Kopen we ze gewoon toch, boeiendquote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iets wat je least onderhands weggeven?
Inderdaad. Die wapensystemen worden gebruikt om Russische zware wapens te vernietigen. Ook worden veel van deze wapens door Rusland vernietigd.quote:
We moeten in de westerse wereld een campagne starten om de steun onder de bevolking voor Oekraïne verder te vergroten. We mogen de aandacht niet verzwakken. Rusland komt binnenkort met een nieuwe mobilisering. We lachen ze uit omdat veel van hun wapens vernietigd zijn, maar met de mobilisatie is het Rusland toch gelukt om het front te stabiliseren. In februari verwacht de Oekraïnse generale staf een nieuw groot offensief vanuit Wit-Rusland en Rusland. Het zou een fout zijn de Russen te onderschatten. Vandaar dat we NOG MEER zware wapens moeten sturen. De VS heeft heel veel voorraden. Nederland kan een deel opkopen en naar Oekraïne sturen. Of de EU moet dit opkopen. Ik denk dat het beter is als we die wapens onder EU vlag opkopen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelensky: Nederland moet tanks naar Oekraïne sturen
[ twitter ]
Of “we” moeten het vuile werk niet door Oekraïne laten doen. De regering aldaar afzetten en overnemen. En met navo en EU legers Rusland klein maken.quote:Op maandag 19 december 2022 20:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten in de westerse wereld een campagne starten om de steun onder de bevolking voor Oekraïne verder te vergroten. We mogen de aandacht niet verzwakken. Rusland komt binnenkort met een nieuwe mobilisering. We lachen ze uit omdat veel van hun wapens vernietigd zijn, maar met de mobilisatie is het Rusland toch gelukt om het front te stabiliseren. In februari verwacht de Oekraïnse generale staf een nieuw groot offensief vanuit Wit-Rusland en Rusland. Het zou een fout zijn de Russen te onderschatten. Vandaar dat we NOG MEER zware wapens moeten sturen. De VS heeft heel veel voorraden. Nederland kan een deel opkopen en naar Oekraïne sturen. Of de EU moet dit opkopen. Ik denk dat het beter is als we die wapens onder EU vlag opkopen.
Dus je bent voor aansluiting van Ukraine bij de EU. So noted.quote:Op maandag 19 december 2022 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of “we” moeten het vuile werk niet door Oekraïne laten doen. De regering aldaar afzetten en overnemen. En met navo en EU legers Rusland klein maken.
Je kunt niet alles uitbesteden. En stel dat Oekraïne wint, een corrupt land bartstensvol “verdwenen” wapens. Wat dat land nodig heeft is Europese discipline en aansturing.
Ja maar niet vrijwillig.quote:Op maandag 19 december 2022 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent voor aansluiting van Ukraine bij de EU. So noted.
Ukraine wil bij de EU, maar ze moeten gedwongen worden. So noted.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 19 december 2022 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine wil bij de EU, maar ze moeten gedwongen worden. So noted.Ja zelenski en consorten afzetten en overname door Brussel. Dit gedoe is ook slecht voor de afname van 55% co2 in 2028SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Dus je wilt dat de EU het werk van Putin doet? So noted.quote:Op maandag 19 december 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zelenski en consorten afzetten en overname door Brussel. Dit gedoe is ook slecht voor de afname van 55% co2 in 2028
Maar dan beter!quote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je wilt dat de EU het werk van Putin doet? So noted.
Servië is de lange arm van Rusland.quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef Slayage het volgende:
Lekker dan nog meer Russische assets in de EU wanneer Servië lid wordt [ twitter ]
Zitten ze toch al 30 jaar?quote:Op maandag 19 december 2022 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan me herinneren van dat uitgelekte plan dat Moldova na Ukraine op de lijst stond om binnengevallen te worden dus dit zou best eens een 3e front na Kyiv en Kharkiv kunnen worden in februari.
[ twitter ]
Kan me zo voorstellen dat Oekraïne eens een Russische stad wil bombarderen. Dat die burgers het ook eens voelen.quote:
Nou die hebben ze zo. Echt compleet waardeloos leger dat Moldavië. Kijk voor de aardigheid eens op de Wikipedia pagina daarvan.quote:Op maandag 19 december 2022 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan me herinneren van dat uitgelekte plan dat Moldova na Ukraine op de lijst stond om binnengevallen te worden dus dit zou best eens een 3e front na Kyiv en Kharkiv kunnen worden in februari.
[ twitter ]
Ja daaagh, Oekraïne lukt al niet eens.quote:Op maandag 19 december 2022 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Dat lijkt me niet verstandig, want je geeft Rusland dan ook een aanleiding om kernwapens in te zetten. Er zijn natuurlijk al militaire doelen in Rusland aangevallen maar een stad beschieten is wel van een andere orde.quote:Op maandag 19 december 2022 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat Oekraïne eens een Russische stad wil bombarderen. Dat die burgers het ook eens voelen.
Maar het blijven burgers, dus heel veel respect dat Oekraïne dat niet zomaar doet.
Hoe dan? Moldavië ligt niet aan zee. Het gebied rond Odessa is niet in handen van Rusland en Roemenië is een NAVO-lidstaat. Hoe gaan ze dat logistiek organiseren dan.quote:Op maandag 19 december 2022 21:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |