Zo leuk is voetbal niet de laatste tijdquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
Vond voetbal is leuk ook wel toepasselijk als TT
Nou ja je postte dat zelf in de Lapoquote:Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo leuk is voetbal niet de laatste tijd
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja je postte dat zelf in de Lapo
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uitquote:
Dat is toch een voorwaarde bij voetbal tegenwoordig?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, de kop van het artikel zag er wat agressief uit
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd hebquote:Op zondag 18 december 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak laat jij ze zulk soort oefeningen doen?![]()
Is prima, mij kennen ze toch nietquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
Of superman push-upsquote:Op zondag 18 december 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen en zeg dan wel dat ik het van jou geleerd heb
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukkenquote:De meldkamer van de politie in Midden- en West-Brabant wordt deze zondagavond overspoeld met telefoontjes van mensen die bellen dat het glad is. Op deze meldingen zit de politie niet te wachten, zo meldt een woordvoerder. Het heeft alleen zin om noodgevallen of ongelukken met letsel te melden, zo laat hij met klem weten.
Agent het is echt glad, nee echt hoorquote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
T is ook nooit goed ook hequote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef maily het volgende:
Je verwacht het niet .....
[..]
https://www.omroepbrabant(...)et-regent-ongelukken
Koekoek
Ik had visite die kwamen eerder, maar stiekem denk ik dat het met voetbal te maken had.quote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Het regent hier gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Agent het is echt glad, nee echt hoor
Dat is nou juist het geniepige die regenquote:
Je meent hetquote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou juist het geniepige die regen
Morgen is het weer 10 plusquote:Op zondag 18 december 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetDenk vooral op bruggen en zo ... Hier was het parkeergaragedak ook glad ...
Dat zijn de die hard fansquote:Op zondag 18 december 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig zijn er weer rellen in Frankrijk
Voetbal is leuk
Dank je even rust tot zaterdagquote:
Kerstquote:
Nee broer en zus hebben een familie dus druk. Zaterdag bij moeder en ik ben verlost verder. Moeder gaat 1e en 2e kerstdag verder feestenquote:
OK ... ik heb verder ook geen plannenquote:Op maandag 19 december 2022 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee broer en zus hebben een familie dus druk. Zaterdag bij moeder en ik ben verlost verder. Moeder gaat 1e en 2e kerstdag verder feesten
Net als elke andere dag maar dan met een boom in je huisquote:Op maandag 19 december 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik heb verder ook geen plannen
echt \niet hoorquote:Op maandag 19 december 2022 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als elke andere dag maar dan met een boom in je huis
Hier heb ik wel bewondering voor. Niet die debielen die zich vastlijmenquote:
Ik loop een kwartier rond om alle lampjes uit te zettenquote:
Van de boom?quote:Op maandag 19 december 2022 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop een kwartier rond om alle lampjes uit te zetten
Ja die is makkelijk een stekker maar een boel kaarsjes en dingen op batterijenquote:
Ja die heb ik ook 2, en een nacht laten branden dus die zijn op. Maar je kan er denk ik ook echte kaarsjes in zettenquote:
Ja echt he ..... ja dat had ik ook al ontdektquote:Op maandag 19 december 2022 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook 2, en een nacht laten branden dus die zijn op. Maar je kan er denk ik ook echte kaarsjes in zetten
Ik ben dat batterije gedoe wat zat.quote:Op maandag 19 december 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he ..... ja dat had ik ook al ontdekt
Ja die semi waxine-lichtjes... Nu moet ik kijken of ik nog CR2032 dingetjes heb mocht ik ze opnieuw willen gebruiken ..quote:Op maandag 19 december 2022 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat batterije gedoe wat zat.
Klinkt wel leuk maar wat is dat?quote:Op maandag 19 december 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die semi waxine-lichtjes... Nu moet ik kijken of ik nog CR2032 dingetjes heb mocht ik ze opnieuw willen gebruiken ..
Ja tis wat ... Jij hebt ze ook?quote:Op maandag 19 december 2022 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
De postcodeloterij ongevraagd miljoenen plastic huisjes uitdeelt aan mensen die er niet om vragen... Alsof er nog niet genoeg troep op de wereld is
Een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op maandag 19 december 2022 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
Pap appt rond zevenen dat ik uit moet kijken voor de gladheid. Belt me rond elven nog om me opnieuw te waarschuwen.
Ik denk 'joh, dat roept hij vaker en dan valt het wel mee'
1 stap buiten op straat en hij bleek niet overdreven te hebben![]()
Maar ik heb het zonder breuken en kneuzingen gehaald
Ik kreeg een ongevraagde brief van amnesty international met een potlood er in, ook wat overdrevenquote:Op maandag 19 december 2022 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
De postcodeloterij ongevraagd miljoenen plastic huisjes uitdeelt aan mensen die er niet om vragen... Alsof er nog niet genoeg troep op de wereld is
Ja precies, daar word je cynisch van.quote:Op maandag 19 december 2022 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een ongevraagde brief van amnesty international met een potlood er in, ook wat overdreven
Ja flikker dat geld dan gelijk op een goed doelquote:Op maandag 19 december 2022 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja precies, daar word je cynisch van.
Ik doe mijn best minder rommel te kopen, maar zulke instellingen sturen die troep massaal ongevraagd op
Welke fokker was datquote:Op maandag 19 december 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg een ongeadresseerde brief van kindjes van God ... ze hadden mn adres van internet ...
Ja, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n goed doel is een heel verdienmodel geworden.quote:Op maandag 19 december 2022 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja flikker dat geld dan gelijk op een goed doel
Ik ben altijd wat druk als mensen me aansprekenquote:Op maandag 19 december 2022 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n goed doel is een heel verdienmodel geworden.
Wist je dat wanneer je op straat aangesproken wordt om te doneren aan een goed doel, en instemt, sowieso de eerste 12 maanden naar dat wervingsbureau gaan. En vaak nog wel meer.
Sowieso!quote:Op maandag 19 december 2022 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat druk als mensen me aanspreken
Die gasten staan hier zo vaak bij de winkels ik zie ze al op afstand. Ik probeer ze zo goed en kwaad te omzeilen en toch??!!!! Mevrouw mag ik u iets vragen...............quote:Op maandag 19 december 2022 01:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso!
'Mag ik u wat vragen?'...
- Dat heb je al gedaan, fijne dag!!
Soms is het best wel intimiderendquote:
Het zijn net horzels ja!quote:Op maandag 19 december 2022 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gasten staan hier zo vaak bij de winkels ik zie ze al op afstand. Ik probeer ze zo goed en kwaad te omzeilen en toch??!!!! Mevrouw mag ik u iets vragen...............
Het is vreselijk ik had ook een keer een debiel die met een hoola hoep op me af kwam (grappig ofzo) Ik schrok me de teringquote:
Hahaha wat lelijkquote:Op maandag 19 december 2022 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vreselijk ik had ook een keer een debiel die met een hoola hoep op me af kwam (grappig ofzo) Ik schrok me de tering
Echt laatste optreden ja?quote:
Ja regenboog homo gedoe. Nou please ik ben ok met alles maar laat me met rustquote:
Licht uit.quote:
Die heeft wel een aantal prachtige nummers achtergelaten.quote:Op maandag 19 december 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
Rob de Nijs ook al afscheid genomen Was vrijdag op NPO1 volgens mij
Ik zag wat stukjes en dat was mooiquote:Op maandag 19 december 2022 01:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die heeft wel een aantal prachtige nummers achtergelaten.
Ritme van de Regen was al van 1963, dat is zestig jaar geleden. Echt ongelooflijk.
Ik heb één cdquote:Op maandag 19 december 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wat stukjes en dat was mooi
Hulde aan Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |