak bij de winkels ik zie ze al op afstand. Ik probeer ze zo goed en kwaad te omzeilen en toch??!!!! Mevrouw mag ik u iets vragen...............quote:Op maandag 19 december 2022 01:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso!
'Mag ik u wat vragen?'...
- Dat heb je al gedaan, fijne dag!!
Soms is het best wel intimiderendquote:
Het zijn net horzels ja!quote:Op maandag 19 december 2022 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gasten staan hier zo vaak bij de winkels ik zie ze al op afstand. Ik probeer ze zo goed en kwaad te omzeilen en toch??!!!! Mevrouw mag ik u iets vragen...............
Het is vreselijk ik had ook een keer een debiel die met een hoola hoep op me af kwam (grappig ofzo) Ik schrok me de teringquote:
Hahaha wat lelijkquote:Op maandag 19 december 2022 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vreselijk ik had ook een keer een debiel die met een hoola hoep op me af kwam (grappig ofzo) Ik schrok me de tering
Echt laatste optreden ja?quote:
Ja regenboog homo gedoe. Nou please ik ben ok met alles maar laat me met rustquote:
Licht uit.quote:
Die heeft wel een aantal prachtige nummers achtergelaten.quote:Op maandag 19 december 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
Rob de Nijs ook al afscheid genomen Was vrijdag op NPO1 volgens mij
Ik zag wat stukjes en dat was mooiquote:Op maandag 19 december 2022 01:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die heeft wel een aantal prachtige nummers achtergelaten.
Ritme van de Regen was al van 1963, dat is zestig jaar geleden. Echt ongelooflijk.
Ik heb één cdquote:Op maandag 19 december 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wat stukjes en dat was mooi
Hulde aan Rob
Ik heb geen speler meer. Ik wil nog even shoppen bij de BCC die weg gaatquote:
Dat regenbooggedram vind ik ook vreselijk. Alsof die types er gelijk vanuit gaan dat ik niet ruimdenkend genoeg ben en bekeerd moet worden.quote:Op maandag 19 december 2022 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja regenboog homo gedoe. Nou please ik ben ok met alles maar laat me met rust
ja hahaha dan kun je het betetr toch digitaal hebben ... zoals ikquote:Op maandag 19 december 2022 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen speler meer. Ik wil nog even shoppen bij de BCC die weg gaat
Ik wil eigenlijk mijn cd's afspelen.quote:Op maandag 19 december 2022 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hahaha dan kun je het betetr toch digitaal hebben ... zoals ik
Ik heb het niet gezien, maar zijn stem was nog goed ondanks alles?quote:Op maandag 19 december 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wat stukjes en dat was mooi
Hulde aan Rob
je bent al te laat .... ben je al wezen kijken ? Die laptop ?quote:Op maandag 19 december 2022 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen speler meer. Ik wil nog even shoppen bij de BCC die weg gaat
Ja die ook eind januariquote:Op maandag 19 december 2022 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent al te laat .... ben je al wezen kijken ? Die laptop ?
dat viel erg meequote:Op maandag 19 december 2022 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar zijn stem was nog goed ondanks alles?
Dat is best apart praten gaat moeilijk maar zingen gaat wel.quote:Op maandag 19 december 2022 02:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar zijn stem was nog goed ondanks alles?
Ja zo gaat dat somsquote:Op maandag 19 december 2022 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best apart praten gaat moeilijk maar zingen gaat wel.
Oh ja maar dat maakt niet zo veel uit. Alsof we zelf niet ouder zijn gewordenquote:
Die cd heb ik. Banger hart vond ik tofquote:Op maandag 19 december 2022 02:25 schreef BasEnAad het volgende:
Godver, is Banger Hart uit 1996??
Ik voel me nu echt een fossiel.
Heerlijk nummer!quote:Op maandag 19 december 2022 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die cd heb ik. Banger hart vond ik tof
Die heb ik vroeger in de steentijd nog lopen zoekenquote:Op maandag 19 december 2022 02:25 schreef BasEnAad het volgende:
Godver, is Banger Hart uit 1996??
Ik voel me nu echt een fossiel.
Dan weten we dat ook weer.quote:'er is geen banger hart geen banger hart dan dat van mij
kan zo niet langer anders keert het zich nog tegen mij
dan pak je in ,heb jij je zin
maar goed het is voorbij
geen banger hart dan dat van mij'
quote:Op maandag 19 december 2022 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
over en uit .. doe mij maar Malle Babbe
Geweldig wat hij hier doet!quote:Op maandag 19 december 2022 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben klaar met kijken en Rob zong mooi
Nope. Het ging heel goed vanochtend.quote:
Jup slecht zicht van de regen en druk op de weg.quote:Op maandag 19 december 2022 08:08 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
gelukkig niet meer glad maar wel vies
Jaquote:Op maandag 19 december 2022 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nope. Het ging heel goed vanochtend.
Ik heb mijn verwarming even aangezet om wat te helpenquote:Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef chufi het volgende:
Binnenshuis is het er niet warmer op geworden..
Vond het gewoon warm aanvoelen buiten net. Kwam wel in de zon naar buiten, maar nog.quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
Beetje nat maar veel betere temperatuur
Morgen is dat stomme ijs wel weg
Als ze nu over die penalty gingen miauwen had ik het nog begrepenquote:Op maandag 19 december 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhh, de fransjes zijn aan het janken, want goal 2 van messi had niet mogen tellen
Nee, echt over het velddoelpunt,quote:Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze nu over die penalty gingen miauwen had ik het nog begrepen
Kijk...quote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, echt over het velddoelpunt,
want, enkele van de wisselspelers stonden misschien al wel in het veld net voor messi scoorde om te vieren. Dus stond Argentinie met meer dan 11 man in het veld
Doe maar luxe zeg, een zonnetje nog welquote:Op maandag 19 december 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het gewoon warm aanvoelen buiten net. Kwam wel in de zon naar buiten, maar nog.
Nou dat is makkelijk na te gaanquote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, echt over het velddoelpunt,
want, enkele van de wisselspelers stonden misschien al wel in het veld net voor messi scoorde om te vieren. Dus stond Argentinie met meer dan 11 man in het veld
Oh, het klopt ook.quote:Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat is makkelijk na te gaanEn wel heel stupide als dat waar is
Nou ik vind het toch wel erg dubieus eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2022 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, het klopt ook.
De vraag is alleen of het strafbaar is en of er voor gefloten had moeten worden.
En Belgische scheidsrechter zegt alvast van niet. Die spelers hadden geen invloed op het spel.
Zelfde als dat ze niet iedere keer het spel stil leggen als een warmlopende wisssel speler toevallig een teen in het veld zet.
Neuh, het ging om een stap of 2 in het veld in, in vol spel, een paar seconden voor Messi scoorde. Dan ben je echt met je eigen tegenstander bezig.quote:Op maandag 19 december 2022 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch wel erg dubieus eigenlijk.
Staat er dan toch minimaal een extra waar je als verdedigende partij aandacht aan moet besteden. En ja dan staat er ergens ander iemand vrij om wel iets beslissends te forceren
Ow nou ja ik lees er dan ook geen bericht bijquote:Op maandag 19 december 2022 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, het ging om een stap of 2 in het veld in, in vol spel, een paar seconden voor Messi scoorde. Dan ben je echt met je eigen tegenstander bezig.
Plus dat de bal al in de 16 meter van Frankrijk was.
Ik zoek hem, maar vinden.quote:Op maandag 19 december 2022 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow nou ja ik lees er dan ook geen bericht bij
Hmm TLDR. maar ziet er uit als gezeur jaquote:Op maandag 19 december 2022 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek hem, maar vinden.
Lees het echt een kwartier geleden
Wel gevonden:
https://www.hln.be/wk-voe(...)raat-raken~a272fb67/
Alleen de plaatjes kijken is al genoeg om te zien hoe 'erg' het is
Daarom zeg ik, kijk naar de plaatjesquote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm TLDR. maar ziet er uit als gezeur ja
Mjah het is ook gewoon over en uit. Boringquote:Op maandag 19 december 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, kijk naar de plaatjes
Voor jou een trekker zoals je ze graag zietquote:Op maandag 19 december 2022 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het is ook gewoon over en uit. Boring![]()
Over 4 jaar weer een kans
Ja dat is wel okquote:Op maandag 19 december 2022 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou een trekker zoals je ze graag ziet
[ afbeelding ]
quote:
Ja of meerquote:Op maandag 19 december 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hier ook een andere pagina , net.
Pullup zal 100 posts per pagina hebben
Ging blijkbaar net wat misquote:
Geen idee wie dat wasquote:
Ik trap er niet in...quote:Op maandag 19 december 2022 17:35 schreef Loveable het volgende:
Moeten jullie even aanklikken, gaat er vast wel een belletje rinkelen
Nou zegquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 17:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Google dan maar op B2 Bassie en Andriaan
Ja die was liefquote:
Bassie en Adriaan zijn na mijn tijdquote:Op maandag 19 december 2022 17:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Google dan maar op B2 Bassie en Andriaan
quote:
Jij wilde plaatjes, fok kwam hiermeequote:
Je moet wel een beetje de conversatie volgen heurquote:Op maandag 19 december 2022 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wilde plaatjes, fok kwam hiermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat deed ik, dit is echt beter dan wat je wil wildequote:Op maandag 19 december 2022 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje de conversatie volgen heur
Jij blij dat deepfakes nog niet strafbaar zijn, scheelt je weer een gevangenisstrafquote:
Kan het nog wel kennen.. keek je dochter het niet?quote:Op maandag 19 december 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn na mijn tijd
Eindelijk en zonder dat die marc er steeds tussendoor komtquote:
Dat kan.. heb er best veel naar gekeken Bassie en Adriaanquote:Op maandag 19 december 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Eindelijk en zonder dat die marc er steeds tussendoor komt![]()
Zegt me nog steeds niets![]()
![]()
Zo deep is deze fake anders niet. Het is geen photoshop van de beste kwaliteit, maar te leuk om te negeren.quote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij blij dat deepfakes nog niet strafbaar zijn, scheelt je weer een gevangenisstraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:
Er was erg grappig commentaar met dat filmpje jammer dat maakte juist leukquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was erg grappig commentaar met dat filmpje jammer dat maakte juist leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Domnivoor op 19-12-2022 19:24:35 ]Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Nee een ostrich.quote:
Kerstboom? Eerder een lenteboom.quote:Op maandag 19 december 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een kerstboompje gekregen van Aoibhin.
[ afbeelding ]
Oh FFS !!!!!!!!!!!quote:
In een *** restaurant zal het chiquer klinkende ostrich de voorkeur genieten.quote:
Die was al een tijdje van de radar.quote:
Sweetquote:Op maandag 19 december 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een kerstboompje gekregen van Aoibhin.
[ afbeelding ]
Onderaan de menu kaart staat dan *Struisvogel (omdat niet iedereen weet dat het struisvogel betekendquote:Op maandag 19 december 2022 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een *** restaurant zal het chiquer klinkende ostrich de voorkeur genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 19 december 2022 19:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Onderaan de menu kaart staat dan *Struisvogel (omdat niet iedereen weet dat het struisvogel betekendOei ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2022 19:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Onderaan de menu kaart staat dan *Struisvogel (omdat niet iedereen weet dat het struisvogel betekendHoezo Ostrich = Oostenrijk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ach jaquote:Op maandag 19 december 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Las het ook al, had een link hier gepost maar @:pullup durfde het niet aan te klikken
Engelsquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo Ostrich = Oostenrijk toch?
Het zegt mij ook niets ...quote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach jaben daar nu blij om. Dank zij je plaatje weet ik nu dat dat toch geen zin gehad had
Maar dan had wel gelezen en kunnen zoeken wie het was..quote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach jaben daar nu blij om. Dank zij je plaatje weet ik nu dat dat toch geen zin gehad had
Austriaquote:
Gelukkig niet, nu kan dat nog worden tegengehoudenquote:
Werd ik gewoon voor de gek gehouden man manquote:Op maandag 19 december 2022 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, niet 'ook', Ostrich is idd struisvogel
Kan welquote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat smaken op je struisvogel?
Zeker welquote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat smaken op je struisvogel?
Kan ookquote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Loveable het volgende:
Liever op een broodje kroket of bij een rookworst
Niks mis met struisvogelquote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Loveable het volgende:
Zat dingen waar ik het bij eet eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Loveable het volgende:
Vroeger hadden we plaatselijke mosterdquote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat dingen waar ik het bij eet eigenlijk
Als ik weer eens in Duitsland ben toch eens naar een mosterd-winkel
Wanneer is vroeger? En zou die niet nog bestaan?quote:Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger hadden we plaatselijke mosterd
Mocht je ooit in Amsterdam komen nog dan kan je in dit winkeltje vlak bij mij ook nog een mooie verzameling scorenquote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zo te zien wel ... en vroeger was ik nog kindquote:Op maandag 19 december 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is vroeger? En zou die niet nog bestaan?
Ga ik onthouden.quote:Op maandag 19 december 2022 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Amsterdam komen nog dan kan je in dit winkeltje vlak bij mij ook nog een mooie verzameling scoren
https://deoliewinkelamsterdam.nl/
Bijkomend voordeel is dat je niet naar Duitsland hoeft
Dan weer eens kopen en terug naar je jeugdquote:Op maandag 19 december 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zo te zien wel ... en vroeger was ik nog kind
Ik heb nog genoeg mosterd ....quote:Op maandag 19 december 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weer eens kopen en terug naar je jeugd
Ik woon er al dus ik hoef niet te kiezen...quote:Op maandag 19 december 2022 23:15 schreef drakin het volgende:
Ik ga liever naar Duitsland dan naar Amsterdam
Dat maakt het makkelijkquote:Op maandag 19 december 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er al dus ik hoef niet te kiezen...
Daar gaat het niet omquote:
Heb jij dan mosterd nodig?quote:
Gebruik je het ook vaak?quote:
Wat vind je nou echt een lekker gerecht waar je niet zonder mosterd kanquote:
Ok .. wie weet Pietquote:Op maandag 19 december 2022 23:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je ken gewoon keer langskomen hoor.
Vroeger smeerde mn moeder mosterd over de karbondesquote:Op maandag 19 december 2022 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat vind je nou echt een lekker gerecht waar je niet zonder mosterd kan
Ich bin ein Berlinerquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:29 schreef chufi het volgende:
Met de trein naar Duitsland.. het kan .,.. denk dat marc het al gedaan heeft
Ik weet min of meer waar Piet woontquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met duitse topografie
Wat is dit?quote:Op maandag 19 december 2022 20:47 schreef drakin het volgende:
@:Domnivoor https://ishet.al/tijdOmJeSchildpadTeKnuffelen
Mooiquote:Op dinsdag 20 december 2022 07:09 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat scheelt nogal wat op de fiets. Handschoenen al niet meer nodig.
Om op te eten wel, of smaakt net als krokodil naar kipquote:
Ik niet, eet liever dan ketchupquote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerder biefstukquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Om op te eten wel, of smaakt net als krokodil naar kip
Struisvogelquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:33 schreef pullup het volgende:
Moet nog even bedenken wat te eten vanavond
Iemand tips?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |