Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uitquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Szura het volgende:
Mensen die hier 5x 180 hadden verwacht trouwens
Als Raymond zijn tanden in de wedstrijd zet kan het zomaar een spectaculair potje worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Geblinddoekt en met zijn andere arm gooiend moet dat zelfs nog lukken.quote:
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.quote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag allen trouwens. Ik ben verlept, kapot en uitgespeeld. Nachtfestivals, nee ik wil dit niet meer.
Ik vul mijn voorspellingen blind inquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uit
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Werk ik DAAR zo hard voorquote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vul mijn voorspellingen blind in
Valhalla. Op zich wel een dikke prima alhoewel er maar twee serieuze stages waren (en om van de een naar de ander te komen moest je langs de rapstage met oa de walgelijke Freddy Moreira). De techno was ok. De aankleding van het festival is echt tof. Merk wel dat ik met mijn 28 aan de oude kant begin te worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.
Ik denk een gemiddelde van ongeveer 93/94.quote:Op zondag 18 december 2022 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgangquote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Als de Indian qualifier blijft dan zitten we de komende jaren dus aan Jiwa vast
Of Nitin Kumar, die ook niet in India woont.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.quote:Op zondag 18 december 2022 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgang
Niet echt hun sport he.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Ziet er ook niet uit als een Microsoft-scammerquote:Op zondag 18 december 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.
Maar wel de beste zijn in een ‘sport’ als cricket. Wat een vreemd land.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Maar dat was het voor ons ook niet toen opeens een simpele postbode de wereld veroverde.quote:
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komenquote:
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.quote:Op zondag 18 december 2022 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komen![]()
Erik Clarys 2006 (PDC) 170 to 162
Cedric Waegemans 2015 (BDO) 170 to 163
Fallon Sherrock 2018 (BDO) 170 to 165
Michael Unterbuchner 2019 (BDO) 167 to 159
Zou jij geen interesse hebben in een rol in de Fok!-Darts podcast die we gaan maken.quote:Op zondag 18 december 2022 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier darters geweest die het op een WK gepresteerd hebben om vanaf een finish niet op een finish te komen![]()
Erik Clarys 2006 (PDC) 170 to 162
Cedric Waegemans 2015 (BDO) 170 to 163
Fallon Sherrock 2018 (BDO) 170 to 165
Michael Unterbuchner 2019 (BDO) 167 to 159
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.quote:Op zondag 18 december 2022 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.
Mooie anekdote pik.quote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.
en de uitspraak van zijn naam door Scholten.quote:Op zondag 18 december 2022 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.
Verkapte zie mij een buurtvader zijnquote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.quote:Op zondag 18 december 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, Sedlacek heeft niet eens een tourkaart.
Hij heeft nog heel even een Tourkaartquote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)quote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Ik denk dat Sedlacek ook een fijnere tegenstander zou zijn voor Dirk om in de flow te komen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)
Persoonlijk zou ik er voorstander van zijn als een speler zonder tourkaart die 40-45k in een jaar haalt er een krijgt zonder Q School te spelen. Dit soort mensen of zoals vorig jaar RJR op Q School moet echt niet kunnen gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En de kans is groot dat Karel gewoon naar Q-School moet.
Vorig jaar laatste 16, maar goed. Petersen was destijds allang weer ingekakt en die Duitse fluke die vdBergh had geëlimineerd bleek er ook bar weinig van te kunnen. De ideale route. Wade haalde in dat kwart de halve finale met gemiddeldes onder de 90quote:
Unterbuchner is gewoon een steady speler, maar zonder lokale grootgrutter die hem de kans geeft om het hele circuit af te lopen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Sedlacek een beetje onderschat geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
DRT is nogal pro-Smith als je kijkt naar de Nostra:
18 man hebben Smith
10 man hebben Sedlacek
1 blanco
Hij moet gaan winnen van Dolle Dirkquote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Smith overschat denk ik vooral (door die fluke van vorig jaar)quote:Op zondag 18 december 2022 13:45 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Sedlacek een beetje onderschat geloof ik
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.quote:
Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.
Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan.
Omdat ik nog wil eten vandaag.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?
Zit vast ook aan het Corona gourmet?quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen niet hoe je op een gezond gewicht blijft.
omdat dat smerig isquote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft nog niemand het gifje van R. Smith gepost waar zijn kunstgebit eruit dondert?
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn excuses. In het vervolg zal ik eerst nadenken en dan posten. Sorry.
Kan gebeuren tochquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.
Dat gaat gewoon geleidelijk he, je knippert heel even met je ogen en je bent 100 kilo verder. Dat kan gewoon gebeuren zonder dat je het door hebt.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik vind het schokkend hoe je je zo kan laten gaan als The Feather. Hij is echt zķ dik. Het is echt wel schaamteloos te noemen.
Dat geldt zo'n beetje voor elke vetklepquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de hoop opgegeven.quote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.quote:
Emotie etenquote:Op zondag 18 december 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arjen rolt ook meer dan dat hij looptquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Kan gebeuren toch’-dik is bijvoorbeeld Dirk. Of zo’n Dimitri. Gewoon een bolle toet. Maar dit is een tank, manmanman. Dan loop je een paar minuten en ben je buiten adem.
De verliezer van deze wedstrijd had praktisch iedere andere R1 wedstrijd gewonnen jaquote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef The_Undertone het volgende:
97.45-92 dit is wel een trapje hoger
Ik zag laatst iemand in het OV die zo dik was dat hij niet meer normaal kon lopen. Slenteren op een zorgwekkende manier.quote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die pens lijkt me ook bij alles wat je doet in de weg te zitten. Zou hij z’n eigen kont nog wel af kunnen vegen?
Wie had ooit gedacht dat we in Vlaanderen zouden voorlopenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |