abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207153419
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan me zo voorstellen dat Oekraïne eens een Russische stad wil bombarderen. Dat die burgers het ook eens voelen.

Ik kan me ook wel voorstellen dat het fijn kan zijn om iemand te verkrachten uit wraak. Respect dat ik dat niet doe zeg.

Ja, je kan je een hele boel voorstellen inderdaad.

Wat is dat nou weer voor iets raars... Het is gewoon not done dat te denken, klaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:21:11 #252
236264 crew  capricia
pi_207153427
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet verstandig, want je geeft Rusland dan ook een aanleiding om kernwapens in te zetten. Er zijn natuurlijk al militaire doelen in Rusland aangevallen maar een stad beschieten is wel van een andere orde.

En kom nou niet met dat NOEKS gelul, dat is gewoon de nucleaire doctrine van RU, niks nieuws aan.
Het is zeker niet verstandig.
Maar jee. Als je burgers iedere week raketaanvallen en drones over zich heen krijgen, wat zou ik dat graag een keertje terug willen doen.
En dit slaat ook nergens op. Want die Russische burgers zijn ook gewoon onschuldige mensen.
I know.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207153473
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is zeker niet verstandig.
Maar jee. Als je burgers iedere week raketaanvallen en drones over zich heen krijgen, wat zou ik dat graag een keertje terug willen doen.
En dit slaat ook nergens op. Want die Russische burgers zijn ook gewoon onschuldige mensen.
I know.
Tuurlijk. Het liefst wil je met gelijke munt terugbetalen. Door die nukes is er ook geen eerlijk speelveld. Want Rusland kan in Oekraïne z’n zalige gang gaan maar terugslaan kan niet.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:23:51 #254
236264 crew  capricia
pi_207153474
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat het fijn kan zijn om iemand te verkrachten uit wraak. Respect dat ik dat niet doe zeg.

Wat is dat nou weer voor iets raars... Het is gewoon not done dat te denken, klaar.
Hoezo is dat raar?
Er is een reden dat Oekraïne geen raketten en inlichtingen voor diep in Rusland krijgen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 22:23:54 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207153477
Gewoon vliegvelden bombarderen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207153493
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

:')

Oke moeder teresa.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:27:17 #257
236264 crew  capricia
pi_207153528
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Tuurlijk. Het liefst wil je met gelijke munt terugbetalen. Door die nukes is er ook geen eerlijk speelveld. Want Rusland kan in Oekraïne z’n zalige gang gaan maar terugslaan kan niet.
Ja.
Soort oergevoel van oog om oog, tand om tand. Een droneaanval op Kyiv, is een droneaanval op Moskou. Zoiets.
Maar dat zou tegelijkertijd ook weer zo ingaan tegen mijn eigen gevoel van dat je burgers niet bombardeert.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207153572
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Soort oergevoel van oog om oog, tand om tand. Een droneaanval op Kyiv, is een droneaanval op Moskou. Zoiets.
Maar dat zou tegelijkertijd ook weer zo ingaan tegen mijn eigen gevoel van dat je burgers niet bombardeert.
De Russen hebben totaal geen problemen om onschuldige Oekraïners en hun kinderen om te brengen.
pi_207153596
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Maar die Russen zijn ook mede verantwoordelijk voor de oorlog. Er is veel steun vanuit de bevolking en weinig protesten.
pi_207153631
Rusland is de veroorzaker van deze oorlog en geheel verantwoordelijk
pi_207153642
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:32 schreef quirina het volgende:
Rusland is de veroorzaker van deze oorlog en geheel verantwoordelijk
Joh :')
Vakman pur sang
pi_207153693
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Want die Russische burgers zijn ook gewoon onschuldige mensen.
I know.
Ze faciliteren al eeuwenlang het ene misdadige regime na de andere dictatuur met koloniale ambities, helemaal "onschuldig" zijn ze dus ook niet. Desalniettemin kunnen de Oekraïners hun wapens beter gewoon tegen de Russische krijgsmacht inzetten; Russische burgers doden brengt de oorlog geen seconde eerder ten einde.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:39:15 #263
236264 crew  capricia
pi_207153755
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:29 schreef quirina het volgende:

[..]
De Russen hebben totaal geen problemen om onschuldige Oekraïners en hun kinderen om te brengen.
Jij zou daar wel begrip voor hebben? Voor zo'n aanval op Russische burgers.
Het westen levert Oekraïne materieel om eens even flink wat Russische burgers te bombarderen. Zoiets?

Ik voel vaak dat oog om oog, tand om tand. Snap je heel goed.
Maar tegelijkertijd zijn dat burgerdoelen. Dat doe je niet. Punt.
If they go low, we go high. We zouden dan geen haar beter zijn dan de Russen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207153784
Putin heeft er zelfs geen moeite mee zijn eigen burgers om te brengen. Rusland is een raar land.
pi_207153815

Voorbeeldje eigen volk vermoorden
pi_207153858
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij zou daar wel begrip voor hebben? Voor zo'n aanval op Russische burgers.
Het westen levert Oekraïne materieel om eens even flink wat Russische burgers te bombarderen. Zoiets?

Ik voel vaak dat oog om oog, tand om tand. Snap je heel goed.
Maar tegelijkertijd zijn dat burgerdoelen. Dat doe je niet. Punt.
If they go low, we go high. We zouden dan geen haar beter zijn dan de Russen.
Wat denk je nu dat er in de tweede wereld oorlog gebeurde, ook in Berlijn waren burgers maar het regende bommen.
Dat is geen oog om oog, tand om tand maar omdat er een oorlog gaande is en men moet kunnen terugslaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:50:19 #267
236264 crew  capricia
pi_207153915
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:46 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Wat denk je nu dat er in de tweede wereld oorlog gebeurde, ook in Berlijn waren burgers maar het regende bommen.
Dat is geen oog om oog, tand om tand maar omdat er een oorlog gaande is en men moet kunnen terugslaan.
Jij zou een bomaanval op een Russische stad op burgers wel okay vinden?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207153928
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat is dat nou voor vraag? denk je dat Moskou enkel een woonwijk is?
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:53:30 #269
236264 crew  capricia
pi_207153951
Dus de algemene consensus hier (bij sommigen) is dat we Oekraïne met met veel meer lange afstandsraketten (en inlichtingen) moeten voorzien. Zodat ze in Rusland ook burgers kunnen raken.

Wouw.

Ik denk dat we dat pad niet op moeten gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 22:53:48 #270
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207153953
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:29 schreef quirina het volgende:

[..]
Zou je ook wel begrip hebben voor wat Joegoslavische, Irakese of Syrische clusterbommen op Rotterdam of Amsterdam, om maar wat te noemen?
pi_207153956
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:53 schreef capricia het volgende:
Dus de algemene consensus hier (bij sommigen) is dat we Oekraïne met met veel meer lange afstandsraketten (en inlichtingen) moeten voorzien. Zodat ze in Rusland ook burgers kunnen raken.

Wouw.

Ik denk dat je niet helemaal 100 bent.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:55:11 #272
236264 crew  capricia
pi_207153972
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Wat is dat nou voor vraag? denk je dat Moskou enkel een woonwijk is?
Je hebt het over het bombarderen van burgers in Berlijn. En dat terugslaan in Moskou moet dan ook maar kunnen.
Of lees ik je verkeerd?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 22:56:12 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207153992
quote:

Wouw.

Je snapt dat de enige reden dat het geen full blown war is het feit is dat Rusland kernraketten heeft en Oekraïne niet (meer)?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 19 december 2022 @ 22:57:05 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207154015
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Je hebt het over het bombarderen van burgers in Berlijn. En dat terugslaan in Moskou moet dan ook maar kunnen.
Of lees ik je verkeerd?
Dat heet oorlog capricia. Dat gebeurt dan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_207154018
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Niet oké, maar als dat een overwinning dichterbij zou brengen, dan zouden ze mijn zegen hebben

Het brengt een overwinning alleen niet dichterbij. Het is een non-discussie.
pi_207154025
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Of lees ik je verkeerd?
Berlijn is langdurig gebombardeerd, niet perse burgers of woonwijken maar je mag er wel vanuit gaan dat veel burgers zijn omgekomen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_207154035
quote:

Wouw.

Nee mij ook niet.
Tenminste gooi dan gelijk 20 nukes tegelijk.
Vakman pur sang
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:58:13 #278
236264 crew  capricia
pi_207154037
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je snapt dat de enige reden dat het geen full blown war is het feit is dat Rusland kernraketten heeft en Oekraïne niet (meer)?
Ik denk dat dit geen full blown war is omdat iedere partij het er aan gelegen is dit conflict lokaal te houden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 22:59:46 #279
236264 crew  capricia
pi_207154055
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:57 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Berlijn is langdurig gebombardeerd, niet perse burgers of woonwijken maar je mag er wel vanuit gaan dat veel burgers zijn omgekomen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Maar vind je dat Oekraïne ook mag vergelden in Rusland? Op burgerdoelen. Zoals Rusland dat in Oekraïne doet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207154058
En wat mij betreft is de enige goede rus een dode rus. Het liefst sneuvelen er door dit bewind tientallen miljoenen tegelijk, want over een x decennia scheelt dit weer bij de volgende run in een poging het “grote Russische rijk” in ere te herstellen.
  maandag 19 december 2022 @ 23:00:33 #281
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207154068
quote:

Wouw.

Er ontwikkelt hier sowieso al maanden een ongezond warmongering-sentiment.

Complimenten dat je het wel kunt nuanceren.

Als je pleit voor het bombardement van burgerdoelwitten in Rusland ben je gewoon af. Vreemde paladijnen hier.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207154078
Zodra je Moskou of een andere stad gaat bombarderen als Oekraine zijnde ben je inderdaad geen haar beter als Rusland. Dan verlies je alle geloofwaardigheid, de tribunalen in Den Haag kan je dan wel vergeten. En het brengt inderdaad de oorlog geen seconde eerder ten einde.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:01:30 #283
236264 crew  capricia
pi_207154080
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:57 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Niet oké, maar als dat een overwinning dichterbij zou brengen, dan zouden ze mijn zegen hebben

Het brengt een overwinning alleen niet dichterbij. Het is een non-discussie.
Zeker. Een tactische nuke brengt de overwinning voor Rusland ook niet dichterbij. Het verandert niets op het slagveld.
Eens dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 23:03:11 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207154111
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is juist wel een "full blown war" omdat Oekraïne geen kernraketten (meer) heeft. Die hebben ze overigens feitelijk nooit echt volledig gehad, omdat de lanceercodes altijd in handen van Moskou zijn geweest.
pi_207154112
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar vind je dat Oekraïne ook mag vergelden in Rusland? Op burgerdoelen. Zoals Rusland dat in Oekraïne doet.
Ik vind dat een belachelijke stelling, Oekraïne heeft het volste recht om bombardementen uit te voeren in Rusland op doelen die Poetin zijn oorlogsmachine raken.
Ik geloof ook niet dat ze in Oekraïne net zo gek zijn als hun bloeddorstige buren die met gemak hele woonwijken plat gooien
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:03:18 #286
236264 crew  capricia
pi_207154114
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:01 schreef kevinrsd het volgende:
Zodra je Moskou of een andere stad gaat bombarderen als Oekraine zijnde ben je inderdaad geen haar beter als Rusland. Dan verlies je alle geloofwaardigheid, de tribunalen in Den Haag kan je dan wel vergeten. En het brengt inderdaad de oorlog geen seconde eerder ten einde.
Nou, dit dus.
Maar het oog om oog argument is een emotionele. En dat voel ik zelf soms ook. Maar het gaat niets opleveren. Integendeel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207154132
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker. Een tactische nuke brengt de overwinning voor Rusland ook niet dichterbij. Het verandert niets op het slagveld.
Eens dus.
Ja

Het zou Poetin er aan gelegen zijn gezichtsverlies te beperken onder zijn geweldsverheerlijkende kringetje.

Een showtje die de rest van de wereld in mineur zou aanschouwen echter
pi_207154136
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou, dit dus.
Maar het oog om oog argument is een emotionele. En dat voel ik zelf soms ook. Maar het gaat niets opleveren. Integendeel.
Ik ben heel blij dat de legerleiding van Oekraine (de US zal vast meekijken, advies geven, een veto hebben) rationele beslissingen neemt wat dat betreft.
pi_207154159
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:41 schreef quirina het volgende:
Putin heeft er zelfs geen moeite mee zijn eigen burgers om te brengen. Rusland is een raar land.
Rusland is geen land, maar een doodscultus met bijna 140 miljoen horigen die staan te trappelen van ongeduld om te mogen sterven zodat de oligarchen en hotemetoten nóg meer rijkdom vergaren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:08:32 #290
236264 crew  capricia
pi_207154187
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:03 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik vind dat een belachelijke stelling, Oekraïne heeft het volste recht om bombardementen uit te voeren in Rusland op doelen die Poetin zijn oorlogsmachine raken.
Ik geloof ook niet dat ze in Oekraïne net zo gek zijn als hun bloeddorstige buren die met gemak hele woonwijken plat gooien
Dat je het een belachelijke discussie vindt, was mij al wel duidelijk :) je vroeg je zojuist nog af of ik wel 100% was.

Okay. Dus wat jou betreft zou Amerika ook alle doelen buiten Oekraïne aan moeten leveren als inlichtingen voor Oekraïne (dat doen ze nu dus niet). Inclusief lange afstandsraketten. Voor in Rusland. Correct?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207154195
quote:

Wouw.

Het doel van lange afstandsraketten is om legerbases en raketlanceerplatforms uit te schakelen die Oekraïne bestoken.

Als Oekraïne op zoek is naar burgerslachtoffers hadden ze Belgorod al wel gepakt, daar zijn high tech raketten voor nodig.

Los van dat het strategisch superdom van Oekraïne zou zijn om vergeldingsaanvallen te doen (want je geeft Rusland legitiem propagandamateriaal en je verliest support van het westen) lijkt er in Oekraïne ook wel een cultuur te zijn ontstaan dat ze in alles superieur willen zijn aan Rusland en ze zich niet willen verlagen tot burgerslachtoffers maken als oorlogstactiek. Volgens mij is er ook niemand die hier toe oproept.
pi_207154226
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Rusland is geen land, maar een doodscultus met bijna 140 miljoen horigen die staan te trappelen van ongeduld om te mogen sterven zodat de oligarchen en hotemetoten nóg meer rijkdom vergaren.
Zo klinkt het niet aantrekkelijk :{
Vakman pur sang
pi_207154236
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat je het een belachelijke discussie vindt, was mij al wel duidelijk :) je vroeg je zojuist nog af of ik wel 100% was.

Okay. Dus wat jou betreft zou Amerika ook alle doelen buiten Oekraïne aan moeten leveren als inlichtingen voor Oekraïne (dat doen ze nu dus niet). Inclusief lange afstandsraketten. Voor in Rusland. Correct?
Je leest dingen die niet gezegd worden. Jij maakt van doelen die Putin zijn oorlogsmachine raken alle doelen.
pi_207154240
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef Dusthor92 het volgende:
En wat mij betreft is de enige goede rus een dode rus. Het liefst sneuvelen er door dit bewind tientallen miljoenen tegelijk, want over een x decennia scheelt dit weer bij de volgende run in een poging het “grote Russische rijk” in ere te herstellen.
Daarom zijn sancties die de Russische samenleving in ellende, alcoholisme, criminaliteit en depressie storten ook essentieel. Daarmee keldert immers het geboortecijfer zoals het dat in de jaren '90 van de vorige eeuw ook deed. Alle Russische mannen die nu niet geboren worden hoef je over een jaar of twintig ook niet op het slagveld te doden.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:12:14 #295
236264 crew  capricia
pi_207154257
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Je leest dingen die niet gezegd worden. Jij maakt van doelen die Putin zijn oorlogsmachine raken alle doelen.
Het is wel degelijk een ongoing discussie tussen Oekraïne en de VS.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207154290
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Domme zet van de Oekraïners als ze munitie zouden gaan verspillen aan het doden van Russische burgers die geen significante bijdrage aan de Russische oorlogsmachine leveren.
pi_207154309
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Domme zet van de Oekraïners als ze munitie zouden gaan verspillen aan het doden van Russische burgers die geen significante bijdrage aan de Russische oorlogsmachine leveren.
Het is ook niet waar, natuurlijk gaat die discussie wellicht over militaire doelen in Rusland en verschuift capricia het naar "Oekraïne wil burgerdoelen raken".
pi_207154310
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Nope. Niet alle doelen. Tenminste - het raken van burgerdoelen zal nooit een discussie tussen Oekraïne en VS zijn omdat de VS nee zal zeggen voordat het een discussie dreigt te worden. De discussie gaat om op zich legitieme doelwitten (raketbases, Air Force bases etc) maar die op Russisch grondgebied liggen waardoor een aanval (met Amerikaanse wapens) als te escalerend kan worden / wordt gezien door Amerika (en deels ook door Oekraïne anders hielden ze niet zo hun mond over de aanvallen die er geweest zijn).

Totaal andere discussie dan woonwijken bombarderen.
  maandag 19 december 2022 @ 23:17:58 #299
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207154321
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:01 schreef kevinrsd het volgende:
Wat je nu beweert is discutabel.

Even los van de ethische kant van het verhaal kunnen bombardementen en artilleriebeschietingen op burger- en civiele doelen er toe leiden dat de steun vanuit de Russische bevolking afneemt als daar het leed groeit. Nu proberen wij dat door middel van economische sancties die er toe moeten leiden dat Russen verarmen en daarmee de oppositie tegen de oorlog binnenlands toeneemt.

Overigens gaat dat hele tribunaal niks voorstellen, er zullen wellicht (postuum) wat veroordelingen vallen of bij verstek. Dat hele tribunaal is er voor de beeldvorming om burgers het gevoel te geven dat er gerechtigheid is. Kijk naar MH17, feitelijk niks gebeurd op wat stomme zonnebloemen en wat (dure) gegraveerde marmeren platen na dan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 23:18:22 #300
236264 crew  capricia
pi_207154325
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Correct.

En zelfs militaire doelwitten binnen Oekraïne wil de VS niet altijd als inlichtingen geven aan Oekraïne. Zie dat hele Gerasimov verhaal. Laat staan inlichtingen in Rusland.
Wat ik begrijp zijn die satelietbeelden buiten Oekraïne gewoon blurred.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')