Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uitquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Szura het volgende:
Mensen die hier 5x 180 hadden verwacht trouwens
Als Raymond zijn tanden in de wedstrijd zet kan het zomaar een spectaculair potje worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Geblinddoekt en met zijn andere arm gooiend moet dat zelfs nog lukken.quote:
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.quote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag allen trouwens. Ik ben verlept, kapot en uitgespeeld. Nachtfestivals, nee ik wil dit niet meer.
Ik vul mijn voorspellingen blind inquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uit
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Werk ik DAAR zo hard voorquote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vul mijn voorspellingen blind in
Valhalla. Op zich wel een dikke prima alhoewel er maar twee serieuze stages waren (en om van de een naar de ander te komen moest je langs de rapstage met oa de walgelijke Freddy Moreira). De techno was ok. De aankleding van het festival is echt tof. Merk wel dat ik met mijn 28 aan de oude kant begin te worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.
Ik denk een gemiddelde van ongeveer 93/94.quote:Op zondag 18 december 2022 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgangquote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Als de Indian qualifier blijft dan zitten we de komende jaren dus aan Jiwa vast
Of Nitin Kumar, die ook niet in India woont.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.quote:Op zondag 18 december 2022 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgang
Niet echt hun sport he.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Ziet er ook niet uit als een Microsoft-scammerquote:Op zondag 18 december 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.
Maar wel de beste zijn in een ‘sport’ als cricket. Wat een vreemd land.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Maar dat was het voor ons ook niet toen opeens een simpele postbode de wereld veroverde.quote:
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komenquote:
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.quote:Op zondag 18 december 2022 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komen![]()
Erik Clarys 2006 (PDC) 170 to 162
Cedric Waegemans 2015 (BDO) 170 to 163
Fallon Sherrock 2018 (BDO) 170 to 165
Michael Unterbuchner 2019 (BDO) 167 to 159
Zou jij geen interesse hebben in een rol in de Fok!-Darts podcast die we gaan maken.quote:Op zondag 18 december 2022 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komen![]()
Erik Clarys 2006 (PDC) 170 to 162
Cedric Waegemans 2015 (BDO) 170 to 163
Fallon Sherrock 2018 (BDO) 170 to 165
Michael Unterbuchner 2019 (BDO) 167 to 159
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.quote:Op zondag 18 december 2022 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.
Mooie anekdote pik.quote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.
en de uitspraak van zijn naam door Scholten.quote:Op zondag 18 december 2022 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.
Verkapte zie mij een buurtvader zijnquote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.quote:Op zondag 18 december 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, Sedlacek heeft niet eens een tourkaart.
Hij heeft nog heel even een Tourkaartquote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)quote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Ik denk dat Sedlacek ook een fijnere tegenstander zou zijn voor Dirk om in de flow te komen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)
Persoonlijk zou ik er voorstander van zijn als een speler zonder tourkaart die 40-45k in een jaar haalt er een krijgt zonder Q School te spelen. Dit soort mensen of zoals vorig jaar RJR op Q School moet echt niet kunnen gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En de kans is groot dat Karel gewoon naar Q-School moet.
Vorig jaar laatste 16, maar goed. Petersen was destijds allang weer ingekakt en die Duitse fluke die vdBergh had geëlimineerd bleek er ook bar weinig van te kunnen. De ideale route. Wade haalde in dat kwart de halve finale met gemiddeldes onder de 90quote:
Unterbuchner is gewoon een steady speler, maar zonder lokale grootgrutter die hem de kans geeft om het hele circuit af te lopen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Sedlacek een beetje onderschat geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
DRT is nogal pro-Smith als je kijkt naar de Nostra:
18 man hebben Smith
10 man hebben Sedlacek
1 blanco
Hij moet gaan winnen van Dolle Dirkquote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Smith overschat denk ik vooral (door die fluke van vorig jaar)quote:Op zondag 18 december 2022 13:45 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Sedlacek een beetje onderschat geloof ik
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.quote:
Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.
Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.
Omdat ik nog wil eten vandaag.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?
Zit vast ook aan het Corona gourmet?quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.
omdat dat smerig isquote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.
Kan gebeuren tochquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.
Dat gaat gewoon geleidelijk he, je knippert heel even met je ogen en je bent 100 kilo verder. Dat kan gewoon gebeuren zonder dat je het door hebt.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.
Dat geldt zo'n beetje voor elke vetklepquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de hoop opgegeven.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.quote:
Emotie etenquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arjen rolt ook meer dan dat hij looptquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
De verliezer van deze wedstrijd had praktisch iedere andere R1 wedstrijd gewonnen jaquote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef The_Undertone het volgende:
97.45-92 dit is wel een trapje hoger
Ik zag laatst iemand in het OV die zo dik was dat hij niet meer normaal kon lopen. Slenteren op een zorgwekkende manier.quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?
Wie had ooit gedacht dat we in Vlaanderen zouden voorlopenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
Laten we hem een mailtje sturen en onze zorgen uitenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.
Nee ik speculeerde slechts. Ik kijk op een stream.quote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand in het OV die zo dik was dat hij niet meer normaal kon lopen. Slenteren op een zorgwekkende manier.
Even de zaterdagnacht afdouchen genotquote:Op zondag 18 december 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is flink geil! @:de_boswachter
In wat voor treinen rijd jij? Dat soort mensen kom ik weer nooit tegen. Misschien is de lijn Leiden-Utrecht gewoon enorm doorontwikkeld als mensheid.quote:Op zondag 18 december 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.
Weer een ilde nacht gehad?quote:Op zondag 18 december 2022 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de zaterdagnacht afdouchen genot
en dan wel cola zero bestellen bij de McDonalds, want ze zijn op dieet.quote:Op zondag 18 december 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.
De treindeuren passen ze meestal niet door, dus nee, daar kom ik ze niet tegen. Maar je hebt ook nog zoiets als metro’s. Waar tussen de wietlucht en de dampende braakselsporen familie Simpel mee rijdt zonder in te checken nadat ze zichzelf net hebben volgevroten aan de McDonalds van de Oosterflank.quote:Op zondag 18 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In wat voor treinen rijd jij? Dat soort mensen kom ik weer nooit tegen. Misschien is de lijn Leiden-Utrecht gewoon enorm doorontwikkeld als mensheid.
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 14:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat de Oekrainer hoger dan 75 gemiddeld gooien?
In de trams van Utrecht passen dat soort mensen ook gewoon niet, eigenlijk. Of ze vallen tijdens de tramrit met gemak om.quote:Op zondag 18 december 2022 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De treindeuren passen ze meestal niet door, dus nee, daar kom ik ze niet tegen. Maar je hebt ook nog zoiets als metro’s. Waar tussen de wietlucht en de dampende braakselsporen familie Simpel mee rijdt zonder in te checken nadat ze zichzelf net hebben volgevroten aan de McDonalds van de Oosterflank.
Dit tempo ligt Dirk en die zit in de zone van zijn beste TV-wedstrijd ooit recentelijk.quote:Op zondag 18 december 2022 14:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Karel was smerig goed. Ben benieuwd tegen Dirk
Dirk tegen Searle laatstquote:Op zondag 18 december 2022 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit tempo ligt Dirk en die zit in de zone van zijn beste TV-wedstrijd ooit recentelijk.
Hier maak ik me geen zorgen om. Lekker keilen en beuken, komt goed.
RayBarGODquote:Op zondag 18 december 2022 14:03 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]
Sport en politiek moet je scheiden.
ESF ON TOURquote:Op zondag 18 december 2022 14:04 schreef Szura het volgende:
Dit nummer werd wel door een geil wijf gezongen
Alizée?quote:Op zondag 18 december 2022 14:04 schreef Szura het volgende:
Dit nummer werd wel door een geil wijf gezongen
Zorgen voor een geforceerd warm bad.quote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef BB-King het volgende:
Zullen we die Oekraīner gewoon laten winnen?
Net zoals bij het Eurovision Songfestival.
Vroeger was dat standaard het NANANANA-nummer voor de nobuddiesquote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een matige walk on muziek dit jaar bij die nobuddy's
mad jelly het zit diepquote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef BB-King het volgende:
Zullen we die Oekraīner gewoon laten winnen?
Net zoals bij het Eurovision Songfestival.
Ik mis zo’n Richardson die gewoon lekker binnen kwam denderen met zijn VINDALOO NANAquote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een matige walk on muziek dit jaar bij die nobuddy's
Lekker voor code oranjequote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk dit hooguit één set en ga dan naar buiten heb ik besloten
Dat was echt genot ja. Of die dikke Griek met zijn dansjequote:Op zondag 18 december 2022 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis zo’n Richardson die gewoon lekker binnen kwam denderen met zijn VINDALOO NANA
Yep.quote:
https://www.pdc.tv/news/2(...)onship-qualificationquote:2022/23 Cazoo World Darts Championship
Ukrainian Qualifier
Quarter-Finals
Vladyslav Omelchenko 6-3 Artem Usyk
Yaroslav Mykytyn 6-3 Yaroslav Kifor
Volodymyr Zalevskyi 6-1 Ilia Pekaruk
Vitalii Rohov 6-4 Vladyslav Melashenko
Semi-Finals
Vladyslav Omelchenko 6-4
Volodymyr Zalevskyi 6-1 Vitalii Rohov
Final
Vladyslav Omelchenko 3-0 Volodymyr Zalevskyi
Wat ga je buiten doenquote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Op je schaatsen?quote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Even een beetje bewegen en een frisse neus halen ouwe reusquote:
Wat een gekkigheid (chapeau, zou ik ook moeten doen )quote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even een beetje bewegen en een frisse neus halen ouwe reus
Ben je gek het is ijskoud.quote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben geen mietjequote:Op zondag 18 december 2022 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je gek het is ijskoud.
John Michael is een verschrikkelijke actquote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was echt genot ja. Of die dikke Griek met zijn dansjeHopelijk komen er nog wat cult figuren.
Hoe kreeg ie dat voor elkaar?quote:Op zondag 18 december 2022 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laagste gemiddelde ooit op tv incoming?
Geloof dat bij de mannen Scholten nog altijd koploper is met 54?
Kijk je uit voor gladheid en vuurwerk? Sterkte!quote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Wel snel zijn want het wordt straks MOKERTJE glad allen.quote:Op zondag 18 december 2022 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Waarom beginnen we niet gewoon pas na de kerst met het WKquote:Op zondag 18 december 2022 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Slacht deze amateur af, Houthuis.
Berrie en z’n kutideeen, bah
Kijk maar uitquote:
O, ik wel.quote:
Vet kut. Na morgen weer lekker warm.quote:Op zondag 18 december 2022 14:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel snel zijn want het wordt straks MOKERTJE glad allen.
Moest vanochtend weer krabben/sprayen. Blij als die aids voorbij is morgenochtend.quote:Op zondag 18 december 2022 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet kut. Na morgen weer lekker warm.
Dat zal vermoedelijk niet veel uitmakenquote:Op zondag 18 december 2022 14:12 schreef The_Undertone het volgende:
Het leuke is dat Woodhouse er ook geen zak van kan
Valt wel mee toch.quote:Op zondag 18 december 2022 14:12 schreef The_Undertone het volgende:
Het leuke is dat Woodhouse er ook geen zak van kan
Sjoerd?quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit wk mist een type Plaisier.
quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb wel geen auto maar ik haat het ook hoor die gladdigheid. Heb ooit eens twee rugwervels verbrijzeld in die ellende. 2,5 jaar mee aan het revalideren geweest godverdomme.quote:Op zondag 18 december 2022 14:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moest vanochtend weer krabben/sprayen. Blij als die aids voorbij is morgenochtend.
Ik gun de griezelbus volgend jaar wel een tourkaart. Sympathieke vent.quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij staat anders zo ongeveer net zo gemiddeld te gooien als Kien fucking Berrie en Sampsonquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen wel verontwaardigd zijn over Sherrock maar dat dit op een WK mag komen opdraven is nog veel belachelijker. En Ian Wit zit gewoon thuis.
En Henderson, Borland, Phil Taylor, Stompé, Jerry Hendriks, Max Hoppquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen wel verontwaardigd zijn over Sherrock maar dat dit op een WK mag komen opdraven is nog veel belachelijker. En Ian Wit zit gewoon thuis.
quote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een deelname achteraf uitdelen aan Sherrock is erger dan een extra qualifier bedenken.quote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Huh?quote:Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Een deelname achteraf uitdelen aan Sherrock is erger dan een extra qualifier bedenken.
Borland die dit jaar zeven potjes heeft gewonnen lol.quote:Op zondag 18 december 2022 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
En Henderson, Borland, Phil Taylor, Stompé, Jerry Hendriks, Max Hopp
Albertino Essers manquote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Natuurlijk, maar feitelijk is Sherrock wel een goede toevoeging aan het deelnemersveld en daarnaast had ze zich gewoon gekwalificeerd als de PDC haar niet continu zou laten opdraven voor van die World Series toernooien.quote:Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Een deelname achteraf uitdelen aan Sherrock is erger dan een extra qualifier bedenken.
‘De beste Frank was dat’quote:Op zondag 18 december 2022 14:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even genieten van een @:wimderon productie.
Maar het moet niet te ver doorslaan met die gratis tickets.quote:Op zondag 18 december 2022 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je hele ProTour-circuit kan aflopen en je dan nog niet plaatst dan weet ik niet of je moet klagen. Uitzonderingen daargelaten. Ik kan me wel voorstellen dat je inzet op internationalisering.
Hater. Wat boeit het nou man.quote:Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Meer zeges dus dan Greaves, Ashton en Sherrock samen tegen mannen dit jaar.quote:Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borland die dit jaar zeven potjes heeft gewonnen lol.
Wat een hype was dat.
Alleen Sherrock heeft soort van een gratis ticket gekregen om de redenen die Gurney noemt.quote:Op zondag 18 december 2022 14:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar het moet niet te ver doorslaan met die gratis tickets.
Ja, Omelchenko heeft meer Oekraīners verslagen dan vGerwen, Wright en Price samen.quote:Op zondag 18 december 2022 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Meer zeges dus dan Greaves, Ashton en Sherrock samen tegen mannen dit jaar.
Hoe doet Durrant het in deze vergelijking?quote:Op zondag 18 december 2022 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Meer zeges dus dan Greaves, Ashton en Sherrock samen tegen mannen dit jaar.
Jazeker wel.quote:Op zondag 18 december 2022 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sherrock is ook helemaal geen gratis ticket gegeven.
CORREDquote:Op zondag 18 december 2022 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe doet Durrant het in deze vergelijking?
Precies. Die wijven hoeven niet eens tegen mannen te gooien om aan het WK mee te mogen doen en de Grand Slam.quote:Op zondag 18 december 2022 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, Omelchenko heeft meer Oekraīners verslagen dan vGerwen, Wright en Price samen.
Technisch, ja. Het is alleen populisme om te doen of dat zomaar gebeurd is. Ze heeft gewoon 'het' vrouwentoernooi van de PDC gewonnen. En op de Grand Slam of Darts o.a. geven ze mensen van de verschillende Tours/speciale events ook gewoon tickets om dat soort redenen.quote:
Lang verhaal om toe te geven dat ze een gratis ticket heeft gekregenquote:Op zondag 18 december 2022 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Technisch, ja. Het is alleen populisme om te doen of dat zomaar gebeurd is. Ze heeft gewoon 'het' vrouwentoernooi van de PDC gewonnen. En op de Grand Slam of Darts o.a. geven ze mensen van de verschillende Tours/speciale events ook gewoon tickets om dat soort redenen.
Je kunt beter je druk maken over de inrichting van de International Qualifiers qua regio's. Dat is gewoon het grote probleem. Zoiets als de Asia Tour/NordicBalticTour is hoe het moet zijn.
Die is al geweest pannekoekquote:Op zondag 18 december 2022 14:26 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme Woodhouse, hier gaat de whitewash Nostradamus
Maar er is al een whitewash geweest.quote:Op zondag 18 december 2022 14:26 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme Woodhouse, hier gaat de whitewash Nostradamus
Ach we zitten ook ieder jaar vast aan Prakje Jiwa en Devon Petersen (behalve dit jaar) door zo’n vlaggetjesqualifier. Hoort er een beetje bij. Maar zo’n Oekraīne qualifier is totaal overbodig. Wat een ongelooflijk saai figuur hebben we hier mee te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Sowieso kappen met vrouwentickets. Je zorgt maar dat je goed genoeg bent en speelt met de mannen mee.
Gelukkig welquote:
Noppertquote:Op zondag 18 december 2022 14:27 schreef Nober het volgende:
Tis wachten op de eerste mannelijk darter die zich als vrouw gaat identificeren.
Whitlock? Gurney? Burnett? Petersen?
quote:Op zondag 18 december 2022 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
En Henderson, Borland, Phil Taylor, Stompé, Jerry Hendriks, Max Hopp
Niemand had hier een probleem mee gehad als in april al was aangekondigd dat de Women Matchplay winnares een ticket voor het WK Darts zou krijgen. Als ik noem Maria O Brien de Women Matchplay had gewonnen was het ticket nooit vergeven aan haar.quote:Op zondag 18 december 2022 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Technisch, ja. Het is alleen populisme om te doen of dat zomaar gebeurd is. Ze heeft gewoon 'het' vrouwentoernooi van de PDC gewonnen. En op de Grand Slam of Darts o.a. geven ze mensen van de verschillende Tours/speciale events ook gewoon tickets om dat soort redenen.
Je kunt beter je druk maken over de inrichting van de International Qualifiers qua regio's. Dat is gewoon het grote probleem. Zoiets als de Asia Tour/NordicBalticTour is hoe het moet zijn.
Dat is niets voor mijquote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij geen interesse hebben in een rol in de Fok!-Darts podcast die we gaan maken.
Je kan je ook de vraag stellen wat er leuker is, de 47e Engelsman die met een saaie steady worp rond de 85 gooit, of zo'n exotische nobuddie die er ofwel geen hout van kan of via een lucky upset er nog iemand uitknikkert.quote:Op zondag 18 december 2022 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach we zitten ook ieder jaar vast aan Prakje Jiwa en Devon Petersen (behalve dit jaar) door zo’n vlaggetjesqualifier. Hoort er een beetje bij. Maar zo’n Oekraīne qualifier is totaal overbodig. Wat een ongelooflijk saai figuur hebben we hier mee te maken.
Dimiquote:Op zondag 18 december 2022 14:27 schreef Nober het volgende:
Tis wachten op de eerste mannelijk darter die zich als vrouw gaat identificeren.
Whitlock? Gurney? Burnett? Petersen?
Saai of niet saai doet er natuurlijk ook veel toe voor het kwalificerenquote:Op zondag 18 december 2022 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach we zitten ook ieder jaar vast aan Prakje Jiwa en Devon Petersen (behalve dit jaar) door zo’n vlaggetjesqualifier. Hoort er een beetje bij. Maar zo’n Oekraīne qualifier is totaal overbodig. Wat een ongelooflijk saai figuur hebben we hier mee te maken.
Nee, maar of er wel of niet oorlog in je land gevoerd wordt zou ook niet moeten meetellen.quote:Op zondag 18 december 2022 14:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Saai of niet saai doet er natuurlijk ook veel toe voor het kwalificeren![]()
Fijn dat we er nu twee tegen elkaar hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 14:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je kan je ook de vraag stellen wat er leuker is, de 47e Engelsman die met een saaie steady worp rond de 85 gooit, of zo'n exotische nobuddie die er ofwel geen hout van kan of via een lucky upset er nog iemand uitknikkert.
Als je nooit op een dubbel komt kan je ook nooit missen.quote:Op zondag 18 december 2022 14:31 schreef wimderon het volgende:
Omelchenko staat wel flink boven zijn kunnen te gooien vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |